Nou er is echt wel onenigheid hoor. Als Rachel krabbelt is de aanhef altijd "lief dinnetje"of iets in die trant en daaronder dikke kus of hug of whatever. Dit was zeer afgemeten.quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ja of gewoon druk geweest de laatste kan natuurlijk ook he dat je dan niet altijd je berichten beantwoord.
En zo zie je maar dat iedereen op den duur z'n eigen weg gaat. Het is of je van baan verandert: 'ja ja, we blijven contact houden...' maar dat is denk is sporadisch dat dat echt zo is.quote:Op maandag 7 december 2009 13:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou er is echt wel onenigheid hoor. Als Rachel krabbelt is de aanhef altijd "lief dinnetje"of iets in die trant en daaronder dikke kus of hug of whatever. Dit was zeer afgemeten.
Toch typisch dat de enig overgebleven "vriendschap"die met Amanda is. Als die nog bestaat dan. Zou dat echt aan al die andere liggen?
En hoeveel "echte vriendschappen" hou je nou helemaal over aan een paar maanden in een TV programma acteren, waar jij ook nog een keer telkens het pispaaltje bent en er vrij weinig "normale" tijd overblijft.quote:Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat iedereen op den duur z'n eigen weg gaat. Het is of je van baan verandert: 'ja ja, we blijven contact houden...' maar dat is denk is sporadisch dat dat echt zo is.
Ze hebben wel met z'n allen gezellig pakjesavond met elkaar gevierd, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
Racheloneill krabbelt aan Lieke:
Ik zie dat je mijn e-mails wel leest, maar als je me wilt negeren ook goed.
Als je me pakje maar wel meeneemt
Zie je wel bij Aman.
Lieke heeft alle oude krabbels verwijderd en niet gereageerd bij Rachel. Lijkt toch sprake te zijn van enige onenigheid.
Avondbutler Kimquote:Op maandag 7 december 2009 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoeveel "echte vriendschappen" hou je nou helemaal over aan een paar maanden in een TV programma acteren, waar jij ook nog een keer telkens het pispaaltje bent en er vrij weinig "normale" tijd overblijft.
Daarbij: volgens mij zat er in DGK in de tijd dat Lieke er was nog maar weinig waarmee je überhaupt vrienden zou willen zijn.
En volgens mij werkt Lieke's hyves ook niet helemaal jofel. Soms geeft ie aan dat de pagina niet bestaat en haar foto's van Dubai zijn ook niet meer te vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ja of gewoon druk geweest de laatste kan natuurlijk ook he dat je dan niet altijd je berichten beantwoord.
Geen idee, Peeet1 vragen. Peeet1 kom in...........quote:Op maandag 7 december 2009 03:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow gelukkig, ik leef dus niet onder een steen.
En dat van C&H en BB was me niet eens opgevallen![]()
Maaruh wat is dat voor site dan waar dit vandaan komt? Zo komen de roddels nou in de wereld
O ja pichiri.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
pichiri was het , en dat was ze ook echt hoor
Ja,vooral Amanda en Brian hadden het er vaak over dat Lieke 'gierig' was. Vond het altijd zo dom klinken.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Gierig:
http://nl.wiktionary.org/wiki/gierig
En het werd toch als hebberig bedoeld?
Een Arubaanse vriendin van mij gebruikt gierig precies op dezelfde manier als Brian dat deed en bedoelt daar dus ook hebberig mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Gierig:
http://nl.wiktionary.org/wiki/gierig
En het werd toch als hebberig bedoeld?
Denk dat Eric nooit een fan van haar geweest is, maar meer aardig deed omdat ze de vrouw van Huub was.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Elske6 het volgende:
..lieve Claire: gewoon lesbiaans worden!!!! Of zelf naar de maan verhuizen! ;-)
about 18 hours ago from web
Tss: Claire @Hyves: Als ze 1 man op de maan kunnen zetten, moeten ze ze er allemaal kunnen krijgen. Of gewoon 1tje die ik zelf mag aanwijzen
about 18 hours ago from web
Eric is geen fan van Claire meer zo te lezen..........
In het huis heeft hij anders alles aan gedaan om die twee te koppelen. Maar, ik denk dat iets in de media vanuit het kamp Bram niet meer tot de mogelijkheden behoort, dus .................... Hij vond het toen zeker leuk om een rol te hebben, en ach hij had ondertussen onderonsjes met de familie van Claire. Opportunistisch is hij volgens mij zeker wel.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat Eric nooit een fan van haar geweest is, maar meer aardig deed omdat ze de vrouw van Huub was.
Brothers in arms/crime.quote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet je nog dat eric en huub zon lol hadden in de kapsalon over het ten huwelijk vragen van claire en dat zij wel zo stom zou zijn om erin te trappen ?
Tja.. Gluup en Smeric. Say no more....quote:
Denk het ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:56 schreef Gert het volgende:
Volkomen duidelijk toch, dat het een fake-stukje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |