Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:35 schreef TUFKAL het volgende:
Waar halen ze die mensen toch elke keer vandaan?
Dorpsgenoten die gewoon de dorpsgek doorgeven aan de NCRV.quote:
De verhalen erachter zijn mooi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Dorpsgenoten die gewoon de dorpsgek doorgeven aan de NCRV.
Mooi he? Die mensen in dit programma zijn altijd intens gelukkig ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef eigenaar het volgende:
'Zodra je de wind kan voelen, de zon op je huid kan voelen schijnen en het water in de rivier kan zien stromen, ben je al een indiaan... Eigenlijk is iedereen een indiaan, ja.'
dat vraag ik me ook af, was dat nou zijn huis waar hij net voor stond? Hij kampeert toch niet zomaar bij iemand op het erf?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:39 schreef Ricard0j het volgende:
Maar dan vraag ik me af, hoe komt ie aan z'n geld dan?
Hij heeft gewoon een grote boerderij erbij, als Klaasquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
dat vraag ik me ook af, was dat nou zijn huis waar hij net voor stond? Hij kampeert toch niet zomaar bij iemand op het erf?
Niets mis met excentriek zijn...zolang je er een ander maar niet mee schaadt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
Deze man is wel een beetje excentriek maar goed bij de pinken en speelt een dubbelrol als indiaan.
Heeft het allemaal zelf wel door en heeft humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |