Maakt nieuwsgierig inderdaad, maar geld is geen onderwerp deze seriequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
maar dat landgoed enzo dan? Hoe doen ze dit?
Ik vond het overigens schitterend hoor
Het zal vrouwen waarschijnlijk meer kunnen schelen wat andere mensen over ze denken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef Deckard het volgende:
Je ziet ook bijna nooit vrouwen in dat programma.
Heb ik gemist.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef chufi het volgende:
Elke maand nieuwe kleren voor al die poppen en dan de "öude" weer verbranden, begreep ik dat goed?
Natuurlijke reactie van jou. Maar toch is het een fascinerend persoon.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Natuurlijke reactie van jou. Maar toch is het een fascinerend persoon.
Omdat dat volgens onze beleving en gewenning hoort. Maar heel vroeger leefde we allemaal zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraardmaar laten we eerlijk zijn...een goede tandarts- en kappersbeurt zou hem goed doen
Zou die man met die kou van de afgelopen dagen niet hebben moeten afzien?
Wie zou dat goed doen? De man is gelukkig zonder tandarts.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraardmaar laten we eerlijk zijn...een goede tandarts- en kappersbeurt zou hem goed doen
Zou die man met die kou van de afgelopen dagen niet hebben moeten afzien?
Yep, vroeger..... zou ik persoonlijk niet aan moeten denken maar ja, ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat dat volgens onze beleving en gewenning hoort. Maar heel vroeger leefde we allemaal zo
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, vroeger..... zou ik persoonlijk niet aan moeten denken maar ja, ieder zijn meug.
Zijn pijncentrum in zijn hersenen wellicht?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wie zou dat goed doen? De man is gelukkig zonder tandarts.
Met niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Waar verdient die kerel z'n centen mee?
Ik hou niet zo van oranje mannen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Is die indiaan niet iets voor jou? Hij staat langer voor de spiegel dan jij.. dus ijdel is hij zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |