quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:Over rompers: niet,
niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
Mee eens, al maakt het niet echt uit voor het kleinste maatje. Vorige week eens de rompers geteld in de 50-56 maatjes, 21 stuks! Geloof niet dat ik tekort ga komen

(en hoeveel pakjes ik heb, ik heb geen idee, zou ik moeten tellen)
Zo hee, die downtime enzo dat schiet niet op, steeds als ik wilde bijlezen -plop weg-, pffff. Was ik dinsdag echt in een rothumeur, lees ik allemaal vergelijkbare verhalen hier. Erg grappig. Gelukkig ben ik vandaag weer stukken vrolijker (zolang mijn peutertje een beetje opschiet en niet aan m'n vest blijft hangen enzo).
Nieuwe beebjes zag ik! Reintji gefeliciteerd met de zeer onverwachte komst van je tweeling, dat zal schrikken zijn geweest! En desiredbeard (ofzoiets) gefeliciteerd met Aoife, volgens mij een meisje! En Icantrix, snel gedaan zo even tussendoor, gefeliciteerd met Stef! En Wupwupwup ook net nog voorbij zien komen met Emma.

Zo op een rij lijkt het haast wel een babietjesregen
Leonieke wanneer heb je je volgende glucosetest? Balen dat de eerste uitslag niet goed was.
DJ wat een mooie koekjes had je gebakken! Laatste dag is voorbij, hoe voel je je nu?
Vlindur, mooie woonkamer zeg. Fijn dat je toch maar vast de box hebt opgezet aangezien het niet vlekkeloos verliep.
Freecell balen van de harde buiken, hoop dat ze met wat rust een beetje afnemen.
En hoe is het nou met Tan? Gaat het goed met die medicijnen?
En nieuwe zwangeren waarvan ik de naam vergeten ben, welkom en gefeliciteerd
En verder laat m'n geheugen me in de steek

Ik ben maandag nog naar de tandarts geweest en alles was goed. Ben ik blij om, want ik had geen zin in het maken van een vervolgafspraak. Daarna gelijk even klossen, een po en een rugsteun opgehaald. Heb de maxi-cosi bekleding gewassen, wipstoeljes ook gelijk, de wiegbekleding (ben alleen de piekstok kwijt), het komst echt steeds dichterbij...
Oh spannend Ziggyziggyziggy, zet 'm op he!