Die heb ik 2 (kado gekregenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
Succesquote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het mocht even duren, maar de vliezen zijn door en het infuus hangt er in. Nu die weeën nog. Dat wordt nachtwerk...
Ik vind dat jij veel hebt onthouden eigenlijk....quote:Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Sidn3y het volgende:
Leonieke wanneer heb je je volgende glucosetest? Balen dat de eerste uitslag niet goed was.
DJ wat een mooie koekjes had je gebakken! Laatste dag is voorbij, hoe voel je je nu?
Vlindur, mooie woonkamer zeg. Fijn dat je toch maar vast de box hebt opgezet aangezien het niet vlekkeloos verliep.
Freecell balen van de harde buiken, hoop dat ze met wat rust een beetje afnemen.
En hoe is het nou met Tan? Gaat het goed met die medicijnen?
En nieuwe zwangeren waarvan ik de naam vergeten ben, welkom en gefeliciteerd![]()
En verder laat m'n geheugen me in de steek
Ik ben maandag nog naar de tandarts geweest en alles was goed. Ben ik blij om, want ik had geen zin in het maken van een vervolgafspraak. Daarna gelijk even klossen, een po en een rugsteun opgehaald. Heb de maxi-cosi bekleding gewassen, wipstoeljes ook gelijk, de wiegbekleding (ben alleen de piekstok kwijt), het komst echt steeds dichterbij...
Sterkte dan, hopelijk schiet het een beetje op, want je vriendin heeft vast niet veel energie meer over! Ook de groeten van Harold!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het mocht even duren, maar de vliezen zijn door en het infuus hangt er in. Nu die weeën nog. Dat wordt nachtwerk...
Valt nu nog mee hoor. Net gegeten en ligt nu lekker te slapen. Groeten terug.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Sterkte dan, hopelijk schiet het een beetje op, want je vriendin heeft vast niet veel energie meer over! Ook de groeten van Harold!
Welke gyn heeft er dienst btw?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Valt nu nog mee hoor. Net gegeten en ligt nu lekker te slapen. Groeten terug.
Het bijkomende voordeel van een ruggenprik???quote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Valt nu nog mee hoor. Net gegeten en ligt nu lekker te slapen. Groeten terug.
Nope, geen ruggenprik gehad. Het gaat gewoon allemaal niet zo hard. De weetjes kan ze nog prima aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het bijkomende voordeel van een ruggenprik???
Dan is het niet Spinder. Het is namelijk een vrouw.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:16 schreef McLaura het volgende:
Ok, nou, als ie maar goed in zijn vak. Ik had Spinder tijdens de zwangerschap en keizersnede, superarts....
[ afbeelding ]
Succes vannacht!
Geen bril. En verder interesseert het me eigenlijk bar weinig wie het is, als moeder en kind er maar gezond doorheen komen.quote:
Nou, dan is het niet de opperheks en komt het vast goed. In elk geval sterkte, hopelijk brengt de nacht iets moois, en wordt 27-11-2009 de geboortedatum van ZiggyziggyziggyJuniorquote:Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Geen bril. En verder interesseert het me eigenlijk bar weinig wie het is, als moeder en kind er maar gezond doorheen komen.
Ga je gang hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef Poppejans het volgende:
Stef![]()
![]()
Wat ligt hij er tevreden bij zo, wat heerlijk!
En inderdaad wat Freecell ook zegt, echt een jongetjes baby!
ik wil ooooook
Da's gewoon een automatische, electrische bloeddrukmeter hoor, die zit aan het CTGapparaat vast.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:58 schreef Asyniur het volgende:
Tan, ik vind je helemaal niet overbezorgd hoor! Als je bloeddruk zo erg schommelt, vind ik dat echt wel een gegronde reden om te bellen. En ze doen echt niet voor niks 7 (!!) metingen in het ziekenhuis...
Wat een mooi jochie. Hij slaapt zo lekker tevreden.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:45 schreef Incantrix het volgende:
Wupwup, jaaah, wat gaaf, gefeliciteerd!! Emma, welkom op de wereldEn geweldige naam ook
Ziggy, heel veel succes voor jou en je lief, zet 'm op he?![]()
Och Tan, néé toch?Ik ben er gewoon sprakeloos van, net als Troel moeten ze jou echt hebben ofzo
Heel veel sterkte, ik zal aan jou denken
En nou, niet in de middag, maar wel nu de kraamzorg weg is, Stef net is gevoed en ik echt een momentje voor mezelf heb.. May I present to you: Stef! (*insert tadaaa-muziekje hier*)
[ afbeelding ]
En ik geloof dat het tijd is voor mij om te verhuizen (hoe kán dat nou??) Maar ik blijf met jullie meelezen en kijk nu al uit naar de dag dat wij weer allemaal in hetzelfde topic wonen!
Ik ben maandag op goed geluk naar het ziekenhuis gegaan om te vragen of ik toch niet maandag aan de beurt kon ipv donderdag. En na wat gezaag en gezeur mocht ik dus maandag de 3 uur durende test doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Leonieke wanneer heb je je volgende glucosetest? Balen dat de eerste uitslag niet goed was.
Dat laatste kan ik me bij aansluiten. Eva hikte wat af en Sjors hikt nooit. Sjors is ook super rustig. Heb Sjors vandaag niet echt veel gevoeld.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:29 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat mijn zoon rustiger is dan mijn dochter, maar hij kan wel echt veel harder schoppen. Au
.
En ik herinner me dat S vaak de hik had in de buik, dat heb ik nu nog niet meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |