abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 10:35:57 #21
3542 Gia
User under construction
pi_75012975
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Euhm... Urine is volgens mij sowieso niet schoon?
Daarnaast blijft het dan dus een warm, vochtig plekje wat automatisch een broedplaats voor bacteriën is?
Er is niets dat schoner is dan urine. Urine is steriel!!
Daarbij verschoon je je baby toch zeker een keer of 8 tot 10 op een dag. Daarbij maak je de hele omgeving goed schoon.

Besnijden is echt grote onzin. Dat men dat vroeger in de woestijn deed, waar weinig water voorhanden was om je goed schoon te houden, kan ik me nog voorstellen. Daar is het noodzaak. Maar als de noodzaak er niet is, ga je toch niet een gezond onderdeel van je lichaam verwijderen!!
  donderdag 26 november 2009 @ 10:43:28 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75013126
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Het lijkt me een goede zaak om dat zinloos gesnij te verbieden bij kinderen. Hoeveel volwassen mannen/vrouwen laten er vrijwillig zomaar het mes in hun geslachtsdelen zetten?
Zat!
=

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 26-11-2009 18:50:44 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_75013421
verbod tot verminking van kinderen. tenzij het medisch niet anders kan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 26 november 2009 @ 18:13:52 #24
3542 Gia
User under construction
pi_75027700
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:55 schreef zoalshetis het volgende:
verbod tot verminking van kinderen. tenzij het medisch niet anders kan.
Precies. En als een kind dit op zijn 16de of zo, zelf wil, dat gaat hij zijn gang maar.
pi_75029614
ze moeten maar eens inzien dat een heilig boek niet altijd heilig is. in dit geval besnijdenis. dat is een gebod, dat eeuwen geleden (zonder douches of vanwege kamelen-/ geitenpoep) vooral uit hygiënisch oogpunt tot stand is gekomen. en om iedereen te laten meedoen, doe je gewoon net of het een bevel van god (oeh brrrr eng!) is...

maar ook amerikanen kunnen er wat van. is dat iets christelijks? of willen ze graag hun kinderen op jonge leeftijd een trauma laten oplopen en verminken, zodat de door hun gemaakte slachtoffers later lekker agressief oorlog kunnen voeren?

ik begrijp dat niet. ok, als je godsvrezend bent kan ik er nog inkomen, maar zonder die flauwekul vind ik het echt bizar.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')