abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74995993
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef lily het volgende:
Met hoeveel weken is Leander geboren, freecell?
De optimistische telling aangehouden na tweede echo: 37weken precies
De telling vanaf laatste menstruatie en overeenstemmend met eerste echo: 36 wk, 1 dag.

Ik ff blij dat de vlos de eerste aanhield Kon lekker thuis Maar hij was echt wel een beetje te vroeg, Kon zich de eerste 6 weken niet warm houden en dronk 12x per dag een uur en dergelijke.
pi_74996013
Incantrix, gefeliciteerd met je zoon!!!!
Geweldig, ik vind Stef ook een prachtige naam, joh!
Geniet van hem, heel veel geluk samen!
pi_74996342
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Dat was mn laatste werkdag!

Oudste kindje: "Vlindur, je hebt wel een dikke kont gekregen"
Ikke " " Heb dr toch maar verteld dat dat niet netjes is om te zeggen
Dus ik sms mn vriend met die quote; Krijg ik terug: "dat heb je toch ook?"
Fijn.....

sorry, kon mijn lach niet inhouden.......

Maar....lekker verlof, wat fijn!!

Draculettetje: mooie echo!

Slechte slapers: hopelijk vannacht meer succes
Harde buiken: Bah, ga weg!

En ik? Ik heb vandaag nog klein beetje gevoel, maar stukken minder dan gisteren. De tijd aan jezelf hebben, geeft wel heel veel rust in mijn donder. Vandaag eindelijk weer eens kunnen schilderen, gewoon omdat het kán.....
  woensdag 25 november 2009 @ 19:31:10 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74997725
Ik mag dadelijk nog naar de zwangerosaurussen-gym.
Harry is alvast begonnen
pi_74999575
In het kader van de rare vragen.

Stuur je een jehova-getuige een geboorte kaartje, of doen ze daar niet aan?
pi_75000448
Ja want ik heb er ooit lang geleden eentje van een Jehova getuige gekregen toen zij was bevallen van haar zoon maar ze vieren geen verjaardagen en feestdagen.
Uhm nou weet ik het niet zo zeker eigenlijk bij nader inzien, zij is toen de kerkgemeenschap uitgegooid omdat ze ongehuwd moeder is geworden.
pi_75000580
poe, geen idee eigenlijk... ken ook geen mensen die dat geloof beleiden eigenlijk.

Wij hebben net poging wandrekje ophangen gedaan, maar nadat we 3 gaten in de muur hebben, voor 2 schroeven en er al 3 pluggen compleet met schroef in de holle wand zijn verdwenen geven we het voorlopig even op... Dan maar babywasjes doen en website gaan knutselen voor die kleine.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:39:06 #108
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_75002234
Hoi. Even een statusupdate van de bovenkant van het lijstje. Inmiddels zijn we al 11 dagen overtijd en i.v.m. wat bloeddrukdingetjes zijn we nu door de verloskundige naar het ziekenhuis doorverwezen. De gehoopte thuisbevalling zit er dus niet meer in. Gistermorgen is mijn lief opgenomen en inmiddels al vier keer geprimed en gestript, om de boel wat op gang te brengen. Het verstrijken is nog steeds niet echt doorgezet, maar hopelijk kan de bevalling morgenochtend vroeg worden ingeleid. Er is dus wel wat progressie en hopelijk krijgen we morgen eindelijk wat vuurwerk.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:39:37 #109
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75002260
@ Groofsken, ik kan me voorstellen dat je met een paar stevige haken in de hal 1 of 2 van die (ingeklapte) wagens wel kwijt kunt. Als je binnenkomt meteen links bedoel ik. En dan vrij hoog. Of is dat geen optie? Sja, en anders via de achterdeur eruit?

Fijn dat alles verder klaar is joh!!! Ik hoop je eigenlijk stiekem nog even te zien voor je bevalling. Ik kan de vijde optimist die ik ben aan het einde van de ochtend even een koffie komen drinken OF een baby komen bewonderen! , voor wij naar Weert gaan voor het Sintgedoe. Is dat wat?

Succes he, met de loodjes enzo!
pi_75002711
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:

Stuur je een jehova-getuige een geboorte kaartje, of doen ze daar niet aan?
gewoon even aan ze vragen 'we wilden jullie een kaartje sturen, maar is dat wel gebruikelijk bij jullie?'

Oeh Ziggy, spannend
pi_75002832
Spannend ziggy. Hardnekkig kindje dat het veels te lekker vindt in mama's buik kennelijk
pi_75004186
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef freecell het volgende:

[..]

gewoon even aan ze vragen 'we wilden jullie een kaartje sturen, maar is dat wel gebruikelijk bij jullie?'

Oeh Ziggy, spannend
Ik spreek hem (concierge van werk) niet meer voor de bevalling denk ik...
Anders had ik het hem wel gevraagd.
pi_75004440
Gewoon opsturen. Er ontstaan meer misverstanden doordat mensen voor de ander gaan denken, dan doordat ze gewoon uit goede bedoelingen doen wat voor henzelf gebruikelijk is.
pi_75004610
Ziggy: spannend hoor! Heel veel succes met morgen voor jou en je lief.

Rustig hier vanavond....
Ik heb vanavond nog even bij moeders gewerkt. Ben nu bekaf thuis met een knoeperd harde buik en barstende honger......hmmmmm wat kan ik nog vinden in de kast.....
pi_75004627
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Gewoon opsturen. Er ontstaan meer misverstanden doordat mensen voor de ander gaan denken, dan doordat ze gewoon uit goede bedoelingen doen wat voor henzelf gebruikelijk is.
Mooi gezegd
  woensdag 25 november 2009 @ 22:37:50 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75004760
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Even een statusupdate van de bovenkant van het lijstje. Inmiddels zijn we al 11 dagen overtijd en i.v.m. wat bloeddrukdingetjes zijn we nu door de verloskundige naar het ziekenhuis doorverwezen. De gehoopte thuisbevalling zit er dus niet meer in. Gistermorgen is mijn lief opgenomen en inmiddels al vier keer geprimed en gestript, om de boel wat op gang te brengen. Het verstrijken is nog steeds niet echt doorgezet, maar hopelijk kan de bevalling morgenochtend vroeg worden ingeleid. Er is dus wel wat progressie en hopelijk krijgen we morgen eindelijk wat vuurwerk.
Heel veel succes!

Je bent gewoon deze week nog papa
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75004913
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Mooi gezegd
Thanks. Ik was zelf ook blij verrast!
pi_75005035
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Thanks. Ik was zelf ook blij verrast!
Hahaha, ik heb zelf ook altijd zoiets van dat respect wederzijds moet zijn. Je kunt rekening houden met een ander, maar een ander moet ook rekening houden met jou. En als het bij jou de gewoonte is om een kaartje te sturen... Je kunt niet rekening houden met iedereen zijn denkbeelden. Dan word je gek
pi_75005250
Vind ik ook. En ik denk dat je in dit geval meer 'schade' kunt aanbrengen door geen kaartje te sturen, dan door het wel te doen. Dan 'kwets' je juist doordat je zo hard je best doet om voor de ander te denken.

Helemaal trouwens in het geval van Jehova's. Zij zijn natuurlijk wel heel afwijkend in hun opvattingen en hun gebruiken zijn vrij onbekend. Al doen ze er alles aan om daar verandering in te brengen.
pi_75005789
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Mooi gesproken. Helemaal mee eens.
pi_75007135
Incantrix van harte met Stef
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75010293
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef freecell het volgende:

De optimistische telling aangehouden na tweede echo: 37weken precies
De telling vanaf laatste menstruatie en overeenstemmend met eerste echo: 36 wk, 1 dag.
Dat is wel vroeg ja.
Ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
pi_75010468
Goedemorgen!
Ziggy, succes vandaag

En hoe is het met onze LLM's?
  donderdag 26 november 2009 @ 08:21:15 #124
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75010612
Met deze Nog Lang Geen Laatste Loodje Moeder gaat het prima!
Maandag over een week de oplevering van m'n nieuwe huis, dus een beetje druk op het moment. Ik reageer weinig maar probeer wel bij te lezen!

Ik heb trouwens het idee dat ik vannacht explosief gegroeid ben.
A grand adventure has begun.
pi_75010707
Goedemorgen enzo.
Gelukkkig ben ik vannacht niet bevallen
De slaapkamer is een puinhoop omdat mijn vader een van de muren aan het verven is. Het zou wat zijn als de VK had moeten komen. Bed staat MIDDEN in de kamer en eromheen ligt een BERG troep. Maargoed. De rest van het huis is gelukkig redelijk schoon.
Echter loopt het het water van de vaatwasser niet weg dus die moet ik straks leegscheppen.

De box heb ik gisteren ook maar opgezet. Wij hebben namelijk ook een soort van kat die moet afleren dat ze er niet in mag klimmen

Enneh....geen bizarre dromen vandaag!

Mbt dat kaartje. Ik ben normaliter assertief genoeg om dat op de man af te vragen (heb ik ook gedaan toen zn exvrouw overleed) maar ik was in eerste instantie niet van plan om hem een kaart te sturen.
Om een kort verhaal lang te maken. Bij ons is het gebruikelijk om alle collega's (leerkrachten) een kaart te sturen. Dat zijn er al 30. He zijn er veel maar ja, het is ook lullig als iedereen het doet en jij gaat ineens onderscheid maken door sommige wel en anderen niet. Dus hoppa, iedereen een kaartje. Maargoed, volgens mij word het onderwijs ondersteunend personeel nooit gedaan. Máár, de ond. assistent werkt voor mij. Dus wil die wel een kaartje sturen. En als ik haar een kaart stuur dan vind ik van mezelf dat ik die andere ook een kaart moet sturen maarja, dat moet ik de conciërges ook vind ik. En een van hen is dus die jehova getuige.
En ach..wat zijn nou 4 kaartjes meer..... als we tohc al bezig zijn.
pi_75010717
Ziggy, succes, vandaag (hopelijkO) word je vader.
Mijn vriendin wordt vandaag ook ingeleid.
pi_75010754
Maar ik ben nog geen LLM.
pi_75010759
Maar ik ben nog geen LLM. Dat zijn alleen die uit de top 3
  donderdag 26 november 2009 @ 08:39:49 #129
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75010810
Goedemorgen meisjes Hoe gaat het met julllie? Ik heb al jullie lieve woorden en felicitaties gelezen met een brok in mijn keel, jullie zijn allemaal schatten en ik ben blij met jullie Bedankt hiervoor Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel van mijn bijlees-actie heb onthouden, behalve dat Freecell echt rustig moet gaan doen (insert smiley met zweep hier), dat we Wupwup nog steeds kwijt zijn (zou alles wel goed zijn? Begin me zorgen te maken) en dat ik Amaranta niet kan helpen met het Jehova's dillemma..

Ik heb net even een mooie foto van Stef gemaakt, die zal ik in de loop van de dag even posten (als het lukt, hopelijk is vandaag een minder hectische dag als gisteren), dan mag ik me daarna melden in een volgend topic geloof ik

Ow, hier gaat het verder goed, gistermiddag mocht ik naar huis, Stef is echt.. Onbeschrijflijk mooi en bijzonder en en en.. Sommige dingen zijn wat makkelijker als anderen (voor het eerst poepen ) maar om eerlijk te zijn is het toch vreselijk mooi en roze, ofzo

Ow, en Lijnloos, niets van aantrekken hoor, je weet dat ik een voordringer ben he?

En Ziggy, wat spannend joh, toitoitoi!

allemaal!
3!
  donderdag 26 november 2009 @ 08:41:44 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75010827
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat spannend!
Hopelijk gaat het dan vandaag gebeuren! Succes!
pi_75011034
Mogguh dames!

Amaranta: vergeet niet de achterbuurman van de nicht van de collega en de oudwerkster van de oom van je lief......

Hey Incantrix: goed om van je te horen....Is het echt zo mooi roze daarboven?

Verder hier een hele brakke nacht. Ik heb het gevoel alsof mijn buik geen millimeter verder kan groeien en dat doet zeer. Kent iemand dat gevoel?

Ben maar vroeg opgestaan om bloed te laten prikken en een klusje te doen......
pi_75011604
Goedemorgen! Ik ga me ook maar aansluiten bij de club Slechtslapers... De nachten worden hier steeds korter. Wordt steeds vaker en vroeger wakker om vervolgens maar geen lekkere houding meer te vinden om te slapen...! Is van een trucje van de natuur om je te laten wennen aan de gebroken nachten!
pi_75011737
Goedemorgen! Hier er vannacht maar 3x uit geweest v toiletbezoek, en daarna lekker kunnen slapen gelukkig.
Vandaag maar eens het huisje poetsen en daarna met dvdbox languit op de bank.

Incantrix, klinkt als een heerlijke roze wolk waar je op zit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75012514
Moet ik me hier melden vanuit het 2e streepjes topic?
Ik had, heb dus 2 streepjes !!

Mijn eerste echo heb ik op 16 december. (over 2 weken en 6 dagen)
Ik ben dan 7 weken en 2 dagen zwanger. Wat vroeg, maar ik heb wat flinke pijn gehad waardoor ik eerder mag komen. Mocht ik dit weer terug krijgen moet ik even bellen en kan ik direct langskomen maar daar gaan we vooralsnog even niet van uit natuurlijk!

Ik vind het heel erg eng! Zeker zo'n eerste echo.
Hopen dat m'n hummeltje op de goede plek zit, hopen dat er écht wat in zit en misschien al een kloppend hartje!
Hoe overleef je het moment van de eerste echo
pi_75012630
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef ChilllayD het volgende:
Moet ik me hier melden vanuit het 2e streepjes topic?
Ik had, heb dus 2 streepjes !!

Ik ben dan 7 weken en 2 dagen zwanger. Wat vroeg, maar ik heb wat flinke pijn gehad waardoor ik eerder mag komen. Mocht ik dit weer terug krijgen moet ik even bellen en kan ik direct langskomen maar daar gaan we vooralsnog even niet van uit natuurlijk!

Ik vind het heel erg eng! Zeker zo'n eerste echo.
Hopen dat m'n hummeltje op de goede plek zit, hopen dat er écht wat in zit en misschien al een kloppend hartje!
Hoe overleef je het moment van de eerste echo
Jeej gefeliciteerd!!
En jouw onzekerheid, die kent bijna iedereen wel hier en is heel normaal hoor!
  donderdag 26 november 2009 @ 10:32:07 #136
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75012892
Free, balen van je harde buiken! Nu al!
Hier is het voorwerk ook weer begonnen. Best irritant. Laptop op onderbuik, en hoppa, keihard! Dat voelt toch een potje irritant! naja, eli is ook pas met 41 wk geboren, ondanks de uitgebreide oefeningen. Ik merk het wel.

Ziggy, wat spannend zo! Hopelijk gaat de bevalling wel vlot als het eenmaal echt begonnen is! Iig een paar voor je vriendin en voor jou

Trixie, wat klink je gelukkig!

chillayD, gefeliciteerd!

BJ is hoogzwanger! 35 weken!

Gister ben ik maar gaan puffen van ellende. manmanman, wat deed het weer zeer! Madam had zich lekker IN mn heup genesteld, dus heupkom stond in brand, en tsja, dan kan zenuwlief niet achterblijven, dus hoppa, door naar de enkel, onderbeen en enkel. Maar ja, wat wil je. Het was woensdag :’)
Al probeer ik me nu voor te nemen om gewoon in het moment te leven, net zoals kleine kinders. Zodra de pijn even weg is, niet teveel aan denken.

Al vind ik het wel heel jammer dat het zo’n pijn doet. Dan kan je toch niet echt genieten van die zwangerschap? Het is zo’n specifiek moment in je leven, dat doe je maar een paar keer, en dan is het zo ellendig… maar ja, wat is, dat is. Heeft geen zin om erover te gaan grienen, want daar wordt het niet beter van. Ik probeer maar te genieten van madam die probeert me een maagperforatie te schoppen.

Nog 36 dagen…
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75012935
@nieuweuser voor je slechte nachtrust; ik hoop dat je nog een beetje slaap in kunt halen vandaag??

@Amaranta:gelukkig wel beter geslapen! en de box staat! foto? ben benieuwd hoe die van jullie staat?

@chillay; gefeliciteerd en welkom!

@trixje; jij bent zelf ook superlief! en ik ben zooooo nieuwsgierig naar je mannetje... hoop over een paar weken ook in het andere topic weer gezellig met je mee te kletsen en van je ervaringen te mogen leren...

@davinia; he bah; wat balen dat je steeds zoveel pijn hebt.... zo kan je inderdaad niet echt genieten.. ik hoop voor jou dan ook dat; of de pijn minder wordt of dat je kindje zich lekker vroeg gaat melden...

ik heb vandaag maar matig geslapen; ben er wel 6 keer uit geweest; en veel gedroomd, erg onrustig dus... naja ik begin al aardig te wennen aan het weinige slapen; dat is dan weer het voordeel....

en toch ff jompelen; want vandaag 35 weken zwanger

[ Bericht 9% gewijzigd door Beessie-Jen op 26-11-2009 10:40:46 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75013244
Chillay welkom!! En die onzekerheid is heel herkenbaar!!

Davinia, balen van de pijn zeg!

BJ, ook al niet zo lekker geslapen zie ik. Maar het went dus . Ik ben vandaag een dagje vrij, dus kan lekker rustig aan doen. En jij alweer 35 weken! Joehoe!!
pi_75013308
Incantrix nog gefeliciteerd met Stef, erg leuke naam!

ChillayD welkom hier!

Nou ik heb hier niet zoveel te melden eigenlijk. Ben alleen soort van misselijk, maar vriendlief heeft dat ook dus weet niet waar het aan ligt En das vervelend
En iedere avond lig ik echt supervroeg op bed, maar volgens mij is dat ook het weer enzo. Ach, is ook wel s goed voor me

Volgende week spannende week, dinsdag verloskundige en vrijdag echo En dan ben ik alweer gewoon bijna 10 weken. Tijd gaat hard zo
pi_75013357
en oe ik vergeet helemaal om Ziggy (x3) succes te wensen! good luck!!!

en hebben we al wat van WupWup vernomen??? ik heb al een aantal dagen niets van haar gelezen en heb zo'n vermoeden dat die lekker ligt te genieten van haar kleine beebje...

@sonnetje; jeuj bijna 10 weken alweer... (en voor je het weet ben je hoogzwanger hoor )
pi_75013367
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef ChilllayD het volgende:

Gefeliciteerd! Welkom, geniet van je zwangerschap!

Ik ben van plan om op 16 december te gaan bevallen! Dus dat duurt nog 2 wk en 6 dagen

@BJ, we hebben onze hele woonkamer moeten verbouwen, we hebben nogal een rare kaboutewoonkamer.
Staande kast staat nu op de plaats waar Eva's speelgoed stond en waar de kast stond sgtaat de box. En Eva's speelgoed moet denk ik wijken.
Maar ik zal straks een foto maken.
pi_75013462
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
en oe ik vergeet helemaal om Ziggy (x3) succes te wensen! good luck!!!

en hebben we al wat van WupWup vernomen??? ik heb al een aantal dagen niets van haar gelezen en heb zo'n vermoeden dat die lekker ligt te genieten van haar kleine beebje...

@sonnetje; jeuj bijna 10 weken alweer... (en voor je het weet ben je hoogzwanger hoor )
die 10 weken zijn pas na volgende week haha.
Zondag eerst maar de 9 weken

*lol* mijn ticker klopt niet helemaal meer haha. Daar staat dat ik nog 5 dagen moet
pi_75013934
Trix, wat leuk je horen!

Waar blijft die foto nou?

Tot straks in het babietjestopic.
pi_75014170
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben van plan om op 16 december te gaan bevallen! Dus dat duurt nog 2 wk en 6 dagen

Ik ga voor de 5 december!

BJ mijlpaal woehoeee nog maar eventjes!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75014319
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
Spannend ziggy. Hardnekkig kindje dat het veels te lekker vindt in mama's buik kennelijk
Ik denk eerder dat het kindje paranormaal is en al weet hoe zijn vader eruit ziet.

....

sorry zig.... succes de komende tijd!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_75014368
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ga voor de 5 december!

BJ mijlpaal woehoeee nog maar eventjes!
hmmm ik gok op een kerstkindje
*zou toch wel erg graag nog gewoon in 2009 bevallen*
pi_75014653
Ik ga er vanuit dat ik wél in 2009 beval.
  donderdag 26 november 2009 @ 11:46:17 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75014857
Spannende tijden voor ziggy! Ik zet vast een in!
Davinia
amaranta, ik zou ook gewoon een kaartje sturen. Precies om wat ssserpente zei...
Incantrix, wat klink je happy! Ik ben benieuwd naar je ventje
En kijk sommige mensen opeens hard gaan! BJ bijvoorbeeld en Vlindur maar ook Sonnetje!

Ik ben nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet zo ver
en toch ben ik vandaag opeens stiekem al bij 28 weken aanbeland
pi_75014908
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hmmm ik gok op een kerstkindje
*zou toch wel erg graag nog gewoon in 2009 bevallen*
Vroeger schreef ik in 'poesie-albums' altijd

als je 24 december vergeet
sla ik je broekje heet

Mooie decemberdag!
pi_75015320
Even kort berichtje:
Maandagochtend ben ik bevallen van onze dochter Emma! Alles gaat goed met ons, het is alleen even superdruk. Ik probeer binnenkort even terug te lezen en natuurlijk wat meer te vertellen
pi_75015388
Gefeliciteerd Wupwup!!
en alweer zo'n mooie naam...
  donderdag 26 november 2009 @ 12:05:02 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75015462
Wupwup, gefeliciteerd met dochter Emma!
pi_75015484
Goeiemorgen!

Beessie 35 weken!

ChillayD welkom!

Ik heb besloten dat ik tot de bevalling niet voor 11.00 vrijwillig mijn bed uitkom Heerlijk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75015522
Gefeliciteerd Wup!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75015543
JAAAAAAAH WupWup heeft een dochtertje! Supermooie naam (heeft bij mij ook in de top gestaan, maar lief vond het niets). Doe lekker rustig aan joh en geniet van die kleine meid!

ChillayD welkom! en natuurlijk een fijne zwangerschap gewenst. De onzekerheid is logisch en herkenbaar hoor... ik denk dat niemand echt gerust is tot die eerste echo.

Trix, wat klink je inderdaad intens gelukkig met je kleine man. Geniet er lekker van samen met je lief natuurlijk, maar foto's zijn zeker welkom! (Heeft ie al een SuperMario-pakje om in te poseren?)

Ziggy, heel veel succes/sterkte voor je vriedin dan de komende dagen/uren... hopelijk gaat alles een beetje voorspoedig nu die kleine eenmaal richting de uitgang wordt geloodst. Je wordt gewoon papa !

BJ 35 weken!

weer voor alle nachtbrakers... (ik heb gezellig meegedaan en de nacht in 2 delen gesplitst, tot 4.15 uur geslapen en toen tot 8.15 wakker en toen tot een half uurtje geleden weer geslapen... )

Zo en nu ga ik mijn croissantjes uit de oven plukken en de babywas deel 1 (wit) ophangen en zwijmelen...
  donderdag 26 november 2009 @ 12:07:26 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75015546
Gefeliciteerd WupWup!
pi_75015650
Wupwup gefeli!
pi_75015961
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef WupWup het volgende:
Even kort berichtje:
Maandagochtend ben ik bevallen van onze dochter Emma! Alles gaat goed met ons, het is alleen even superdruk. Ik probeer binnenkort even terug te lezen en natuurlijk wat meer te vertellen
Gefeiciteerd met Emma!!!!
pi_75016067
Whaa!

Ik sta nu in de top 10! Maar ik ben pas net zwanger!
  donderdag 26 november 2009 @ 12:25:06 #160
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75016179
Wupwup, gefeliciteerd . Emma , lieve en mooie naam .

Enne, oimg... wupwup is dus bevallen, ziggyziggyziggy's vrouw is vandaag bezig als het goed is. Dat betekent dat ik als tweede op de lijst sta . Maar ik hou het cool .

Weet iemand waar je van die geurzakjes voor in de (baby)kast kan kopen trouwens?
pi_75016247
Incantrix gefeliciteerd!!! wat een heftige bevalling joh. Geniet lekker van je menneke

Wupwup ook gefeliciteerd met Emma! mooie naam

@Groofskens, ik haal ze van zwitsal gewoon bij kruidvat. Weet niet of je die geurbuiltjes bedoelt?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 26 november 2009 @ 12:28:50 #162
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75016331
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef huuphuup het volgende:
Incantrix gefeliciteerd!!! wat een heftige bevalling joh. Geniet lekker van je menneke

Wupwup ook gefeliciteerd met Emma! mooie naam

@Groofskens, ik haal ze van zwitsal gewoon bij kruidvat. Weet niet of je die geurbuiltjes bedoelt?
Oh echt? Ja die bedoel ik denk ik . Bestaan dat soort dingen ook voor volwassenkledingkasten trouwens?

Morgen ga ik rollen beschuit met pakken muisjes inslaan. Echt, ik was vorige keer niet half zo goed voorbereid .
pi_75016360
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Groofsken het volgende:

Weet iemand waar je van die geurzakjes voor in de (baby)kast kan kopen trouwens?
Ik heb de standaardversie van Robijn hangen, maar die van zwitsal zag ik ook bij de C1000.
Bij de gemiddelde drogist/super zijn ze wel te koop
  donderdag 26 november 2009 @ 12:30:54 #164
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75016402
Hoera voor Wupwup!! Gefelicitieerd met je dochtertje
pi_75016451
Wupwup, gefeliciteerd met Emma!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75016461
haha ik sta nog niet in de top 10
maar na het bericht van ziggyziggyziggy verwacht ik haast er vandaag of morgen wel in te staan...

WupWup gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Emma.. probeer, ondanks de drukte te genieten van de kraamtijd en de kleine....

en ik heb die zwitsal-zakjes idd gewoon bij kruidvat gekocht...
  donderdag 26 november 2009 @ 12:33:21 #167
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75016495
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik heb de standaardversie van Robijn hangen, maar die van zwitsal zag ik ook bij de C1000.
Bij de gemiddelde drogist/super zijn ze wel te koop
Check .
pi_75016546
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh echt? Ja die bedoel ik denk ik . Bestaan dat soort dingen ook voor volwassenkledingkasten trouwens?

Morgen ga ik rollen beschuit met pakken muisjes inslaan. Echt, ik was vorige keer niet half zo goed voorbereid .
Die van Robijn zijn voor volwassenen. Die heb ik ook hangen omdat ik niet zo'n fan ben van Zwitsal..
Ik ga al het babyzeep-spul van eigen merken of Natusan aanschaffen.

De beschuiten en muisjes en boter halen we ook van te voren
  donderdag 26 november 2009 @ 12:36:22 #169
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75016587
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Die van Robijn zijn voor volwassenen. Die heb ik ook hangen omdat ik niet zo'n fan ben van Zwitsal..
Ik ga al het babyzeep-spul van eigen merken of Natusan aanschaffen.

De beschuiten en muisjes en boter halen we ook van te voren
Oh ja, boter .

En ik ga morgen eens kijken bij de etos en kruidvat voor dei dingskes. Ik ben nu bezig met de finishing touch zeg maar .
  donderdag 26 november 2009 @ 12:36:45 #170
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75016606
Wupwup, gefeliciteerd met je dochter emma!

wat wordt het? gaat er over 4 uur hier een sierrand en gordijnen hangen in de babykamer?
wie stemt?

pfff, nu moet ik nog nedanken over wat we willen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75016659
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Wupwup, gefeliciteerd met je dochter emma!

wat wordt het? gaat er over 4 uur hier een sierrand en gordijnen hangen in de babykamer?
wie stemt?

pfff, nu moet ik nog nedanken over wat we willen!
Mens, maak een keuze

En ik stem voor!
pi_75016750
WupWup Gefeliciteerd met jullie Emma! Geniet maar heerlijk met zn drietjes en rust lekker uit!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75017003
WupWup gefeliciteerd

Emma... mooie klassieke naam
pi_75017151
Jeeeeee, wupwupbaby Gefeliciteerd
pi_75017504
WupWup, je bent gewoon al bevallen (dat dachten we al hoor).
Gefeliciteerd met jullie dochter Emma!
pi_75017844
Wupwup, gefeliciteerd met je kleintje! geniet ze

over geurzakjes: gastenzeepjes in een leuk stoffen zakje of omgebouwd hydrofiel washandje zijn ook leuk en doen psies hetzelfde.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75017893
Waarom speciaal een geurzakje voor kinderen/baby's? Mag je een zakje voor volwassenen niet gebruiken?
pi_75018542
Ik zit hier toch weer met het dilemma kleding

Hoeveel hebben jullie aan 56 in de kast liggen. En wat is het gemiddelde ongeveer, over hoelang ze dit aan kunnen. Tja, is natuurlijk bij baby verschillend. Maar vind het zo moeilijk enzo, en wil altijd alles voor de tijd goed geregeld hebben. Dus ook de inhoud van de kleding kast.
Heb nu iets van 6 broekjes aan 56 en 8 truitjes 56. En 3 vesten 56.
En één jas.
pi_75019178
Oeh, mijn wasjes hangen te drogen (voel ik daar een licht doorkomende nesteldrang?) En dankzij het kleurenvangertje is alles ook de goede kleur gebleven...

Ymme, dit is alles wat wij in maat 50, 50-56 en 56 hebben. Denk ongeveer het meeste in de tussenmaat... persoonlijk heb ik het idee dat het wel moet lukken hiermee, vooral veel rompertjes en ik denk iets van 10 shirtjes en broekjes verspreid over de maten. En dan natuurlijk wat kruippakjes ook in beide maten. Heb alleen te weinig sokjes denk ik (iets van 3 paar, waarvan 1 paar gebreid door mijn stiefmoeder)... dus die straks maar even wat van bijkopen.

pi_75019336
Das wel genoeg hoor Ymme
pi_75019359
Ach Ymme. Zal wel loslopen, je hebt zo bijgekocht als je een klein beebje hebt.
Daarna krijg je ook nog wel wat van je bezoek dus kun je ech vooruit.
pi_75019368
EMMA
pi_75019410
Gedeelde 5de plaats met Bucko
pi_75019503
Wupwup van harte gefeliciteerd met de geboorte van Emma!!
  donderdag 26 november 2009 @ 14:12:09 #185
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_75019504
Incantrix, gefeliciteerd met de geboorte van Stef!

Wupwup, gefeliciteerd met de geboorte van Emma!
pi_75019581
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
Das wel genoeg hoor Ymme
Oh ja echt. Ik ben z'n muts hè. Zo bang om niet alles in huis te hebben voor onze kleine jongen.
pi_75020272
WupWup, gefeliciteerd met Emma!! Blij dat alles in orde is, kan me de drukte voorstellen. Ben benieuwd naar de foto binnenkort.

Davinia, ik stem voor 'JA!' (laten we positief blijven )
pi_75020484
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef ymme het volgende:

[..]

Oh ja echt. Ik ben z'n muts hè. Zo bang om niet alles in huis te hebben voor onze kleine jongen.
Dat komt echt goed hoor. En je woont niet in de rimboe neem ik aan.
pi_75020494
Ik stem ook ja.
De muur is hier inmiddels klaar!
pi_75021028
Nee ik woon niet in de rimboe. Maar wel in een dorp waar geen babykleding te verkrijgen is.
En aangezien ik zelf geen rijbewijs heb (nog niet), is het lastig om mezelf 10 km te verplaatsen. Helemaal met een baby straks. En ov is hier ook niet, of nauwelijk.
Maar manlief, heeft 2 weken vakantie vanaf de bevalling, dus die kan dan mooi de stad in, als ik denk, weer eens iets nodig te hebben ofzo.
pi_75021157
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef ymme het volgende:
Nee ik woon niet in de rimboe. Maar wel in een dorp waar geen babykleding te verkrijgen is.
En aangezien ik zelf geen rijbewijs heb (nog niet), is het lastig om mezelf 10 km te verplaatsen. Helemaal met een baby straks. En ov is hier ook niet, of nauwelijk.
Maar manlief, heeft 2 weken vakantie vanaf de bevalling, dus die kan dan mooi de stad in, als ik denk, weer eens iets nodig te hebben ofzo.
Daarom... en anders snel op de hand wassen en drogen...
  donderdag 26 november 2009 @ 15:04:35 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75021268
Ik hád 15 setjes maat 56
had ja, want inmiddels heb ik nog wat spullen bijgekregen in die maat
en ja, ik heb belachelijk veel voor Harry

Ik moet alleen nog rompers, want die heb ik nauwelijks
pi_75021376
Wup wup Hoera! Gefeliciteerd met Emma!
pi_75021430
Wuppie! Gefeliciteerd met Emma!! Wat een mooie naam, die stond bij mij op nr.1 voor een meisje
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 26 november 2009 @ 15:19:09 #195
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75021780
quote:
Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef amaranta het volgende:
Gedeelde 5de plaats met Bucko
gaat snel he nu
weet jij of je ze langer dan 42 weken laten rondlopen? Ik heb begrepen dat ik met 41 weken een controle krijg in het ziekenhuis en stel dat alles gewoon goed blijkt en dan zitten we op 26 dec en er is nog niets, zullen ze me dan nog voor de kerst inleiden of wachten ze dan tot erna? Mijn verloskundige zei dat ze sowieso niet graag bevallingen doen met kerst in het ziekenhuis dan.

van mij mag het nu al komen.
pi_75022458
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef Bucko het volgende:

[..]

gaat snel he nu
weet jij of je ze langer dan 42 weken laten rondlopen? Ik heb begrepen dat ik met 41 weken een controle krijg in het ziekenhuis en stel dat alles gewoon goed blijkt en dan zitten we op 26 dec en er is nog niets, zullen ze me dan nog voor de kerst inleiden of wachten ze dan tot erna? Mijn verloskundige zei dat ze sowieso niet graag bevallingen doen met kerst in het ziekenhuis dan.

van mij mag het nu al komen.
Dat verschilt per ziekenhuis/gyn
Maar ik weet in ieder geval dat ik hoe dan ook in 2009 beval. Hoe dat met de kerst zit weet ik niet.
Die mensen willen ook hun kerst thuis doorbrengen dus ik zou ook niet verbaasd zijn als je voor kerst dan wordt ingeleid. (of ik)

Ik vind het prima zo, van mij mag de baby nu komen maar ook over een week of 3.
Heb alleen ribpijn die niet te verdragen is en een dochter van 2 die het bloed onder mijn nagels vandaan weet te halen door bijvoorbeeld niet te gaan slapen tussen de middag.
pi_75023275
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
pi_75023331
Wupwup, gefeliciteerd met Emma!
pi_75023377
wupwup, gefeliciteerd met jullie meisje
pi_75023577
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
Over rompers: niet, niet NIET van Bambino (kruidvat).
Ze zien er soms wel leuk uit, maar de kwaliteit is dramatisch.
De knopen springen er af als je er naar kijkt, ze lubberen uit of krimpen en kunnen nergens tegen.
Die heb ik nooit gehad volgens mij. Maar bedankt voor de tip. Ik heb veel hema en c&a
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')