abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 13:33:22 #126
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_75369093
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Ja of gewoon druk geweest de laatste kan natuurlijk ook he dat je dan niet altijd je berichten beantwoord.
Nou er is echt wel onenigheid hoor. Als Rachel krabbelt is de aanhef altijd "lief dinnetje"of iets in die trant en daaronder dikke kus of hug of whatever. Dit was zeer afgemeten.

Toch typisch dat de enig overgebleven "vriendschap"die met Amanda is. Als die nog bestaat dan. Zou dat echt aan al die andere liggen?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 7 december 2009 @ 13:52:08 #127
111260 Charmian
a little joy
pi_75369928
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:33 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Nou er is echt wel onenigheid hoor. Als Rachel krabbelt is de aanhef altijd "lief dinnetje"of iets in die trant en daaronder dikke kus of hug of whatever. Dit was zeer afgemeten.

Toch typisch dat de enig overgebleven "vriendschap"die met Amanda is. Als die nog bestaat dan. Zou dat echt aan al die andere liggen?
En zo zie je maar dat iedereen op den duur z'n eigen weg gaat. Het is of je van baan verandert: 'ja ja, we blijven contact houden...' maar dat is denk is sporadisch dat dat echt zo is.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 7 december 2009 @ 13:57:51 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75370183
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat iedereen op den duur z'n eigen weg gaat. Het is of je van baan verandert: 'ja ja, we blijven contact houden...' maar dat is denk is sporadisch dat dat echt zo is.
En hoeveel "echte vriendschappen" hou je nou helemaal over aan een paar maanden in een TV programma acteren, waar jij ook nog een keer telkens het pispaaltje bent en er vrij weinig "normale" tijd overblijft.

Daarbij: volgens mij zat er in DGK in de tijd dat Lieke er was nog maar weinig waarmee je überhaupt vrienden zou willen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 december 2009 @ 15:14:13 #129
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75373174
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef sunny16947 het volgende:
Racheloneill krabbelt aan Lieke:
Ik zie dat je mijn e-mails wel leest, maar als je me wilt negeren ook goed.
Als je me pakje maar wel meeneemt
Zie je wel bij Aman.

Lieke heeft alle oude krabbels verwijderd en niet gereageerd bij Rachel. Lijkt toch sprake te zijn van enige onenigheid.
Ze hebben wel met z'n allen gezellig pakjesavond met elkaar gevierd, dus het zal allemaal wel meevallen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 7 december 2009 @ 15:17:01 #130
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75373286
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

En hoeveel "echte vriendschappen" hou je nou helemaal over aan een paar maanden in een TV programma acteren, waar jij ook nog een keer telkens het pispaaltje bent en er vrij weinig "normale" tijd overblijft.

Daarbij: volgens mij zat er in DGK in de tijd dat Lieke er was nog maar weinig waarmee je überhaupt vrienden zou willen zijn.
Avondbutler Kim
Maar die was ook ineens weg
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 7 december 2009 @ 15:20:11 #131
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75373417
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Ja of gewoon druk geweest de laatste kan natuurlijk ook he dat je dan niet altijd je berichten beantwoord.
En volgens mij werkt Lieke's hyves ook niet helemaal jofel. Soms geeft ie aan dat de pagina niet bestaat en haar foto's van Dubai zijn ook niet meer te vinden.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 7 december 2009 @ 15:52:33 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75374883
quote:
Op maandag 7 december 2009 03:49 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ow gelukkig, ik leef dus niet onder een steen.
En dat van C&H en BB was me niet eens opgevallen
Maaruh wat is dat voor site dan waar dit vandaan komt? Zo komen de roddels nou in de wereld
Geen idee, Peeet1 vragen. Peeet1 kom in...........

Dat van die Katja heb ik gegoogled en zo de info verkregen over de zus van Katja (Birgit) en die andere Katje Retsin die bevallen zouden zijn dit jaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door ThunderBitch op 07-12-2009 15:57:47 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_75403560
pichiri was het , en dat was ze ook echt hoor
pi_75444842
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
pichiri was het , en dat was ze ook echt hoor
O ja pichiri.
En is de betekenis van pichiri nu hebberig of gierig?
  woensdag 9 december 2009 @ 15:11:47 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75447573
Gierig:
http://nl.wiktionary.org/wiki/gierig

En het werd toch als hebberig bedoeld?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75447908
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Gierig:

Ja,vooral Amanda en Brian hadden het er vaak over dat Lieke 'gierig' was. Vond het altijd zo dom klinken.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:27:09 #137
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_75448133
Misschien was het beide, samengevat in één woord.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_75449884
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Gierig:

Een Arubaanse vriendin van mij gebruikt gierig precies op dezelfde manier als Brian dat deed en bedoelt daar dus ook hebberig mee.
pi_75524740
Na een wederom een leuke nacht in de Gouden Kooi kwam dit artikel van de telefgraaf onder mijn aandacht..

Oh oh wat is de media toch voorspelbaar

bron Suzanne
http://susasuus.hyves.nl/album/25190512/De_Gouden_Kooi/VBQ2kJ0V/

[ Bericht 15% gewijzigd door peeet1 op 11-12-2009 18:07:31 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_75532372
..lieve Claire: gewoon lesbiaans worden!!!! Of zelf naar de maan verhuizen! ;-)
about 18 hours ago from web

Tss: Claire @Hyves: Als ze 1 man op de maan kunnen zetten, moeten ze ze er allemaal kunnen krijgen. Of gewoon 1tje die ik zelf mag aanwijzen

Eric is geen fan van Claire meer zo te lezen..........
pi_75596211
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Elske6 het volgende:
..lieve Claire: gewoon lesbiaans worden!!!! Of zelf naar de maan verhuizen! ;-)

Tss: Claire @Hyves: Als ze 1 man op de maan kunnen zetten, moeten ze ze er allemaal kunnen krijgen. Of gewoon 1tje die ik zelf mag aanwijzen

Eric is geen fan van Claire meer zo te lezen..........
Denk dat Eric nooit een fan van haar geweest is, maar meer aardig deed omdat ze de vrouw van Huub was.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 14 december 2009 @ 08:34:59 #142
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75603628
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Denk dat Eric nooit een fan van haar geweest is, maar meer aardig deed omdat ze de vrouw van Huub was.
In het huis heeft hij anders alles aan gedaan om die twee te koppelen. Maar, ik denk dat iets in de media vanuit het kamp Bram niet meer tot de mogelijkheden behoort, dus .................... Hij vond het toen zeker leuk om een rol te hebben, en ach hij had ondertussen onderonsjes met de familie van Claire. Opportunistisch is hij volgens mij zeker wel.
pi_75609244
weet je nog dat eric en huub zon lol hadden in de kapsalon over het ten huwelijk vragen van claire en dat zij wel zo stom zou zijn om erin te trappen ?
  maandag 14 december 2009 @ 17:24:05 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_75618884
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet je nog dat eric en huub zon lol hadden in de kapsalon over het ten huwelijk vragen van claire en dat zij wel zo stom zou zijn om erin te trappen ?
Brothers in arms/crime.
  maandag 14 december 2009 @ 22:53:47 #145
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_75633258
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:24 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Brothers in arms/crime.
Tja.. Gluup en Smeric. Say no more....
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_75708653
Oldenzaler krijgt taakstraf voor huiselijk geweld
maandag 14 december 2009
Zwolle - Een 27-jarige ex-deelnemer uit het omstreden televisieprogramma ‘De Gouden Kooi’ is vrijdag wegens huiselijk geweld veroordeeld tot een werkstraf van 280 uur. “Het was misschien niet uw bedoeling, maar het is wel gebeurd", achtte politierechter mr. P. Bernini de verdachte schuldig aan het mishandelen en bedreigen van zijn echtgenote, met wie hij in het televisieprogramma was gehuwd.
Huub van B. moest ondermeer voorkomen omdat hij vorig jaar september een stoel en een tas naar zijn echtgenote had gegooid die in bed lag. Hoewel het volgens de man niet de bedoeling was dat de vrouw geraakt zou worden, was dat wel gebeurd. Een jaar eerder had hij haar tijdens een ruzie bij de keel gepakt, geslagen en tegen het been geschopt.
Nadat Van B. een tijd uit huis was geweest en voor zijn agressie, ging het eerder dit jaar opnieuw mis. Onder invloed van alcohol sloeg en schopte hij zijn echtgenote opnieuw, maar zelf kan hij zich daar niets meer van herinneren. Het stel woont inmiddels gescheiden.
Volgens zijn echtgenote was de Oldenzaler 'een prima vader en echtgenoot', maar gaat het mis als de man alcohol op heeft. Zelf zag de verdachte zijn alcoholgebruik echter niet als problematisch, al gaat hij wel binnenkort met zijn behandelaars bekijken of er wat aan gedaan moet worden. Ook gaat hij aan zijn impulsbeheersing werken.
De verdachte vertelde ook dat het nooit de bedoeling was geweest om zijn vrouw te mishandelen. Volgens hem ging het om 'uitingen van irritatie' in echtelijke ruzies. ,,Maar het is vrij schandalig wat ik heb gedaan", trok hij wel het boetekleed aan.
Politierechter Bernini geloofde wel dat de Oldenzaler 'op zich geen gewelddadig mens' was en dat hij het niet zo had bedoeld, maar juridisch had de man zich wel schuldig gemaakt aan mishandeling en bedreiging. Tevens bleek uit getuigenverhoor dat van B.’s echtgenote niet de enige is geweest die te leiden heeft gehad van zijn gedrag: twee ex-vriendinnen getuigden zelf ook binnen een relatie met de Oldenzaler ‘te maken te hebben gehad met agressie’. Marjolieke de L. en Hedwig van der B. namen eveneens deel aan het programma ‘De Gouden Kooi’ en hadden eerder een relatie met de Oldenzaler.
Net als zijn echtgenote en de officier van justitie vond de politierechter het vooral van belang dat de man in behandeling bleef. Ze hield het daarom bij de geëiste werkstraf, met als bijzondere voorwaarde verplicht reclasseringstoezicht.
PrintenPrinten DoorsturenDoorsturen

Bron
pi_75708985
Je link is dood Kees.
pi_75709329
Op rechtspraak.nl kan ik ook niets vinden.

Wel de zaak van Natasia: LJN: BF5333, Rechtbank Zwolle , Awb 08/284
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 22:56:02 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75709525
Volkomen duidelijk toch, dat het een fake-stukje is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_75710089
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:56 schreef Gert het volgende:
Volkomen duidelijk toch, dat het een fake-stukje is.
Denk het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')