De optimistische telling aangehouden na tweede echo: 37weken preciesquote:Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef lily het volgende:
Met hoeveel weken is Leander geboren, freecell?
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Dat was mn laatste werkdag!![]()
![]()
![]()
Oudste kindje: "Vlindur, je hebt wel een dikke kont gekregen"
Ikke "" Heb dr toch maar verteld dat dat niet netjes is om te zeggen
![]()
Dus ik sms mn vriend met die quote; Krijg ik terug: "dat heb je toch ook?"
Fijn.....![]()
gewoon even aan ze vragenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:
Stuur je een jehova-getuige een geboorte kaartje, of doen ze daar niet aan?
Ik spreek hem (concierge van werk) niet meer voor de bevalling denk ik...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef freecell het volgende:
[..]
gewoon even aan ze vragen'we wilden jullie een kaartje sturen, maar is dat wel gebruikelijk bij jullie?'
Oeh Ziggy, spannend
Mooi gezegdquote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Gewoon opsturen. Er ontstaan meer misverstanden doordat mensen voor de ander gaan denken, dan doordat ze gewoon uit goede bedoelingen doen wat voor henzelf gebruikelijk is.
Heel veel succes!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Even een statusupdate van de bovenkant van het lijstje. Inmiddels zijn we al 11 dagen overtijd en i.v.m. wat bloeddrukdingetjes zijn we nu door de verloskundige naar het ziekenhuis doorverwezen. De gehoopte thuisbevalling zit er dus niet meer in. Gistermorgen is mijn lief opgenomen en inmiddels al vier keer geprimed en gestript, om de boel wat op gang te brengen. Het verstrijken is nog steeds niet echt doorgezet, maar hopelijk kan de bevalling morgenochtend vroeg worden ingeleid. Er is dus wel wat progressie en hopelijk krijgen we morgen eindelijk wat vuurwerk.
Hahaha, ik heb zelf ook altijd zoiets van dat respect wederzijds moet zijn. Je kunt rekening houden met een ander, maar een ander moet ook rekening houden met jou. En als het bij jou de gewoonte is om een kaartje te sturen... Je kunt niet rekening houden met iedereen zijn denkbeelden. Dan word je gekquote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks. Ik was zelf ook blij verrast!![]()
Mooi gesproken. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Gewoon opsturen. Er ontstaan meer misverstanden doordat mensen voor de ander gaan denken, dan doordat ze gewoon uit goede bedoelingen doen wat voor henzelf gebruikelijk is.
Dat is wel vroeg ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef freecell het volgende:
De optimistische telling aangehouden na tweede echo: 37weken precies
De telling vanaf laatste menstruatie en overeenstemmend met eerste echo: 36 wk, 1 dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |