Gefeiciteerd met Emma!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:00 schreef WupWup het volgende:
Even kort berichtje:
Maandagochtend ben ik bevallen van onze dochter Emma! Alles gaat goed met ons, het is alleen even superdruk. Ik probeer binnenkort even terug te lezen en natuurlijk wat meer te vertellen
Oh echt? Ja die bedoel ik denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 12:26 schreef huuphuup het volgende:
Incantrix gefeliciteerd!!!![]()
wat een heftige bevalling joh. Geniet lekker van je menneke
![]()
Wupwup ook gefeliciteerd met Emma!mooie naam
@Groofskens, ik haal ze van zwitsal gewoon bij kruidvat. Weet niet of je die geurbuiltjes bedoelt?
Ik heb de standaardversie van Robijn hangen, maar die van zwitsal zag ik ook bij de C1000.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef Groofsken het volgende:
Weet iemand waar je van die geurzakjes voor in de (baby)kast kan kopen trouwens?
Checkquote:Op donderdag 26 november 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb de standaardversie van Robijn hangen, maar die van zwitsal zag ik ook bij de C1000.
Bij de gemiddelde drogist/super zijn ze wel te koop
Die van Robijn zijn voor volwassenen. Die heb ik ook hangen omdat ik niet zo'n fan ben van Zwitsal..quote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh echt? Ja die bedoel ik denk ik. Bestaan dat soort dingen ook voor volwassenkledingkasten trouwens?
Morgen ga ik rollen beschuit met pakken muisjes inslaan. Echt, ik was vorige keer niet half zo goed voorbereid.
Oh ja, boterquote:Op donderdag 26 november 2009 12:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die van Robijn zijn voor volwassenen. Die heb ik ook hangen omdat ik niet zo'n fan ben van Zwitsal..
Ik ga al het babyzeep-spul van eigen merken of Natusan aanschaffen.
De beschuiten en muisjes en boter halen we ook van te voren
Mens, maak een keuzequote:Op donderdag 26 november 2009 12:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Wupwup, gefeliciteerd met je dochter emma!![]()
![]()
wat wordt het? gaat er over 4 uur hier een sierrand en gordijnen hangen in de babykamer?
wie stemt?
pfff, nu moet ik nog nedanken over wat we willen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |