abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75201900
quote:
Op woensdag 2 december 2009 07:43 schreef Windigo het volgende:

Omdat je dan moet solliciteren.
Waarom wil je niet solliciteren? Dat is vrij simpel (kan met een telefoon) namelijk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_75201978
quote:
Op woensdag 2 december 2009 02:58 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Idd... Het rechtse tuig neemt dit topic weer over en heeft schijt aan mensen die het slecht hebben. Eigen schuld zeggen ze dan, zolang ze zelf maar lekker kunnen leven en 2x per jaar op vakantie kunnen.
Dit topic toont aan hoe verrot veel Nederlanders zijn tegenwoordig.
Het is jammer dat de belastingdruk in nederland, de voordeur- en vooral de achterdeurbelasting zo hoog is opgeschroefd, het gaat ten koste van iets natuurlijk, samen eerlijk delen wordt samen nog een beetje verdelen.
Belasting betalen is logisch maar de wezenlijke vraag is wat doe je ermee, hoe zinnig besteed je dat dure geld. Een voorbeeld van geld weggeven aan anderen met bijbehorend eigen zakken eerst vullende leiders van het volk tuig en Koenders zag dat het goed was:

Hulporganisaties hebben dinsdag voor 740 miljoen euro subsidie per jaar aangevraagd om hun werk te kunnen doen in ontwikkelingslanden. Dat is veel meer dan de 425 miljoen euro die minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) per jaar beschikbaar heeft tijdens de periode 2011 tot en met 2015.
http://www.telegraaf.nl/b(...)bsidie__.html?p=19,1

Oh ja, het beetje verdelen wordt per saldo steeds minder, nieuwe belastingverhogingen zijn al onderweg voor je.

[ Bericht 2% gewijzigd door bendk op 02-12-2009 08:40:59 ]
nothing will change without a rebel
  woensdag 2 december 2009 @ 09:15:40 #178
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_75202772
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:07 schreef bendk het volgende:

[..]

Hierbij een stukje uit je Fok presentatie van jezelf, hier kun je toch inkomen uit halen ?!

Gepost op 29-12-2008 om 16:11 pm Bericht citeren

usericon

quote:
Op 29-12-2008 07:40 schreef Windigo

[..]

Ja Bezig met het opzetten van een eigen praktijk op het moment.

Oke.. leuk
Ja, dat was december 2008 XD, T is inmiddels bijna 2010. Er zijn wat dingen veranderd. En nee, hier kan ik dus geen inkomen uit halen, anders had ik dat wel gedaan, slimmerd
pi_75202936
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:15 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja, dat was december 2008 XD, T is inmiddels bijna 2010. Er zijn wat dingen veranderd. En nee, hier kan ik dus geen inkomen uit halen, anders had ik dat wel gedaan, slimmerd
OK, ik bel bij je aan en zeg dat ik graag door jou behandeld wil worden...
  woensdag 2 december 2009 @ 09:27:25 #180
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_75202999
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:24 schreef bendk het volgende:

[..]

OK, ik bel bij je aan en zeg dat ik graag door jou behandeld wil worden...
Ja en dan kan ik naar mn uitkering fluiten want ik heb ernaast geld verdiend
pi_75203122
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja en dan kan ik naar mn uitkering fluiten want ik heb ernaast geld verdiend
Tja inderdaad... kwestie van prioriteiten stellen
pi_75203468
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom wil je niet solliciteren? Dat is vrij simpel (kan met een telefoon) namelijk.
1: Goede middag, Bedrijf A, wat kan ik voor U doen?
2: Kan mij doorverbinden met personeelzaken?
3: Wat wil U weten
4: Ik graag werken
5: Ok
6: Wat kan ik U voor U doen?
7: Ik ben Achmed en ik graag werken?
8: Wat voor een baan zoekt U?
9: IK niet weet, ik moet sollicteren van UWV
10: Helaas hebben wij op dit moment geen vacatures
11: Dank voor help
12: De Groeten, tot ziens
13: Tot ziens

Zo ziet de gemiddelde telefonische sollicitatie er ongeveer uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75203695
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

k herinner me dat ik een sollicitant had met flut vragen over de vacature die openstond. Na afloop van het sollicitatiegesprek vroeg ze of ik even haar meegebrachte formulier wilde tekenen. Ze kon dan laten zien aan ???? dat ze had gesolliciteerd.

En daar heb ik 2 maal een uur voor gereden...en getekend heb ik niet
  woensdag 2 december 2009 @ 10:31:45 #184
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75204408
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

pi_75204462
Als het niet zo triest zou zijn zou het grappig zijn maar ook mensen met een normale of goede CV worden zo de dupe, want telefonisch solliciteren kan je vergeten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 2 december 2009 @ 10:35:00 #186
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75204490
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het niet zo triest zou zijn zou het grappig zijn maar ook mensen met een normale of goede CV worden zo de dupe, want telefonisch solliciteren kan je vergeten

Als je ergens wilt soliciteren dan moet je zorgen dat je de aandacht van de werkgever krijgt
Gewoon een nette verzorgde CV per e-mail sturen en er direct achteraan bellen.

Mensen zijn tegenwoordig gewoon laks.
Het scenario wat jij schetst is dan ook te triest voor woorden, en maar klagen. Discriminaziiii
  † In Memoriam † woensdag 2 december 2009 @ 10:52:15 #187
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_75205035
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef bendk het volgende:
En daar heb ik 2 maal een uur voor gereden...en getekend heb ik niet
Jij gaat naar sollicitanten toe?
Carpe Libertatem
  woensdag 2 december 2009 @ 10:56:51 #188
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_75205158
Hoe definieer je armoede? Wat is armoede? Een bijstandstrekker in NL heeft het beter dan menig werkende in Spanje of Portugal, laat staan Roemenië of Polen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_75205250
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Denemarken
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_75206797
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee het was een filiaal
pi_75207172
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:49 schreef kawotski het volgende:
Nee, armoede in Nederland bestaat niet tenzij je jezelf in die toestand hebt gemanouvreerd.
Dus bestaat het toch wel. Hoe dom deze post.
Matteus met een nieuw accountje...
  woensdag 2 december 2009 @ 12:00:17 #192
45206 Pietverdriet
pi_75207374
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

ja, minimaal een fatsoenlijk huis, en 3x per dag eten. Echt armoede noem ik dat niet. Wel relatieve armoede. En dat kan wel veel stress opwerpen.
En? Dan is er tenminste een incentive om uit de armoede te komen.
En relative armoede betekend dat er altijd armoede zal zijn, hoe rijk de onderkant ook is.
pi_75207381
quote:

[..]

Idd... Het rechtse tuig neemt dit topic weer over en heeft schijt aan mensen die het slecht hebben. Eigen schuld zeggen ze dan, zolang ze zelf maar lekker kunnen leven en 2x per jaar op vakantie kunnen.
Zeg' s moeten de mensen die het dan wel goed hebben zich ook de hele dag kut voelen en uit solidariteit niet meer op vakantie gaan?
When it comes to survival..
  woensdag 2 december 2009 @ 12:01:54 #194
45206 Pietverdriet
pi_75207427
quote:

[..]

Jouw post laat dit idd goed zien.
pi_75208390
quote:
Op woensdag 2 december 2009 02:56 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Dit bericht maakt eigenlijk verder ieder ander bericht overbodig. De vraag in de OP is dus beantwoord. En ja, er is nog véél meer armoede in NL.
Het door jou gequote bericht is al gedebunked. Enerzijds omdat de uitkering van mevrouw hoger is (volgens de overheidsinfo), anderzijds omdat de rest van de regelingen (huurtoeslag, zorgtoeslag, kwijtscheldingen) niet is meegenomen in de maandelijkse inkomsten.
pi_75208562
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Zeg' s moeten de mensen die het dan wel goed hebben zich ook de hele dag kut voelen en uit solidariteit niet meer op vakantie gaan?
Waar staat dat? Nee, een beetje afstaan zodat niemand het beroerd heeft in dit land. En mensen die roepen dat er geen armoede is in dit land zijn volkomen de weg kwijt. Het is nota bene regelmatig onderzocht en bewezen dat er wél armoede is. Denk je dat de voedselbank enz enz er voor niets is? Maar natuurlijk willen rechtsstemmende mensen het liever ontkennen zodat ze toch nog een beetje kunnen slapen 's nachts. De vraag is niet óf er armoede is in dit land, de vraag is hoeveel.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75208873
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:40 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Waar staat dat? Nee, een beetje afstaan zodat niemand het beroerd heeft in dit land. E
Dat doen we allang in dit land hoor. Dat het geen vetpot is ligt o a aan het feit dat we al een grote staatsschuld hebben en dat er ook nog dingen als zorg en onderwijs bekostigd moet worden.
When it comes to survival..
  woensdag 2 december 2009 @ 12:52:13 #198
45206 Pietverdriet
pi_75208874
quote:

[..]

Waar staat dat? Nee, een beetje afstaan zodat niemand het beroerd heeft in dit land. En mensen die roepen dat er geen armoede is in dit land zijn volkomen de weg kwijt. Het is nota bene regelmatig onderzocht en bewezen dat er wél armoede is. Denk je dat de voedselbank enz enz er voor niets is? Maar natuurlijk willen rechtsstemmende mensen het liever ontkennen zodat ze toch nog een beetje kunnen slapen 's nachts. De vraag is niet óf er armoede is in dit land, de vraag is hoeveel.
Wat is armoede volgens jou? Relative armoede?
pi_75210241
quote:

[..]

In 2010 zijn er 6.000.000 mensen met een uitkering (van wao t-m aow en alles wat er tussen in zit). Lijkt me dat Aat Werknaat behoorlijk zijn best doet om solidair te zijn ! ! !
  woensdag 2 december 2009 @ 13:45:49 #200
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_75210351
quote:

[..]

Als ik kijk wat ik aan belasting betaal in dit land ben ik al solidair genoeg! Sterker nog het loopt de spuigaten uit met die gedwongen solidariteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Revolution-NL op 02-12-2009 14:00:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')