had gekund toch?? weet ik veul.. (neej)quote:
Nee joh je gaat toch niet in de regen spelen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:13 schreef tralalalars het volgende:
[..]
had gekund toch?? weet ik veul.. (neej)
Alles wel hier??
Mummieeeeeeeeeeeequote:
Mja niet zo tofquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
whoeiiii
hoest meisje? zin in je weekend?
Dat vind ik leuk. Zelf aangeboden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef Murmeli het volgende:
OH? niet tof omdat je naar werk moet morgen, of sowieso niet zo tof?
balen van het niet tof! wil je er wat over kwijt? of wil je gewoon een dikke knuffel? en eenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk. Zelf aangeboden.
Dus gewoon niet tof
En hoe is het met jou?
Ik wil er niets over kwijtquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
balen van het niet tof! wil je er wat over kwijt? of wil je gewoon een dikke knuffel? en eenenzo?
hier goed! beetje gaar maar wel blij en gelukkig en lekker gewerkt
whehequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt iedereen laten schrikken met je tada.
Nagenieten in bed? Waarvan?? Is het erg dat ik dan niet aan net wakker worden denk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Zow .. ben je een beetje aan het nagenieten in je bed, wordt je gebeld
Maar! nu wel een gezellige dag voor de boegGa gezellig bij een vriend eten, die gaat koken
En savonds de stad in met een vriendin.. dus gaat helemaal goedkomen
Hey Goldiequote:
tijnquote:
Hahaha.. uhm eigenlijk was het wel een net wakker wordt momentjequote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nagenieten in bed? Waarvan?? Is het erg dat ik dan niet aan net wakker worden denk?
Jawel hoor, alleen een beetje moe. Dus ga ik lekker niets doen vanavond en morgen.quote:
dat klinkt als een heerlijk weekendquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen een beetje moe. Dus ga ik lekker niets doen vanavond en morgen.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:44 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dat klinkt als een heerlijk weekend
zo lekker he ... ff helemaal niks.. dat zijn ook mijn plannenquote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:47 schreef tralalalars het volgende:
[..]
zo lekker he ... ff helemaal niks.. dat zijn ook mijn plannen
Levenquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef tralalalars het volgende:
[..]
man wij hebben echt een leven..
![]()
Na weken van feesten en komende weken weer, heerlijk ff een weekendje rust.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef tralalalars het volgende:
[..]
man wij hebben echt een leven..
![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:53 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dunno...smaakt vast naar kip
tja na weken van drukte en nog een paar weken drukte in t vooruitzicht .... ff rustquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na weken van feesten en komende weken weer, heerlijk ff een weekendje rust.
goed zo.. ooeeehh.. mario bros... ga ik ook maar es ff aanschaffenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag genoeg gedaan!
Morgen de hele dag niets doen![]()
O wel! Mario Brossen op de Wii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |