Jup, 100% afgekeurd en met reden. De Denen zitten echt niet op me te wachtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Das mooi, maar de beste jongen zit dus in de WAO omdat ie niet KAN werken.
Ze bieden je dan een alternatief aan om op een gepaste wijze met de maatschappij mee te draaien, bv helpen met bejaarden en/of zieken, hoeft nog niet eens werk te zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, 100% afgekeurd en met reden. De Denen zitten echt niet op me te wachten
Misschien hebben de Denen een andere wijze van beoordelen, zodat je maatschappelijk weer mee kunt doen op een aanvaardbare wijzequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, 100% afgekeurd en met reden. De Denen zitten echt niet op me te wachten
Das mooi, maar die jongen zit met een superkrap budget, en helpen met zieken en bejaarden geeft misschien wel een goed gevoel van eigenwaarde maar lost je budget probleem niet op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:27 schreef bendk het volgende:
[..]
Ze bieden je dan een alternatief aan om op een gepaste wijze met de maatschappij mee te draaien, bv helpen met bejaarden en/of zieken, hoeft nog niet eens werk te zijn.
Ze willen niet dat je wegzakt in een 'vervelend' gebied.
Is een lastige vraag daar iedereen zijn eigen levensstijl heeft, maar de woonlasten is hier plm de helft minder dan in nl en dat is toch een belangrijker post die maandelijkse terugkomt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef patatmetfriet het volgende:
Ja, maar in Scandinavië is het leven bijv. ook veel duurder.
Ja ok dat kan allemaal wel zijn, maar dan moet er wel geld zijn voor een reis naar Denenmarken en daarbij neem ik aan dat al deze prachtige regelingen gelden voor Deense inwoners, niet voor would-be inwoners.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:28 schreef bendk het volgende:
[..]
Misschien hebben de Denen een andere wijze van beoordelen, zodat je maatschappelijk weer mee kunt doen op een aanvaardbare wijze
Ik heb meer van dit soort vragen gehad. Als je hier komt, met of zonder nederlandse uitkering, gaan ze je screenen op nog kunnen werken. Denemarken is hier op gefocusd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ok dat kan allemaal wel zijn, maar dan moet er wel geld zijn voor een reis naar Denenmarken en daarbij neem ik aan dat al deze prachtige regelingen gelden voor Deense inwoners, niet voor would-be inwoners.
Bendk, heb je gehoord wat Marcel Van Dam van plan is? Niet goed voor je bloeddruk zal ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef bendk het volgende:
In 2010 heeft nederland plm 6.000.000 uitkeringsgerechtigden (van wao t/m aow en alles wat er tussen in zit),
geen flauw ideequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:54 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Bendk, heb je gehoord wat Marcel Van Dam van plan is? Niet goed voor je bloeddruk zal ik zeggen.
Volgens wikipediaquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Het modale inkomen in Nederland is bruto 2500 per maand, dat is 1600 netto ongeveer. WO starters verdienen gemiddeld modaal. Ik zit persoonlijk op z'n 35500 (bruto) startsalaris per jaar. Niet heel super. Maar ik kan er meeleven.
Dus zeg maar 1500 euro netto, als je 1600 euro als startsalaris hebt is dat echt behoorlijk riant.quote:Per maand is dat ongeveer ¤ 2.353,-
Vanzelfsprekend en dat doen ze uitermate goed. Wat verderop is een oudere man die nog met zijn vrouw thuis woont nogal ziek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Das mooi, maar die jongen zit met een superkrap budget, en helpen met zieken en bejaarden geeft misschien wel een goed gevoel van eigenwaarde maar lost je budget probleem niet op.
(Willen zieke en bejaarde Denen niet liever hulp van iemand die daarvoor is opgeleid ?)
Marcel ziet ' niet genoeg talent' als legitieme reden voor werkloos zijn, en erger, vindt dat we deze mensen ' niet in de kou moeten laten staan' . Wat we volgens hem nu wel doen wat de uitkeringen zijn te laag om deze werklozen ' mee te kunnen laten doen' ..quote:
Ik kan Marcel van Dam als volgt: Zijn broer was een zakenman, de man die de Exota limonade op de markt bracht en daar was hij zeer succesvol in. Deze man begon met niets en bouwde letterlijk een fabriek op om de Exota limonade te kunnen produceren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Marcel ziet ' niet genoeg talent' als legitieme reden voor werkloos zijn, en erger, vindt dat we deze mensen ' niet in de kou moeten laten staan' . Wat we volgens hem nu wel doen wat de uitkeringen zijn te laag om deze werklozen ' mee te kunnen laten doen' ..
Ik wist niet dat dat zijn eigen broer was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:14 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik kan Marcel van Dam als volgt: Zijn broer was een zakenman, de man die de Exota limonade op de markt bracht en daar was hij zeer succesvol in. Deze man begon met niets en bouwde letterlijk een fabriek op om de Exota limonade te kunnen produceren.
Totdat zijn broer Marcel dat succes hem misgunde en deze zijn broer een smerige vieze vuile kapitalist noemde die zijn fabrieksmensen uitbuitte en nog meer linkschblablabla.
Hij opende de aanval via de Vara TV waar hij een programma en functie had. In zijn programma liet hij zien dat Exota flessen spontaan uit elkaar klapte. Hij liet dat zien en er waren ooggetuige verslagen daarvan.
Lang verhaal kort: Zijn broer en het produkt Exota ging uiteindelijk failliet. Marcel van Dam manipuleerde zodanig de mensen dat ze ongeveer niet eens meer naar die flessen durfden te kijken. Hij claimde dat mensen de meest afschuwelijke verwondingen hadden opgelopen, ledematen verdwenen en ga zo maar door. Hij was in staat om lijken op te graven als bewijs.
Zo'n honger had hij om zijn broer te vernietigen. Enkele jaren na het failliet gaan van zijn broer bleek na uitgebreide en langdurige onderzoeken dat het geheel een leugen was.
Deze man spoort niet en kwijlt van mensen vernietigen !
Zijn broer was directeur van Vrumona, niet van Exota, en is bovendien al in 1956 overleden (van Dam heeft hier ooit nog uitgebreid bij stilgestaan in De Groene Amsterdammer). Laten we het bij de feiten houden, in plaats van dergelijke fictie te spuien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:14 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik kan Marcel van Dam als volgt: Zijn broer was een zakenman, de man die de Exota limonade op de markt bracht en daar was hij zeer succesvol in. Deze man begon met niets en bouwde letterlijk een fabriek op om de Exota limonade te kunnen produceren.
Totdat zijn broer Marcel dat succes hem misgunde en deze zijn broer een smerige vieze vuile kapitalist noemde die zijn fabrieksmensen uitbuitte en nog meer linkschblablabla.
Hij opende de aanval via de Vara TV waar hij een programma en functie had. In zijn programma liet hij zien dat Exota flessen spontaan uit elkaar klapte. Hij liet dat zien en er waren ooggetuige verslagen daarvan.
Lang verhaal kort: Zijn broer en het produkt Exota ging uiteindelijk failliet. Marcel van Dam manipuleerde zodanig de mensen dat ze ongeveer niet eens meer naar die flessen durfden te kijken. Hij claimde dat mensen de meest afschuwelijke verwondingen hadden opgelopen, ledematen verdwenen en ga zo maar door. Hij was in staat om lijken op te graven als bewijs.
Zo'n honger had hij om zijn broer te vernietigen. Enkele jaren na het failliet gaan van zijn broer bleek na uitgebreide en langdurige onderzoeken dat het geheel een leugen was.
Deze man spoort niet en kwijlt van mensen vernietigen !
Dat id idd een hele nare man, heb nooit wat gelooft van dat Exota verhaal en vond het erg jammer toen die limo niet meer te krijgen was. Had er geen idee van dat de fabriek van zijn broer wasquote:
Hier word ook gekeken of je nog kunt werken, het is zeldzaam dat je 100% afgekeurd word op je 22e. Maar het gebeurd dus wel. Daar zal het echt niet anders zijn dan hier. Er zijn gewoon mensen (zoals ik) die NIET kunnen werken. En ja, ik wil best, maar tot nu toe is er door verscheidene redenen geen enkele reden aan te nemen dat iemand me aan wil nemen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik heb meer van dit soort vragen gehad. Als je hier komt, met of zonder nederlandse uitkering, gaan ze je screenen op nog kunnen werken. Denemarken is hier op gefocusd.
Niet om jou persoonlijk aan te vallen, maar als buitenstaander blijf ik het frapant vinden dat mensen wel 4 uur op een dag kunnen FOKken maar niet een administratieve baan kunnen hebben van 4 uur per dag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hier word ook gekeken of je nog kunt werken, het is zeldzaam dat je 100% afgekeurd word op je 22e. Maar het gebeurd dus wel. Daar zal het echt niet anders zijn dan hier. Er zijn gewoon mensen (zoals ik) die NIET kunnen werken. En ja, ik wil best, maar tot nu toe is er door verscheidene redenen geen enkele reden aan te nemen dat iemand me aan wil nemen.
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niet om jou persoonlijk aan te vallen,
Om te beginnen : je kunt niet zien of deze user daadwerkelijk 4 uur lang onafgebroken zit te internetten. Kan zijn dat deze persoon in bed ligt b.v.quote:maar als buitenstaander blijf ik het frapant vinden dat mensen wel 4 uur op een dag kunnen FOKken maar niet een administratieve baan kunnen hebben van 4 uur per dag.
Ik ken genoeg mensen die de hele dag afgekeurd thuis lopen terwijl die volgens mij best een lichte administratieve baan kunnen vervullen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
tuurlijk niet![]()
[..]
Om te beginnen : je kunt niet zien of deze user daadwerkelijk 4 uur lang onafgebroken zit te internetten. Kan zijn dat deze persoon in bed ligt b.v.
Of tussendoor weet ik wat veel moet doen voor zijn/haar gezondheid.
User kan een ernstige hart of long kwaal hebben.
Of gewoon een ander gezondheidsprobleem waardoor geen enkele werkgever bereid is om hem/haar in dienst te nemen.
Al naar genoeg om helemaal niet meer te kunnen werken, nergens voor nodig om dan hatelijke opmerkingen te maken verpakt in schijnheiligheid.
Ik weet niet en wil ook niet weten wat er met je aan de hand is, maar ik verwijs je nog een keertje naar de regels waar werkgevers mee moeten werken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hier word ook gekeken of je nog kunt werken, het is zeldzaam dat je 100% afgekeurd word op je 22e. Maar het gebeurd dus wel. Daar zal het echt niet anders zijn dan hier. Er zijn gewoon mensen (zoals ik) die NIET kunnen werken. En ja, ik wil best, maar tot nu toe is er door verscheidene redenen geen enkele reden aan te nemen dat iemand me aan wil nemen.
Hoe zijn die 25 aan hun baan gekomen ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:23 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik weet niet en wil ook niet weten wat er met je aan de hand is, maar ik verwijs je nog een keertje naar de regels waar werkgevers mee moeten werken.
Ik heb zelf in nl 5 zaken en 25 man personeel gehad. Ik heb een discussie gehad met Boris Dittrich, destijds voorzitter van D66, een ex rechter die later schoorvoetend toegaf in elkaar geslagen te zijn door marokkanen omdat hij homo was, omtrent de werkgelegenheid van ex gevangenen.
Ik zei hem dat er morgen 2 mogen komen om te werken op één voorwaarde en wel dat ik de ontslagregel mocht bepalen als het toch mis mocht gaan.
Einde discussie dus.
Geloof me werkgevers willen best meewerken maar zijn met handen en voeten gebonden in nederland
Door een selectie van een speciaal opgezet psychologisch interview en 3 a 4 gedragstesten en vakdeskundigheidquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoe zijn die 25 aan hun baan gekomen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |