damn hee wat een grapquote:
klopt jaquote:
Ook goed, alleen onderhand een beetje moequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef Cunani het volgende:
[..]
Goed! En hoe is het daar?
[..]
Hey taart!
Moe? Waarvan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed, alleen onderhand een beetje moe
Klinkt als een zwaar leven.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
School, laat naar bed, F5 rammen om te kijken of fok het al weer doet, the usual stuff
Met vlagenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef Cunani het volgende:
[..]
Klinkt als een zwaar leven.![]()
Heeft FOK! weer plat gelegen?
Het is wat, als je de vaste Fok! spammer bent en Fok! is downquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
School, laat naar bed, F5 rammen om te kijken of fok het al weer doet, the usual stuff
geen id maar nu doet die het en dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat is niet best. Weer dat kerneldinges gedoe?
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is wat, als je de vaste Fok! spammer bent en Fok! is down
Trusten!quote:
Ja en nee, volgens mij was er nu meer aan de handquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef Cunani het volgende:
[..]
Dat is niet best. Weer dat kerneldinges gedoe?
Nog meer? 't Houd dus maar niet op.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en nee, volgens mij was er nu meer aan de hand
Hopen dat dat even zo blijft!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen id maar nu doet die het en dat is het belangrijkste
Ja, ook iets met stekkertjes ofzo en nog wat dingenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef Cunani het volgende:
[..]
Nog meer? 't Houd dus maar niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |