Racistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:55 schreef deepart het volgende:
[..]
RacistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de oranje roodhuid.quote:
Nogmaals: dat boeit de man niet. Onder het motto: de natuur geeft en neemt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn pijncentrum in zijn hersenen wellicht?Volgens mij miste hij een paar tanden en als die er op natuurlijke wijze zijn uitgevallen of dat hij ze zelf heeft getrokken zal dat niet zonder pijn zijn geweest.
Je bent nog jong. Verlaat je nest en volg je roeping.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:56 schreef henkde_j het volgende:
Stiekem ben ik ergens altijd wel jaloers op deze mensen in dit programma
Ik heb niets tegen de man hoor, hij moet zelf weten hoe hij leeft maar wellicht zou een tandartsbehandeling hem van een hoop pijn kunnen verlossen...lijkt me sterk dat hij kiest voor pijn omdat hij het nou zo lekker zal vinden....alhoewel het keldertje hier.......quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nogmaals: dat boeit de man niet. Onder het motto: de natuur geeft en neemt.
Hoe schattigquote:
De man is daar niet mee bezig dus laat het losquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen de man hoor, hij moet zelf weten hoe hij leeft maar wellicht zou een tandartsbehandeling hem van een hoop pijn kunnen verlossen...lijkt me sterk dat hij kiest voor pijn omdat hij het nou zo lekker zal vinden....alhoewel het keldertje hier.......
En dan janken na afloop dat het gelukt is.quote:
Een stijfjequote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan janken na afloop dat het gelukt is.
Hij had er vast een kleine stijve van gekregen.
In zijn 2quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef henkde_j het volgende:
Hoe krijg je zo'n truck trouwens door de keuring
Was ik al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:02 schreef deepart het volgende:
Gaan jullie even mee naar het P&W topic, loop maar achter mij aan.
Zal wel moeten hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De man is daar niet mee bezig dus laat het los
Dat je eens heel erg lelijk mag vallenquote:
Wel lief dat je je zo druk maakt om die man.quote:
Zou je dat echt op je geweten willen hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat je eens heel erg lelijk mag vallen
Zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Zou je dat echt op je geweten willen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |