quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef koei het volgende:
Wat een frustrerend kutspel is GoW zeg! nu al...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef koei het volgende:
Geef maar snel aan ome poitquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef koei het volgende:
quote:
Nice!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:10 schreef Flodder450 het volgende:
Voor het eerst in tijden weer Babjo-Kazoiie gespeeld op de N64
Banjo-Kazooie
Stiekem wel he..quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice!
Retro gaming FTW!
[..]
Stiekem wel he..
Valt me nog mee dat die vingers niet in piemels gefotoshopped zijn
Ben niet zo'n ster in fotosjopquote:
Geeeeeeen ideequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Poit het volgende:
Wie snapt dit?
Topic voor Edwinnusssss
Ik mis edje...
QFT!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef Nebo het volgende:
Wie heeft HIMYM gezien??IK IK IKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Er verandert niet zo veel meer aan het uiterlijk in de laatste paar weken van een zwangerschap hoor. Het zit hem dan volgens mij vooral in de voltooiing van de niertjes en andere organenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:02 schreef koei het volgende:
Ja, nu wel, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Reintji daarom ook nog eventjes wil wachten met het posten van foto'sZeker aangezien zijn kinderen nog veel vroeger geboren zijn en er daardoor waarschijnlijk er nog alien-achtiger uitzien.
In de laatste weken groeien ze volgens mij vooral. Te vroeg geboren babies zien er daardoor meestal een beetje aliën-achtig uit omdat hun ogen te groot zijn voor hun hoofd (relatief gezien). Tenminste, dat is mij verteld na opmerkingen dat mijn neefje niet echt een mooie baby was...quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Er verandert niet zo veel meer aan het uiterlijk in de laatste paar weken van een zwangerschap hoor. Het zit hem dan volgens mij vooral in de voltooiing van de niertjes en andere organen
Nu zie ik hem! En ik maar denken dat ik naar een SNES-controller aan het kijken was....quote:Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef SocialDisorder het volgende:
De kids van Reintji zien er gewoon uit als een stelletje Tsjernobylfreaks dankzij al die straling waar hij dagelijks mee werkt. Je moet ook niet voor de grap wekelijks een X-ray van je piemol maken Reintji, das niet goed voor je!
quote:
Gratz!quote:Op woensdag 25 november 2009 01:05 schreef koei het volgende:
Zou ik die moeten kennen?
Ik ben nu overigens het rottige stukje van vanavond voorbij in GoW! Net mn eerste trophy gekregen omdat ik een kracht kreeg
Mijn zoon heeft anders een enorme lus kerelquote:Op woensdag 25 november 2009 00:08 schreef SocialDisorder het volgende:
De kids van Reintji zien er gewoon uit als een stelletje Tsjernobylfreaks dankzij al die straling waar hij dagelijks mee werkt. Je moet ook niet voor de grap wekelijks een X-ray van je piemol maken Reintji, das niet goed voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |