Sorry, maar we zitten in sex, minstens in ondergoed of naakt.quote:
Och als je maar een matig kwakje hebt valt dat echt niet op als er eens een keer niets komt.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:02 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Alles??... k vinnut als man toch moeilijk om mn orgasme te faken... hoe moet ik dat doen?? hard kreunen en op t 'hoogtepunt' spugen ofzo?
![]()
Gatver murm.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar we zitten in sex, minstens in ondergoed of naakt.
[..]
Och als je maar een matig kwakje hebt valt dat echt niet op als er eens een keer niets komt.![]()
[..]
Gatver murm.
Waarom vind je dat niet sexy, omdat het bij jou van je gezicht tussen je borsten druipt?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
heeft geen matige kwakjes. die is altijd trots op zn kwakjes ofzo
![]()
dat vind ik dan weer niet zo sexy...![]()
ik heb altijd gatver ideeeen...weet je toch bengeltje?
Ok .. ja k heb geen ervaring aan de ontvangende kantquote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar we zitten in sex, minstens in ondergoed of naakt.
[..]
Och als je maar een matig kwakje hebt valt dat echt niet op als er eens een keer niets komt.![]()
[..]
Gatver murm.
haha nee het zin in een zakkie dan he en dat gaat ie bestuderenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet sexy, omdat het bij jou van je gezicht tussen je borsten druipt?
ik wel, mijn ogen niet gelukkig, het schijnt te prikkenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ok .. ja k heb geen ervaring aan de ontvangende kant
pffwhaha .. nou murm is nie de enige (met vieze praatjes) ... hmmm mental imaging hierquote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet sexy, omdat het bij jou van je gezicht tussen je borsten druipt?
daarom vind ik bengeltje ook zo liefquote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
pffwhaha .. nou murm is nie de enige (met vieze praatjes) ... hmmm mental imaging hier
Dat is viessssssssss. Waarom moet hij dat bestuderen?? Gelijk na de seks??quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee het zin in een zakkie dan he en dat gaat ie bestuderen![]()
Lekker he.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
pffwhaha .. nou murm is nie de enige (met vieze praatjes) ... hmmm mental imaging hier
Slaap lekker.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom vind ik bengeltje ook zo lief
en nu slapen
weltrustenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daarom vind ik bengeltje ook zo lief
en nu slapen
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is viessssssssss. Waarom moet hij dat bestuderen?? Gelijk na de seks??
Ik zoueen slag op zijn kont geven, doe dat maar ergens anders.
[..]
Lekker he.
dat dusquote:Op woensdag 25 november 2009 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is viessssssssss. Waarom moet hij dat bestuderen?? Gelijk na de seks??
Ik zoueen slag op zijn kont geven, doe dat maar ergens anders.
[..]
Lekker he.
larsquote:Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef tralalalars het volgende:
weltrusten allen .. lekker mn mandje opzoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |