Voor iemand die alleen de basisschool gedaan heeft, komt ie niet dom overquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik hiep heule andere dingen in mijn DIE EN A zitten.
De wieshieden van het leven mien jongquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor iemand die alleen de basisschool gedaan heeft, komt ie niet dom over
Die verkoopt straks de zooi en laat mooi huisje voor zichzelf bouwen waar we u tegen zeggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:51 schreef henkde_j het volgende:
Denk trouwens niet dat die zolder er echt komt
Er lag anders mooi nieuw rieten dakje op zo te zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:51 schreef henkde_j het volgende:
Denk trouwens niet dat die zolder er echt komt
Daar ga je al, je kijkt naar het matrealismequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Noem 10 paarden, 4 varkens, 27 poezen, 100 kippen, 6 honden, 200 vissen en 3 leguanen maar kleine dingen
Ik vond dr zelfs een beetje engquote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vond die vrouw gisteren echt heel vermoeiend....ze vond zichzelf echt heel wat.
De oudste padvinder van Nederland?quote:
Laat m toch lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef trovey het volgende:
OK...een witte indiaan...onschuldig maar van lotje getikt.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef TUFKAL het volgende:
Waar halen ze die mensen toch elke keer vandaan?
Dorpsgenoten die gewoon de dorpsgek doorgeven aan de NCRV.quote:
De verhalen erachter zijn mooi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Dorpsgenoten die gewoon de dorpsgek doorgeven aan de NCRV.
Mooi he? Die mensen in dit programma zijn altijd intens gelukkig ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef eigenaar het volgende:
'Zodra je de wind kan voelen, de zon op je huid kan voelen schijnen en het water in de rivier kan zien stromen, ben je al een indiaan... Eigenlijk is iedereen een indiaan, ja.'
dat vraag ik me ook af, was dat nou zijn huis waar hij net voor stond? Hij kampeert toch niet zomaar bij iemand op het erf?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Ricard0j het volgende:
Maar dan vraag ik me af, hoe komt ie aan z'n geld dan?
Hij heeft gewoon een grote boerderij erbij, als Klaasquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
dat vraag ik me ook af, was dat nou zijn huis waar hij net voor stond? Hij kampeert toch niet zomaar bij iemand op het erf?
Niets mis met excentriek zijn...zolang je er een ander maar niet mee schaadt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
Deze man is wel een beetje excentriek maar goed bij de pinken en speelt een dubbelrol als indiaan.
Heeft het allemaal zelf wel door en heeft humor.
Ik geloof niet dat Joris maar iets hoeft te doen om er een freakshow van te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:40 schreef koemleit het volgende:
echt een goed programma dit.. joris is ook echt geinteresseerd en maakt er geen freakshow van.
Oké, anders dan: Hoe komt Klaas aan zijn geld dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een grote boerderij erbij, als Klaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |