De optimistische telling aangehouden na tweede echo: 37weken preciesquote:Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef lily het volgende:
Met hoeveel weken is Leander geboren, freecell?
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Dat was mn laatste werkdag!![]()
![]()
![]()
Oudste kindje: "Vlindur, je hebt wel een dikke kont gekregen"
Ikke "" Heb dr toch maar verteld dat dat niet netjes is om te zeggen
![]()
Dus ik sms mn vriend met die quote; Krijg ik terug: "dat heb je toch ook?"
Fijn.....![]()
gewoon even aan ze vragenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:
Stuur je een jehova-getuige een geboorte kaartje, of doen ze daar niet aan?
Ik spreek hem (concierge van werk) niet meer voor de bevalling denk ik...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef freecell het volgende:
[..]
gewoon even aan ze vragen'we wilden jullie een kaartje sturen, maar is dat wel gebruikelijk bij jullie?'
Oeh Ziggy, spannend
Mooi gezegdquote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Gewoon opsturen. Er ontstaan meer misverstanden doordat mensen voor de ander gaan denken, dan doordat ze gewoon uit goede bedoelingen doen wat voor henzelf gebruikelijk is.
Heel veel succes!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Even een statusupdate van de bovenkant van het lijstje. Inmiddels zijn we al 11 dagen overtijd en i.v.m. wat bloeddrukdingetjes zijn we nu door de verloskundige naar het ziekenhuis doorverwezen. De gehoopte thuisbevalling zit er dus niet meer in. Gistermorgen is mijn lief opgenomen en inmiddels al vier keer geprimed en gestript, om de boel wat op gang te brengen. Het verstrijken is nog steeds niet echt doorgezet, maar hopelijk kan de bevalling morgenochtend vroeg worden ingeleid. Er is dus wel wat progressie en hopelijk krijgen we morgen eindelijk wat vuurwerk.
Hahaha, ik heb zelf ook altijd zoiets van dat respect wederzijds moet zijn. Je kunt rekening houden met een ander, maar een ander moet ook rekening houden met jou. En als het bij jou de gewoonte is om een kaartje te sturen... Je kunt niet rekening houden met iedereen zijn denkbeelden. Dan word je gekquote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks. Ik was zelf ook blij verrast!![]()
Mooi gesproken. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Gewoon opsturen. Er ontstaan meer misverstanden doordat mensen voor de ander gaan denken, dan doordat ze gewoon uit goede bedoelingen doen wat voor henzelf gebruikelijk is.
Dat is wel vroeg ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef freecell het volgende:
De optimistische telling aangehouden na tweede echo: 37weken precies
De telling vanaf laatste menstruatie en overeenstemmend met eerste echo: 36 wk, 1 dag.
Wat spannend!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Even een statusupdate van de bovenkant van het lijstje. Inmiddels zijn we al 11 dagen overtijd en i.v.m. wat bloeddrukdingetjes zijn we nu door de verloskundige naar het ziekenhuis doorverwezen. De gehoopte thuisbevalling zit er dus niet meer in. Gistermorgen is mijn lief opgenomen en inmiddels al vier keer geprimed en gestript, om de boel wat op gang te brengen. Het verstrijken is nog steeds niet echt doorgezet, maar hopelijk kan de bevalling morgenochtend vroeg worden ingeleid. Er is dus wel wat progressie en hopelijk krijgen we morgen eindelijk wat vuurwerk.
Jeejquote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef ChilllayD het volgende:
Moet ik me hier melden vanuit het 2e streepjes topic?![]()
Ik had, heb dus 2 streepjes!!
Mijn eerste echo heb ik op 16 december. (over 2 weken en 6 dagen)![]()
Ik ben dan 7 weken en 2 dagen zwanger. Wat vroeg, maar ik heb wat flinke pijn gehad waardoor ik eerder mag komen. Mocht ik dit weer terug krijgen moet ik even bellen en kan ik direct langskomen maar daar gaan we vooralsnog even niet van uit natuurlijk!
Ik vind het heel erg eng! Zeker zo'n eerste echo.
Hopen dat m'n hummeltje op de goede plek zit, hopen dat er écht wat in zit en misschien al een kloppend hartje!
Hoe overleef je het moment van de eerste echo
Gefeliciteerd! Welkom, geniet van je zwangerschap!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn eerste echo heb ik op 16 december. (over 2 weken en 6 dagen)![]()
die 10 weken zijn pas na volgende week haha.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
en oe ik vergeet helemaal om Ziggy (x3) succes te wensen! good luck!!!![]()
en hebben we al wat van WupWup vernomen??? ik heb al een aantal dagen niets van haar gelezen en heb zo'n vermoeden dat die lekker ligt te genieten van haar kleine beebje...![]()
@sonnetje; jeuj bijna 10 weken alweer...(en voor je het weet ben je hoogzwanger hoor
)
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben van plan om op 16 december te gaan bevallen! Dus dat duurt nog 2 wk en 6 dagen
Ik denk eerder dat het kindje paranormaal is en al weet hoe zijn vader eruit ziet.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
Spannend ziggy. Hardnekkig kindje dat het veels te lekker vindt in mama's buik kennelijk
hmmm ik gok op een kerstkindjequote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Ik ga voor de 5 december!
BJ mijlpaal woehoeee nog maar eventjes!
Vroeger schreef ik in 'poesie-albums' altijdquote:Op donderdag 26 november 2009 11:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm ik gok op een kerstkindje![]()
*zou toch wel erg graag nog gewoon in 2009 bevallen*
Gefeiciteerd met Emma!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef WupWup het volgende:
Even kort berichtje:
Maandagochtend ben ik bevallen van onze dochter Emma! Alles gaat goed met ons, het is alleen even superdruk. Ik probeer binnenkort even terug te lezen en natuurlijk wat meer te vertellen
Oh echt? Ja die bedoel ik denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef huuphuup het volgende:
Incantrix gefeliciteerd!!!![]()
wat een heftige bevalling joh. Geniet lekker van je menneke
![]()
Wupwup ook gefeliciteerd met Emma!mooie naam
@Groofskens, ik haal ze van zwitsal gewoon bij kruidvat. Weet niet of je die geurbuiltjes bedoelt?
Ik heb de standaardversie van Robijn hangen, maar die van zwitsal zag ik ook bij de C1000.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Groofsken het volgende:
Weet iemand waar je van die geurzakjes voor in de (baby)kast kan kopen trouwens?
Checkquote:Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb de standaardversie van Robijn hangen, maar die van zwitsal zag ik ook bij de C1000.
Bij de gemiddelde drogist/super zijn ze wel te koop
Die van Robijn zijn voor volwassenen. Die heb ik ook hangen omdat ik niet zo'n fan ben van Zwitsal..quote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh echt? Ja die bedoel ik denk ik. Bestaan dat soort dingen ook voor volwassenkledingkasten trouwens?
Morgen ga ik rollen beschuit met pakken muisjes inslaan. Echt, ik was vorige keer niet half zo goed voorbereid.
Oh ja, boterquote:Op donderdag 26 november 2009 12:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die van Robijn zijn voor volwassenen. Die heb ik ook hangen omdat ik niet zo'n fan ben van Zwitsal..
Ik ga al het babyzeep-spul van eigen merken of Natusan aanschaffen.
De beschuiten en muisjes en boter halen we ook van te voren
Mens, maak een keuzequote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Wupwup, gefeliciteerd met je dochter emma!![]()
![]()
wat wordt het? gaat er over 4 uur hier een sierrand en gordijnen hangen in de babykamer?
wie stemt?
pfff, nu moet ik nog nedanken over wat we willen!
Oh ja echt. Ik ben z'n muts hè. Zo bang om niet alles in huis te hebben voor onze kleine jongen.quote:
Dat komt echt goed hoor. En je woont niet in de rimboe neem ik aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh ja echt. Ik ben z'n muts hè. Zo bang om niet alles in huis te hebben voor onze kleine jongen.
Daarom... en anders snel op de hand wassen en drogen...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef ymme het volgende:
Nee ik woon niet in de rimboe. Maar wel in een dorp waar geen babykleding te verkrijgen is.
En aangezien ik zelf geen rijbewijs heb (nog niet), is het lastig om mezelf 10 km te verplaatsen. Helemaal met een baby straks. En ov is hier ook niet, of nauwelijk.
Maar manlief, heeft 2 weken vakantie vanaf de bevalling, dus die kan dan mooi de stad in, als ik denk, weer eens iets nodig te hebben ofzo.
gaat snel he nuquote:
Dat verschilt per ziekenhuis/gynquote:Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef Bucko het volgende:
[..]
gaat snel he nu
weet jij of je ze langer dan 42 weken laten rondlopen? Ik heb begrepen dat ik met 41 weken een controle krijg in het ziekenhuis en stel dat alles gewoon goed blijkt en dan zitten we op 26 dec en er is nog niets, zullen ze me dan nog voor de kerst inleiden of wachten ze dan tot erna? Mijn verloskundige zei dat ze sowieso niet graag bevallingen doen met kerst in het ziekenhuis dan.
van mij mag het nu al komen.
Die heb ik nooit gehad volgens mij. Maar bedankt voor de tip. Ik heb veel hema en c&aquote:Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |