shame on youquote:Op maandag 21 december 2009 17:22 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik, Mezelf and Me allemaal genieten nog dagelijks van de BallegooiZooi hoor.. en ik heb idd géén leven van mezelf..
Jahh fantástisch hé? En we doen er ook álles aan om het zo te houden...quote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef Manono het volgende:
Ongelofelijk dat er nog threads over die twee lopen waar actief in wordt gepost![]()
voor als je ECHT geen leven hebt, lol
Ja, ja, ja, ja, Huubschen is ook blij met jou.quote:
Alleen al om dit soort posts moet dit topic blijven bestaan.quote:Op maandag 21 december 2009 15:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo is dat. Soort luis in de pels.Je hebt natuurlijk fanatiek en fanatiek. Ik denk dat jij niet verlegen zit om een leven. Lieke kan met iemand als jij blij zijn. Kan ik van anderen niet direct zeggen.
quote:Op maandag 21 december 2009 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen al om dit soort posts moet dit topic blijven bestaan.
En Lieke heeft jou. Alles pais en vree.quote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, ja, Huubschen is ook blij met jou.
Zelfs daar heb ik geen problemen mee. Als je maar gelukkig bent.quote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef Toverheks het volgende:
Door Lieke ben ik ook nog *fan* van Pearlbitch geworden, nou jullie weer![]()
![]()
en oke, ik geef toe, ik heb totaal geen leven, maar maakt niks uit als ik maar gelukkig ben he!!!
quote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik geen problemen mee. Als je maar gelukkig bent.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
En Lieke heeft jou. Alles pais en vree.
Allemaal gelukkig met wat we doen Joeghei 't was in den Meide, lang leve het gezemel...quote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik geen problemen mee. Als je maar gelukkig bent.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
en oke, ik geef toe, ik heb totaal geen leven, maar maakt niks uit als ik maar gelukkig ben he!!!
quote:
Goh, komt ook weer eens onder haar steentje gekropen pppfftttquote:Op maandag 21 december 2009 19:46 schreef superrmama het volgende:
Ik gun iedereen geluk , jaaahhh , zelfs de Lieke "fans"... maar dan wel in het juiste topic !
IIs er niet ? hmmm , hoe zou dat nou komen , maar ik zou zeggen ; PB ga je gang en open er 1 , voor de mensen die niet van hun toetsenbord glijden op ieder forum bij een foto van Lieke , echt een verademing .
Je kan t![]()
Zie de TTquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goh, komt ook weer eens onder haar steentje gekropen pppffttt![]()
wie ben jij om te gaan vertellen dat we in * het Lieke Topic * moeten posten over haar,al posten we hier over weetikveelwie, moeten we lekker zelf weten.
Ja, die heb ik zelf geopendquote:
Nee nee, zo werkt het dus nou weer net niet.quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goh, komt ook weer eens onder haar steentje gekropen pppffttt![]()
wie ben jij om te gaan vertellen dat we in * het Lieke Topic * moeten posten over haar,al posten we hier over weetikveelwie, moeten we lekker zelf weten.
oke, oke ik trek me terugquote:Op maandag 21 december 2009 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee nee, zo werkt het dus nou weer net niet.
Hij is scherpquote:Op maandag 21 december 2009 17:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tot een aantal maanden terug deed je 'gewoon' mee in dit soort topics, mrs. "jullie allemaal"
Enorm ...quote:
Oh, wij zijn. Vooruit dan maar..quote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Is de rechtzaak al geweest?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enorm ...
Een paar maanden geleden speelde er ook daadwerkelijk wat. In het toenmalige heden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |