quote:
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:38 schreef Peter6000 het volgende:Nou, zo`n prestatie is het nou ook weer niet hoor, af en toe een paar capjes maken, en daar een onderschrift onder zetten. Tnx, das fijn om te horen.
Een groepje U-stream/chat bezoekers vermaken zich best met de weinige beelden
die er zijn, het is denk ik ook een beetje de chatroom die af en toe best gezellig
kan zijn. Ook las ik een aantal keren dat een aantal kijkers ook de stream kijken
om Alsido te zien en te volgen.
Zelf had ik 10 dagen de griep met nasleep dus vond het fijn om " iets, ook al lijkt het bijna niets"
te kunnen volgen.
Peter6000 een bikkel? Peter6000 was twee weken geleden ook even een weekje er lekker tussenuit
en ik krijg nou niet de indruk dat hij zo met tegenzin capt of onderschriften bedenkt.
Peter6000 en Snetje vormen een cap-team, heel aandoenlijk om hen bezig te zien, wanneer Peter
naar kantoortraining gaat of iets anders te doen heeft , overlegt hij ook wel met Snetje .
Soms gaat er voor Peter6000 best wel wat tijd zitten in de onderschriften , maar boft
soms dat Scrutizer, sneeuwitje of Maanvis een kant en klare onderschrift tikken .
Verder hopen zij net als ik , dat het eens echt gaat beginnen in Studio Vlemmix en huis Binnenveld
Huissen met 24 uurs streams.