Waarom? Besneden worden bij een meisje is echt een heel ander verhaal dan bij jongens. Bij jongens is het vrij normaal zelfs en wordt het door veel artsen meteen gedaan bij de geboorte in veel westerse landen.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:38 schreef Gia het volgende:
Moet dit ook voor jongetjes gaan gelden?
BIj meisjes is het heel barbaars maar vind dat het bij jongetjes ook niet gedaan moet wordenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom? Besneden worden bij een meisje is echt een heel ander verhaal dan bij jongens. Bij jongens is het vrij normaal zelfs en wordt het door veel artsen meteen gedaan bij de geboorte in veel westerse landen.
Ik vind het verre van normaal. Waarom is het normaal om onnodig, een stukje van een lichaamsdeel te verwijderen? Heb hier drie mannen rondlopen in huis en ze zouden niet zonder willen.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom? Besneden worden bij een meisje is echt een heel ander verhaal dan bij jongens. Bij jongens is het vrij normaal zelfs en wordt het door veel artsen meteen gedaan bij de geboorte in veel westerse landen.
Ik wel maar da's een ander verhaal, in de VS en Canada bijv. is het heel normaal en zie je het vaker wel dan niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:45 schreef donthate het volgende:
[..]
BIj meisjes is het heel barbaars maar vind dat het bij jongetjes ook niet gedaan moet worden
Is het bij jongetjes ook niet hygiënischer dan niet-besneden zijn?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel hygiënischer, vooral bij babies.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is het bij jongetjes ook niet hygiënischer dan niet-besneden zijn?
Onzin. Wij hebben hier water in overvloed. Als je je gewoon dagelijks wast is er niks aan de hand. En was je een onbesneden penis niet gewoon ook iedere dag, dan is dat net zo onhygienisch.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Wel hygiënischer, vooral bij babies.
Doe maar, daar zijn ook topics voor, hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:56 schreef Daniel1976 het volgende:
zo'n contract lijkt mij symbool politiek het voegt niets maar dan ook niets toe.
Het slaat echt nergens op.
Kunnen we het nu weer over die vreselijke zwarte doos in de auto gaan hebben of vingerafdrukken in paspoorten en grote databases?
Euhm... Urine is volgens mij sowieso niet schoon?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin. Wij hebben hier water in overvloed. Als je je gewoon dagelijks wast is er niks aan de hand. En was je een onbesneden penis niet gewoon ook iedere dag, dan is dat net zo onhygienisch.
Ik heb twee zonen en die kon ik ook al baby al gewoon goed wassen daaronder. Bij de oudste zat het velletje gewoon al heel vroeg los, bij de jongste iets later. En dan nog, waar moeten die nou zo vies van worden?
Dat is mn oksel ook. Die ontsteekt ook niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm... Urine is volgens mij sowieso niet schoon?
Daarnaast blijft het dan dus een warm, vochtig plekje wat automatisch een broedplaats voor bacteriën is?
Dan zou iedere onbesneden man last moeten hebben van doorlopende blaasonstekingen en andersoortige inwendige en uitwendige bacteriële infecties etc. Gelul dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarnaast blijft het dan dus een warm, vochtig plekje wat automatisch een broedplaats voor bacteriën is?
Er is niets dat schoner is dan urine. Urine is steriel!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zat!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Het lijkt me een goede zaak om dat zinloos gesnij te verbieden bij kinderen. Hoeveel volwassen mannen/vrouwen laten er vrijwillig zomaar het mes in hun geslachtsdelen zetten?
Precies. En als een kind dit op zijn 16de of zo, zelf wil, dat gaat hij zijn gang maar.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:55 schreef zoalshetis het volgende:
verbod tot verminking van kinderen. tenzij het medisch niet anders kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |