Als je normaal gesproken zo zorgvuldig bent in je aannamebeleid, waarom roep je tegen Boris Dittrich dat je, zomaar 2 mensen aan wilt nemen ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef bendk het volgende:
[..]
Door een selectie van een speciaal opgezet psychologisch interview en 3 a 4 gedragstesten en vakdeskundigheid
Ik had mensen nodig op dat momentquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je normaal gesproken zo zorgvuldig bent in je aannamebeleid, waarom roep je tegen Boris Dittrich dat je, zomaar 2 mensen aan wilt nemen ?
Geef jij me de baan dan? Ik wil best iets waar ik bij kan internetten, dat kan ik namelijk inderdaad en dat weet men bij het uwv. Alleen n beetje internetten is niet goed genoeg. Een werkgever wil niet iemand die zeer regelmatig fysiek niks kan, geen teamspeler is, vaak moe is, langdurig afwezig is door ziekte en dan ook nog alleen maar n beetje kan internetten. T is niet zo makkelijk, ik zou ook liever werken, wat denk je met 79 euro om van te leven per maand?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niet om jou persoonlijk aan te vallen, maar als buitenstaander blijf ik het frapant vinden dat mensen wel 4 uur op een dag kunnen FOKken maar niet een administratieve baan kunnen hebben van 4 uur per dag.
Ik verwijt jou ook niksquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Geef jij me de baan dan? Ik wil best iets waar ik bij kan internetten, dat kan ik namelijk inderdaad en dat weet men bij het uwv. Alleen n beetje internetten is niet goed genoeg. Een werkgever wil niet iemand die zeer regelmatig fysiek niks kan, geen teamspeler is, vaak moe is, langdurig afwezig is door ziekte en dan ook nog alleen maar n beetje kan internetten. T is niet zo makkelijk, ik zou ook liever werken, wat denk je met 79 euro om van te leven per maand?
Er zijn al regelingen voor. Zo hoeft een werkgever niet door te betalen bij ziekte als hij een Wajonger of Wia er in dienst heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik verwijt jou ook niks
Ik vraag het mij gewoon hardop af gezien ik totaal niet bekend ben met deze materie. misschien moet de overheid het meer stimuleren zodat het voor bedrijven aantrekkelijker wordt
Mag ik je vragen hoe het kan dat jij van zo weinig rond moet komen? Dat is nl. ver onder de norm... onder bijstandsgerechtigden... Sterker nog, ik denk dat er meerderen zijn in de schuldhulp die ruim meer hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:17 schreef Windigo het volgende:
wat denk je met 79 euro om van te leven per maand?
Proeftijd... 2 minuten na verloop van de proeftijd wordt het al lastiger.quote:
Ik denk dat het komt omdat hij nog geen recht heeft op huurtoeslag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mag ik je vragen hoe het kan dat jij van zo weinig rond moet komen? Dat is nl. ver onder de norm... onder bijstandsgerechtigden... Sterker nog, ik denk dat er meerderen zijn in de schuldhulp die ruim meer hebben.
Dan is het einde contract, big dealquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Proeftijd... 2 minuten na verloop van de proeftijd wordt het al lastiger.
Waarom zou je daar tijdelijk geen recht op hebben?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik denk dat het komt omdat hij zij nog geen recht heeft op huurtoeslag.
Dat komt omdat de wia wordt berekend op je laatst verdiende loon, niet het sociaal minimum zoals bijstand. Mijn laatst verdiende loon was minimumjeugdloon, en mijn inkomen is dus 70% daarvan,quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mag ik je vragen hoe het kan dat jij van zo weinig rond moet komen? Dat is nl. ver onder de norm... onder bijstandsgerechtigden... Sterker nog, ik denk dat er meerderen zijn in de schuldhulp die ruim meer hebben.
Daar heb je standaard geen recht op als je nog geen 23 bent.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar tijdelijk geen recht op hebben?
Waarom krijg je niet minimaal bijstand?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef Windigo het volgende:
Dat komt omdat de wia wordt berekend op je laatst verdiende loon, niet het sociaal minimum zoals bijstand. Mijn laatst verdiende loon was minimumjeugdloon, en mijn inkomen is dus 70% daarvan,
Neequote:
O, dat wist ik niet. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef Windigo het volgende:
Daar heb je standaard geen recht op als je nog geen 23 bent.
Dit bericht maakt eigenlijk verder ieder ander bericht overbodig. De vraag in de OP is dus beantwoord. En ja, er is nog véél meer armoede in NL.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Vrouw, 68. Altijd huisvrouw geweest. Moeilijke longen, slechte rug. Geen kinderen. Man werkte zijn leven lang in de bouw. Gaat met pensioen, krijgt een hartaanval. Vrouw moet rondkomen van 730 euro per maand. Weduwenpensioen. En daar moet alles van betaald worden. Huur, eten, alles.
Tja, had ze 45 jaar geleden maar niet met de man van wie ze hield moeten trouwen.
Idd... Het rechtse tuig neemt dit topic weer over en heeft schijt aan mensen die het slecht hebben. Eigen schuld zeggen ze dan, zolang ze zelf maar lekker kunnen leven en 2x per jaar op vakantie kunnen.quote:
Omdat je dan moet solliciteren. Zo werkt het systeem.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom krijg je niet minimaal bijstand?
Hierbij een stukje uit je Fok presentatie van jezelf, hier kun je toch inkomen uit halen ?!quote:Op woensdag 2 december 2009 07:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Omdat je dan moet solliciteren. Zo werkt het systeem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |