jewelquote:Op woensdag 25 november 2009 02:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
swarma had niet da lapo hahaha !!!
Input apparaat: Koffiebonenquote:Op woensdag 25 november 2009 02:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
Wat voor koffie moet er eigenlijk in dat ding. Bonen?
welkequote:Op woensdag 25 november 2009 02:44 schreef synnath het volgende:
Swarma
Check de laatste posts in dat topic.
mods die hun rechten misbruiken om lapo's te krijgenquote:Op woensdag 25 november 2009 02:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
swarma had niet da lapo hahaha !!!
Op zich wel een mooi ding dan. Maar ja, als ik er 350 euro mee uitspaar smaakt mijn senseo me ook primaquote:
aww, alleen geeditquote:Op woensdag 25 november 2009 02:47 schreef maess het volgende:
Ik kan niet wachten op Zeef , die gaat zo los barsten denk ik
[ afbeelding ]
quote:
Is ook een mooi ding. Alleen die kleurquote:Op woensdag 25 november 2009 02:45 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Op zich wel een mooi ding dan. Maar ja, als ik er 350 euro mee uitspaar smaakt mijn senseo me ook prima
lol @ keukenprinsesquote:Op woensdag 25 november 2009 02:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zit te wachten op een bapao oven.
Buiten dat lijkt hij me ook belachelijk groot, waar laat je zo'n ding?quote:Op woensdag 25 november 2009 02:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Is ook een mooi ding. Alleen die kleurbovendien hebben die dingen nog wel eens kuren, ik koop liever niet iets waar je zo afhankelijk bent van de service van ibood mbt garantie.
Op zolder na hem 2x gebruikt te hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:50 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Buiten dat lijkt hij me ook belachelijk groot, waar laat je zo'n ding?
dat is te logisch.quote:
wel goed plan, ik ga zo liggen, na het sigaretje.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:52 schreef Eddy1980 het volgende:
Als we nou eens met zijn allen gaan slapen en morgen weer verder gaan om 10.00.
Dan staat de koffiemachine er nog steeds
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:01 schreef Mellow_ het volgende:
Kan je er niet gewoon 10 kopen en ze dan meteen annuleren
Hmmm....quote:
Ray-Banquote:Op woensdag 25 november 2009 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie heeft er nu daadwerkelijk wat gekocht in de afgelopen uren?
Was net te laat voor de bruine Ray Ban, balen man!quote:Op woensdag 25 november 2009 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Fotolijst gekocht.quote:Op woensdag 25 november 2009 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:06 schreef Ted038 het volgende:
iemand nog gokken whats next ?
ik denk niet een sony bravia 3 lcd
ik was helaas net te laat voor de 1TB mediaplayer. Ik hoop eigenlijk dat hij nog een keer langskomtquote:Op woensdag 25 november 2009 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Okequote:Op woensdag 25 november 2009 03:09 schreef demichiel het volgende:
6 tot 12, duidelijk. Doe ik standaard!
Liever dat het forum niet werkt dan het bestellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 03:11 schreef Ted038 het volgende:
wel kker trouwens, wordt dagelijs in productforum de prijs vermeld "voor de hunt" , werkt dat hele forum nu niet
Sushi balpen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21517quote:Op woensdag 25 november 2009 03:10 schreef demichiel het volgende:
Ik heb trouwens nog ¤4 op een paypal accountje staan, iemand zien om een nutteloze gadget te zoeken op DX?
Nu heb ik zin in sushi!quote:Op woensdag 25 november 2009 03:12 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Sushi balpen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21517
met bijpassende Sushi telefoonhangertje http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2274
samen nog geen 4 dollar
Koop hem!quote:Op woensdag 25 november 2009 03:19 schreef Mindstate het volgende:
Ik bedacht me net hoe zo'n ding eruit gaat zien als hij in de keuken van het studentenhuis belandt
Nou dankjequote:Op woensdag 25 november 2009 03:19 schreef Mindstate het volgende:
Ik bedacht me net hoe zo'n ding eruit gaat zien als hij in de keuken van het studentenhuis belandt
quote:
Uiteraard komen die koopjes als ik zometeen mijn 110 kranten buiten bezorgquote:Op woensdag 25 november 2009 03:22 schreef VinceBeggar het volgende:
Op zich wel positief, na al die sociale apparaten (gezellig samen koffie drinken, gezellig koken etc.) zijn alle tweakers naar bed en hebben we kans op goede koopjes zo!
Misschien dalijk magnetronpantoffels bestellen? Kan je na het kranten bezorgen je voeten weer warmen!quote:Op woensdag 25 november 2009 03:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Uiteraard komen die koopjes als ik zometeen mijn 110 kranten buiten bezorg
Elektrische deken!quote:Op woensdag 25 november 2009 03:23 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Misschien dalijk magnetronpantoffels bestellen? Kan je na het kranten bezorgen je voeten weer warmen!
Nee eerst de losse kapstokkenquote:
Help mee en kauf er eenquote:Op woensdag 25 november 2009 03:27 schreef VinceBeggar het volgende:
tempo zit er weer in in de blender
zet dat een beetje zoden aan de dijk, 110 kranten?quote:Op woensdag 25 november 2009 03:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Uiteraard komen die koopjes als ik zometeen mijn 110 kranten buiten bezorg
Eh, sorry?quote:Op woensdag 25 november 2009 03:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zet dat een beetje zoden aan de dijk, 110 kranten?
wat heb je daar nu aan? Die heb ik zelfs hier in Indonesie niet, gewoon water met ijsklontjes werkt ook. Hoef je geen apart apparaat voor te hebben wat alleen maar ruimte inneemt.quote:Op woensdag 25 november 2009 03:29 schreef VinceBeggar het volgende:
wat moet ik ermee, als het nou een ijswater machine was
Hamerset?quote:Op woensdag 25 november 2009 03:35 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de volgende iBood alles slaat
Tijger strings voor hem en haarquote:
Die heb ik nog liggen hierquote:Op woensdag 25 november 2009 03:38 schreef Mellow_ het volgende:
Tijdens de vorige hunt was er wel een leuk tijgervelletje incl. hoofd die ik gemist heb.. Die mag wel
HDMI kabels?quote:Op woensdag 25 november 2009 03:40 schreef VinceBeggar het volgende:
o god nee, geen strijkijzer, geen gereedschapsset, geen design prullenbak, geen magnetronpantoffels, geen messenset en geen tefal sapcentrifuge please !!!!
Die gozer met dat oranje haar in die groene auto is echt baasquote:
Ik vraag me echt af hoe snel deze wel niet weg zou zijnquote:
Dat ligt aan de hoeveelheid mensen van Tweakers.quote:Op woensdag 25 november 2009 03:42 schreef maess het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe snel deze wel niet weg zou zijn
Jij ook!quote:Op woensdag 25 november 2009 03:44 schreef Mellow_ het volgende:
Weltrusten Mindstate!
Ik was wel close met m'n hamerset.
*proestquote:Op woensdag 25 november 2009 03:46 schreef maess het volgende:
EEN BOOR VOOR BIJ DIE ONDERDELEN SET, HOE TACTISCH!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:50 schreef MRI het volgende:
kan ik ook een nieuwe F5 toets bestellen bij ibood?
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:50 schreef maess het volgende:
[..]
http://www.pagereboot.com/?url=http://www.ibood.com/nl/nl/&refresh=15
Refresh elk 15 seconden
wat een heldquote:Op woensdag 25 november 2009 03:50 schreef maess het volgende:
Die tweakers zijn verdomde handig bij die saaie artikelen
[ afbeelding ]
Misschien nog 1 reserve!quote:Op woensdag 25 november 2009 03:52 schreef VinceBeggar het volgende:
Zo, 3 gekocht; een voor thuis, een voor bij mn pa en ik de mijne vergeet en 1 voor in mijn vakantiehuis.
Dan schiet het tenminste een beetje op en heb ik zo misschien nog een leuk koopje
6 tot 12 zei jequote:Op woensdag 25 november 2009 03:52 schreef demichiel het volgende:
Peuk en slapen denk ik, ik zet m'n wekker wel elk half uur om te kijken of er iets de moeite is
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:52 schreef VinceBeggar het volgende:
Zo, 3 gekocht; een voor thuis, een voor bij mn pa en ik de mijne vergeet en 1 voor in mijn vakantiehuis.
Dan schiet het tenminste een beetje op en heb ik zo misschien nog een leuk koopje
Modbreakquote:Op woensdag 25 november 2009 03:52 schreef oinkoink12 het volgende:
iemand een link naar de tweakers serie?
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:55 schreef TwyLight het volgende:
Niemand koopt die boormachine.
Eigenlijk moet ik gaan slapen, heb vandaag al oordopjes gekocht van 55 euro
Welke?quote:Op woensdag 25 november 2009 03:55 schreef TwyLight het volgende:
Niemand koopt die boormachine.
Eigenlijk moet ik gaan slapen, heb vandaag al oordopjes gekocht van 55 euro
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:52 schreef VinceBeggar het volgende:
Erg aantrekkelijk.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 03:59 schreef versteegrob het volgende:
Heb net de koffiemachine besteld en betaald alleen nog geen melding gehad van Ibood, meer mensen dit gehad vannacht? Het zal wel goed komen maar toch ff checken hier.
Mazzelaar! Die dingen waren echt gewild, echt veel mensen grepen daar net naast!quote:Op woensdag 25 november 2009 03:59 schreef versteegrob het volgende:
Heb net de koffiemachine besteld en betaald alleen nog geen melding gehad van Ibood, meer mensen dit gehad vannacht? Het zal wel goed komen maar toch ff checken hier.
Voor in het kerstpakket.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:02 schreef Silver_Shark het volgende:
die boormachine blijft wel tot morgen aan. tenzij er straks een klusbedrijf langs koopt en voor alle personeel een boormachine koopt
Wat doe je met zoveel cash manquote:Op woensdag 25 november 2009 04:02 schreef TwyLight het volgende:
Kut kan ook niks kopen, heb hier 720 euro cash maar nog maar 20 eur op mn rekening
lolquote:Op woensdag 25 november 2009 04:03 schreef Silver_Shark het volgende:
ben pitten trouwens moet 8uur bij de tandarts zijn
Rembours!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:02 schreef TwyLight het volgende:
Kut kan ook niks kopen, heb hier 720 euro cash maar nog maar 20 eur op mn rekening
Je hebt echt enorm mazzel. Dat ding was zo snel uitverkocht. Wel foto's maken als je hem hebt hequote:Op woensdag 25 november 2009 04:02 schreef versteegrob het volgende:
Tja weet alleen niet of ik hem nou echt heb. Geld is afgeschreven maar nog niks ontvangen. Sprak net iemand die hetzelfde had met een videocamera. Heb trouwens met ideal betaald.
Dat hebben me ho's me afgelopen weekend opgeleverdquote:Op woensdag 25 november 2009 04:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat doe je met zoveel cash man
ho's?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hebben me ho's me afgelopen weekend opgeleverd
Chill dude. Jij bent een goeie Developer. Aight aight.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hebben me ho's me afgelopen weekend opgeleverd
Acer is prima. doe al 3 jaar met een 17'' monitor. En heb een Acer PC.quote:
Om half 5 mag je gaan. Want dan loop ik toch mijn kranten dan merk ik het niet zo erg dat jij dan al in je bed ligt. Maar als je nu gaat word ik te jaloers.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:07 schreef demichiel het volgende:
[..]
OK OK, ik blijf al. 6 tot 12 it is.
Hier ook Acer pc en monitor, prima spulquote:Op woensdag 25 november 2009 04:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Acer is prima. doe al 2 jaar met een 17'' monitor. En heb een Acer PC.
Toen wist ik nog niks van die hunt afquote:Op woensdag 25 november 2009 04:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Chill dude. Jij bent een goeie Developer. Aight aight.
Waarom heb je die Acer 24'' Full HD Wide-Screen Monitor niet gekocht.
Dat was een goeie iBood.
Ik heb de Acer Aspire M7200quote:Op woensdag 25 november 2009 04:08 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Hier ook Acer pc en monitor, prima spul
Mwa, dit is wel een super ding hoor voor die prijs!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:08 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb zo'n boormachine gekocht. Heb nu nog geen klopboormachine, en het is niet duur.
Al is het voor mij compleet nutteloos, en zal ik dat ding waarschijnlijk nooit gebruiken
Gewoon kopenquote:Op woensdag 25 november 2009 04:08 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb zo'n boormachine gekocht. Heb nu nog geen klopboormachine, en het is niet duur.
Al is het voor mij compleet nutteloos, en zal ik dat ding waarschijnlijk nooit gebruiken
Binnen 20 mins ga ik zelf te koppig zijn om te gaan slapen. Ik zie het al zo voor me.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Om half 5 mag je gaan. Want dan loop ik toch mijn kranten dan merk ik het niet zo erg dat jij dan al in je bed ligt. Maar als je nu gaat word ik te jaloers.
quote:Op woensdag 25 november 2009 04:08 schreef Rapaille het volgende:
Nice.quote:
Sarcastisch neem ik aan....quote:Op woensdag 25 november 2009 04:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je hebt echt enorm mazzel. Dat ding was zo snel uitverkocht. Wel foto's maken als je hem hebt he
Nooit gebruiktquote:Op woensdag 25 november 2009 04:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nice.
Ik vind die touch op de PC echt irritant
Totaal niet..quote:
Sarcastisch neem ik aan...quote:Op woensdag 25 november 2009 04:00 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Mazzelaar! Die dingen waren echt gewild, echt veel mensen grepen daar net naast!
Ja maar soms raak ik zo'n touch knopje aan perongeluk en dan sluit ie af of slaapstand. Echt irritant staat bij mij ook onder.quote:Op woensdag 25 november 2009 04:12 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Nooit gebruikt(als in; vond dat na 5sec al prut en ding staat onder mn bureau
)
quote:Op woensdag 25 november 2009 04:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Totaal niet..
Ik wou hem ook.. maar ik was te laat.
wtf? die posts staan omgedraaidquote:
Uiteraardquote:
5 minuten jaquote:Op woensdag 25 november 2009 04:15 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Uiteraard
(Neemt niet weg dat het echt een prima apparaat is voor een hele goede prijs! Goede verhalen her en der te lezenT was alleen niet echt een fijn product voor de hunt omdat 350 euro nou niet echt een impulsaankoop is
En duurde daarom een uur tot ze weg waren ofzo)
Vind het iig een prima pc voor de 750 euro die ik ervoor betaald hebquote:Op woensdag 25 november 2009 04:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja maar soms raak ik zo'n touch knopje aan perongeluk en dan sluit ie af of slaapstand. Echt irritant staat bij mij ook onder.
Met een Logitech Z-4 geluidssetje.
Heh, 750?quote:Op woensdag 25 november 2009 04:16 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Vind het iig een prima pc voor de 750 euro die ik ervoor betaald heb
Jou heb ik lang niet meer gezien, ik zag jou vroeger altijd in ONZquote:Op woensdag 25 november 2009 04:16 schreef naamloos.txt het volgende:
Ja, bedtijd... Dat klote ding staat al een hele tijd op zelfde plek. Zie later wel wat ik allemaal gemist heb
quote:Op woensdag 25 november 2009 04:12 schreef TwyLight het volgende:
Even tussendoor trouwens, wat vinden jullie van mijn kerstavatar?
Dit is m'n normale:
[ afbeelding ]
Goed beschreven, tja zocht er nog 1tje. Beetje reviews gelezen en gekeken. Overal is die rond de 600 euro online dus een goede koop alleen vervelend dat ik nog een order bevestiging heb gekregen. Meld morgen wel of het gelukt is, succes iedereenquote:Op woensdag 25 november 2009 04:15 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Uiteraard
(Neemt niet weg dat het echt een prima apparaat is voor een hele goede prijs! Goede verhalen her en der te lezenT was alleen niet echt een fijn product voor de hunt omdat 350 euro nou niet echt een impulsaankoop is
En duurde daarom een uur tot ze weg waren ofzo)
Geilquote:
en een ijspegel aan zijn neus!quote:Op woensdag 25 november 2009 04:20 schreef demichiel het volgende:
[..]
De vlokjes moeten meer dwarrelen, niet gewoon recht naar beneden!
Ik ben er nog steeds hoor. Alleen reageer ik niet zoveel meerquote:Op woensdag 25 november 2009 04:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet meer gezien, ik zag jou vroeger altijd in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |