Waarom wil je niet solliciteren? Dat is vrij simpel (kan met een telefoon) namelijk.quote:
Het is jammer dat de belastingdruk in nederland, de voordeur- en vooral de achterdeurbelasting zo hoog is opgeschroefd, het gaat ten koste van iets natuurlijk, samen eerlijk delen wordt samen nog een beetje verdelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:58 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Idd... Het rechtse tuig neemt dit topic weer over en heeft schijt aan mensen die het slecht hebben. Eigen schuld zeggen ze dan, zolang ze zelf maar lekker kunnen leven en 2x per jaar op vakantie kunnen.
Dit topic toont aan hoe verrot veel Nederlanders zijn tegenwoordig.
Ja, dat was december 2008 XD, T is inmiddels bijna 2010. Er zijn wat dingen veranderd. En nee, hier kan ik dus geen inkomen uit halen, anders had ik dat wel gedaan, slimmerdquote:Op woensdag 2 december 2009 08:07 schreef bendk het volgende:
[..]
Hierbij een stukje uit je Fok presentatie van jezelf, hier kun je toch inkomen uit halen ?!
Gepost op 29-12-2008 om 16:11 pm Bericht citeren
usericon
quote:
Op 29-12-2008 07:40 schreef Windigo
[..]
Ja Bezig met het opzetten van een eigen praktijk op het moment.
Oke.. leuk
OK, ik bel bij je aan en zeg dat ik graag door jou behandeld wil worden...quote:Op woensdag 2 december 2009 09:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, dat was december 2008 XD, T is inmiddels bijna 2010. Er zijn wat dingen veranderd. En nee, hier kan ik dus geen inkomen uit halen, anders had ik dat wel gedaan, slimmerd
Ja en dan kan ik naar mn uitkering fluiten want ik heb ernaast geld verdiendquote:Op woensdag 2 december 2009 09:24 schreef bendk het volgende:
[..]
OK, ik bel bij je aan en zeg dat ik graag door jou behandeld wil worden...
Tja inderdaad... kwestie van prioriteiten stellenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja en dan kan ik naar mn uitkering fluiten want ik heb ernaast geld verdiend
1: Goede middag, Bedrijf A, wat kan ik voor U doen?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom wil je niet solliciteren? Dat is vrij simpel (kan met een telefoon) namelijk.
k herinner me dat ik een sollicitant had met flut vragen over de vacature die openstond. Na afloop van het sollicitatiegesprek vroeg ze of ik even haar meegebrachte formulier wilde tekenen. Ze kon dan laten zien aan ???? dat ze had gesolliciteerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1: Goede middag, Bedrijf A, wat kan ik voor U doen?
2: Kan mij doorverbinden met personeelzaken?
3: Wat wil U weten
4: Ik graag werken
5: Ok
6: Wat kan ik U voor U doen?
7: Ik ben Achmed en ik graag werken?
8: Wat voor een baan zoekt U?
9: IK niet weet, ik moet sollicteren van UWV
10: Helaas hebben wij op dit moment geen vacatures
11: Dank voor help
12: De Groeten, tot ziens
13: Tot ziens
Zo ziet de gemiddelde telefonische sollicitatie er ongeveer uit
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1: Goede middag, Bedrijf A, wat kan ik voor U doen?
2: Kan mij doorverbinden met personeelzaken?
3: Wat wil U weten
4: Ik graag werken
5: Ok
6: Wat kan ik U voor U doen?
7: Ik ben Achmed en ik graag werken?
8: Wat voor een baan zoekt U?
9: IK niet weet, ik moet sollicteren van UWV
10: Helaas hebben wij op dit moment geen vacatures
11: Dank voor help
12: De Groeten, tot ziens
13: Tot ziens
Zo ziet de gemiddelde telefonische sollicitatie er ongeveer uit
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het niet zo triest zou zijn zou het grappig zijn maar ook mensen met een normale of goede CV worden zo de dupe, want telefonisch solliciteren kan je vergeten
Jij gaat naar sollicitanten toe?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef bendk het volgende:
En daar heb ik 2 maal een uur voor gereden...en getekend heb ik niet
Denemarkenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij gaat naar sollicitanten toe?
Nee het was een filiaalquote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij gaat naar sollicitanten toe?
Dus bestaat het toch wel. Hoe dom deze post.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:49 schreef kawotski het volgende:
Nee, armoede in Nederland bestaat niet tenzij je jezelf in die toestand hebt gemanouvreerd.
En? Dan is er tenminste een incentive om uit de armoede te komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
ja, minimaal een fatsoenlijk huis, en 3x per dag eten. Echt armoede noem ik dat niet. Wel relatieve armoede. En dat kan wel veel stress opwerpen.
Zeg' s moeten de mensen die het dan wel goed hebben zich ook de hele dag kut voelen en uit solidariteit niet meer op vakantie gaan?quote:Op woensdag 2 december 2009 02:58 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Idd... Het rechtse tuig neemt dit topic weer over en heeft schijt aan mensen die het slecht hebben. Eigen schuld zeggen ze dan, zolang ze zelf maar lekker kunnen leven en 2x per jaar op vakantie kunnen.
Jouw post laat dit idd goed zien.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:58 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het door jou gequote bericht is al gedebunked. Enerzijds omdat de uitkering van mevrouw hoger is (volgens de overheidsinfo), anderzijds omdat de rest van de regelingen (huurtoeslag, zorgtoeslag, kwijtscheldingen) niet is meegenomen in de maandelijkse inkomsten.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dit bericht maakt eigenlijk verder ieder ander bericht overbodig. De vraag in de OP is dus beantwoord. En ja, er is nog véél meer armoede in NL.
Waar staat dat? Nee, een beetje afstaan zodat niemand het beroerd heeft in dit land. En mensen die roepen dat er geen armoede is in dit land zijn volkomen de weg kwijt. Het is nota bene regelmatig onderzocht en bewezen dat er wél armoede is. Denk je dat de voedselbank enz enz er voor niets is? Maar natuurlijk willen rechtsstemmende mensen het liever ontkennen zodat ze toch nog een beetje kunnen slapen 's nachts. De vraag is niet óf er armoede is in dit land, de vraag is hoeveel.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Zeg' s moeten de mensen die het dan wel goed hebben zich ook de hele dag kut voelen en uit solidariteit niet meer op vakantie gaan?
Dat doen we allang in dit land hoor. Dat het geen vetpot is ligt o a aan het feit dat we al een grote staatsschuld hebben en dat er ook nog dingen als zorg en onderwijs bekostigd moet worden.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Nee, een beetje afstaan zodat niemand het beroerd heeft in dit land. E
Wat is armoede volgens jou? Relative armoede?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Nee, een beetje afstaan zodat niemand het beroerd heeft in dit land. En mensen die roepen dat er geen armoede is in dit land zijn volkomen de weg kwijt. Het is nota bene regelmatig onderzocht en bewezen dat er wél armoede is. Denk je dat de voedselbank enz enz er voor niets is? Maar natuurlijk willen rechtsstemmende mensen het liever ontkennen zodat ze toch nog een beetje kunnen slapen 's nachts. De vraag is niet óf er armoede is in dit land, de vraag is hoeveel.
In 2010 zijn er 6.000.000 mensen met een uitkering (van wao t-m aow en alles wat er tussen in zit). Lijkt me dat Aat Werknaatquote:Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Nee, een beetje afstaan zodat niemand het beroerd heeft in dit land. En mensen die roepen dat er geen armoede is in dit land zijn volkomen de weg kwijt. Het is nota bene regelmatig onderzocht en bewezen dat er wél armoede is. Denk je dat de voedselbank enz enz er voor niets is? Maar natuurlijk willen rechtsstemmende mensen het liever ontkennen zodat ze toch nog een beetje kunnen slapen 's nachts. De vraag is niet óf er armoede is in dit land, de vraag is hoeveel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef scanman1 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |