jewelquote:Op woensdag 25 november 2009 02:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
swarma had niet da lapo hahaha !!!
Input apparaat: Koffiebonenquote:Op woensdag 25 november 2009 02:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
Wat voor koffie moet er eigenlijk in dat ding. Bonen?
welkequote:Op woensdag 25 november 2009 02:44 schreef synnath het volgende:
Swarma
Check de laatste posts in dat topic.
mods die hun rechten misbruiken om lapo's te krijgenquote:Op woensdag 25 november 2009 02:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
swarma had niet da lapo hahaha !!!
Op zich wel een mooi ding dan. Maar ja, als ik er 350 euro mee uitspaar smaakt mijn senseo me ook primaquote:
aww, alleen geeditquote:Op woensdag 25 november 2009 02:47 schreef maess het volgende:
Ik kan niet wachten op Zeef , die gaat zo los barsten denk ik
[ afbeelding ]
quote:
Is ook een mooi ding. Alleen die kleurquote:Op woensdag 25 november 2009 02:45 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Op zich wel een mooi ding dan. Maar ja, als ik er 350 euro mee uitspaar smaakt mijn senseo me ook prima
lol @ keukenprinsesquote:Op woensdag 25 november 2009 02:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zit te wachten op een bapao oven.
Buiten dat lijkt hij me ook belachelijk groot, waar laat je zo'n ding?quote:Op woensdag 25 november 2009 02:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Is ook een mooi ding. Alleen die kleurbovendien hebben die dingen nog wel eens kuren, ik koop liever niet iets waar je zo afhankelijk bent van de service van ibood mbt garantie.
Op zolder na hem 2x gebruikt te hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:50 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Buiten dat lijkt hij me ook belachelijk groot, waar laat je zo'n ding?
dat is te logisch.quote:
wel goed plan, ik ga zo liggen, na het sigaretje.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:52 schreef Eddy1980 het volgende:
Als we nou eens met zijn allen gaan slapen en morgen weer verder gaan om 10.00.
Dan staat de koffiemachine er nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |