hoi p6m! ik wil natuurlijk niet off-topic gaan, maar leuk verslag hier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit momenteel live het proces te bekijken van het plaatsen van een nieuw kabelgootje.
Gezien het werktempo van Alsido, verwacht ik het verslag rond 20.00 te kunnen plaatsen.
[ afbeelding ]
Alvast een preview
Ja, leuk verslag he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi p6m! ik wil natuurlijk niet off-topic gaan, maar leuk verslag hier.
nog een beetje aan het strijden met een herfstdepressie?
haha, die arme alsidoquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, leuk verslag he?![]()
Ik voel me wel redelijk momenteel, tnx voor asking.
De wedervraag stel ik maar niet, anders ontstaat er slowchat in dit pareltjestopic.
Maar ik lees het elders wel mee.
[ afbeelding ]
Eens ff nadenken....
Dat wordt binnenkort via de officiële site naar ons gelogen gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit nou allemaal nogsteeds extra werk dankzij die waterschade?
Ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort via de officiële site naar ons gelogen gecommuniceerd.
Het was wel een speculatie hoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort via de officiële site naar ons gelogen gecommuniceerd.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er kwam iemand bij Alsido staan, en hij sloofde zich een beetje voor haar uit (letterlijk zijn spierballen tonen)
Er volgde ook nog een korte omhelsing
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Een zoom-in op de stoppenkast, die onder water kwam te staan en dus de oorzaak was van de SV-misère.
Hoi Liesjequote:Op zaterdag 28 november 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Peter
Is er nog wat te zien op de streams?
Die stoppenkast hangt nu wel fraai boven de 40 centimeter.quote:
Daar hing ie altijd al kerelquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Die stoppenkast hangt nu wel fraai boven de 40 centimeter.
Het ziet er ontzettend GO GO GO!! uit, dit plaatje.![]()
Cynisme, vent.quote:
ik dacht al, dat moet jij toch wetenquote:
Ja dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht al, dat moet jij toch weten
* Maanvis heeft nog een screenshotje waarbij jij voorbij dat ding loopt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:Het geeft nog steeds lopende streams?
Hoi, welkom terug.quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Laysa het volgende:
Top dat je het zo volhoud Peter![]()
maar ik begrijp dus goed dat het vl bij dit soort streams blijft???...
dat we vl geen lange nachten achter de streams hoeven te verwachten
Thanxquote:Op zondag 29 november 2009 12:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi, welkom terug.
Het is eigenlijk al begonnen.![]()
De beelden zijn alleen iets minder bewegelijk dan we vanuit de RLS-traditie gewend zijn, en het geluid is ook iets anders. Maar ik heb besloten dat dat de pret niet mag drukken.
Ben het dan ook helemaal met je eens.quote:Op zondag 29 november 2009 12:37 schreef Disana het volgende:
Meiden, geef toe, zelfs de meest geharde streamkijker krijgt niet voor elkaar wat Peter hier neerzet. Ik ben al tijden niet meer op Ustream geweest terwijl ik snak naar een stream voor de donkere dagen.
Ja, en hoe lang nog. Er is al bijna een maand voorbij en nog zijn we afhankelijk van Peter die als enige in staat is verslag te doen van helemaal nietsquote:Op zondag 29 november 2009 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben het dan ook helemaal met je eens.
Peter staat als een rots in de branding met zijn poten in de modder
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, zo`n prestatie is het nou ook weer niet hoor, af en toe een paar capjes maken, en daar een onderschrift onder zetten.
Tnx, das fijn om te horen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
De opvolgsters van Mera en Dottey zijn gearriveerd
[ afbeelding ]
Hihihi, dat kan je los maken
[ afbeelding ]
Hihihi, er zit ook iets bloots onder, hihihi bloot
[ afbeelding ]
Hihihi, nu is ie kaal, hihihi, ik zei kaal
[ afbeelding ]
Johan roept dat we naar de andere kamer moeten komen, hihihi ik zei komen
Misschien mogen we wel de regie doen
[ afbeelding ]
Oh
Ze komt wel weer denk ik, maar nu is het toch niets aan, met mensen die niets willen zeggen en geen rellen die ontkracht hoeven te worden.quote:
Met kerst.quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
Dus de mensen die niets willen zeggen, zitten nu op de chat. Gezellige boel zal dat zijn.![]()
Is er iemand onder de diehardstreamers die op grond van de beelden een beargumenteerde schatting kan doen over de datum waarop de kick-off van de nieuwe zender gaat plaatsvinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met kerst.Dat is nog best optimistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Áls er wat plaats gaat vinden, dan zijn dat denk ik dingen die Enjoy Media aandraagt en produceert.
Het enige dat er tot nu toe wel professioneel uitzag, was het door EM gemaakte
Toen dachten veel users hier ook meteen: misschien valt het tóch wel mee, misschien kunnen ze toch wel wat daar.
Maar ja, toen kwam de stoenamie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Zou je zeggen ja. Maar het is zóó stil! Terwijl de kick-off zogenaamd per 1 november zou zijn en dit slechts vanwege een overstroming niet doorging.quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
De enige reden dat ik nog een béétje geloof dat er IETS komt is dat die kruknegert blijkbaar nogsteeds met draadjes zit te spelen daar.
Het zou ook erg zonde zijn van Johans geld als hij eerst de hele toko laat ombouwen en vervolgens gebeurd er niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |