quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef koei het volgende:
Wat een frustrerend kutspel is GoW zeg! nu al...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef koei het volgende:
Geef maar snel aan ome poitquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef koei het volgende:
quote:
Nice!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef Flodder450 het volgende:
Voor het eerst in tijden weer Babjo-Kazoiie gespeeld op de N64
Banjo-Kazooie
Stiekem wel he..quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!
Retro gaming FTW!
[..]
Stiekem wel he..
Valt me nog mee dat die vingers niet in piemels gefotoshopped zijn
Ben niet zo'n ster in fotosjopquote:
Geeeeeeen ideequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Poit het volgende:
Wie snapt dit?
Topic voor Edwinnusssss
Ik mis edje...
QFT!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef Nebo het volgende:
Wie heeft HIMYM gezien??IK IK IKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Er verandert niet zo veel meer aan het uiterlijk in de laatste paar weken van een zwangerschap hoor. Het zit hem dan volgens mij vooral in de voltooiing van de niertjes en andere organenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:02 schreef koei het volgende:
Ja, nu wel, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Reintji daarom ook nog eventjes wil wachten met het posten van foto'sZeker aangezien zijn kinderen nog veel vroeger geboren zijn en er daardoor waarschijnlijk er nog alien-achtiger uitzien.
In de laatste weken groeien ze volgens mij vooral. Te vroeg geboren babies zien er daardoor meestal een beetje aliën-achtig uit omdat hun ogen te groot zijn voor hun hoofd (relatief gezien). Tenminste, dat is mij verteld na opmerkingen dat mijn neefje niet echt een mooie baby was...quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er verandert niet zo veel meer aan het uiterlijk in de laatste paar weken van een zwangerschap hoor. Het zit hem dan volgens mij vooral in de voltooiing van de niertjes en andere organen
Nu zie ik hem! En ik maar denken dat ik naar een SNES-controller aan het kijken was....quote:Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef SocialDisorder het volgende:
De kids van Reintji zien er gewoon uit als een stelletje Tsjernobylfreaks dankzij al die straling waar hij dagelijks mee werkt. Je moet ook niet voor de grap wekelijks een X-ray van je piemol maken Reintji, das niet goed voor je!
quote:
Gratz!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef koei het volgende:
Zou ik die moeten kennen?
Ik ben nu overigens het rottige stukje van vanavond voorbij in GoW! Net mn eerste trophy gekregen omdat ik een kracht kreeg
Mijn zoon heeft anders een enorme lus kerelquote:Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef SocialDisorder het volgende:
De kids van Reintji zien er gewoon uit als een stelletje Tsjernobylfreaks dankzij al die straling waar hij dagelijks mee werkt. Je moet ook niet voor de grap wekelijks een X-ray van je piemol maken Reintji, das niet goed voor je!
Gelukkig weet iedereen hoe ze is. Dus kan je op tijd haar huis verlaten, of als ze bij jou slaapt, de befaamde 'around-the-block' techniekquote:Op woensdag 25 november 2009 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Boxxy is echt een supercute meissie.
Totdat ze dat tochtgat van d'r opentrekt.
Serieus, als je met haar een one-night-stand hebt gehad, wordt je 's morgens wakker, je kijkt naast je en je denkt "niiiiiiiice!", dan wordt zij wakker, je zegt lief goedemorgen en dan trekt ze d'r scheur open en denk je "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Boxxy is echt een supercute meissie.
Totdat ze dat tochtgat van d'r opentrekt.
Serieus, als je met haar een one-night-stand hebt gehad, wordt je 's morgens wakker, je kijkt naast je en je denkt "niiiiiiiice!", dan wordt zij wakker, je zegt lief goedemorgen en dan trekt ze d'r scheur open en denk je "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Hoeze het mocht niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef koei het volgende:
Tain, dat is gewoon een ranzige foto
Verder voor de liefhebbers mijn afscheidstopic dat ik niet in GCC mocht plaatsen. Als het dan toch openbaar staat dan kan ik het linkje net zo goed ook gelijk hier posten! [FOK!games] Koeis afscheidtopic
Voor dit forum is privé toegang vereist.quote:
Dat betekent niet dat het niet mocht. Koei wilde gewoon wel graag de reacties kunnen lezen maar ze had geen toegang meer. Iets wat makkelijk opgelost kon worden door haar de reacties door te sturenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor dit forum is privé toegang vereist.
Het topic staat gewoon in feedback Tain, kun je gewoon lezenquote:
Of welk gat dan ookquote:
Ik heb het gelezen en een zeer goede onderbouwde post moet ik zeggen. netjes gedaan, zouden veel op fok! nog van kunnen lerenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef koei het volgende:
Tain, dat is gewoon een ranzige foto
Verder voor de liefhebbers mijn afscheidstopic dat ik niet in GCC mocht plaatsen. Als het dan toch openbaar staat dan kan ik het linkje net zo goed ook gelijk hier posten! [FOK!games] Koeis afscheidtopic
Mijne wintquote:
Wat er nu ook na komt, jij wintquote:
op zich heeft danny wel een puntquote:Op woensdag 25 november 2009 20:27 schreef Tain het volgende:
Games feedback topic dicht
Afscheidstopic van Koei dicht
Vanaf komende zaterdag niet meer als het mee zitquote:
Ben je weer wezen winkelenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vanaf komende zaterdag niet meer als het mee zit
Ik heb liever niet dat Egamer weer gaat hyvenquote:
Moet je maar lekker oldskool zoeken!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:18 schreef koei het volgende:
Ik ben terug van Theo Maassen. Was een erg leuke voorstelling! Mooi ook dat hij zelf dat incident van een paar weken geleden met een bellend iemand in de zaal erbij haalde
En jullie hebben je twitter helemaal niet in jullie profiel staan Lennie en Ritse! Hoe kan ik dan kijken?
Fok mobiel dus die zie ik nu nietquote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef Misan het volgende:
tuurlijk, zie ook mijn twittericoontje
ah, duidelijk iddquote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Fok mobiel dus die zie ik nu niet
kijk maar in mijn friendslistquote:Op woensdag 25 november 2009 23:18 schreef koei het volgende:
Ik ben terug van Theo Maassen. Was een erg leuke voorstelling! Mooi ook dat hij zelf dat incident van een paar weken geleden met een bellend iemand in de zaal erbij haalde
En jullie hebben je twitter helemaal niet in jullie profiel staan Lennie en Ritse! Hoe kan ik dan kijken?
oja, Ritse's columns lees je welquote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef lkb9000 het volgende:
ritse staat je column al online? Zal m morgen ff lezen dan
Liegen tegen kinderenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee, tegen ritse lieg ik gewoon
Lezen
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:19 schreef Nebo het volgende:
Deze jongen gaat binnenkort een lesje Zumba doen met een schone dame. Wat een man niet al moet doen
Dat wordt niet aan de kant zittenquote:Op donderdag 26 november 2009 00:19 schreef Nebo het volgende:
Deze jongen gaat binnenkort een lesje Zumba doen met een schone dame. Wat een man niet al moet doen
quote:Op donderdag 26 november 2009 02:52 schreef disjfa het volgende:
YO THIS HERE IS 4 ALL THE PEOPLE THAT WANT TO GET THERE SHIT HEARD...NO BULL SHIT POSTS!
1 2 3 AND TO THE 4
IM GETTIN READY TO FUCK UP THE INDUSRTYS STATUS QUO
IM LYRICALLY AND EMPIRICALLY GIFTED,
IMMA SUPRISE YALL LIKE WHEN OJ GOT ACQUITTED,
WHEN I BATTLE PEOPLE ITS JUST UNFAIR,
I HOLD IT DOWN AND YALL ARE UNAWARE,
I PUT MORE DAMAGE ON THE MIC THAT GAME DOES WITH 50,
ALL MY SHIT IS REAL AND THATS NO MYSTERY,
I WOULD KEEP GOING WITH THE RAP AND MAKE YOU LOOK EVEN WORSE,
BUT I REALLY DONT FEEL LIKE CALLING IN A NURSE
kijken trouwens: http://www.blackdevildoll.com/ niet met vrouwen in de buurt. Die gaan hem afkeuren. Koei dit is geen post voor jouw, op de rap na natuurlijk.
JE HEBT WEL DIE LAATSTE ZIN GELEZEN HE! DAT WAS GEEN COPY PASTA VAN GOOGLE!quote:
IS HET WEER CAPSLOCK WAARDERINGSDAG???quote:Op donderdag 26 november 2009 03:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
JE HEBT WEL DIE LAATSTE ZIN GELEZEN HE! DAT WAS GEEN COPY PASTA VAN GOOGLE!
WAT EEN RACISTISCHE FILM. NOOIT KOM JE ERGENS EEN NEGERPOP TEGEN, EN NU KOM JE ER ERGENS EEN TEGEN, IS HET GELIJK EEN MOORDENAAR111 NET ALSOF ALLE NEGERTS MOORDENAARS ZIJN, TERWIJL ER OOK WEL EEN PAAR GOEDE TUSSEN ZITTEN ERGENSquote:Op donderdag 26 november 2009 02:52 schreef disjfa het volgende:
YO THIS HERE IS 4 ALL THE PEOPLE THAT WANT TO GET THERE SHIT HEARD...NO BULL SHIT POSTS!
1 2 3 AND TO THE 4
IM GETTIN READY TO FUCK UP THE INDUSRTYS STATUS QUO
IM LYRICALLY AND EMPIRICALLY GIFTED,
IMMA SUPRISE YALL LIKE WHEN OJ GOT ACQUITTED,
WHEN I BATTLE PEOPLE ITS JUST UNFAIR,
I HOLD IT DOWN AND YALL ARE UNAWARE,
I PUT MORE DAMAGE ON THE MIC THAT GAME DOES WITH 50,
ALL MY SHIT IS REAL AND THATS NO MYSTERY,
I WOULD KEEP GOING WITH THE RAP AND MAKE YOU LOOK EVEN WORSE,
BUT I REALLY DONT FEEL LIKE CALLING IN A NURSE
kijken trouwens: http://www.blackdevildoll.com/ niet met vrouwen in de buurt. Die gaan hem afkeuren. Koei dit is geen post voor jouw, op de rap na natuurlijk.
Salsa-dansen ga ik ook nog een keer doen, maar dat is weer met een andere dame. Ze zei zelf al dat het niks voor mij was aangezien het vooral veel geschud met tieten en kon inhield (wat nou niks voor mij?) dus ik doe gewoon even mee, en als de instructrice het niet meer aan kan zien dan ga ik wel langs de kant staan om naar het geschud te kijken. Ik zweet niet zo heel erg snel, en als ik zweet dan is het niet van die ranzige zweet die gigantische kringen onder je oksels en een donkere bilnaad geeft. In zweet zitten feromonen hè, dus dat is alleen maar goedquote:Op donderdag 26 november 2009 01:04 schreef koei het volgende:
NeboStel dan voor om te gaan salsa-dansen! Dat is veel intiemer! Bij Zumba is het de bedoeling dat je gaat zweten enzo...
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat ze dat ook vermoedt, dan zou het een epische faal wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zumba en mannenDe mannen die ik ken, en die Zumba doen, zijn gay
Man je weet niet hoe godse sexy ik kan dansen! Ik moet om de een of andere reden denken aan Barney met het 'tonight, I'm picking up a lesbian' dat ik dit ga doen. Het zal uiteindelijk toch wel neerkomen op lekker kijken en wellicht chantagemateriaal opnemen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:51 schreef lkb9000 het volgende:
Ik denk dat je moet afzeggen nebo, dit is echt te erg
Maar de vraag is wie wie kan chanteren?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Man je weet niet hoe godse sexy ik kan dansen! Ik moet om de een of andere reden denken aan Barney met het 'tonight, I'm picking up a lesbian' dat ik dit ga doen. Het zal uiteindelijk toch wel neerkomen op lekker kijken en wellicht chantagemateriaal opnemen.
Geen materiaal van mij dan hèquote:Op donderdag 26 november 2009 12:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar de vraag is wie wie kan chanteren?
Ik vind het ook wel een barney-actie, en dat is awesomequote:Op donderdag 26 november 2009 12:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Man je weet niet hoe godse sexy ik kan dansen! Ik moet om de een of andere reden denken aan Barney met het 'tonight, I'm picking up a lesbian' dat ik dit ga doen. Het zal uiteindelijk toch wel neerkomen op lekker kijken en wellicht chantagemateriaal opnemen.
Je website doet t niequote:Op donderdag 26 november 2009 12:53 schreef Fallen het volgende:
owja. Ga ik Twitter ook weer eens gebruiken...
wat een luxeprobleemquote:Op donderdag 26 november 2009 12:59 schreef lkb9000 het volgende:
Wat zal ik straks eens gaan spelen.....
Killzone2
GTA:episodes
Brutal Legend
Demon's Souls
Allemaal niet zo'n zin inik moet nieuwe games hebben
quote:
Als ik alles moet uitspelen wat ik hier heb liggen en nog niet heb uitgespeeld, dan ben ik wel een halfjaar bezigquote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Tain het volgende:
ach ik mag me straks 2 maanden opsluiten om de spellen te kunnen spelen die ik nog heb liggen
Frontlines was ik binnen 1 dag klaar mee en ja wel uitgespeeldquote:Op donderdag 26 november 2009 13:14 schreef Tain het volgende:
Heb het volgende nog liggen:
Dragon Aids Orgies
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: Modern Warfare 2
Shattered Horizon
Frontlines: Fuel of War
Torchlight
Mass Effect
en volgens mij vergeet ik nog wat
Ik vond Frontlines echt tofquote:Op donderdag 26 november 2009 13:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Frontlines was ik binnen 1 dag klaar mee en ja wel uitgespeeld
Secret notes? Is dat nieuw?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga straks verder met Band Hero... klotezooi. Moet al die secret notes OPNIEUW spelen, voordat ik mijn achievement van 490 G krijg. Gisteren alles op 100% gespeeld en geen 490 G, ik was zeer bedroefd.
Ow ja en gaan shoppen moet ik ook nog, heb zaterdag GALA
hij was 2.50 op steam, kon hem niet laten liggenquote:
CoD4quote:Op donderdag 26 november 2009 13:14 schreef Tain het volgende:
Heb het volgende nog liggen:
Dragon Aids Orgies
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: Modern Warfare 2
Shattered Horizon
Frontlines: Fuel of War
Torchlight
Mass Effect
en volgens mij vergeet ik nog wat
Ik heb m gewonnen op gamer.nl, samen met een Frontlines 'zippo' die binnen een week kapot wasquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef Tain het volgende:
[..]
hij was 2.50 op steam, kon hem niet laten liggen
* SocialDisorder denkt terug aan die speciale avond in Utrecht waar Nebo zijn sexy dans ten uitvoer bracht...quote:Op donderdag 26 november 2009 12:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Heb je beeldmateriaal?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder denkt terug aan die speciale avond in Utrecht waar Nebo zijn sexy dans ten uitvoer bracht...
Ja.quote:
Maddoxquote:Op donderdag 26 november 2009 13:36 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.thebestpageint(...)nom_book_tour_photos
[ afbeelding ]
Wat is Maddox toch een baas
Hmmm misschien ook maar eens doen danquote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Fallen het volgende:
Vanavond/vanmiddag maar weer eens Killzone2 MP gaan proberen, van het weekend namelijk DOUBLE XP WEEKEND en natuurlijk wil ik dan wel een beetje mee kunnen....
Volgens mij gaan de DLC-packs ook in de aanbieding vanaf vandaag... Dus voor het eerst ga ik ook eens DLC-kopen...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hmmm misschien ook maar eens doen dan
Dat ga ik sowieso niet doen, daar ga ik het niet genoeg voor spelenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de DLC-packs ook in de aanbieding vanaf vandaag... Dus voor het eerst ga ik ook eens DLC-kopen...
Mja, correctie... is ook pas vanaf volgende week.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet doen, daar ga ik het niet genoeg voor spelen
Ik heb er nog maar 2 trophies voor ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, correctie... is ook pas vanaf volgende week.![]()
Ik wel, maar dat komt meer omdat ik Killzone2 echt op 100% wil hebben. Vraag me niet waarom....
Meer spelen!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 2 trophies voor ofzo
Haha dan moet je snel zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 13:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Meer spelen!
Maar goed, ik ga even mijn opdracht afmaken, die zou ik om 14:00 af hebben, moet nog beginnen...
ja je moet 13 nummers ofzo 100% note streak spelen geloof ik, je mag wel wat foutjes maken maar niet teveel.quote:
Heb ik nog niet gespeeldquote:
Rockband ook leukquote:
Gewoon lekker tussendoorquote:
Ik geef licht in het donkerquote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tain heeft geen riiiitme, Tain is blaahaank!
ik kreeg laatst het compliment dat ik aardig veel ritmegevoel moest hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tain heeft geen riiiitme, Tain is blaahaank!
is het were zoverquote:
Niks mis met blanken he!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik kreeg laatst het compliment dat ik aardig veel ritmegevoel moest hebben![]()
Maar tja ook hij is blank
quote:[..]
is het were zovermoet je weer over een lading dingen heen
![]()
Dat was geen dans, dat was een stukje dramaquote:Op donderdag 26 november 2009 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder denkt terug aan die speciale avond in Utrecht waar Nebo zijn sexy dans ten uitvoer bracht...
Opschepperquote:Op donderdag 26 november 2009 17:12 schreef lkb9000 het volgende:
Vet heersen in killzone2, met mn killdeath ratio bijna op 1,5 kick ik iedereen uit mn vriendenlijst hun ass!
misschien wordt het dan eens tijd om mensen ouder dan 6 in je vriendenlijst toe te laten...quote:Op donderdag 26 november 2009 17:12 schreef lkb9000 het volgende:
Vet heersen in killzone2, met mn killdeath ratio bijna op 1,5 kick ik iedereen uit mn vriendenlijst hun ass!
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:05 schreef RitseB het volgende:
whoei, weekend en morgen eerste rij les
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
misschien wordt het dan eens tijd om mensen ouder dan 6 in je vriendenlijst toe te laten...
Heb alleen fokkers +2vrienden erin staan.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
misschien wordt het dan eens tijd om mensen ouder dan 6 in je vriendenlijst toe te laten...
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
FEEST BIER WISKEY VROUWEN TIETEN EN MEER VAN ZULKS![]()
![]()
Awesomesauce!quote:
allerhande videoclips, ideaal om op de achtergrond aan te hebben staan aangezien het nog recent spul is ookquote:
duurt ff maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:21 schreef Poit het volgende:
Ben nu de catalogus aan het downloaden!!
Spannnnneeeeeeend!!
Maar z'n voet zit wel vastquote:
Jammer dat ik hem zelf niet hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:49 schreef Reintji het volgende:
Waarschijnlijk volgende week weer in Hulanda, kunnen we dan aan de MW:2 Lenny!
DOED!quote:
LEUGENS!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:42 schreef lkb9000 het volgende:
Maar wie de taart herkent krijgt digitale taart!
En naast gitaarmeuk ook dancespul!quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:37 schreef Poit het volgende:
[..]
DOED!
Serieus! Vidzone is echt geweldig. Werkt prima, goed geluid, redelijk beeld en een standaard Metallica playlist
Ja, straks/vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, straks/vanavond.
Ben nu nog aan het werk voor studie in Nijmegen, dus straks (vanmiddag) naar huis.
Ben waarschijnlijk vanaf 19:00 beschikbaar....
En dan gaan we knallen!
heldquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:33 schreef lkb9000 het volgende:
Potje killzone 2, 64kills, 32deaths, en tussendoor nog een pakketje aannemen bij de deur ook
Mn zwarte 360 controller met pure/lego batman binnen
als je te goed bent krijg je het niet?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog niks gemerkt van de double xp trouwens
De xp is opquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
als je te goed bent krijg je het niet?
Gisteren nog niet, maar wie weet vanavond... en dan kan je Killzone2 vergeten...quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gisteren nog niet, maar wie weet vanavond... en dan kan je Killzone2 vergeten...
We zien wel... Seraphus-Y mag je in elk geval toevoegen op PSN.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]logisch!
Ik weet zelf ook nog niet helemaal zeker hoor of ik kan vanavond, als ik kan is t iig vanaf 8u half 9 ongeveer
15:45 valt precies in de pauze heurquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:24 schreef Nebo het volgende:
Ik voel gewoon plaatselijke schaamte
En Ross, vet serieuze business dat raketbrandstof-gebeuren daar!
Vanaf 08:15 en dan in Nijmegen he, vanuit Amsterdam.quote:
dat is half 7 in de trein zitten of eerder?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vanaf 08:15 en dan in Nijmegen he, vanuit Amsterdam.
Heb medelij.
In de trein ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:34 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is half 7 in de trein zitten of eerder?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
In de trein ja.
Moet eigenlijk om 08:15 op locatie zijn, dus uiterlijk om 8 uur in Nijmegen zijn.
Dan ben ik nog blij dat het alleen op vrijdag is. En dat ik niet tot half 6 hoef te blijven zoals de rest.quote:
Goed gemeld hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef Nebo het volgende:
Tijd om een goed potje te squashen en daarna fitnessen
Ik denk ik meld het even
[edwinussmode] twitterquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef Nebo het volgende:
Tijd om een goed potje te squashen en daarna fitnessen
Ik denk ik meld het even
En jij je zwellichaam zekerquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:56 schreef Nebo het volgende:
Squashen ging niet door, dus dan alleen fitness gedaan. Er liep overigens echt een verdomd lekkere dame rond die maar al te graag voorover boog om haar rugspieren te trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |