quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Keescase het volgende:
Oldenzaler krijgt taakstraf voor huiselijk geweld
maandag 14 december 2009
Zwolle - Een 27-jarige ex-deelnemer uit het omstreden televisieprogramma ‘De Gouden Kooi’ is vrijdag wegens huiselijk geweld veroordeeld tot een werkstraf van 280 uur. “Het was misschien niet uw bedoeling, maar het is wel gebeurd", achtte politierechter mr. P. Bernini de verdachte schuldig aan het mishandelen en bedreigen van zijn echtgenote, met wie hij in het televisieprogramma was gehuwd.
Huub van B. moest ondermeer voorkomen omdat hij vorig jaar september een stoel en een tas naar zijn echtgenote had gegooid die in bed lag. Hoewel het volgens de man niet de bedoeling was dat de vrouw geraakt zou worden, was dat wel gebeurd. Een jaar eerder had hij haar tijdens een ruzie bij de keel gepakt, geslagen en tegen het been geschopt.
Nadat Van B. een tijd uit huis was geweest en voor zijn agressie, ging het eerder dit jaar opnieuw mis. Onder invloed van alcohol sloeg en schopte hij zijn echtgenote opnieuw, maar zelf kan hij zich daar niets meer van herinneren. Het stel woont inmiddels gescheiden.
Volgens zijn echtgenote was de Oldenzaler 'een prima vader en echtgenoot', maar gaat het mis als de man alcohol op heeft. Zelf zag de verdachte zijn alcoholgebruik echter niet als problematisch, al gaat hij wel binnenkort met zijn behandelaars bekijken of er wat aan gedaan moet worden. Ook gaat hij aan zijn impulsbeheersing werken.
De verdachte vertelde ook dat het nooit de bedoeling was geweest om zijn vrouw te mishandelen. Volgens hem ging het om 'uitingen van irritatie' in echtelijke ruzies. ,,Maar het is vrij schandalig wat ik heb gedaan", trok hij wel het boetekleed aan.
Politierechter Bernini geloofde wel dat de Oldenzaler 'op zich geen gewelddadig mens' was en dat hij het niet zo had bedoeld, maar juridisch had de man zich wel schuldig gemaakt aan mishandeling en bedreiging. Tevens bleek uit getuigenverhoor dat van B.’s echtgenote niet de enige is geweest die te leiden heeft gehad van zijn gedrag: twee ex-vriendinnen getuigden zelf ook binnen een relatie met de Oldenzaler ‘te maken te hebben gehad met agressie’. Marjolieke de L. en Hedwig van der B. namen eveneens deel aan het programma ‘De Gouden Kooi’ en hadden eerder een relatie met de Oldenzaler.
Net als zijn echtgenote en de officier van justitie vond de politierechter het vooral van belang dat de man in behandeling bleef. Ze hield het daarom bij de geëiste werkstraf, met als bijzondere voorwaarde verplicht reclasseringstoezicht.
PrintenPrinten DoorsturenDoorsturen
Bron
Nou zal het/??? ik denk het niet, zo laag zullen de recourtjes toch niet gaan??? of wel??quote:Op donderdag 17 december 2009 00:03 schreef sunny16947 het volgende:
Hmmmmmmm. Keescase meldt zich hedenavond aan. Plaatst het stuk met gedetailleerde beschrijving van de (vermeende) gebeurtenissen.
Ik heb daar zo mijn (ver)gedachtes over. Speculaasjes natuurlijk maar toch. De zaak is onderzocht en niet ontvankelijk verklaard. Dus plaats je een fake belastend stuk. Kees is Claire of Bram.
Nou als je smsjes stuurt, draai je ook hier je hand niet voor om (denk ik)quote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou zal het/??? ik denk het niet, zo laag zullen de recourtjes toch niet gaan??? of wel??
gadverdamme! hoe ziek is zon persoon als Keescase dan wel nietquote:Op donderdag 17 december 2009 00:07 schreef sunny16947 het volgende:
Oh vond wel dit stuk hahahaha
http://www.stadamersfoort(...)af-voor.251639.news.
Hooglander krijgt taakstraf voor huiselijk geweld
maandag 25 augustus 2008 09:25
HOOGLAND - Een 44-jarige man uit Hoogland is vrijdag wegens huiselijk geweld veroordeeld tot een voorwaardelijke werkstraf van 80 uur. “Het was misschien niet uw bedoeling, maar het is wel gebeurd", achtte politierechter mr. P. Bernini de verdachte schuldig aan het mishandelen en bedreigen van zijn echtgenote.
De Hooglander moest ondermeer voorkomen omdat hij vorig jaar september een stoel en een tas naar zijn echtgenote had gegooid die in bed lag. Hoewel het volgens de man niet de bedoeling was dat de vrouw geraakt zou worden, was dat wel gebeurd. Een jaar eerder had hij haar tijdens een ruzie bij de keel gepakt, geslagen en tegen het been geschopt.
Nadat de man een tijd uit huis was geweest en voor zijn agressie in behandeling was gegaan, ging het in mei van dit jaar opnieuw mis. Onder invloed van drie liter bier en medicijnen sloeg en schopte hij zijn echtgenote opnieuw, maar zelf kan hij zich daar niets meer van herinneren. Het stel woont inmiddels weer gescheiden.
Volgens zijn echtgenote was de Hooglander 'een prima vader en echtgenoot', maar gaat het mis als de man alcohol op heeft. Zelf zag de verdachte zijn alcoholgebruik echter niet als problematisch, al gaat hij wel binnenkort met zijn behandelaars bekijken of er wat aan gedaan moet worden. Ook gaat hij aan zijn impulsbeheersing werken.
De verdachte vertelde ook dat het nooit de bedoeling was geweest om zijn vrouw te mishandelen. Volgens hem ging het om 'uitingen van irritatie' in echtelijke ruzies. ,,Maar het is vrij schandalig wat ik heb gedaan", trok hij wel het boetekleed aan. Volgens de Hooglander drong hij al jaren op een echtscheiding aan, maar wilde zijn vrouw daar niet aan meewerken.
Politierechter Bernini geloofde wel dat de Hooglander 'op zich geen gewelddadig mens' was en dat hij het niet zo had bedoeld, maar juridisch had de man zich wel schuldig gemaakt aan mishandeling en bedreiging. Net als zijn echtgenote en de officier van justitie vond Bernini het vooral van belang dat de man in behandeling bleef. Ze hield het daarom bij de geëiste voorwaardelijke werkstraf, met als bijzondere voorwaarde verplicht reclasseringstoezicht.
Dit voorbeeld bewijst eens te meer, hoe verhalen de wereld in komen. Volkomen gelul dus. Vind het wel lekker om pas te oordelen als er echt nieuws is. Hoef je achteraf niks recht te lullen toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:07 schreef sunny16947 het volgende:
[b]Hooglander krijgt taakstraf voor huiselijk geweld
Haha.. Goed gevonden!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:07 schreef sunny16947 het volgende:
Hooglander krijgt taakstraf voor huiselijk geweld
maandag 25 augustus 2008 09:25
Is gewoon een kloon van een Huub hater.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
[..]
gadverdamme! hoe ziek is zon persoon als Keescase dan wel niet
En dan zelf nog wat zinnen met spelfouten toevoegen ("te leiden heeft gehad van zijn gedrag") om het nog geloofwaardiger te maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Is gewoon een kloon van een Huub hater.
Het bewijst maar weer eens hoe obsessief iemand ermee bezig kan zijn.
Echt hè?
Bram, kom er maar in!quote:Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Is gewoon een kloon van een Huub hater.
Het bewijst maar weer eens hoe obsessief iemand ermee bezig kan zijn.
Echt hè?
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan zelf nog wat zinnen met spelfouten toevoegen ("te leiden heeft gehad van zijn gedrag") om het nog geloofwaardiger te maken.
Bramquote:
ik vond je andere Avater leuker ... jonger !quote:
Daar moet ik je gelijk in geven, ook zo laag bij de grond toen met dat smsje, ja ach die Recourtjes tochquote:Op donderdag 17 december 2009 00:09 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou als je smsjes stuurt, draai je ook hier je hand niet voor om (denk ik)
quote:Op donderdag 17 december 2009 02:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Bram![]()
die is druk met jou Elientje te bewerkstelligen
Lieke is een lelijke trut, een hebberig stekelvarken.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Als dit stukje klopt hebben Lieke en Hedda dus voor Claire getuigd.
Mooie naam trouwens: Marjolieke.
fam recourt schuwt nietsquote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou zal het/??? ik denk het niet, zo laag zullen de recourtjes toch niet gaan??? of wel??
Haha.. Voorlopig zijn Hedda en Lieke dikke dinnetjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Lieke is een lelijke trut, een hebberig stekelvarken.
En Hedda zal nooit tegen Huub getuigen, die weet wel hoe een fake bitch slieko is.
Dikke Huub-Na-Fuckstertjes.. met nog dikke rekeningetjes met Huubje te vereffenen..?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. Voorlopig zijn Hedda en Lieke dikke dinnetjes.
Onbegrijpelijk ja.. Wordt hun dochter/zus mishandeld, zijn ze nog niet blij.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja.. Wordt hun dochter/zus mishandeld, zijn ze nog niet blij.
De ondankbare honden!
Wie geloofd wordt zaligquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. Voorlopig zijn Hedda en Lieke dikke dinnetjes.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
inderdaad, heb ik altijd al gezegd!!!
killerfamilie
[ afbeelding ]
bram, papa en berga
Niets is wat het lijkt hoor, eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja.. Wordt hun dochter/zus mishandeld, zijn ze nog niet blij.
De ondankbare honden!
De feiten liegen niet. Als ze zelfs weekendjes met elkaar op vakantie gaan wordt het toch moeilijk om het tegendeel vol te houden.quote:
Wat wou je dan zien? Blauwe plekken? Röntgenfoto's van interne breuken? Corpus delicti?quote:Op zondag 20 december 2009 11:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt hoor, eerst zien dan geloven.
broodje shoarma?quote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat wou je dan zien? Blauwe plekken? Röntgenfoto's van interne breuken? Corpus delicti?
Maakt niet uit joh, al zouden er foto's van Claire met blauwe plekken zijn dan wordt er nog gesuggereerd dat die blauwe plekken waarschijnlijk uit de poederdoos van visagiste Claire komen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat wou je dan zien? Blauwe plekken? Röntgenfoto's van interne breuken? Corpus delicti?
Je loopt nu toch wel ruim een jaar achter of zo. Lieke en Hedda zijn inderdaad vriendinnen geworden.quote:
If they can't beat them, join them.. keep your enemy closer enz... samen staan we sterk en meer dan datte..quote:Op zondag 20 december 2009 17:31 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Je loopt nu toch wel ruim een jaar achter of zo. Lieke en Hedda zijn inderdaad vriendinnen geworden.
Dit is niet verzonnen kijk maar eens bij de foto's op lieke haar hyves.
Nix hoor! Snieke is vooral in de ban van zichzelf!quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef Toverheks het volgende:
Heerlijk, iedereen nog in de ban Van Toppertje Lieke, doet me goed![]()
Een vonnis wellicht?quote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hoe gelijk Huupert maar weer heeft...quote:Op zondag 20 december 2009 18:20 schreef sunny16947 het volgende:
Hedda is vriendinnetjes met Lieke. En grappig Hedda is vriendinnetjes met Huub. Ze kreeg laatst nog advies van Huub om de mensen maar te laten lullen, want ze maken toch wel hun eigen verhaal.
Lieke is een blijft een toppertjequote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nix hoor! Snieke is vooral in de ban van zichzelf!
Bron?quote:Op zondag 20 december 2009 18:20 schreef sunny16947 het volgende:
Hedda is vriendinnetjes met Lieke. En grappig Hedda is vriendinnetjes met Huub. Ze kreeg laatst nog advies van Huub om de mensen maar te laten lullen, want ze maken toch wel hun eigen verhaal.
Net als jij nu.quote:Op zondag 20 december 2009 18:20 schreef sunny16947 het volgende:
Who care's ?quote:
Joh ze zijn nog allemaal vriendjes op hyves met elkaar. Misschien gewoon vergeten elkaar te verwijderen.quote:Op zondag 20 december 2009 18:20 schreef sunny16947 het volgende:
Dus dan is die vriendschap van Lieke en Hedda ook niet zo vanzelfsprekend? Oude foto's etc?quote:Op zondag 20 december 2009 18:55 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Joh ze zijn nog allemaal vriendjes op hyves met elkaar. Misschien gewoon vergeten elkaar te verwijderen.
Recente krabbels.quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dan is die vriendschap van Lieke en Hedda ook niet zo vanzelfsprekend? Oude foto's etc?
Oke dan is het dus waar Slieko is vriendinnetjes met Hedda.quote:Op zondag 20 december 2009 17:31 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Je loopt nu toch wel ruim een jaar achter of zo. Lieke en Hedda zijn inderdaad vriendinnen geworden.
Dit is niet verzonnen kijk maar eens bij de foto's op lieke haar hyves.
Wat heb jij toch met Slieko ?quote:
Wat heb jij toch met Gluup?quote:
Dan moet de DGK wel eerst afgelopen zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen een leven na DGK?
Ik zeg, ze hebben geen leven...quote:Op maandag 21 december 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
Je videocollectie telt niet ...
Maar serieus: vinden jullie het zelf ook niet een beetje lachwekkend (de mild version), dit fanatieke gedoe, zolang na dato?
Valt wel mee hoor. Ik vind het best wel amusant. En het leidt af en toe even af van wat zwaardere kost.quote:Op maandag 21 december 2009 13:34 schreef Copycat het volgende:
Je videocollectie telt niet ...
Maar serieus: vinden jullie het zelf ook niet een beetje lachwekkend (de mild version), dit fanatieke gedoe, zolang na dato?
Ach, ik kan mezelf nou niet echt fanatiek noemen. Ik stalk niet, schrijf niet op hyves pagina's, heb nooit bij de politie aangifte gedaan van incidenten in de kooi, me nooit opgedrongen als adoptiemoeder van deelnemers, nooit ingezonden reacties op krantenberichten laten verwijderen, nooit mailbommen naar Talpa verstuurd, nooit cadeaus gestuurd, nooit wifebeaters verdedigd. Dus nee.. echt fanatiek ben ik nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ik vind het wel weer grappig om te lezen, dat fanatisme van beide kanten. Maar vraag me soms wel af of ze er ooit afscheid van durven nemen of dat het zwarte gat te eng is.
Nee fanatiek ben je absoluut nietquote:Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ik kan mezelf nou niet echt fanatiek noemen. Ik stalk niet, schrijf niet op hyves pagina's, heb nooit bij de politie aangifte gedaan van incidenten in de kooi, me nooit opgedrongen als adoptiemoeder van deelnemers, nooit ingezonden reacties op krantenberichten laten verwijderen, nooit mailbommen naar Talpa verstuurd, nooit cadeaus gestuurd, nooit wifebeaters verdedigd. Dus nee.. echt fanatiek ben ik niet
Nee hoor, valt echt reuze mee. Alleen zolang er nog steeds mensen zijn die de stront van Huub vreten en stug volhouden dat het Beluga kaviaar is, vind ik het wel leuk om af en toe het vuurtje op te komen stoken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee fanatiek ben je absoluut niet
Zo is dat. Soort luis in de pels.quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, valt echt reuze mee. Alleen zolang er nog steeds mensen zijn die de stront van Huub vreten en stug volhouden dat het Beluga kaviaar is, vind ik het wel leuk om af en toe het vuurtje op te komen stoken.
En daarvoor misbruik je Lieke dan maar? Vraag me af of ze er wel zo blij mee is dat je haar steeds weer in verband brengt met Huub. Ze heeft dgk en Huub al 2 jaar achter zich gelaten en wil daar ook niet meer mee in verband gebracht worden. Het wordt misschien tijd dat je dat eens respecteerd.quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, valt echt reuze mee. Alleen zolang er nog steeds mensen zijn die de stront van Huub vreten en stug volhouden dat het Beluga kaviaar is, vind ik het wel leuk om af en toe het vuurtje op te komen stoken.
tot een aantal maanden terug deed je 'gewoon' mee in dit soort topicsquote:Op maandag 21 december 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen een leven na DGK?
shame on youquote:Op maandag 21 december 2009 17:22 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik, Mezelf and Me allemaal genieten nog dagelijks van de BallegooiZooi hoor.. en ik heb idd géén leven van mezelf..
Jahh fantástisch hé? En we doen er ook álles aan om het zo te houden...quote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef Manono het volgende:
Ongelofelijk dat er nog threads over die twee lopen waar actief in wordt gepost![]()
voor als je ECHT geen leven hebt, lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |