abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74995993
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef lily het volgende:
Met hoeveel weken is Leander geboren, freecell?
De optimistische telling aangehouden na tweede echo: 37weken precies
De telling vanaf laatste menstruatie en overeenstemmend met eerste echo: 36 wk, 1 dag.

Ik ff blij dat de vlos de eerste aanhield Kon lekker thuis Maar hij was echt wel een beetje te vroeg, Kon zich de eerste 6 weken niet warm houden en dronk 12x per dag een uur en dergelijke.
pi_74996013
Incantrix, gefeliciteerd met je zoon!!!!
Geweldig, ik vind Stef ook een prachtige naam, joh!
Geniet van hem, heel veel geluk samen!
pi_74996342
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Dat was mn laatste werkdag!

Oudste kindje: "Vlindur, je hebt wel een dikke kont gekregen"
Ikke " " Heb dr toch maar verteld dat dat niet netjes is om te zeggen
Dus ik sms mn vriend met die quote; Krijg ik terug: "dat heb je toch ook?"
Fijn.....

sorry, kon mijn lach niet inhouden.......

Maar....lekker verlof, wat fijn!!

Draculettetje: mooie echo!

Slechte slapers: hopelijk vannacht meer succes
Harde buiken: Bah, ga weg!

En ik? Ik heb vandaag nog klein beetje gevoel, maar stukken minder dan gisteren. De tijd aan jezelf hebben, geeft wel heel veel rust in mijn donder. Vandaag eindelijk weer eens kunnen schilderen, gewoon omdat het kán.....
  woensdag 25 november 2009 @ 19:31:10 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74997725
Ik mag dadelijk nog naar de zwangerosaurussen-gym.
Harry is alvast begonnen
pi_74999575
In het kader van de rare vragen.

Stuur je een jehova-getuige een geboorte kaartje, of doen ze daar niet aan?
pi_75000448
Ja want ik heb er ooit lang geleden eentje van een Jehova getuige gekregen toen zij was bevallen van haar zoon maar ze vieren geen verjaardagen en feestdagen.
Uhm nou weet ik het niet zo zeker eigenlijk bij nader inzien, zij is toen de kerkgemeenschap uitgegooid omdat ze ongehuwd moeder is geworden.
pi_75000580
poe, geen idee eigenlijk... ken ook geen mensen die dat geloof beleiden eigenlijk.

Wij hebben net poging wandrekje ophangen gedaan, maar nadat we 3 gaten in de muur hebben, voor 2 schroeven en er al 3 pluggen compleet met schroef in de holle wand zijn verdwenen geven we het voorlopig even op... Dan maar babywasjes doen en website gaan knutselen voor die kleine.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:39:06 #108
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_75002234
Hoi. Even een statusupdate van de bovenkant van het lijstje. Inmiddels zijn we al 11 dagen overtijd en i.v.m. wat bloeddrukdingetjes zijn we nu door de verloskundige naar het ziekenhuis doorverwezen. De gehoopte thuisbevalling zit er dus niet meer in. Gistermorgen is mijn lief opgenomen en inmiddels al vier keer geprimed en gestript, om de boel wat op gang te brengen. Het verstrijken is nog steeds niet echt doorgezet, maar hopelijk kan de bevalling morgenochtend vroeg worden ingeleid. Er is dus wel wat progressie en hopelijk krijgen we morgen eindelijk wat vuurwerk.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 25 november 2009 @ 21:39:37 #109
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75002260
@ Groofsken, ik kan me voorstellen dat je met een paar stevige haken in de hal 1 of 2 van die (ingeklapte) wagens wel kwijt kunt. Als je binnenkomt meteen links bedoel ik. En dan vrij hoog. Of is dat geen optie? Sja, en anders via de achterdeur eruit?

Fijn dat alles verder klaar is joh!!! Ik hoop je eigenlijk stiekem nog even te zien voor je bevalling. Ik kan de vijde optimist die ik ben aan het einde van de ochtend even een koffie komen drinken OF een baby komen bewonderen! , voor wij naar Weert gaan voor het Sintgedoe. Is dat wat?

Succes he, met de loodjes enzo!
pi_75002711
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef amaranta het volgende:

Stuur je een jehova-getuige een geboorte kaartje, of doen ze daar niet aan?
gewoon even aan ze vragen 'we wilden jullie een kaartje sturen, maar is dat wel gebruikelijk bij jullie?'

Oeh Ziggy, spannend
pi_75002832
Spannend ziggy. Hardnekkig kindje dat het veels te lekker vindt in mama's buik kennelijk
pi_75004186
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef freecell het volgende:

[..]

gewoon even aan ze vragen 'we wilden jullie een kaartje sturen, maar is dat wel gebruikelijk bij jullie?'

Oeh Ziggy, spannend
Ik spreek hem (concierge van werk) niet meer voor de bevalling denk ik...
Anders had ik het hem wel gevraagd.
pi_75004440
Gewoon opsturen. Er ontstaan meer misverstanden doordat mensen voor de ander gaan denken, dan doordat ze gewoon uit goede bedoelingen doen wat voor henzelf gebruikelijk is.
pi_75004610
Ziggy: spannend hoor! Heel veel succes met morgen voor jou en je lief.

Rustig hier vanavond....
Ik heb vanavond nog even bij moeders gewerkt. Ben nu bekaf thuis met een knoeperd harde buik en barstende honger......hmmmmm wat kan ik nog vinden in de kast.....
pi_75004627
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Gewoon opsturen. Er ontstaan meer misverstanden doordat mensen voor de ander gaan denken, dan doordat ze gewoon uit goede bedoelingen doen wat voor henzelf gebruikelijk is.
Mooi gezegd
  woensdag 25 november 2009 @ 22:37:50 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75004760
quote:
Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Even een statusupdate van de bovenkant van het lijstje. Inmiddels zijn we al 11 dagen overtijd en i.v.m. wat bloeddrukdingetjes zijn we nu door de verloskundige naar het ziekenhuis doorverwezen. De gehoopte thuisbevalling zit er dus niet meer in. Gistermorgen is mijn lief opgenomen en inmiddels al vier keer geprimed en gestript, om de boel wat op gang te brengen. Het verstrijken is nog steeds niet echt doorgezet, maar hopelijk kan de bevalling morgenochtend vroeg worden ingeleid. Er is dus wel wat progressie en hopelijk krijgen we morgen eindelijk wat vuurwerk.
Heel veel succes!

Je bent gewoon deze week nog papa
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75004913
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:35 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Mooi gezegd
Thanks. Ik was zelf ook blij verrast!
pi_75005035
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Thanks. Ik was zelf ook blij verrast!
Hahaha, ik heb zelf ook altijd zoiets van dat respect wederzijds moet zijn. Je kunt rekening houden met een ander, maar een ander moet ook rekening houden met jou. En als het bij jou de gewoonte is om een kaartje te sturen... Je kunt niet rekening houden met iedereen zijn denkbeelden. Dan word je gek
pi_75005250
Vind ik ook. En ik denk dat je in dit geval meer 'schade' kunt aanbrengen door geen kaartje te sturen, dan door het wel te doen. Dan 'kwets' je juist doordat je zo hard je best doet om voor de ander te denken.

Helemaal trouwens in het geval van Jehova's. Zij zijn natuurlijk wel heel afwijkend in hun opvattingen en hun gebruiken zijn vrij onbekend. Al doen ze er alles aan om daar verandering in te brengen.
pi_75005789
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:31 schreef Ssserpente het volgende:
Mooi gesproken. Helemaal mee eens.
pi_75007135
Incantrix van harte met Stef
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75010293
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef freecell het volgende:

De optimistische telling aangehouden na tweede echo: 37weken precies
De telling vanaf laatste menstruatie en overeenstemmend met eerste echo: 36 wk, 1 dag.
Dat is wel vroeg ja.
Ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
pi_75010468
Goedemorgen!
Ziggy, succes vandaag

En hoe is het met onze LLM's?
  donderdag 26 november 2009 @ 08:21:15 #124
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75010612
Met deze Nog Lang Geen Laatste Loodje Moeder gaat het prima!
Maandag over een week de oplevering van m'n nieuwe huis, dus een beetje druk op het moment. Ik reageer weinig maar probeer wel bij te lezen!

Ik heb trouwens het idee dat ik vannacht explosief gegroeid ben.
A grand adventure has begun.
pi_75010707
Goedemorgen enzo.
Gelukkkig ben ik vannacht niet bevallen
De slaapkamer is een puinhoop omdat mijn vader een van de muren aan het verven is. Het zou wat zijn als de VK had moeten komen. Bed staat MIDDEN in de kamer en eromheen ligt een BERG troep. Maargoed. De rest van het huis is gelukkig redelijk schoon.
Echter loopt het het water van de vaatwasser niet weg dus die moet ik straks leegscheppen.

De box heb ik gisteren ook maar opgezet. Wij hebben namelijk ook een soort van kat die moet afleren dat ze er niet in mag klimmen

Enneh....geen bizarre dromen vandaag!

Mbt dat kaartje. Ik ben normaliter assertief genoeg om dat op de man af te vragen (heb ik ook gedaan toen zn exvrouw overleed) maar ik was in eerste instantie niet van plan om hem een kaart te sturen.
Om een kort verhaal lang te maken. Bij ons is het gebruikelijk om alle collega's (leerkrachten) een kaart te sturen. Dat zijn er al 30. He zijn er veel maar ja, het is ook lullig als iedereen het doet en jij gaat ineens onderscheid maken door sommige wel en anderen niet. Dus hoppa, iedereen een kaartje. Maargoed, volgens mij word het onderwijs ondersteunend personeel nooit gedaan. Máár, de ond. assistent werkt voor mij. Dus wil die wel een kaartje sturen. En als ik haar een kaart stuur dan vind ik van mezelf dat ik die andere ook een kaart moet sturen maarja, dat moet ik de conciërges ook vind ik. En een van hen is dus die jehova getuige.
En ach..wat zijn nou 4 kaartjes meer..... als we tohc al bezig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')