gewoon slechte spullen gekochtquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ook iets met stekkertjes ofzo en nog wat dingen
Stekkertjes, kabeltjes.. Gaat altijd wel iets fout. Ene kabeltje in 't verkeerde gat, of andersom. Lees net dat Danny koorts heeft, zou ook gek worden van al die problemen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ook iets met stekkertjes ofzo en nog wat dingen
ik had het al wel verwachtquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:28 schreef Cunani het volgende:
[..]
Stekkertjes, kabeltjes.. Gaat altijd wel iets fout. Ene kabeltje in 't verkeerde gat, of andersom. Lees net dat Danny koorts heeft, zou ook gek worden van al die problemen.
my thoughtsquote:
Ja, het is Dellquote:
Maar het heeft vast niks mogen kosten oidquote:
ik denk dat die krengen duur genoeg zijn geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar het heeft vast niks mogen kosten oid
Welterusten Trev!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:41 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat maar eens slapen![]()
tot morgen
Nogal jaquote:
Mensen durven niet op FOK! te komen denk ik, bang om teleurgesteld te worden dat het weer down is.quote:
Ehm, ik zeg, verzin jij eens iets leuks!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef Cunani het volgende:
[..]
Mensen durven niet op FOK! te komen denk ik, bang om teleurgesteld te worden dat het weer down is.
Maar gooi eens een leuk onderwerp op tafel!
jij weg topic doodquote:Op woensdag 25 november 2009 07:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Huppel![]()
Ik weet dat alles mijn schuld is, maar wat heb ik nu weer gedaan?
Maar nou was je TVP van gisteren niet nuteloosquote:Op woensdag 25 november 2009 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij weg topic dood![]()
zei je zelf
dat was die toch al nietquote:Op woensdag 25 november 2009 07:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nou was je TVP van gisteren niet nuteloos
Waarvoor strijden we ook alweer precies?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef minkuukel het volgende:
Ook hier ff goedemorgen medestrijders
Het in stand houden van Fok natuurlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 09:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarvoor strijden we ook alweer precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Het in stand houden van Fok natuurlijkAh ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed streven!![]()
Mag jij meestrijden dan?quote:
Ik vind van wel, ik strijd ook meteen meequote:
Oeh getverquote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
duitse schlagersen nu corry konings. ik voel me heel zielig nu
Daar waar ik moest werken net. 2 uur lang kutmuziek op oorlogssterktequote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
duitse schlagersen nu corry konings. ik voel me heel zielig nu
huppel, je leeft nog.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
sorry moest even mn vriend vertellen over de prachtige muziek die ik net 2 uur lang heb mogen luisteren
Kon niet vluchten want dan wordt mn baas boos.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
huppel, je leeft nog.![]()
![]()
ik was al snel weggevlucht, dat kan ik toch echt niet verdragen.![]()
Bah.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon niet vluchten want dan wordt mn baas boos.
Maar het was echt heel erg.![]()
Mevrouw liet me ook foto's van haar open beenwond zienEn het huis was zo'n teringbende dat is niet schoon te krijgen
zo hard zijn we volgens mij nog nooit gegaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef Trevland het volgende:
Niet te filmen het tempo in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |