Waarom schaam je je eigenlijk? Je zegt het zelf: de man is gelukkig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Infection het volgende:
En uit dat dorp kom ik... schaam me voor dat soort mensen. Maar toch, mooi dat deze man gelukkig is op deze manier!
Dat soort mensen geeft het leven wel meer smaak, blij dat iedereen niet normaal is, anders wordt het zo saai. Ze doen geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef Infection het volgende:
En uit dat dorp kom ik... schaam me voor dat soort mensen. Maar toch, mooi dat deze man gelukkig is op deze manier!
Leuk hoor. Een soort Gaudi met de Kathedraal in Barcelona.quote:
Nou, dat was geen lullig bouwwerkje, maar echt indrukwekkend.quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:48 schreef StephanL het volgende:
Ik moet ze echt een keer allemaal terug kijken. Sommige heb ik deels of helemaal niet gezien. Wat een top programma
Vooral afval zegt hij. Oude stortplaats.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me trouwens wel af waarvan hij dit allemaal betaalt...
maar dat landgoed enzo dan? Hoe doen ze dit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vooral afval zegt hij. Oude stortplaats.
Ik denk dat je ook een klein beetje gek moet zijn, om zoiets te kunnen realiseren...prettig gestoord dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
Wat is dat toch met die stenenstapelaars die uiteindelijk allemaal een soort Gaudi worden en de meest wonderlijke bouwwerken, die nooit af zijn, maken.
Maakt nieuwsgierig inderdaad, maar geld is geen onderwerp deze seriequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
maar dat landgoed enzo dan? Hoe doen ze dit?
Ik vond het overigens schitterend hoor
Het zal vrouwen waarschijnlijk meer kunnen schelen wat andere mensen over ze denken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef Deckard het volgende:
Je ziet ook bijna nooit vrouwen in dat programma.
Heb ik gemist.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef chufi het volgende:
Elke maand nieuwe kleren voor al die poppen en dan de "öude" weer verbranden, begreep ik dat goed?
Natuurlijke reactie van jou. Maar toch is het een fascinerend persoon.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Natuurlijke reactie van jou. Maar toch is het een fascinerend persoon.
Omdat dat volgens onze beleving en gewenning hoort. Maar heel vroeger leefde we allemaal zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraardmaar laten we eerlijk zijn...een goede tandarts- en kappersbeurt zou hem goed doen
Zou die man met die kou van de afgelopen dagen niet hebben moeten afzien?
Wie zou dat goed doen? De man is gelukkig zonder tandarts.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraardmaar laten we eerlijk zijn...een goede tandarts- en kappersbeurt zou hem goed doen
Zou die man met die kou van de afgelopen dagen niet hebben moeten afzien?
Yep, vroeger..... zou ik persoonlijk niet aan moeten denken maar ja, ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat dat volgens onze beleving en gewenning hoort. Maar heel vroeger leefde we allemaal zo
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, vroeger..... zou ik persoonlijk niet aan moeten denken maar ja, ieder zijn meug.
Zijn pijncentrum in zijn hersenen wellicht?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wie zou dat goed doen? De man is gelukkig zonder tandarts.
Met niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Waar verdient die kerel z'n centen mee?
Ik hou niet zo van oranje mannen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Is die indiaan niet iets voor jou? Hij staat langer voor de spiegel dan jij.. dus ijdel is hij zeker
Racistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef deepart het volgende:
[..]
RacistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de oranje roodhuid.quote:
Nogmaals: dat boeit de man niet. Onder het motto: de natuur geeft en neemt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn pijncentrum in zijn hersenen wellicht?Volgens mij miste hij een paar tanden en als die er op natuurlijke wijze zijn uitgevallen of dat hij ze zelf heeft getrokken zal dat niet zonder pijn zijn geweest.
Je bent nog jong. Verlaat je nest en volg je roeping.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:56 schreef henkde_j het volgende:
Stiekem ben ik ergens altijd wel jaloers op deze mensen in dit programma
Ik heb niets tegen de man hoor, hij moet zelf weten hoe hij leeft maar wellicht zou een tandartsbehandeling hem van een hoop pijn kunnen verlossen...lijkt me sterk dat hij kiest voor pijn omdat hij het nou zo lekker zal vinden....alhoewel het keldertje hier.......quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nogmaals: dat boeit de man niet. Onder het motto: de natuur geeft en neemt.
Hoe schattigquote:
De man is daar niet mee bezig dus laat het losquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen de man hoor, hij moet zelf weten hoe hij leeft maar wellicht zou een tandartsbehandeling hem van een hoop pijn kunnen verlossen...lijkt me sterk dat hij kiest voor pijn omdat hij het nou zo lekker zal vinden....alhoewel het keldertje hier.......
En dan janken na afloop dat het gelukt is.quote:
Een stijfjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan janken na afloop dat het gelukt is.
Hij had er vast een kleine stijve van gekregen.
In zijn 2quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef henkde_j het volgende:
Hoe krijg je zo'n truck trouwens door de keuring
Was ik al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:02 schreef deepart het volgende:
Gaan jullie even mee naar het P&W topic, loop maar achter mij aan.
Zal wel moeten hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De man is daar niet mee bezig dus laat het los
Dat je eens heel erg lelijk mag vallenquote:
Wel lief dat je je zo druk maakt om die man.quote:
Zou je dat echt op je geweten willen hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat je eens heel erg lelijk mag vallen
Zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Zou je dat echt op je geweten willen hebben?
Daar gaat je belastinggeld naar mijn uitkering als ik niet meer kan werken door mijn lelijke val.quote:
Door de opbouw aan de achterkant niet aan te zetten en goed af te dekken.quote:Hoe krijg je zo'n truck trouwens door de keuring
Wie zegt dat je dan nog geld nodig hebtquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar gaat je belastinggeld naar mijn uitkering als ik niet meer kan werken door mijn lelijke val.
Ja datquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:56 schreef henkde_j het volgende:
Stiekem ben ik ergens altijd wel jaloers op deze mensen in dit programma
Doodbedreigingquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie zegt dat je dan nog geld nodig hebt
Gutte gut. Na dit programma te hebben gezien zou je toch moeten weten dat geld niks betekend, en dus zinloos is.quote:
En geld heeft wat met een denkbeeldigequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gutte gut. Na dit programma te hebben gezien zou je toch moeten weten dat geld niks betekend, en dus zinloos is.
-Joris ontmoet het stel Cees en Frans. Verborgen op het Groningse platteland wonen Cees Twisk en Frans Payralbe. Drie hectare grasland toverden zij om tot een overdadige lusthof, met vijvers, planten en exotische dieren. Ook hun huis is tot de nok toe gevuld, met snuisterijen en vooral met Mariabeelden. Het paar is al vijftig jaar samen. Frans creëert, bouwt en bedenkt, Cees is de stille filosoof die zegt of het goed is.quote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Leuk, verheug me weer op een flink aantal excentrieke figuren
Waarom ben ik met een klein tikje van de molen geboren, om zo'n leven te leiden.quote:Op Vlieland kennen ze Jan Soek alleen maar onder zijn bijnaam: Jan Zeepier. Want het leven van Jan bestaat uit het steken van zeepieren. Hij is daarmee een van de laatste pierenstekers van Nederland. Hij woont met zijn hond in een oude kotter. Soms heeft hij het wel gehad met die zeepieren, maar diep in zijn hart kan hij niet zonder de beesten, de vrijheid, de wind en het getij.
Nou meer die tuin van die eerste personenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef LazyDave het volgende:
Geweldig dat schip en die vrije natuur erbij, hondje erbij. Zijn er meer mensen die zo zouden willen leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |