abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 16:18:34 #201
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_75023825
Het mocht even duren, maar de vliezen zijn door en het infuus hangt er in. Nu die weeën nog. Dat wordt nachtwerk...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_75023855
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
Mee eens, al maakt het niet echt uit voor het kleinste maatje. Vorige week eens de rompers geteld in de 50-56 maatjes, 21 stuks! Geloof niet dat ik tekort ga komen
(en hoeveel pakjes ik heb, ik heb geen idee, zou ik moeten tellen)

Zo hee, die downtime enzo dat schiet niet op, steeds als ik wilde bijlezen -plop weg-, pffff. Was ik dinsdag echt in een rothumeur, lees ik allemaal vergelijkbare verhalen hier. Erg grappig. Gelukkig ben ik vandaag weer stukken vrolijker (zolang mijn peutertje een beetje opschiet en niet aan m'n vest blijft hangen enzo).

Nieuwe beebjes zag ik! Reintji gefeliciteerd met de zeer onverwachte komst van je tweeling, dat zal schrikken zijn geweest! En desiredbeard (ofzoiets) gefeliciteerd met Aoife, volgens mij een meisje! En Icantrix, snel gedaan zo even tussendoor, gefeliciteerd met Stef! En Wupwupwup ook net nog voorbij zien komen met Emma. Zo op een rij lijkt het haast wel een babietjesregen

Leonieke wanneer heb je je volgende glucosetest? Balen dat de eerste uitslag niet goed was.
DJ wat een mooie koekjes had je gebakken! Laatste dag is voorbij, hoe voel je je nu?
Vlindur, mooie woonkamer zeg. Fijn dat je toch maar vast de box hebt opgezet aangezien het niet vlekkeloos verliep.
Freecell balen van de harde buiken, hoop dat ze met wat rust een beetje afnemen.
En hoe is het nou met Tan? Gaat het goed met die medicijnen?
En nieuwe zwangeren waarvan ik de naam vergeten ben, welkom en gefeliciteerd
En verder laat m'n geheugen me in de steek

Ik ben maandag nog naar de tandarts geweest en alles was goed. Ben ik blij om, want ik had geen zin in het maken van een vervolgafspraak. Daarna gelijk even klossen, een po en een rugsteun opgehaald. Heb de maxi-cosi bekleding gewassen, wipstoeljes ook gelijk, de wiegbekleding (ben alleen de piekstok kwijt), het komst echt steeds dichterbij...

Oh spannend Ziggyziggyziggy, zet 'm op he!
pi_75023877
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het mocht even duren, maar de vliezen zijn door en het infuus hangt er in. Nu die weeën nog. Dat wordt nachtwerk...
Het kan nu ook ineens heel snel gaan!
pi_75024018
Oh spannend, zet hem op ziggy-vrouw!!!
  donderdag 26 november 2009 @ 16:29:59 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75024237
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
Die heb ik 2 (kado gekregen )
Hema rompers houden zich wel goed?
  donderdag 26 november 2009 @ 16:33:57 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75024374
*zucht*

Vanochtend ging mijn bloeddruk ineens helemaal kelderen naar 104/50 en zo bleef hij een tijdje, ik was er helemaal naar (als in duizelig) van. Daarna was hij weer normaal, voor eventjes althans want rond een uur of twaalf schoot de bloeddruk omhoog naar 160/104 (of zoiets) en sindsdien is het ook niet meer gezakt. Omdat ik de baby ook niet meer voel heb ik net toch maar het ZH gebeld dus ik kan zo weer heen Voel me een beetje een overbezorgde moeder zo, maar goed, ik zeg het zelf ook altijd tegen anderen: beter een keer te vaak heen dan te laat. Maar ja... als je dan zelf in zo'n situatie zit is het toch weer anders natuurlijk.

Ik word hier wel een beetje niet goed van... vooral ook omdat mijn lichaam net een beetje begon te wennen aan de medicatie. Ben bang dat het straks weer wordt opgehoogd, kan ik weer opnieuw beginnen met wennen. Maar goed, eerst maar even afwachten.
pi_75024523
Jeetje Tan, Dat schiet ook niet op met je bloeddruk, maar wel goed dat je naar het zh gaat, zeker als die kleine zich niet veel laat voelen. Hopelijk is het niks en ben je vanavond weer terug in je eigen bedje...
pi_75024672
He shit Tan.. Succes straks!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75024697
Tan . Goed dat je het zh gebeld heb hoor. Beter té bezorgd dan niet toch.
Hopelijk hoef je niet nog meer medicijnen of hoge dosis en is dit iets eenmaligs.
Sterkte ermee.
pi_75024738
quote:
Succes
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  donderdag 26 november 2009 @ 16:51:00 #211
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75024978
WupWup van harte gefeliciteerd met de geboorte van Emma!

Ziggy: Succes voor jou en je vrouw! Hou ons op de hoogte!

Tan: Wat vervelend! Maar inderdaad, beter een keertje te vaak dan niet gaan omdat je jezelf overbezorgd vindt! Heel veel succes in ieder geval, ik zal aan je denken!
A grand adventure has begun.
pi_75025006
Bah Tan dat is minder..... succes in het ziekenhuis zometeen!
pi_75025077
Oh Tan, wat balen. Kan me niet voorstellen dat ze je overbezorgd vinden hoor, lijkt me heel legitiem dat je belt. Veel succes en hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen (en hoef je niet te blijven).
pi_75025337
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter WupWup!

Heel veel succes komende uurtjes ziggy en ziggy-vrouw, hopelijk zet het gauw door
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75025668
Emma welkom en gefeliciteerd met je ouders!!
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:19 schreef Sidn3y het volgende:
Leonieke wanneer heb je je volgende glucosetest? Balen dat de eerste uitslag niet goed was.
DJ wat een mooie koekjes had je gebakken! Laatste dag is voorbij, hoe voel je je nu?
Vlindur, mooie woonkamer zeg. Fijn dat je toch maar vast de box hebt opgezet aangezien het niet vlekkeloos verliep.
Freecell balen van de harde buiken, hoop dat ze met wat rust een beetje afnemen.
En hoe is het nou met Tan? Gaat het goed met die medicijnen?
En nieuwe zwangeren waarvan ik de naam vergeten ben, welkom en gefeliciteerd
En verder laat m'n geheugen me in de steek

Ik ben maandag nog naar de tandarts geweest en alles was goed. Ben ik blij om, want ik had geen zin in het maken van een vervolgafspraak. Daarna gelijk even klossen, een po en een rugsteun opgehaald. Heb de maxi-cosi bekleding gewassen, wipstoeljes ook gelijk, de wiegbekleding (ben alleen de piekstok kwijt), het komst echt steeds dichterbij...

Ik vind dat jij veel hebt onthouden eigenlijk....
Maar hier gaat ie wel. Vandaag onverwacht toch nog bij mijn moeder gewerkt, terwijl ik vrij zou zijn. Dit in combi met slechte nacht, heb ik echt geen fut voor verjaardag van schoonmams nu....
Maar jij een sticker bij de tandarts, ook altijd lekker. Hoe gaat ie verder?

Tan: moet vaak aan je denken, heb zo met je te doen....
  donderdag 26 november 2009 @ 17:12:48 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75025762
ziggy3 heel veel succes rest van de dag. Zorg goed voor je dame!

Morgen ben je papa
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75025952
Ziggy en vrouw succes met de allerlaatste loodjes!! Nog even en jullie kunnen de kleine bewonderen.

Tan, goed dat je gebeld hebt!! Beter een keer te veel dan te weinig. Ik heb afgelopen nacht ook weer aan de telefoon gehangen met de verloskundige. Had vanaf 20.00 uur vreselijke pijn aan mijn onderbuik die constant was en niet weg ging, had ook een mega harde buik die niet wou ontspannen. Kennelijk had mien paracetamol dienst en was het advies 2 paracetemol en een warme kruik (zelfde advies als 2 weken terug) mocht de pijn blijven dan moest ik weer bellen. Om 05.00 uur nog steeds pijn maar niet meer gebeld. Heb vanmorgen de verloskundige praktijk gebeld en kon vanmiddag langs komen. Kind is gedraaid en ligt diep in bekken.Dus grote kans dat dat de pijn was.;
  donderdag 26 november 2009 @ 17:22:40 #218
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75026131
Ik wil Wup Wup en Incantrix ook nog van harte feliciteren!
Geniet van de komende tijd!
pi_75026365
Dat is best goed nieuws Faja, maar van de behandeling wordt ik een beetje treurig.

Dat geheugen valt vies tegen hoor DJRandall, ik was eerder al aan een log begonnen maar toen lag Fok weer plat en heb ik 't maar bewaard
En nu pas weer tijd om ernaar te kijken dus. Nouja tijd, tijd om te koken eigenlijk.... dus later meer!
pi_75026544
quote:
Sterkte dan, hopelijk schiet het een beetje op, want je vriendin heeft vast niet veel energie meer over! Ook de groeten van Harold!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 26 november 2009 @ 17:55:37 #221
45532 ziggyziggyziggy
pi_75027124
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:35 schreef McLaura het volgende:

[..]

Sterkte dan, hopelijk schiet het een beetje op, want je vriendin heeft vast niet veel energie meer over! Ook de groeten van Harold!
Valt nu nog mee hoor. Net gegeten en ligt nu lekker te slapen. Groeten terug.
pi_75027231
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Welke gyn heeft er dienst btw?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_75027407
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Het bijkomende voordeel van een ruggenprik???
pi_75027422
Ik krijg net ene smsje van dinnetje dat vandaag ingeleid zou worden. Na 22 uur bevallen van een prachtige zoon.

Aan tijdsduur bevalling te zien is ze dus niet meer ingeleid maar is de bevalling denk ik vanzelf gekomen.
  donderdag 26 november 2009 @ 18:13:26 #225
45532 ziggyziggyziggy
pi_75027687
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het bijkomende voordeel van een ruggenprik???
Nope, geen ruggenprik gehad. Het gaat gewoon allemaal niet zo hard. De weetjes kan ze nog prima aan.

Geen idee hoe de gyn heet trouwens, sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')