quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Plums het volgende:
Dat alles zo goedkoop mogelijk moet en ze daarom niet snappen dat kleding ed tegenwoordig gewoon nogal best duur is.
Ik ben nu 19 en bij mij is er niets fout gegaan hoor:S Mijn ouders werken ook gewoon beide en ik ben gewoon gewoon. Ik ben nog nooit in de problemen gekomen door m'n eigen acties om het simpele feit dat mijn acties niet voor problemen zorgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Misschien wel ja, de meeste mensen die nu tussen de 16 en 25 zijn grotendeels opgevoed door de naschoolse opvang en de kinderdagverblijven. Toen ze wat ouder werden bleven ze alleen thuis omdat beide ouders werken. Dit alles komt het gedrag niet ten goede.
Werken voor je geld zul je...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:33 schreef roannelovesjoost het volgende:
ik krijg te winig geld, ik mag nie drinken, roken,enzo ps ik ben 15 en ik doe het wel natuurlijk mja geld blijft een probleem
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Werken voor je geld zul je...
En ga eerst maar eens je best doen op school, kan me niet voorstellen dat je voldoende staat voor Nederlands.
Met werken verdien je inderdaad geen flikker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
is gwn een typfoutje maar ik zit in 3 havo met een 7 voor nederlands en met werken verdien je geen flikker
Een typfoutje? 4 in 1 zin..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
is gwn een typfoutje maar ik zit in 3 havo met een 7 voor nederlands en met werken verdien je geen flikker
Ouders die kinderen wel dat geld geven...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:33 schreef roannelovesjoost het volgende:
ik krijg te winig geld, ik mag nie drinken, roken,enzo ps ik ben 15 en ik doe het wel natuurlijk mja geld blijft een probleem
Kijk mij eens verantwoordelijkheid willen die ik niet aankanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:33 schreef roannelovesjoost het volgende:
100 euro per maans daar moet ik van:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Een typfoutje? 4 in 1 zin..
Maar hoeveel zakgeld/kleedgeld/geld krijg je dan?
15 jaar en dan gaan zeuren over "maar" 100 euro in de maand?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
100 euro per maans daar moet ik van:
schoenen
kleren
jassen
stappen
telefoon
roken (maar da weten ze nie:P)
Goh. gek. ik krijg nu 75 euro kleedgeld per maand, en verder mag ik zelf alles kopen. Werken voor je geld, ipv metje bijdehande bek staan te roken buitenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
schoenen
kleren
jassen
stappen
telefoon
oja?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:46 schreef GuidooH het volgende:
[..]
15 jaar en dan gaan zeuren over "maar" 100 euro in de maand?
Stoppen met roken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
schoenen
kleren
jassen
stappen
telefoon
jij hebt elke maand nieuwe schoenen/jassen nodig?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
schoenen
kleren
jassen
stappen
telefoon
nee maar wel in de vier maanden maar ik kan niet sparenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:51 schreef stef040 het volgende:
[..]
jij hebt elke maand nieuwe schoenen/jassen nodig?
dat is dan 20 euro en dan kom ik nog te kortquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dan moet je wel stoppen met klagen over te weinig geld.
Maar die 20 euro is al mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:56 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
dat is dan 20 euro en dan kom ik nog te kort
Je krijgt 100 euro per maand maar kan niet sparenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
nee maar wel in de vier maanden maar ik kan niet sparen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |