Erg vaag. Als ik niet ingelogd ben dan zie ik een avatar onder jouw usernaam. Als ik wel ben ingelogd is het plaatje ineens verdwenen en staat er niks.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik wacht nu wel even tot we door de 296 gaan...
Jawel! Maar deze was niet voor mijn blog. Was ook niet mogelijk geweest omdat de margin boven het kapitaal van de portfolio van de blog was uitgekomen. Dat kan dus niet.quote:
En wat is daar het probleem aan?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:25 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Schulden gaan de komende jaren als een zware last gezien worden.
Uhh ... de reden waarom deze crisis is ontstaan is onder andere omdat mensen hun hypotheek niet meer konden betalenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wat is daar het probleem aan?
maybe morgen nog, ik verwacht nog een einde jaars rally omdat iedereen dit jaar wil/moet afsluiten met een goed rendement.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
Denken jullie echt dat het nu nog meer gaat dalen de komende dagen?
Komende dagen, geen idee, volgende week, denk het wel. Al mijn FA/TA signalen geven nog steeds de felle rode kleur aan. De enige die de groene opwaartse druk in stand kan houden is Amerika (lees gratis geld, dollar enzovoorts). Maar sinds je zelf ook al wel hebt kunnen zien dat de markten afgelopen weken meer zijwaarts reageren, zie ik nog wel wat momentum om een treetje naar beneden te gaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
Denken jullie echt dat het nu nog meer gaat dalen de komende dagen?
Zijn daar eigenlijk cijfers voor? In de zin van, gemiddeld genomen gaat de beurs in de laatste weken voor kers met zoveel en zoveel procent omhoog? Vast wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:31 schreef edwinh het volgende:
[..]
maybe morgen nog, ik verwacht nog een einde jaars rally omdat iedereen dit jaar wil/moet afsluiten met een goed rendement.
Ja en? Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet wanneer mensen de consequenties van hun acties en beslissingen moeten nemen. Dit geldt voor zowel misdaad (gepakt worden = niet janken, maar zitten), als voor leningen (te veel lenen = failliet gaan).quote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uhh ... de reden waarom deze crisis is ontstaan is onder andere omdat mensen hun hypotheek niet meer konden betalen... defaulten op elke lening die ze hebben aangeschaft .. en ga zo maar door
Ik ben het met je eens, maar er zijn alleen wat problemen met deze stelling, mensen kunnen hierin geen consequenties ondernemen, want van een kale kip kun je niet plukken. Te veel lenen en failliet gaan is 1 ding, maar daardoor lopen er wel een boel mensen geld mis, en dat kan wel voor een probleem zorgenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet wanneer mensen de consequenties van hun acties en beslissingen moeten nemen. Dit geldt voor zowel misdaad (gepakt worden = niet janken, maar zitten), als voor leningen (te veel lenen = failliet gaan).
Bedrijven die enkel draaien op de schulden van hun klanten (dus ook banken, tot op zekere hoogte), hebben imo geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar er zijn alleen wat problemen met deze stelling, mensen kunnen hierin geen consequenties ondernemen, want van een kale kip kun je niet plukken. Te veel lenen en failliet gaan is 1 ding, maar daardoor lopen er wel een boel mensen geld mis, en dat kan wel voor een probleem zorgen
Wij gingen anders hier de laatste minuten weer omhoogquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Lemans24 het volgende:
En na een uur tussen 311,85 en 312,22 bewogen te hebben (ofwel stilstand), gaan we weer naar beneden!
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Lemans24 het volgende:
En na een uur tussen 311,85 en 312,22 bewogen te hebben (ofwel stilstand), gaan we weer naar beneden!
Again, ik ben het met je eens, maar ik zal mijn (toekomstige) werkgevers hierin toch een beetje moeten verdedigen. Het principe van draaien op schulden is geen probleem, in mijn mening, zolang degene die het bedrag leent, iig in staat is het geld terug te betalen (nu of in de toekomst). Het principe van, kopen en afbetalen in termijnen is niet meer weg te denken in de huidige maatschappij. (jammer genoeg)quote:Op donderdag 26 november 2009 13:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedrijven die enkel draaien op de schulden van hun klanten (dus ook banken, tot op zekere hoogte), hebben imo geen bestaansrecht.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:21 schreef Lemans24 het volgende:
De AEX staat simpelweg al heel lang op 212 312 +/- 0,10%.
Als ik die grafiekjes bij Binck altijd bekijk heb ik het idee dat er geen beweging whatsoever gaande is.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:56 schreef knnth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, er gebeurde wat!
OI! Die shorts gaan nu inderdaad wel met erg rap tempoquote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef Lemans24 het volgende:
En wij zijn er nu echt uitgebroken.
We staan nochtans immer 1,6 punten boven de day-lowquote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef Lemans24 het volgende:
En wij zijn er nu echt uitgebroken.
(Uit)Lenen an sich is natuurlijk niets mis mee, het probleem is echter dat "men" veel meer leent dan men kan betalen. Zowel aan de kant van de leninggevers als de leningnemers.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Again, ik ben het met je eens, maar ik zal mijn (toekomstige) werkgevers hierin toch een beetje moeten verdedigen. Het principe van draaien op schulden is geen probleem, in mijn mening, zolang degene die het bedrag leent, iig in staat is het geld terug te betalen (nu of in de toekomst). Het principe van, kopen en afbetalen in termijnen is niet meer weg te denken in de huidige maatschappij. (jammer genoeg)
1,1 hierquote:Op donderdag 26 november 2009 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We staan nochtans immer 1,6 punten boven de day-low
die is ook live, dus 311,47 op dit moment, ofwel 1 puntje boven daylow (310,48)quote:
Da's nou net het hele probleem met live koersen icm een forum... Atm nl 0.54 boven day-lowquote:Op donderdag 26 november 2009 15:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
die is ook live, dus 311,47 op dit moment, ofwel 1 puntje boven daylow (310,48)
ik kijk op Binck
gaat lekker zo iddquote:Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef sitting_elfling het volgende:
We dalen nog steeds, de minuten grafiek zit er echt tsjill uit!
Haha, inderdaad man. Het wordt op zo'n manier wel erg vroeg kerst.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef edwinh het volgende:
[..]
gaat lekker zo iddtoch iets te vroeg 2/3 puts eruit gedaan, but hey dont look back!
watvoor positie is dit?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, inderdaad man. Het wordt op zo'n manier wel erg vroeg kerst.
[ afbeelding ]
Het is een short positie op de FTSE 100. Op basis van CFD's. Je beslist hierin dus hoeveel contracten je wilt (zoals je ziet is het aantal contracten 45). Des te meer contracten, des te hoger verdien je per indexpunt! En op basis van het aantal contracten (en eventuele stoploss) wordt je margin bepaald. Kies je voor een stoploss, is deze margin beduidend lager.quote:
We zitten er op dit moment al over heen!quote:
nice.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We zitten er op dit moment al over heen!
Sluitingstijd, dan er uit omdat de spread omhoog gaat.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:43 schreef bascross het volgende:
[..]
nice.Hoelang hou je deze positie nog aan dan?
Nogal een understatement niet waarquote:Op donderdag 26 november 2009 15:42 schreef m0m0 het volgende:
Eindelijk. M'n shorts zwemmen niet meer, maar vliegen.![]()
![]()
![]()
edit was net te laatquote:Op donderdag 26 november 2009 15:43 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zaten we daar maar, dan zou ik heel dik cashen
richtingloos?quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert donderdag rond 15.00 uur na een daling eerder op de dag vanwege het schrikeffect rond Dubai ruim 6 punten lager. "Vanwege de gesloten Amerikaanse beurzen is het gewoonweg een hele stille dag. Belangrijke macro-data zijn er vandaag niet. Met het wegvallen van de VS is de markt richtingloos", stelt Bender. "Eigenlijk zit de week er al op en begint het maandag pas weer", concludeert Bender. Vanwege de viering van Thanksgiving Day, is ook morgen sprake van een verkorte handelsdag. Donderdag rond 15.10 uur noteert de AEX 2,2% lager op 311,25. (PBU)
Hij zit al 32% hoger vanaf dat momentquote:
Zin om te storten in het "Help RvLaak de winter door"-fonds?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij zit al 32% hoger vanaf dat moment
Netjes, laat even weten wat je overhoudt vanavond.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij zit al 32% hoger vanaf dat moment
was dat een intraday low?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Lemans24 het volgende:
we zijn alleen nog niet door de 309,40 van vorige week.
Morgen +1,5%!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Lemans24 het volgende:
we zijn alleen nog niet door de 309,40 van vorige week.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef sitting_elfling het volgende:
DONDERS! Wat een afstort ook alweer!
op Binck moet je op de grafieken klikken, ik weet ook geen snellere manier.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef knnth het volgende:
[..]
was dat een intraday low?
waar kan je dat soort info eigenlijk makkelijk vindendus historische intraday lows/highs
72% hoger op dit momentquote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Netjes, laat even weten wat je overhoudt vanavond.
PPT gaat pompen of verzuipen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef m0m0 het volgende:
wat betekent dit voor morgen nou eigenlijk?
Even een jaarsalaris binnengehaald op een doordeweekse werkdag.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
72% hoger op dit moment
Ik zit hier ook over na te denken, maar wil eigenlijk verder geen trades er bij pakken.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ga extra shorts EUR/USD oppakken, stoploss voor alles leg ik op 1.515
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |