idd... ik kreeg niet eens kleedgeld. ik kreeg de kleding en schoenen van hun, maar je hebt echt niet elke maand nieuwe schoenen nodig. Wilde ik roken, stappen of bellen... ging ik maar werken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:53 schreef fs180 het volgende:
Wat moet dat toch met de jeugd tegenwoordig, als 100 euro voor een 15 jarige niet genoeg is!!
Dit zijn antwoorden waarbij je doorhebt dat je gewoon ook nog te jong bent om met 100 GEKREGEN eurootjes om te gaan...quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:01 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Dit zijn antwoorden waarbij je doorhebt dat je gewoon ook nog te jong bent om met 100 GEKREGEN eurootjes om te gaan...
shhhiiit ik begin me oud te voelen bij dit topic... gatver...
Minder bellen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
oja?
telefoon: ¤ 20,-(per maand)
kleding ¤ 50,- als ik geen merken koop en een beetje fatsoenlijk winterjas kost bijv. al gauw ¤100en schoenen ook
stappen ¤ 35 per keer als ik nie veel drink en rook(per keer)
roken 20¤ per maand ong 5 (1 pakje per week)
Je bent gewoon te verwend...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
oja?
telefoon: ¤ 20,-(per maand)
kleding ¤ 50,- als ik geen merken koop en een beetje fatsoenlijk winterjas kost bijv. al gauw ¤100en schoenen ook
stappen ¤ 35 per keer als ik nie veel drink en rook(per keer)
roken 20¤ per maand ong 5 (1 pakje per week)
nee me mamma geeft me 50 net als me vader!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:13 schreef fs180 het volgende:
Bellen is dan nog het minste probleem. 20 euro per maand is geen raar gedrag en als pubertje wil je natuurlijk populair zijn, maar zoveel kleding heeft ze nieteens nodig
Owja, leer rekenen. Samen is dat geen 100![]()
Volgens mij betaalt mamma gewoon alles en krijg je 100 als extra he?![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:36 schreef jeffreyhartjelotte het volgende:
woow roannelovesjoost rookt weinig!
Zo herkenbaar weer van die Ferrariquote:Op zondag 21 februari 2010 14:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Gezeik over uitgaan, en dat games van 50 euro veeeeel te duur zijn.
Of als we een Ferrari zien die heel hard geluid maakt, zegt me moeder altijd "Volgens mij is die uitlaat kapot".![]()
Verder is er niks mis met hun
Waar je je maar aan kunt ergerenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:43 schreef Klipnap het volgende:
lol mijn moeder drinkt altijd heel sloom dr koffie op
laatst wilden we net ergens weg gaan, bleek dat je de 2de koffie gratis kreeg en toen dronk ze die ook nog ff ''snel'' op
verder zijn het hele lieve ouders hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |