Yeah baby!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Se7en
Police drama about two cops, one new and one about to retire, after a serial killer using the seven deadly sins as his MO.
Hele goede film, met een sterke Brad Pitt en Morgan Freeman. De film hield me van het begin tot einde vast.
IMDb: 8,6
Mijn cijfer: 8,7
Zeer vette film, maar toch een 6,5 geven?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:35 schreef haakon het volgende:
Never Back Down
Zeer vette film, wel voorspelbaar, maar leuk !
Gevechten zijn vet en de dames mogen er ook zijn
6,5 / 10
IMDB: 6,2
t is een vechtfilm met lekkere wijven, ik vermoed dat die 6,5 wel prima isquote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zeer vette film, maar toch een 6,5 geven?
welk einde heb je gezien? theatrical ending?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke film, alleen viel het einde wel tegen
Het alternatieve einde had ik er veel beter bij gepast vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of de normale endingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja, zeer vet is idd beetje overdreven.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zeer vette film, maar toch een 6,5 geven?
Dan werkt dit topic toch een stuk efficiënter..quote:Op donderdag 10 december 2009 21:25 schreef ReWout het volgende:
Normaal kijk ik hier altijd voor leuke films suggestiesmaar ik heb vandaag een website ontdekt... getglue.com. Bij deze wil ik die even met jullie delen omdat ik weet dat niet alleen ik hier vaak kijk voor suggesties.
Het werkt simpel namelijk je geeft 10-20 films op en vervolgens geeft ie een lijst van suggesties.
En de suggesties werken wel goed want de eerste 10 min heb ik alleen maar zitten te klikken op films die ik allemaal al gezien had...
Ik vond er niet zoveel aan eigenlijk, vanmiddag heb ik het Theatrical Ending gezien (de film had ik al gezien verder), was wel een beter einde, dat wel. Maar echt eng of spannend vond ik de hele film niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef fokker229 het volgende:
paranormal activity![]()
GEWELDIG !!![]()
ga hem zeker nog een keer kijken![]()
ik vond die echt geen ene flikker aan. Geen enkele keer geschrokken.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef fokker229 het volgende:
paranormal activity![]()
GEWELDIG !!![]()
ga hem zeker nog een keer kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., er wordt natuurlijk weer gehuild in de douche... Alles schiet door elkaar: vreemdgaan, ziekenhuis, kanker, ziek. Maar waar de ode aan de liefde was gebleven? Over welke liefde hebben we het eigenlijk? Wie was er om van te houden? Het karakter van Stijn toch niet neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het muziekgebruik was ook een drama. Kane is sowieso niks aan natuurlijk. Maar de rare mix tussen dance en klassiek was echt niet om aan te horen.
En die wereld die in beeld werd gebracht. Die moderne, kille, lege badkamer waar Carmen in zat te kosten. Het stond mooi symbool voor het leven van die twee. In dat mooie luxe huis, met die moderne spullen. Als je maar gelukkig bent.
Enig lichtpuntje was natuurlijk onze wereldster Carice. Zelfs in dit misbaksel weet ze nog geloofwaardig over te komen.
Voor de film: Ik kom niet verder dan een 2.
En het was de avond van de wanssmaak, want ik heb ook nog A Christmas Carol 3D gezien van Disney. Die was ook behoorlijk saai en in het begin best lelijk qua vormgeving. 4
Dat lucht op.
[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 12-12-2009 01:24:04 ]
Ik denk voornamelijk vanwege Haydenquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:28 schreef Sai het volgende:
I Love You Beth Cooper: waarom zijn er mensen die dit goed vinden? Wat is er leuk aan? Smaken zijn subjectief enzo maar godschristus. 2,5.
Daar ben je mij al kwijt geraakt. Sommoge mensen hebben het idee dat je Kane niet goed mág vinden.... en dat is opzich al een reden om de mening van die mensen niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Toad het volgende:
. Kane is sowieso niks aan natuurlijk.
Dat mag natuurlijk allemaal best, de vraag is alleen waarom zou je Kane leuk vinden? Ik heb nog nooit een reden gehoord, niet in de muziek en ook niet van de fans.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:56 schreef scanman1 het volgende:
Daar ben je mij al kwijt geraakt. Sommoge mensen hebben het idee dat je Kane niet goed mág vinden.... en dat is opzich al een reden om de mening van die mensen niet serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |