abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 16:29:59 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75024237
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
Die heb ik 2 (kado gekregen )
Hema rompers houden zich wel goed?
  donderdag 26 november 2009 @ 16:33:57 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75024374
*zucht*

Vanochtend ging mijn bloeddruk ineens helemaal kelderen naar 104/50 en zo bleef hij een tijdje, ik was er helemaal naar (als in duizelig) van. Daarna was hij weer normaal, voor eventjes althans want rond een uur of twaalf schoot de bloeddruk omhoog naar 160/104 (of zoiets) en sindsdien is het ook niet meer gezakt. Omdat ik de baby ook niet meer voel heb ik net toch maar het ZH gebeld dus ik kan zo weer heen Voel me een beetje een overbezorgde moeder zo, maar goed, ik zeg het zelf ook altijd tegen anderen: beter een keer te vaak heen dan te laat. Maar ja... als je dan zelf in zo'n situatie zit is het toch weer anders natuurlijk.

Ik word hier wel een beetje niet goed van... vooral ook omdat mijn lichaam net een beetje begon te wennen aan de medicatie. Ben bang dat het straks weer wordt opgehoogd, kan ik weer opnieuw beginnen met wennen. Maar goed, eerst maar even afwachten.
pi_75024523
Jeetje Tan, Dat schiet ook niet op met je bloeddruk, maar wel goed dat je naar het zh gaat, zeker als die kleine zich niet veel laat voelen. Hopelijk is het niks en ben je vanavond weer terug in je eigen bedje...
pi_75024672
He shit Tan.. Succes straks!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75024697
Tan . Goed dat je het zh gebeld heb hoor. Beter té bezorgd dan niet toch.
Hopelijk hoef je niet nog meer medicijnen of hoge dosis en is dit iets eenmaligs.
Sterkte ermee.
pi_75024738
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het mocht even duren, maar de vliezen zijn door en het infuus hangt er in. Nu die weeën nog. Dat wordt nachtwerk...
Succes
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  donderdag 26 november 2009 @ 16:51:00 #211
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75024978
WupWup van harte gefeliciteerd met de geboorte van Emma!

Ziggy: Succes voor jou en je vrouw! Hou ons op de hoogte!

Tan: Wat vervelend! Maar inderdaad, beter een keertje te vaak dan niet gaan omdat je jezelf overbezorgd vindt! Heel veel succes in ieder geval, ik zal aan je denken!
A grand adventure has begun.
pi_75025006
Bah Tan dat is minder..... succes in het ziekenhuis zometeen!
pi_75025077
Oh Tan, wat balen. Kan me niet voorstellen dat ze je overbezorgd vinden hoor, lijkt me heel legitiem dat je belt. Veel succes en hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen (en hoef je niet te blijven).
pi_75025337
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter WupWup!

Heel veel succes komende uurtjes ziggy en ziggy-vrouw, hopelijk zet het gauw door
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75025668
Emma welkom en gefeliciteerd met je ouders!!
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Sidn3y het volgende:
Leonieke wanneer heb je je volgende glucosetest? Balen dat de eerste uitslag niet goed was.
DJ wat een mooie koekjes had je gebakken! Laatste dag is voorbij, hoe voel je je nu?
Vlindur, mooie woonkamer zeg. Fijn dat je toch maar vast de box hebt opgezet aangezien het niet vlekkeloos verliep.
Freecell balen van de harde buiken, hoop dat ze met wat rust een beetje afnemen.
En hoe is het nou met Tan? Gaat het goed met die medicijnen?
En nieuwe zwangeren waarvan ik de naam vergeten ben, welkom en gefeliciteerd
En verder laat m'n geheugen me in de steek

Ik ben maandag nog naar de tandarts geweest en alles was goed. Ben ik blij om, want ik had geen zin in het maken van een vervolgafspraak. Daarna gelijk even klossen, een po en een rugsteun opgehaald. Heb de maxi-cosi bekleding gewassen, wipstoeljes ook gelijk, de wiegbekleding (ben alleen de piekstok kwijt), het komst echt steeds dichterbij...

Ik vind dat jij veel hebt onthouden eigenlijk....
Maar hier gaat ie wel. Vandaag onverwacht toch nog bij mijn moeder gewerkt, terwijl ik vrij zou zijn. Dit in combi met slechte nacht, heb ik echt geen fut voor verjaardag van schoonmams nu....
Maar jij een sticker bij de tandarts, ook altijd lekker. Hoe gaat ie verder?

Tan: moet vaak aan je denken, heb zo met je te doen....
  donderdag 26 november 2009 @ 17:12:48 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75025762
ziggy3 heel veel succes rest van de dag. Zorg goed voor je dame!

Morgen ben je papa
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75025952
Ziggy en vrouw succes met de allerlaatste loodjes!! Nog even en jullie kunnen de kleine bewonderen.

Tan, goed dat je gebeld hebt!! Beter een keer te veel dan te weinig. Ik heb afgelopen nacht ook weer aan de telefoon gehangen met de verloskundige. Had vanaf 20.00 uur vreselijke pijn aan mijn onderbuik die constant was en niet weg ging, had ook een mega harde buik die niet wou ontspannen. Kennelijk had mien paracetamol dienst en was het advies 2 paracetemol en een warme kruik (zelfde advies als 2 weken terug) mocht de pijn blijven dan moest ik weer bellen. Om 05.00 uur nog steeds pijn maar niet meer gebeld. Heb vanmorgen de verloskundige praktijk gebeld en kon vanmiddag langs komen. Kind is gedraaid en ligt diep in bekken.Dus grote kans dat dat de pijn was.;
  donderdag 26 november 2009 @ 17:22:40 #218
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75026131
Ik wil Wup Wup en Incantrix ook nog van harte feliciteren!
Geniet van de komende tijd!
pi_75026365
Dat is best goed nieuws Faja, maar van de behandeling wordt ik een beetje treurig.

Dat geheugen valt vies tegen hoor DJRandall, ik was eerder al aan een log begonnen maar toen lag Fok weer plat en heb ik 't maar bewaard
En nu pas weer tijd om ernaar te kijken dus. Nouja tijd, tijd om te koken eigenlijk.... dus later meer!
pi_75026544
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het mocht even duren, maar de vliezen zijn door en het infuus hangt er in. Nu die weeën nog. Dat wordt nachtwerk...
Sterkte dan, hopelijk schiet het een beetje op, want je vriendin heeft vast niet veel energie meer over! Ook de groeten van Harold!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 26 november 2009 @ 17:55:37 #221
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_75027124
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:35 schreef McLaura het volgende:

[..]

Sterkte dan, hopelijk schiet het een beetje op, want je vriendin heeft vast niet veel energie meer over! Ook de groeten van Harold!
Valt nu nog mee hoor. Net gegeten en ligt nu lekker te slapen. Groeten terug.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_75027231
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Welke gyn heeft er dienst btw?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_75027407
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Het bijkomende voordeel van een ruggenprik???
pi_75027422
Ik krijg net ene smsje van dinnetje dat vandaag ingeleid zou worden. Na 22 uur bevallen van een prachtige zoon.

Aan tijdsduur bevalling te zien is ze dus niet meer ingeleid maar is de bevalling denk ik vanzelf gekomen.
  donderdag 26 november 2009 @ 18:13:26 #225
45532 ziggyziggyziggy
pi_75027687
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het bijkomende voordeel van een ruggenprik???
Nope, geen ruggenprik gehad. Het gaat gewoon allemaal niet zo hard. De weetjes kan ze nog prima aan.

Geen idee hoe de gyn heet trouwens, sorry.
pi_75027707
Ziggy, succes
pi_75027769
Ok, nou, als ie maar goed in zijn vak. Ik had Spinder tijdens de zwangerschap en keizersnede, superarts....

Succes vannacht!
  donderdag 26 november 2009 @ 18:18:05 #228
45532 ziggyziggyziggy
pi_75027829
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:16 schreef McLaura het volgende:
Ok, nou, als ie maar goed in zijn vak. Ik had Spinder tijdens de zwangerschap en keizersnede, superarts....

[ afbeelding ]

Succes vannacht!
Dan is het niet Spinder. Het is namelijk een vrouw.
pi_75027890
Toch niet de opperheks

Haar? Bril?
  donderdag 26 november 2009 @ 18:24:07 #230
45532 ziggyziggyziggy
pi_75028030
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:19 schreef McLaura het volgende:
Toch niet de opperheks

Haar? Bril?
Geen bril. En verder interesseert het me eigenlijk bar weinig wie het is, als moeder en kind er maar gezond doorheen komen.
pi_75028090
WupWup gefeliciteerd met jullie dochter Emma!
pi_75028167
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Geen bril. En verder interesseert het me eigenlijk bar weinig wie het is, als moeder en kind er maar gezond doorheen komen.
Nou, dan is het niet de opperheks en komt het vast goed. In elk geval sterkte, hopelijk brengt de nacht iets moois, en wordt 27-11-2009 de geboortedatum van ZiggyziggyziggyJunior
pi_75028441
he bah Tan; het zit je ook echt niet mee he???
Succes in het ziekenhuis... en ik zal aan je denken...

@ziggyx3; dat gaat vast snel nou! succes alvast!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 26 november 2009 @ 18:45:14 #234
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75028600
Wupwup, jaaah, wat gaaf, gefeliciteerd!! Emma, welkom op de wereld En geweldige naam ook

Ziggy, heel veel succes voor jou en je lief, zet 'm op he?

Och Tan, néé toch? Ik ben er gewoon sprakeloos van, net als Troel moeten ze jou echt hebben ofzo Heel veel sterkte, ik zal aan jou denken

En nou, niet in de middag, maar wel nu de kraamzorg weg is, Stef net is gevoed en ik echt een momentje voor mezelf heb.. May I present to you: Stef! (*insert tadaaa-muziekje hier*)

En ik geloof dat het tijd is voor mij om te verhuizen (hoe kán dat nou??) Maar ik blijf met jullie meelezen en kijk nu al uit naar de dag dat wij weer allemaal in hetzelfde topic wonen

!
3!
pi_75028672
ooooo Trixje wat een mooi mannetje heb je gekregen... *snif snif* en ik ga je wel missen de komende weken hoor.....
maaaaaar je ziet me daar vanzelf verschijnen!
pi_75028689
Wat een heerlijk mooi mannetje heb je gebrouwen trix, en wat ligt ie lekker tevreden te slapen zo... Tot straks in het volgende topic! Dan ga ik nog even verder brouwen aan mijn meissie en dan kunnen ze mooi over een 3/4-jaar daten op hun eerste Lowlands-meet!
  donderdag 26 november 2009 @ 18:52:25 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75028803
Vervolg van de bloeddruksoap:

Ben gelukkig weer thuis. Bloeddruk in het ziekenhuis was wel te hoog, maar niet zo hoog als thuis. Ongeveer zeven metingen gehad, waarvan één handmatig en het lag gemiddeld rond de 140/95, soms wat hoger, soms wat lager. Wel te hoog, maar niet zo alarmerend dat ze de medicatie wilde ophogen. Gelukkig maar, want mijn lichaam begon er net aan te wennen. Moest het allemaal wel goed in de gaten houden op klachten. CTG was goed, heb wel veel harde buiken, dat was goed te zien, maar de kleine heeft er geen last van.
pi_75028826
Stef!
Het is écht echt een mannetje hè? Zie je in één oogopslag en dat vind ik altijd zo leuk als je dat zo goed kan zien
pi_75028885
he gelukkig maar Tan; ik maakte me al zorgen om je....
  donderdag 26 november 2009 @ 18:58:19 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75028975
Trixie

Tan, ik vind je helemaal niet overbezorgd hoor! Als je bloeddruk zo erg schommelt, vind ik dat echt wel een gegronde reden om te bellen. En ze doen echt niet voor niks 7 (!!) metingen in het ziekenhuis...
pi_75028993
Stef Wat ligt hij er tevreden bij zo, wat heerlijk!
En inderdaad wat Freecell ook zegt, echt een jongetjes baby!

ik wil ooooook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75029218
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef Poppejans het volgende:
Stef Wat ligt hij er tevreden bij zo, wat heerlijk!
En inderdaad wat Freecell ook zegt, echt een jongetjes baby!

ik wil ooooook
Ga je gang hoor
  donderdag 26 november 2009 @ 19:09:26 #243
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75029362
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Tan, ik vind je helemaal niet overbezorgd hoor! Als je bloeddruk zo erg schommelt, vind ik dat echt wel een gegronde reden om te bellen. En ze doen echt niet voor niks 7 (!!) metingen in het ziekenhuis...
Da's gewoon een automatische, electrische bloeddrukmeter hoor, die zit aan het CTGapparaat vast. Ze hebben één keer handmatig gemeten om te kijken of de bloeddruk echt zo hoog was als die automatische aangaf, want dat wil nog wel eens afwijken, schijnt (maar deze keer klopte het wel).

Dat het zo schommelt van hoog naar erg laag is ook de reden dat ze de dosis van de medicatie niet aanpassen. De bloeddruk moet niet hoger worden dan het nu vanavond was, maar ook niet lager dan het vanochtend was (onderdruk van 50), en dat risico is er wel als de dosis nu wordt aangepast.

En die foto Waarom plaatsen jullie toch altijd van die überschattige foto's, pure kwelling voor al die zwangeren die nog moeten wachten tot ze eindelijk mogen
pi_75029452
Tan fijn dat je weer terug bent... hopelijk komt er snel rust in je bloeddruk en blijf je met deze medicijnen en doesering gewoon lekker op de been verders. En nu lekker op de bank jij!
pi_75029694
Incantrix wat een schatje is Stef!

Tan, fijn dat alles goed was met de kleine en dat de medicatie niet aangepast hoeft te worden. Ik hoop voor je dat alles nu een beetje stabiel blijft, want elke keer ziekenhuis in ziekenhuis uit word je ook moe van lijkt me.
pi_75030262
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:45 schreef Incantrix het volgende:
Wupwup, jaaah, wat gaaf, gefeliciteerd!! Emma, welkom op de wereld En geweldige naam ook

Ziggy, heel veel succes voor jou en je lief, zet 'm op he?

Och Tan, néé toch? Ik ben er gewoon sprakeloos van, net als Troel moeten ze jou echt hebben ofzo Heel veel sterkte, ik zal aan jou denken

En nou, niet in de middag, maar wel nu de kraamzorg weg is, Stef net is gevoed en ik echt een momentje voor mezelf heb.. May I present to you: Stef! (*insert tadaaa-muziekje hier*)

[ afbeelding ]

En ik geloof dat het tijd is voor mij om te verhuizen (hoe kán dat nou??) Maar ik blijf met jullie meelezen en kijk nu al uit naar de dag dat wij weer allemaal in hetzelfde topic wonen

!
Wat een mooi jochie. Hij slaapt zo lekker tevreden.
pi_75030716
Fijn dat je weer thuisbent Tan
En ik wilde zeggen: en dat het meeviel, maar eigenlijk valt het helemaal niet mee, het blijft natuurlijk gewoon ruk
pi_75032277
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Sidn3y het volgende:

[..]

Leonieke wanneer heb je je volgende glucosetest? Balen dat de eerste uitslag niet goed was.
Ik ben maandag op goed geluk naar het ziekenhuis gegaan om te vragen of ik toch niet maandag aan de beurt kon ipv donderdag. En na wat gezaag en gezeur mocht ik dus maandag de 3 uur durende test doen.
Daarna spanning alom... want ze bellen enkel als het niet goed is.
En aangezien ik vanmiddag nog geen telefoontje had gekregen, heb ik maar met een klein hartje gebeld naar het ziekenhuis (en met een leugentje voor bestwil: ja ik zit deze namiddag heel de namiddag in vergadering en kan mijn gsm dus niet opzetten ) en wat blijkt? Ik volg Lily gewoon Een goed resultaat en geen zwangerschapsdiabetes Ik denk dat mijn zucht hoorbaar was tot bij mijn ma in West-Vlaanderen

Tan, wat jammer dat ze jouw bloeddruk niet onder controle krijgen, zelfs niet met medicijnen. Wat gaan ze nu doen?
pi_75032355
Leonieke, wat goed! Gefeliciteerd met de goede test!
pi_75032779
Yay Leonieke!
  donderdag 26 november 2009 @ 21:22:21 #251
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75034054
Oh Stef , wat een plaatje .
  donderdag 26 november 2009 @ 21:29:01 #252
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75034346
Ik heb het vage vermoeden dat mijn zoon rustiger is dan mijn dochter, maar hij kan wel echt veel harder schoppen . Au .

En ik herinner me dat S vaak de hik had in de buik, dat heb ik nu nog niet meegemaakt .
pi_75034465
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat mijn zoon rustiger is dan mijn dochter, maar hij kan wel echt veel harder schoppen . Au .

En ik herinner me dat S vaak de hik had in de buik, dat heb ik nu nog niet meegemaakt .
Dat laatste kan ik me bij aansluiten. Eva hikte wat af en Sjors hikt nooit. Sjors is ook super rustig. Heb Sjors vandaag niet echt veel gevoeld.
Maar ben anderzijds ook te druk geweest om er bij stil te staan.
Hopelijk geen slechte voorbode, ik wil namelijk dat Sjors ook na een paar dagen al doorslaapt

Stef
  donderdag 26 november 2009 @ 21:47:54 #254
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75035299
Volgens mij ben ik te laat om in Wachten op het tweede streepje 159 te posten, dus ik denk dat ik me hier moet melden
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75035305
Tan wat fijn dat je weer thuis bent. Balen dat het niet onder controle is allemaal, gewoon rust proberen te houden en er het beste van hopen (en pilletjes slikken )

Leonieke wat een goed nieuws!

Stef Lekker aan het slapen, eerste rimpeltjes er al uit, lekker glad koppie hoor. Pfffff ik wil ook!

Welkom en gefeliciteerd Sanger!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')