Ja dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik dacht al, dat moet jij toch weten
* Maanvis heeft nog een screenshotje waarbij jij voorbij dat ding loopt
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:Het geeft nog steeds lopende streams?
Hoi, welkom terug.quote:Op zondag 29 november 2009 12:01 schreef Laysa het volgende:
Top dat je het zo volhoud Peter![]()
maar ik begrijp dus goed dat het vl bij dit soort streams blijft???...
dat we vl geen lange nachten achter de streams hoeven te verwachten
Thanxquote:Op zondag 29 november 2009 12:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi, welkom terug.
Het is eigenlijk al begonnen.![]()
De beelden zijn alleen iets minder bewegelijk dan we vanuit de RLS-traditie gewend zijn, en het geluid is ook iets anders. Maar ik heb besloten dat dat de pret niet mag drukken.
Ben het dan ook helemaal met je eens.quote:Op zondag 29 november 2009 12:37 schreef Disana het volgende:
Meiden, geef toe, zelfs de meest geharde streamkijker krijgt niet voor elkaar wat Peter hier neerzet. Ik ben al tijden niet meer op Ustream geweest terwijl ik snak naar een stream voor de donkere dagen.
Ja, en hoe lang nog. Er is al bijna een maand voorbij en nog zijn we afhankelijk van Peter die als enige in staat is verslag te doen van helemaal nietsquote:Op zondag 29 november 2009 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben het dan ook helemaal met je eens.
Peter staat als een rots in de branding met zijn poten in de modder
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, zo`n prestatie is het nou ook weer niet hoor, af en toe een paar capjes maken, en daar een onderschrift onder zetten.
Tnx, das fijn om te horen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
De opvolgsters van Mera en Dottey zijn gearriveerd
[ afbeelding ]
Hihihi, dat kan je los maken
[ afbeelding ]
Hihihi, er zit ook iets bloots onder, hihihi bloot
[ afbeelding ]
Hihihi, nu is ie kaal, hihihi, ik zei kaal
[ afbeelding ]
Johan roept dat we naar de andere kamer moeten komen, hihihi ik zei komen
Misschien mogen we wel de regie doen
[ afbeelding ]
Oh
Ze komt wel weer denk ik, maar nu is het toch niets aan, met mensen die niets willen zeggen en geen rellen die ontkracht hoeven te worden.quote:
Met kerst.quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef Gert het volgende:
Dus de mensen die niets willen zeggen, zitten nu op de chat. Gezellige boel zal dat zijn.![]()
Is er iemand onder de diehardstreamers die op grond van de beelden een beargumenteerde schatting kan doen over de datum waarop de kick-off van de nieuwe zender gaat plaatsvinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met kerst.Dat is nog best optimistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Áls er wat plaats gaat vinden, dan zijn dat denk ik dingen die Enjoy Media aandraagt en produceert.
Het enige dat er tot nu toe wel professioneel uitzag, was het door EM gemaakte
Toen dachten veel users hier ook meteen: misschien valt het tóch wel mee, misschien kunnen ze toch wel wat daar.
Maar ja, toen kwam de stoenamie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Zou je zeggen ja. Maar het is zóó stil! Terwijl de kick-off zogenaamd per 1 november zou zijn en dit slechts vanwege een overstroming niet doorging.quote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
De enige reden dat ik nog een béétje geloof dat er IETS komt is dat die kruknegert blijkbaar nogsteeds met draadjes zit te spelen daar.
Het zou ook erg zonde zijn van Johans geld als hij eerst de hele toko laat ombouwen en vervolgens gebeurd er niets.
Plausibel.quote:Op maandag 30 november 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je zeggen ja. Maar het is zóó stil! Terwijl de kick-off zogenaamd per 1 november zou zijn en dit slechts vanwege een overstroming niet doorging.
Ik heb het idee dat het "gewoon" een studio moet worden. En dat het hele plan om een permanente internetzender te beginnen, maar ingeslikt is omdat dit toch iets moeilijker blijkt dan ze vooraf hadden bedacht toen dit plan aan de bar geboren werd.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Er was gewoon helemaal niks. Buiten een spontaan idee van 'Kom, we gaan een tvzender maken. 24 Uur per dag uitzenden, hoe moeilijk kan dat zijn?'
Zie hier het resultaat van deze inspanningen:
.....een ontevreden Ian...............
...................................................
...................................................
Chromakey is leuk als je een nieuwsuitzending wil maken, heel veel anders kun je er niet mee. Daarbij is het vooral ruimte die je nodig hebt om iemand die voor een chroma-key-wand staat uit te lichten. Om te voorkomen dat het beeld gaat "rafelen" zul je die persoon van voren maar vooral van achteren goed moeten uitlichten.quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben toch die twee chromakey studio's?
Ze hadden toch zo'n 'lekkere' bank waar ze dan met artiesten konden praten over de nieuwe clips (die dan weer in de andere ck-studio werd opgenomen)?quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Chromakey is leuk als je een nieuwsuitzending wil maken, heel veel anders kun je er niet mee. Daarbij is het vooral ruimte die je nodig hebt om iemand die voor een chroma-key-wand staat uit te lichten. Om te voorkomen dat het beeld gaat "rafelen" zul je die persoon van voren maar vooral van achteren goed moeten uitlichten.
Dat soort pogingen zijn goed bedoeld maar leveren hele wonderlijke, duizeligmakende resultaten op. Het principe van c-k is dat het blauw of groen in het beeld wordt vervagen door beeld uit een generator (een plaatje van een landschap of wat dan ook) Als je vervolgens een uitsnede van je camera vervangt voor een andere, zeg van een totaaltje naar een mediumshot wordt de chromakleur in die nieuwe uitsnede nog steeds vervangen door precies hetzelfde plaatje uit die generator. Het perspectief verandert zo bij iedere shotwisseling. Feitelijk heb je een achtergrond die continu dezelfde blijft maar af en toe springt er iemand anders in de voorgrond. Dat geeft een wonderlijk effect dat héél gauw verveelt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze hadden toch zo'n 'lekkere' bank waar ze dan met artiesten konden praten over de nieuwe clips (die dan weer in de andere ck-studio werd opgenomen)?
En alsof het Vlemmix en consorten uitmaakt dat het beeld rafelt.
Hyves is Hyves en beeld is beeld!
mmm, de stream is zwart. Verkeerde kabeltje eruit getrokken?quote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef snetje het volgende:
ik gooi er ook nog maar even weer een beeldje doorheen![]()
[ afbeelding ]
nog maar 5 kabeltjes![]()
Dus je moet het met 1 camerastandpunt doen? Of de generator anders afstellen? Of lukt dat neit? Volgens mij had ik dat bij TMF wel ooit gezien..quote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort pogingen zijn goed bedoeld maar leveren hele wonderlijke, duizeligmakende resultaten op. Het principe van c-k is dat het blauw of groen in het beeld wordt vervagen door beeld uit een generator (een plaatje van een landschap of wat dan ook) Als je vervolgens een uitsnede van je camera vervangt voor een andere, zeg van een totaaltje naar een mediumshot wordt de chromakleur in die nieuwe uitsnede nog steeds vervangen door precies hetzelfde plaatje uit die generator. Het perspectief verandert zo bij iedere shotwisseling. Feitelijk heb je een achtergrond die continu dezelfde blijft maar af en toe springt er iemand anders in de voorgrond. Dat geeft een wonderlijk effect dat héél gauw verveelt.
Tegenwoordig heb je razenddure computers die dat voor je uit kunnen rekenen, het bedrijf Raster in Hilversum heeft daar veel in betekend, maar dat soort apparatuur is nog steeds heel erg duur.quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je moet het met 1 camerastandpunt doen? Of de generator anders afstellen? Of lukt dat neit? Volgens mij had ik dat bij TMF wel ooit gezien..
Ik heb weleens een serieus gesprek over spoken met ze gevoerd, op de chat.quote:Op maandag 30 november 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb vandaag gezien dat Haunted aanwezig was op de chat, niks geplaatst, misschien weinig materiaal maar na deze posting zullen ze er wel op af rennen
Heb daar een klein stukje van meegekregen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb weleens een serieus gesprek over spoken met ze gevoerd, op de chat.
Vind jij mij een popje ?quote:Op maandag 30 november 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
Vallen er alweer doldwaze avonturen te beleven met Alsido, Johan en de poppen?
Over popjes gesproken ... ik heb Dottey al een tijdje niet gespot?
Ik ben niet weggeweest.. ik heb alleen gelezen..quote:Op maandag 30 november 2009 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze komt wel weer denk ik, maar nu is het toch niets aan, met mensen die niets willen zeggen en geen rellen die ontkracht hoeven te worden.
quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Einde van de chat- en streamavond: Alsido logt in als Johan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Dottey het volgende:
maar die zegt dat er hard gewerkt wordt en dat het opschiet
Dat we koning kannix hebben gezien, wilt niet zeggen dat er niet met de handjes gewapperd isquote:
Nee, dat was Alsido. Martin is Studiovlemmix1, Alsido is johanvlemmix.quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
En alsido bleek Martin aka studiovlemmix te zijn![]()
huhquote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
En alsido bleek Martin aka studiovlemmix te zijn![]()
Normaal is dat ook... maar euhquote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat was Alsido. Martin is Studiovlemmix1, Alsido is johanvlemmix.
ah zie daaro! het was dus wel Al si doquote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, dat was Alsido. Martin is Studiovlemmix1, Alsido is johanvlemmix.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Normaal is dat ook... maar euh
Heej hij zei het toch?
*weg kwijt*
Hij zei inderdaad: "dit is Studio Vlemmix", en bedoelde dat hij vanuit Studio Vlemmix aan het chatten was, oftewel locatie Eindhovenquote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Normaal is dat ook... maar euh
Heej hij zei het toch?
*weg kwijt*
ik slaap toch in jouw stapelbedquote:
*lurker*quote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij zei inderdaad: "dit is Studio Vlemmix", en bedoelde dat hij vanuit Studio Vlemmix aan het chatten was, oftewel locatie Eindhoven![]()
IP adres was echtwel Alsido
quote:
5 man inmiddelsquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar der past 5 man in toch? Daar ging het toch om![]()
of zat die ukkepuk nou op te scheppen![]()
hoe dan ook.. ik hoor het al.. ik slaap al in mijn eigen bedje.
Truste allemaal!
GELD IS OPquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef Peter6000 het volgende:
REGIE, MAG DE STREAM AAN?
IK ZIT HIER KLAAR VOOR DE 2E MAAND VAN STUDIO VLEMMIX.
De 2de maand alweerquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef Peter6000 het volgende:
REGIE, MAG DE STREAM AAN?
IK ZIT HIER KLAAR VOOR DE 2E MAAND VAN STUDIO VLEMMIX.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij staat-ie te pissen en wil-ie ook dit keer geen natte voeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |