Die heeft geen free international shipping toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb ocnailart.com in de OP wiki gezet
Boven de $ 20 free international shippingquote:Op woensdag 25 november 2009 17:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heeft geen free international shipping toch?
Tot mijn verbazing kwam ik er van het weekend achter dat ik nagellak op had die ook glow in de dark achtig was. Ik stond in de kroeg en met dat licht was het egt lichtgevend haha. Het was trouwens de china glaze sex on the beachquote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dankje. Zijn er wel goede dan want volgens mij waren er een paar verschillende uitgekomen rond halloween.
Ze is trouwens niet meer echt een kind, meer een uit de kluiten gewassen puber.![]()
Ze heeft glow in de dark nagellak op haar lootje voor sinterklaas staan en ik heb haar niet getrokken maar ik ben er vrij zeker van dat de rest geen idee heeft waar ze zoiets moeten halen.
oh.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:59 schreef snkr-xxx het volgende:
Nee niet echt, die van mij heeft alleen een beetje holografische glitter, maar niet echt holo. Er waren er 2 holo en 2 niet geloof ik. MiMu weet 't precies
zeg dat nou nietquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef Daph_ het volgende:
Mocht je een holo My private jet willen, dan schijnt Color Club Revvvolution een goede vervanger te zijnKost nu $ 2.50 op H2T
Op welke? De meeste kun je ook 'nu kopen' kopen hequote:Op woensdag 25 november 2009 19:01 schreef Mirjam het volgende:
ik ben trouwens overboden, ik had op wat van die nail prisms geboden
Hij blijft hoe dan ookquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh.
ben benieuwd, ik had 'm echt besteld omdat ik verwachtte dat hij wel wat holo zou zijn
Ik zag 'm bij Sephora... Must... Have...!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hij blijft hoe dan ookhoor, vind ik dan
quote:
Tnx.quote:
eeeeeevil!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
Cherryculture heeft sale!! 20% korting tot en met maandag
En ze verkopen LA Girl Rockstar polishes!!
*hypert*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |