nee, viel wel mee.quote:
ja lach maar.quote:
Met zo'n mat vlieg je gewoon naar je bestemming.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:28 schreef Penisbaard het volgende:
Met zo'n mat heb je geen fiets nodig
Met zo'n mat komt de bestemming gewoon naar jou toequote:Op dinsdag 24 november 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met zo'n mat vlieg je gewoon naar je bestemming.
Geen probleem, matten zijn mijn hobbyquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
bedankt jongens, soms voelt het wel alsof mijn mat ondermijnt wordt en dat ik geen respect krijg.
ik vind het fijn dat sommige mensen matten ook leuk vinden.
Doe jij ook aan mattenvlechten?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen probleem, matten zijn mijn hobby
Roep Michielos, die wil altijd wel matten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:33 schreef Penisbaard het volgende:
Geen probleem, matten zijn mijn hobby
s-fietsquote:
Etten-Leurquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gelukkig was ik al bij het station, dus pakte ik de trein. (trein) op weg naar etten-leur.
ik kan het niet helpen.quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:09 schreef Splutje het volgende:
Die mat
Slechte paint overigens, derhalve erg grappig
ben je blind, apuleius?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef Apuleius het volgende:
Eej, TS, naar 't kappertje geweest, of kwam je haar tussen de ketting?
het leven is een sletquote:
In wat voor achterbuurt woon je dan als ie je niet bij huis op wil komen halen ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dus ik zo vanochtend fietsen naar het station, want ik werd opgehaald door een klasgenoot met een auto.
omdat hij dan door de binnenstad in de spits moet, wat hem een half uur extra kost. ITT wat mij 7 min fietsen kost.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
In wat voor achterbuurt woon je dan als ie je niet bij huis op wil komen halen ?
ik heb geen lulijzer.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Je kon die student niet eventjes bellen? Gierigaard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |