nopequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen Zwitserse gehaald in Zwitserlanddenk ik
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De gelijkenissen tussen onze posts
We voelen elkaar aanquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op![]()
Wij deden aan synchroon posten
Ik denk het ookquote:
vind jijquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb veel verschillende chocola gehad maar niks is beter als die ik heb liggen
Ik ben besmet met Marijkequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Of we gaan te veel met elkaar om waar je mee omgaat daar raak je mee besmet![]()
well how good for youquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
en vele andere met me die deze chocola ook hebben gehad
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat maakt je dag toch wel weer wat beter?
Weltrusten liefjequote:
Melk of wit denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
daar doe ik het voor, welke smaak heb jij dan het liefst?
welke downtime?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is het hier trouwens rustigZou dat door de downtime komen?
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is het hier trouwens rustigZou dat door de downtime komen?
quote:
ik heb er echt bijna niks van gemerktquote:
snel vol makenquote:
ja dat is altijd zo hehquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen tegen mij
ja dat was heel gemeen jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen tegen mij
wat een rotzak ben ik ook hehquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ie van nature zo is op Fok!
Nee want ik heb bier en vakantiequote:
GMTAquote:
doe maar luxe hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee want ik heb bier en vakantie
mooi ben ik even blij dat dat duidelijk isquote:
Maar wil je voor mijn topic een uitzondering maken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi ben ik even blij dat dat duidelijk is
uhm waar heb je het overquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil je voor mijn topic een uitzondering maken?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of je voor deze keer lief wil doen in een topic?
Het is Trev gelukt om vrouwen te lokken met chocolaquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef Myraela het volgende:
Chocolade.
Ik ben van mening van welquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
PeZu, wat zeg jij... is die nieuwe CoD het downloaden waard?
gast, ik werk in die industrie dus kom niet aan met downloadenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
PeZu, wat zeg jij... is die nieuwe CoD het downloaden waard?
Chocolade, mijn zwak.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is Trev gelukt om vrouwen te lokken met chocola
Welkom Myraela![]()
Gast, dat weet ik toch nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast, ik werk in die industrie dus kom niet aan met downloaden![]()
koop hem, spel hem uit in 5 uur en ruil hem voor assassin;s creed2
hij heeft niet gezegd hoequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast, ik werk in die industrie dus kom niet aan met downloaden![]()
koop hem, spel hem uit in 5 uur en ruil hem voor assassin;s creed2
quote:
chocoladequote:
mja aan de andere kant is het wel een overhypte game die eigenlijk niet de lof verdiend die hij krijgtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gast, dat weet ik toch nietMaar het gaat om het idee
Precies en de code koop je gewoon onlinequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
hij heeft niet gezegd hoe, je kan ook via steam downloaden
hahahaha, jij probeert de games weer weg te krijgen he?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ennnnnn terug naar de chocola!
Dus voor de multiplayer online is het eigenlijk niks?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
chocolade![]()
ik at gisteren zo'n lekker chocolaatje ik dacht dit klopt niet
[..]
mja aan de andere kant is het wel een overhypte game die eigenlijk niet de lof verdiend die hij krijgt
Zo vinden de mannen het vast ook wel lekker.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Welke vrouw houdt er niet van chocola
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahahaha, jij probeert de games weer weg te krijgen he?![]()
Even iets heel anders, weet je waar Sofie lag te slapen toen ik vanmiddag even een dutje had gedaan?Ze lag op m'n rug (ik sliep op m'n buik), schattig he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooooooooh! Dat is vet kjoet!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Die staat ook nog op mij lijstje van must have, vond deel een ook wel vet(op sommige missies na)quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Precies en de code koop je gewoon online![]()
Maar die AC 2 is niks voor mij, jaartal 1400 enzulks
ik noem het camp of dutyquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus voor de multiplayer online is het eigenlijk niks?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo vinden de mannen het vast ook wel lekker.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
deel was een teleurstelling eerste klassequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die staat ook nog op mij lijstje van must have, vond deel een ook wel vet(op sommige missies na)
[..]
[ afbeelding ]
Dat was vroeger met MOHAA ook al zoquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik noem het camp of duty
godse irritant overal die campers![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks mis met gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooooooooh! Dat is vet kjoet!![]()
Alleen maar om een aantal herhalende missies of vond je het gewoon helemaal niks?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
deel was een teleurstelling eerste klasse_!
Maakt niet uit in welke shooter je zult ze altijd wel tegen komenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat was vroeger met MOHAA ook al zo
elk level had 10 gebouwen ofzo, teveel herhaling in de missies, veelste korte missies en te veel gehyptquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar om een aantal herhalende missies of vond je het gewoon helemaal niks?
Maar deeltje 2 is volgens jou het wel waard?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
elk level had 10 gebouwen ofzo, teveel herhaling in de missies, veelste korte missies en te veel gehypt
jupsquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar deeltje 2 is volgens jou het wel waard?
niet in zulke aantallen als in codquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit in welke shooter je zult ze altijd wel tegen komen
* PeZu zwitsal paktquote:
Eigenlijk vond ik cod al niks toen de 1e versie uitkwamquote:
Ja daahaaag...eerst oneindig praten over games en dan nog mee willen douchen?quote:
Wie wil er niet van 2 walletjes eten? Ikke welquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja daahaaag...eerst oneindig praten over games en dan nog mee willen douchen?
oneindig ook echtquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja daahaaag...eerst oneindig praten over games en dan nog mee willen douchen?
Als de keuze in walletjes vrij is, dan ik ook wel jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie wil er niet van 2 walletjes eten? Ikke wel
Ja man, weet je hoe lang al?quote:
Ik zei toch ook wie nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als de keuze in walletjes vrij is, dan ik ook wel ja
4 zinnenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja man, weet je hoe lang al?
valt best mee mopquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja man, weet je hoe lang al?
Nou, ik niet als 1 walletje games is!quote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik niet als 1 walletje games is!
quote:
watquote:
eerst docuhenquote:
zwitsalquote:
Kloptquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent echt goed in vrienden maken
Hoi!quote:
damn hee wat een grapquote:
klopt jaquote:
Ook goed, alleen onderhand een beetje moequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef Cunani het volgende:
[..]
Goed! En hoe is het daar?
[..]
Hey taart!
Moe? Waarvan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed, alleen onderhand een beetje moe
Klinkt als een zwaar leven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
School, laat naar bed, F5 rammen om te kijken of fok het al weer doet, the usual stuff
Met vlagenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef Cunani het volgende:
[..]
Klinkt als een zwaar leven.![]()
Heeft FOK! weer plat gelegen?
Het is wat, als je de vaste Fok! spammer bent en Fok! is downquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
School, laat naar bed, F5 rammen om te kijken of fok het al weer doet, the usual stuff
geen id maar nu doet die het en dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat is niet best. Weer dat kerneldinges gedoe?
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is wat, als je de vaste Fok! spammer bent en Fok! is down
Trusten!quote:
Ja en nee, volgens mij was er nu meer aan de handquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat is niet best. Weer dat kerneldinges gedoe?
Nog meer? 't Houd dus maar niet op.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en nee, volgens mij was er nu meer aan de hand
Hopen dat dat even zo blijft!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen id maar nu doet die het en dat is het belangrijkste
Ja, ook iets met stekkertjes ofzo en nog wat dingenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nog meer? 't Houd dus maar niet op.
gewoon slechte spullen gekochtquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ook iets met stekkertjes ofzo en nog wat dingen
Stekkertjes, kabeltjes.. Gaat altijd wel iets fout. Ene kabeltje in 't verkeerde gat, of andersom. Lees net dat Danny koorts heeft, zou ook gek worden van al die problemen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ook iets met stekkertjes ofzo en nog wat dingen
ik had het al wel verwachtquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef Cunani het volgende:
[..]
Stekkertjes, kabeltjes.. Gaat altijd wel iets fout. Ene kabeltje in 't verkeerde gat, of andersom. Lees net dat Danny koorts heeft, zou ook gek worden van al die problemen.
my thoughtsquote:
Ja, het is Dellquote:
Maar het heeft vast niks mogen kosten oidquote:
ik denk dat die krengen duur genoeg zijn geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar het heeft vast niks mogen kosten oid
Welterusten Trev!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:41 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat maar eens slapen![]()
tot morgen
Nogal jaquote:
Mensen durven niet op FOK! te komen denk ik, bang om teleurgesteld te worden dat het weer down is.quote:
Ehm, ik zeg, verzin jij eens iets leuks!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef Cunani het volgende:
[..]
Mensen durven niet op FOK! te komen denk ik, bang om teleurgesteld te worden dat het weer down is.
Maar gooi eens een leuk onderwerp op tafel!
jij weg topic doodquote:Op woensdag 25 november 2009 07:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Huppel![]()
Ik weet dat alles mijn schuld is, maar wat heb ik nu weer gedaan?
Maar nou was je TVP van gisteren niet nuteloosquote:Op woensdag 25 november 2009 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij weg topic dood![]()
zei je zelf
dat was die toch al nietquote:Op woensdag 25 november 2009 07:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nou was je TVP van gisteren niet nuteloos
Waarvoor strijden we ook alweer precies?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef minkuukel het volgende:
Ook hier ff goedemorgen medestrijders
Het in stand houden van Fok natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 09:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarvoor strijden we ook alweer precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Het in stand houden van Fok natuurlijkAh ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed streven!![]()
Mag jij meestrijden dan?quote:
Ik vind van wel, ik strijd ook meteen meequote:
Oeh getverquote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
duitse schlagersen nu corry konings. ik voel me heel zielig nu
Daar waar ik moest werken net. 2 uur lang kutmuziek op oorlogssterktequote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
duitse schlagersen nu corry konings. ik voel me heel zielig nu
huppel, je leeft nog.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
sorry moest even mn vriend vertellen over de prachtige muziek die ik net 2 uur lang heb mogen luisteren
Kon niet vluchten want dan wordt mn baas boos.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
huppel, je leeft nog.![]()
![]()
ik was al snel weggevlucht, dat kan ik toch echt niet verdragen.![]()
Bah.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon niet vluchten want dan wordt mn baas boos.
Maar het was echt heel erg.![]()
Mevrouw liet me ook foto's van haar open beenwond zienEn het huis was zo'n teringbende dat is niet schoon te krijgen
zo hard zijn we volgens mij nog nooit gegaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef Trevland het volgende:
Niet te filmen het tempo in dit topic
Ik snap ook niet hoe dit kanquote:Op woensdag 25 november 2009 15:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zo hard zijn we volgens mij nog nooit gegaan.
van chocolade worden mensen rustigquote:
Ik dacht dat het voornamelijk mensen vrolijker van werdenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
van chocolade worden mensen rustig
Klopt helemaalquote:Op woensdag 25 november 2009 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voornamelijk mensen vrolijker van werden
Het is ook een afrodisiacumquote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
van chocolade worden mensen rustig
Downtime, alles op het downtime afschuivenquote:
Precies... WEER downtime...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Downtime, alles op het downtime afschuiven
Laten we 't daar maar op houden danquote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Downtime, alles op het downtime afschuiven
Allemaal de schuld van DELLquote:Op woensdag 25 november 2009 16:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Precies... WEER downtime...![]()
betekenis (in simpele taal) Je word er geil vanquote:
Ik ben nog nooit geil geworden van chocola...quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
betekenis (in simpele taal) Je word er geil van
Dat begreep ik al uit de ''quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
betekenis (in simpele taal) Je word er geil van
ik vind het niet eens lekkerquote:Op woensdag 25 november 2009 16:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geil geworden van chocola...![]()
Dat jij dat werd was ook helemaal niet de bedoelingquote:Op woensdag 25 november 2009 16:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geil geworden van chocola...![]()
oh, gelukkig.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij dat werd was ook helemaal niet de bedoeling
Ja ik ben een vrouw, ik heb maar 1 handtas, 4 paar schoenen en lust geen chocolade.quote:
Dat is nergens goed voorquote:Op woensdag 25 november 2009 17:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb doodsangsten uitgestaan...
Middagquote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag snuitjes!![]()
Hoe is het hier?
Marijkequote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag snuitjes!![]()
Hoe is het hier?
Ik merk hetquote:
Hier alles okee Trevjequote:Op woensdag 25 november 2009 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
hier is alles goed en daar?
Spaghetti a la huppelmanquote:Op woensdag 25 november 2009 17:26 schreef AskMe het volgende:
Zo wat staat er op 't menu voor vanavond ?
Kloptquote:Op woensdag 25 november 2009 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik merk hetIk heb zelfs niets gemist zag ik al
Ik kon niet veel fok!ken dus jaquote:Op woensdag 25 november 2009 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okee TrevjeNog een beetje opgeschoten met school?
Mn vriendin heeft ook maar 4 paarquote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw, ik heb maar 1 handtas, 4 paar schoenen en lust geen chocolade.
Zo te horen lukt het nog aardigquote:Op woensdag 25 november 2009 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Het eten was te lekker, had geen 2de keer moeten opscheppen. kan geen pap meer zeggen
Het is toch de bedoeling dat je er vol van raaktquote:Op woensdag 25 november 2009 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Het eten was te lekker, had geen 2de keer moeten opscheppen. kan geen pap meer zeggen
Deze week niet, misschien dat je volgende week weer meer geluk hebtquote:Op woensdag 25 november 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Dit topic nog in mijn AT
Jullie gaan niet echt snel he.
vol jaquote:Op woensdag 25 november 2009 18:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat je er vol van raakt
Ik wil jou wel stuffenquote:Op woensdag 25 november 2009 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vol ja
overvol feeling like a stuffed turkey nee
Dat klinkt gewoon nergens naar als een 12 jarige rokende negert dat zegtquote:
Maar jij zit toch ook al vol?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon nergens naar als een 12 jarige rokende negert dat zegt
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vol ja
overvol feeling like a stuffed turkey nee
Huppelmutsquote:Op woensdag 25 november 2009 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon nergens naar als een 12 jarige rokende negert dat zegt
Maar van jou werd ze niet warm of koudquote:
Je bent wel heel zeker van jezelf.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar van jou werd ze niet warm of koud
Kom maar kom maar kom maarquote:
Stoeprandquote:
nie zo miepen jijquote:
Ik kom er aanquote:
Jij begintquote:
Ach, ik had toch al geen kans en dat wist ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kom er aan![]()
stoepie, jammer joh
Ik was toch de eerste die zei dat je 12 wasquote:Op woensdag 25 november 2009 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij begint
Met je mij een beetje een neger-en-alles-wat-erbij-hoort te noemen
Loop maar door naar de badkamer, ik ga in bad op je liggen wachtenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kom er aan![]()
stoepie, jammer joh
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was toch de eerste die zei dat je 12 was
Be my guestquote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus?
Als ik de eerste ben die je Stoephoer gaat noemen, mag ik daar ook mee doorgaan?
Dat klopt niet want jij bent de gene met stoep in je naamquote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus?
Als ik de eerste ben die je Stoephoer gaat noemen, mag ik daar ook mee doorgaan?
The Powerquote:
Zegt de man met de roze avatar.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt niet want jij bent de gene met stoep in je naam
Dat heb jij helemaal goedquote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zegt de man met de roze avatar.
oe oe oe oequote:Op woensdag 25 november 2009 19:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zegt de man met de roze avatar.
Nee, want wat jullie zeggen is gebaseerd op niksquote:Op woensdag 25 november 2009 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe oe oe oe
is dat niet net zoiets als dat wij jou een 12 jarige rokende negert noemen?
das nie waar. Is gebaseerd op jouw posts en uitsprakenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, want wat jullie zeggen is gebaseerd op niks
Check, ik neem de tequila ook gelijk meequote:Op woensdag 25 november 2009 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Loop maar door naar de badkamer, ik ga in bad op je liggen wachten![]()
En het had nog wel potentiequote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
de crew baggert door slotje heen in mn topic
[ONZ FB] BF ZNO ozne
En dan nemen jullie me wel ineens serieusquote:Op woensdag 25 november 2009 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
das nie waar. Is gebaseerd op jouw posts en uitspraken
Het stemmen ging wel leukquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 25 november 2009 19:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dan nemen jullie me wel ineens serieus
Nou, ik ben geen neger in ieder geval.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het stemmen ging wel leuk![]()
[..]
Uiteraard
Hoe kon het ook andersquote:Op woensdag 25 november 2009 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het stemmen ging wel leuk![]()
[..]
Uiteraard
downtimes? Wanneer?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Nog niet dichtkomt zeker door de downtimes
Het is dood.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Is hiet hier nou dood of lijkt dat maar zo?
begraven?quote:
Geile Huppelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |