Sorry, maar we zitten in sex, minstens in ondergoed of naakt.quote:
Och als je maar een matig kwakje hebt valt dat echt niet op als er eens een keer niets komt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Alles??... k vinnut als man toch moeilijk om mn orgasme te faken... hoe moet ik dat doen?? hard kreunen en op t 'hoogtepunt' spugen ofzo?
![]()
Gatver murm.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar we zitten in sex, minstens in ondergoed of naakt.
[..]
Och als je maar een matig kwakje hebt valt dat echt niet op als er eens een keer niets komt.![]()
[..]
Gatver murm.
Waarom vind je dat niet sexy, omdat het bij jou van je gezicht tussen je borsten druipt?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
heeft geen matige kwakjes. die is altijd trots op zn kwakjes ofzo
![]()
dat vind ik dan weer niet zo sexy...![]()
ik heb altijd gatver ideeeen...weet je toch bengeltje?
Ok .. ja k heb geen ervaring aan de ontvangende kantquote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar we zitten in sex, minstens in ondergoed of naakt.
[..]
Och als je maar een matig kwakje hebt valt dat echt niet op als er eens een keer niets komt.![]()
[..]
Gatver murm.
haha nee het zin in een zakkie dan he en dat gaat ie bestuderenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet sexy, omdat het bij jou van je gezicht tussen je borsten druipt?
ik wel, mijn ogen niet gelukkig, het schijnt te prikkenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ok .. ja k heb geen ervaring aan de ontvangende kant
pffwhaha .. nou murm is nie de enige (met vieze praatjes) ... hmmm mental imaging hierquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet sexy, omdat het bij jou van je gezicht tussen je borsten druipt?
daarom vind ik bengeltje ook zo liefquote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
pffwhaha .. nou murm is nie de enige (met vieze praatjes) ... hmmm mental imaging hier
Dat is viessssssssss. Waarom moet hij dat bestuderen?? Gelijk na de seks??quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee het zin in een zakkie dan he en dat gaat ie bestuderen![]()
Lekker he.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
pffwhaha .. nou murm is nie de enige (met vieze praatjes) ... hmmm mental imaging hier
Slaap lekker.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom vind ik bengeltje ook zo lief
en nu slapen
weltrustenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom vind ik bengeltje ook zo lief
en nu slapen
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is viessssssssss. Waarom moet hij dat bestuderen?? Gelijk na de seks??
Ik zoueen slag op zijn kont geven, doe dat maar ergens anders.
[..]
Lekker he.
dat dusquote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is viessssssssss. Waarom moet hij dat bestuderen?? Gelijk na de seks??
Ik zoueen slag op zijn kont geven, doe dat maar ergens anders.
[..]
Lekker he.
larsquote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef tralalalars het volgende:
weltrusten allen .. lekker mn mandje opzoeken![]()
DAT IK OOK!!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef tralalalars het volgende:
Middag/avond ... nog een raar persoon ... ja ik vind van niet maar mn omgeving schijnt er anders over te denken
ja... hoe ze daar toch bij komenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
DAT IK OOK!!
Ik zat met een collega te praten over van alles en nog wat en opeens zegtie: Jij bent maar raar.![]()
Nou ja zeg!
Ach alsof me dat iets interesseert. Ik ben gewoon leuk!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:47 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ja... hoe ze daar toch bij komen... k vin je vooralsnog nie raar maar ja... zegt dat iets over jou of over mij? ... iets met referentiekaders
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach alsof me dat iets interesseert. Ik ben gewoon leuk!
Straks motorrijdenquote:
Hier wel. Alleen donker. Vink niet leukquote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Oeh nice!!! ist nog droog dan?
tja dan ist idd nie anders .. nou have fun dan maarquote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier wel. Alleen donker. Vink niet leuk
Mja. Met lessen kan dat allemaal maar he
Nee joh gekkie!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:46 schreef tralalalars het volgende:
direct maar door naar ... navond
Tis hier wel heul stil... allemaal aan t buitenspelen in de regen??
quote:
had gekund toch?? weet ik veul.. (neej)quote:
Nee joh je gaat toch niet in de regen spelen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:13 schreef tralalalars het volgende:
[..]
had gekund toch?? weet ik veul.. (neej)
Alles wel hier??
Mummieeeeeeeeeeeequote:
Mja niet zo tofquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
whoeiiii
hoest meisje? zin in je weekend?
Dat vind ik leuk. Zelf aangeboden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef Murmeli het volgende:
OH? niet tof omdat je naar werk moet morgen, of sowieso niet zo tof?
balen van het niet tof! wil je er wat over kwijt? of wil je gewoon een dikke knuffel? en eenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk. Zelf aangeboden.
Dus gewoon niet tof
En hoe is het met jou?
Ik wil er niets over kwijtquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
balen van het niet tof! wil je er wat over kwijt? of wil je gewoon een dikke knuffel? en eenenzo?
hier goed! beetje gaar maar wel blij en gelukkig en lekker gewerkt
whehequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen laten schrikken met je tada.
Nagenieten in bed? Waarvan?? Is het erg dat ik dan niet aan net wakker worden denk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Zow .. ben je een beetje aan het nagenieten in je bed, wordt je gebeld
Maar! nu wel een gezellige dag voor de boegGa gezellig bij een vriend eten, die gaat koken
En savonds de stad in met een vriendin.. dus gaat helemaal goedkomen
Hey Goldiequote:
tijnquote:
Hahaha.. uhm eigenlijk was het wel een net wakker wordt momentjequote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nagenieten in bed? Waarvan?? Is het erg dat ik dan niet aan net wakker worden denk?
Jawel hoor, alleen een beetje moe. Dus ga ik lekker niets doen vanavond en morgen.quote:
dat klinkt als een heerlijk weekendquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen een beetje moe. Dus ga ik lekker niets doen vanavond en morgen.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:44 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dat klinkt als een heerlijk weekend
zo lekker he ... ff helemaal niks.. dat zijn ook mijn plannenquote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:47 schreef tralalalars het volgende:
[..]
zo lekker he ... ff helemaal niks.. dat zijn ook mijn plannen
Levenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef tralalalars het volgende:
[..]
man wij hebben echt een leven..
![]()
Na weken van feesten en komende weken weer, heerlijk ff een weekendje rust.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef tralalalars het volgende:
[..]
man wij hebben echt een leven..
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:53 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dunno...smaakt vast naar kip
tja na weken van drukte en nog een paar weken drukte in t vooruitzicht .... ff rustquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na weken van feesten en komende weken weer, heerlijk ff een weekendje rust.
goed zo.. ooeeehh.. mario bros... ga ik ook maar es ff aanschaffenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag genoeg gedaan!
Morgen de hele dag niets doen![]()
O wel! Mario Brossen op de Wii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |