abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75193650
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja want ik zie echt helemaal niks tussen mij en autisten Als ik hoor ook al die verhalen lees
Dat hoeft toch ook helemaal niet. Wees er blij mee dat je die problemen niet hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:47:11 #202
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75193684
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook helemaal niet. Wees er blij mee dat je die problemen niet hebt.
Nee maar drm is het wel klote als je dan lekker op aparte scholen alles gezeten heb jaren lang waar je je totaal niet thuis voelde Enige goede eraan is mn wajong
pi_75193817
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef donthate het volgende:

[..]

Nee maar drm is het wel klote als je dan lekker op aparte scholen alles gezeten heb jaren lang waar je je totaal niet thuis voelde Enige goede eraan is mn wajong
Je ergens thuisvoelen staat los van of je er wel of niet thuishoort. Werk jij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:50:50 #204
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75193842
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je ergens thuisvoelen staat los van of je er wel of niet thuishoort. Werk jij?
IK werk niet en nee het heeft daar niks mee te maken ik heb er gewoon geen zin in
Heb een schijthekel aan werken
pi_75194005
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:50 schreef donthate het volgende:

[..]

IK werk niet en nee het heeft daar niks mee te maken ik heb er gewoon geen zin in
Waarom vind je werken niet leuk?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:55:47 #206
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75194050
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom vind je werken niet leuk?
Omdat ik mn dag wel beter in kan delen als de hele dag te gaan werken is dat zo raar?
pi_75194082
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:50 schreef donthate het volgende:

[..]

Ben je kapot?
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:57:04 #208
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75194102
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef RaXz het volgende:

[..]

Ben je kapot?
Hahah watte
pi_75194150
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef donthate het volgende:

[..]

Omdat ik mn dag wel beter in kan delen als de hele dag te gaan werken is dat zo raar?
Even denken. Ja dat is raar.
14 SHADES OF GREY
pi_75194841
quote:

[..]

Wat doe je dan de hele dag
Children of the night. What music they make.
pi_75195279
En bedankt voor t kusje.
Ik heb er een die ik naar hartelust kan knuffelen en daarmee neemt de behoefte om anderen te knuffelen ook drastisch af.

Thuis horen en thuis voelen.. Ik 'hoor' hier niet thuis maar ik 'voel' me hier wel thuis. Voor zover dat online kan. Dus daar zit een wezenlijk verschil in. En over online beoordelen vind ik de mensen hier niet zoveel verschillen van mij als NT-er, maar ik ben misschien zelf een tikkeltje vreemd

en over werken.. Ik vind toch dat je een plicht hebt naar de maatschappij. Los van de mensen die werkelijk niet kúnnen, maar niet willers die wel een uitkering trekken..
Moet ik niets van hebben, sorry. En dan ben ik de laatste! die zal beoordelen of iemand niet kan of niet wilt maar het wordt hier zo wel heel duidelijk gesteld.
Ik zal het vast genuanceerder bedoelen dan ik zeg (voor t geval ik mensen tegen de schenen stoot) maar een dergelijke opmerking schiet me toch echt in t verkeerde keelgat.
pi_75195378
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
En bedankt voor t kusje.
Ik heb er een die ik naar hartelust kan knuffelen en daarmee neemt de behoefte om anderen te knuffelen ook drastisch af.

Thuis horen en thuis voelen.. Ik 'hoor' hier niet thuis maar ik 'voel' me hier wel thuis. Voor zover dat online kan. Dus daar zit een wezenlijk verschil in. En over online beoordelen vind ik de mensen hier niet zoveel verschillen van mij als NT-er, maar ik ben misschien zelf een tikkeltje vreemd

en over werken.. Ik vind toch dat je een plicht hebt naar de maatschappij. Los van de mensen die werkelijk niet kúnnen, maar niet willers die wel een uitkering trekken..
Moet ik niets van hebben, sorry. En dan ben ik de laatste! die zal beoordelen of iemand niet kan of niet wilt maar het wordt hier zo wel heel duidelijk gesteld.
Ik zal het vast genuanceerder bedoelen dan ik zeg (voor t geval ik mensen tegen de schenen stoot) maar een dergelijke opmerking schiet me toch echt in t verkeerde keelgat.
Mee eens Zo lang je kan werken moet je werken.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 2 december 2009 @ 09:09:47 #213
104367 Thrackan
new and improved
pi_75202668
quote:

[..]

Ik vind het persoonlijk belangrijk dat je je inkomen ook verdient. In mijn ogen verdien je niet veel als je alleen maar geen zin hebt om te werken.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_75203587
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat doe je dan de hele dag
Gokje: andere mensen vervelen op 'n online forum?
Hallon!
pi_75203917
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:09 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk belangrijk dat je je inkomen ook verdient. In mijn ogen verdien je niet veel als je alleen maar geen zin hebt om te werken.
Nee, dat vind ik ook geen goede houding. Respect en begrip kun je juist verdienen door je eigen boontjes te doppen (werken naar vermogen). De oplossing komt al over een maand in de vorm van een nieuwe Wajong-regeling.

Eerste kamer stemt in met wetsvoorstel Wajong
pi_75204151
lijkt op de wet inkomsten naar arbeid, beoordeeld worden op wat je wél kan en niet wat je níet kan.
Straks even beter doorlezen.

Fijne werkdag, zit lekker alleen op een kamer te werken onder t genot van jazzmuziek. Ik schiet door mijn voorraad heen zo, heerlijk!
En wat heb ik lekker geslapen! Nieuw bed, nouja niet van mij maar van mijn maatje maar ik eis een helft op Stukken beter dan mijn eigen campingbedje..
Voel me al zoveel stukken beter lekker uitgerust enz.
pi_75204294
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb ook een account op autsider een paar keer rondgekeken maar het beviel mij daar niet. Dus ga ik daar ook niet meer naartoe.
Bingo! Ik ben er ook lid. De mensen identificeren zich sterk met autisme, waardoor er in mijn ogen weinig ruimte overblijft voor een eigen persoonlijkheid. Dan schrijven ze bijvoorbeeld:

‘Ik zou niet meer mij zijn, zonder autisme. Ik heb geen autisme, ik ben autistisch.’

Af en toe provoceer ik een beetje op dat forum, door mensen op de voordelen van NT te wijzen
pi_75207854
Gisteren hier een heel berichtje getypt...die er niet meer is..maar precies toen ik op invoeren drukte ging fok down

Net gedouched..en mag gaan voor mn laatste test
Ik ben blij dat het voorbij is..maar aan de andere zorgde het wel voor wat meer invulling van mn dag/week. Over het algemeen zijn mijn weken helemaal leeg.

En daarna maar ff afwachten wat het resultaat is van al die testjes.

Enne cassandra..heerlijk lekker zo alleen in een kamertje je werk kunnen doen..met de muziek die jij wil. Ik werkte altijd achter een pc en omdat ik met 3/4 personen in een kamer zat..deed ik altijd mn oordopjes aan, sloot mijn mp3 speler aan op mijn pc of pakte via internet de radio die ik wilde luisteren .
Wat mis ik die tijd..en op school deed ik altijd hetzelfde..tijdens het maken van opdrachten muziek erbij..want dan raakte ik minder snel afgeleid..anders begin ik bij ieder geluid om me heen te kijken

Nou..ga nu ff haar drogen en dan ben ik weg
  woensdag 2 december 2009 @ 14:50:53 #219
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75212258
Ik ben juist omgekeerd, als ik de radio aanzet, MOET ik ernaar luisteren en word ik enorm afgeleid in wat ik ook doe. Als ik naar mijn iPod of iTunes luister, doe ik dat gericht, en doe ik ook niets anders. Door omgevingsgeluiden word ik juist niet afgeleid.

Ik zit vaker bij mijn broer in de auto, en die heeft standaard nog cd's opstaan. Maar dan met muziek die je enorm op het gemoed kan werken, melancholisch enzo. Ik grap vaker dat ik de stichting Correlatie moet bellen als ik uitstap, want, zwaar depressief door de muziek. Ik word daar echt door in beslag genomen.

Dan hoor ik liever niets-aan-de-hand pop op dat moment. Nu hebben we een soort van deal dat ik nieuwe muziek die hij niet kent laat horen op mijn telefoon. Hij is daar wel geinteresseerd in, maar doet zelf haast nooit moeite om op jacht te gaan naar die muziek.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:59:27 #220
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_75212552
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:11 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik ook geen goede houding. Respect en begrip kun je juist verdienen door je eigen boontjes te doppen (werken naar vermogen). De oplossing komt al over een maand in de vorm van een nieuwe Wajong-regeling.

Eerste kamer stemt in met wetsvoorstel Wajong
Gelukkig zijn er genoeg Wajongers (zoals ze op die site genoemd worden) die nu al een uitkering hebben en niet werken omdat ze er dan op achteruit gaan.
Ik ken dan persoonlijk niet zo veel mensen met een Wajong, maar de paar die ik ken werken bijna allemaal niet omdat ze dan minder inkomen zouden hebben.
En met dat nieuwe wetsvoorstel gaat het om mensen die vanaf volgend jaar die uitkering krijgen.

Over muziek:
Ik kan uren naar mijn eigen muziek luisteren als ik bijvoorbeeld iets moet maken voor school, maar zodra er iets op de achtergrond is wat nieuw is raak ik afgeleid.
Van mij eigen muziek weet ik wat er gaat komen, terwijl een gesprek op de achtergrond me afleidt en meestal ook mateloos irriteert.
pi_75212564
Normaal gesproken kan ik ook niet werken als ik muziek op heb staan. Maar ik word gestoord van de telefoon (enige met de meest parate kennis dan ben je al snel de lul) en moest vandaag flink wat aanpoten met lijstwerk dus heb me afgexzonderd. Dan is muziek wel lekker. Bovendien word ik gestoord en afgeleidt van top 40 muziek die ik dus totaal niets vind. Lady Gaga, Rihanna etc. yakkes.
Nee mijn muziek is niet van deze tijd, Kirk Whalum, Bob James, Warren Hill, Candy Dulfer. Alle varianten jazz, jazz/pop, jazz/klassiek, smooth jazz, jazz/funk, noem maar op, maak je mij intens gelukkig mee.

Via last fm kom ik heel wat nieuwe artiesten tegen. De ene keer heb ik iets poprock aan staan, de andere keer pure jazz, laatste tijd ook beetje meer vanuit de indiehoek..
Ligt trouwens echt aan wat ik doe en hoe ik me voel. Soms helemaal geen muziek, soms iets opzwepends, soms juist lekker loom, heerlijk als je op de bank ligt.
pi_75212615
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef donthate het volgende:

[..]

Hahah watte
Als iets niet werkt dan is het kapot, stuk, defect.
pi_75212626
Ohja.. gesprekjes over werk leiden me niet af, en kan ik stevig doorwerken. Ik raak afgeleidt over wat men heeft gegeten, wat men volgend weekend doet, wie men nu weer heeft ontmoet.
Interesseert me geen ruk (op dat moment) en kan me soms wel irriteren. Zéker als ik een klant aan de lijn heb bijv
pi_75212641
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef RaXz het volgende:

[..]

Als iets niet werkt dan is het kapot, stuk, defect.
Ik vroeg me al af wat de definitie was van kapot

nu ga ik aan t werk
pi_75212829
Mislukt trouwens ik zat verstopt, ander nr, andere kamer, hebben ze me toch gevonden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')