abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 01:57:51 #21
137949 Disana
pi_75009551
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Het is inderdaad jammer dat de Palestijnse Autoriteit zo negatief reageert. Het is voor Netanyahu een grote stap waarbij hij zijn eigen electoraat de rug toekeert.

Maar om ze nou meteen honden te noemen
Als je hebt gekeken dan maak je geen grapje van mijn opmerking want dan heb je die kolonisten zelf ook horen zeggen dat ze oorlog voeren om de 'Arabieren' te verjagen.

Je diskwalificeert jezelf met deze troll wel een beetje.
pi_75009598
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Disana het volgende:
Wat een oorlogszuchtige honden zijn het ook.
Er was eens een boze moslim menigte die met zijn alle de kleine joodse gemeenschap wilde vernietigen en uit de geschiedenis vagen.
Toen deze kleine joodse gemeenschap opstond tegen deze moslim aggressie http://nl.wikipedia.org/wiki/Zesdaagse_oorlog en deze moslim aanvallers een koekje van eigen deeg gaf.

en nu gaan ze huilie doen og og, moeten we nu medelijden hebben voor deze exterminator wannabe's?
  donderdag 26 november 2009 @ 07:29:29 #23
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75010233
het eenigste sterke punt van abbas is, janken ,janken ,janken janken en nog eens janken .
israel wil geen vrede the USA wil geen vrede iederen poging de oorlogzuchtigenhond moet het torpoderen .
ik ga weg zij hij al drie keer .pleurde hij nu maareens op .. in zijn mosk'e roep hij op voor tegenstand .
suport openlijk terror . op de nationalen TV.
welk en hier heb ik nog nooit een reaktie opgehad ..
wat heb abbas buiten zeiken nu ooit gedaan voor het vredes overleg .
en maar afschuiven .en redens vinden om het weer uit te stellen .
het is een janksmoel .de palies zijn beter af zonder deze ongelofelijke huilebalk .
org je tering zooi in ramalah en zorg voor dat de economie wat aantrekt daar wilde israel je ook mee helpen maar torpoderde dit in de eerste fase .

om hem een hond te noemen hoef nu ook weer niet .
dat kan je die armen beesten niet aandoen om hem met deze .................te vergelijken .
strond is de besten vergelijking voor dit misrable ventje .

[ Bericht 33% gewijzigd door telavivnick op 26-11-2009 07:35:47 ]
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_75012741
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:57 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Dus jij wilt zeggen dat als de Marokaanse gemeenschap in Nederland hun probleemjongeren de hand boven het hoofd zou houden het dus legitiem is om ze af te slachten. , je bent nog enger dan Wilders.
Heb je mij wat horen goedpraten dan?
Wel een beetje bij de les blijven hoor!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75012785
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je hebt gekeken dan maak je geen grapje van mijn opmerking want dan heb je die kolonisten zelf ook horen zeggen dat ze oorlog voeren om de 'Arabieren' te verjagen.

Laat me niet lachen. Jij begint over oorlogszuchtige honden in reactie op het nieuws over een bouwstop, wie is hier nu aan het trollen
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_75012815
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Heb je mij wat horen goedpraten dan?
Ja, dat hoor ik je doen: waarom is het anders relevant dat ze die 'oude' joden pas aanvielen nadat die niet wilden meewerken aan het verraden van hun geloofsgenoten?
bron
pi_75012890
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Laat me niet lachen. Jij begint over oorlogszuchtige honden in reactie op het nieuws over een bouwstop, wie is hier nu aan het trollen
Jij leest de posts van telavivdinges zeker niet?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75013032
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

die negeer ik bij voorkeur als hij weer aan het schelden is, diasana leek te reageren op mijn post. En ik heb hem er ook wel eens op aangesproken, als de dat soms wilt horen.

Ik ga toch ook niet op elke scheldkannonade van meki of buchanaille reageren (wat is er eigenlijk met hem gebeurd?)
bron
pi_75013082
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:29 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Ja, dat hoor ik je doen: waarom is het anders relevant dat ze die 'oude' joden pas aanvielen nadat die niet wilden meewerken aan het verraden van hun geloofsgenoten?
Goed, dan zal ik herhalen wat ik eerder al schreef: er zijn op zich geen problemen met joden in het Midden-Oosten, dat blijkt wel uit het feit dat ze er al eeuwen betrekkelijk ongestoord wonen. Toegegeven: er zullen af en toe wat rellen geweest zijn, maar dat heb je altijd bij minderheidsgroepen die zichzelf afgezonderd houden. Ik denk bijvoorbeeld aan de Chinezen in Indonesië.
De problemen zijn begonnen toen er een gerichte toestroom op gang kwam van joden uit Europa, die een eigen land wilden stichten. Het aandeel joden in de bevolking is toen razendsnel fors gestegen. Zo'n beetje wat Wilders bedoelt met de tsunami van moslims, maar dan in werkelijkheid. En bovendien waren het joden met een compleet andere cultuur, die bovendien zich veroverend opstelden.
Dat dat tot problemen zou gaan leiden, hebben sommige mensen al gezien voor het proces goed op gang kwam en de Britten hebben ook geprobeerd het tegen te houden.
De rellen van Hebron laten zien, dat het ook niet de joden op zich waren, waar de woede zich tegen richtte. Het waren geen antisemitische rellen (voorzover je Arabieren natuurlijk kunt beschuldigen van antisemitisme ), maar het waren gerichte rellen, tegen de binnendringers, de veroveraars, de dieven. Niet tegen joden, maar wel tegen zionisten.
pi_75013102
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:38 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

die negeer ik bij voorkeur als hij weer aan het schelden is, diasana leek te reageren op mijn post. En ik heb hem er ook wel eens op aangesproken, als de dat soms wilt horen.

Ik ga toch ook niet op elke scheldkannonade van meki of buchanaille reageren (wat is er eigenlijk met hem gebeurd?)
OK, dan zijn we het eens.
Dat vraag ik me ook al af. Wel rustig hoor, dat die niet meer loopt te etteren.
  donderdag 26 november 2009 @ 10:43:37 #31
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75013128
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

donderdag 26 november 2009 @ 10:54:28 #32
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75013397
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:57 schreef Disana het volgende:

[..]

en voor wat voeren de arabieren oorlog tegen israel .??

het is wel leuk nu . nu abbas de bal moet terug kaatsen . er is een bouwstop .voor 10 maanden zou hij wat kunnen doen in die 10 maanden . ik zeg van niet.
buiten dat de nederzettingen nooit een blok was tegen een vredes acoord. maar om de doodgewonen reden werd gebruikt voor excuses. zo ik ben benieuwd welk excus hij nu weer heeft.of dat hij er op ingaat.en over een vredes overeenkomst gaat praaten ,iets wat de palasijnse (regeering )tegen hou voor maanden nu .
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 12:32:18 #33
137949 Disana
pi_75016448
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Kijk en oordeel zelf:

http://www.novatv.nl/page(...)+voor+nederzettingen

Ik had het niet over nieuws, ik had het over de kolonisten die in dit item aan het woord komen.
pi_75016733
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk en oordeel zelf:

Ik had het niet over nieuws, ik had het over de kolonisten die in dit item aan het woord komen.
Tijdens voorgaande bouwstoppen is er gewoon doorgebouwd. Geen reden om dat nu anders te stellen.
pi_75017656
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Kijk en oordeel zelf:

Wat een stelletje hufters inderdaad, ik kan me je reactie beter voorstellen nu.

Echter! Wat ook een belabberd en bevooroordeeld stukje journalistiek. Het gaat zogenaamd over de aangekondigde bouwstop, maar ze zetten een extremistische kolonist tegenover een mensenrechtenactivist. Ik heb zelden zo doorzichtige journalistiek gezien, ik hoop dat je ook dat met me eens bent.

Niets over de beweegredenen van Netanyahu om het nu te doen, geen mensenrechtenactivisten uit Israël, of een Hamaslid met gelijke ideeën over zijn buren.
bron
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 13:12:36 #36
137949 Disana
pi_75017724
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Wat een stelletje hufters inderdaad, ik kan me je reactie beter voorstellen nu.

Echter! Wat ook een belabberd en bevooroordeeld stukje journalistiek. Het gaat zogenaamd over de aangekondigde bouwstop, maar ze zetten een extremistische kolonist tegenover een mensenrechtenactivist. Ik heb zelden zo doorzichtige journalistiek gezien, ik hoop dat je ook dat met me eens bent.

Niets over de beweegredenen van Netanyahu om het nu te doen, geen mensenrechtenactivisten uit Israël, of een Hamaslid met gelijke ideeën over zijn buren.
Ben blij dat je mijn reactie nu begrijpt

NOVA is een achtergrondprogramma, dus in dit kader is er niets mis met het tonen van de problemen die er zijn en komen rondom die nederzettingen.
pi_75018117
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ben blij dat je mijn reactie nu begrijpt

NOVA is een achtergrondprogramma, dus in dit kader is er niets mis met het tonen van de problemen die er zijn en komen rondom die nederzettingen.
Ja, maar je zou van Nova een wat meer gebalanceerd verhaal moeten geven. Een havik van partij één tegenover een duif van partij twee zetten komt nogal bevooroordeeld over: het stuurt de kijker.
bron
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 13:47:02 #38
137949 Disana
pi_75018765
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Ja, maar je zou van Nova een wat meer gebalanceerd verhaal moeten geven. Een havik van partij één tegenover een duif van partij twee zetten komt nogal bevooroordeeld over: het stuurt de kijker.
Ik heb er geen moeite mee. Decennia lang is Israël hier weggezet als het heilige land en alle Palestijnen waren terroristen, we hebben dus nog wat in te halen. Bovendien was de kern van het item dat er nog veel problemen gaan komen met die kolonisten, ofwel: Netanyahu kan zoveel toezeggen maar die mensen werken niet mee.
pi_75019101
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee. Decennia lang is Israël hier weggezet als het heilige land en alle Palestijnen waren terroristen, we hebben dus nog wat in te halen. Bovendien was de kern van het item dat er nog veel problemen gaan komen met die kolonisten, ofwel: Netanyahu kan zoveel toezeggen maar die mensen werken niet mee.
Dat is natuurlijk onzin: ook als het waar is dat vroeger de balans de ene kant op uitsloeg is dat geen reden om nu maar te gaan overcompenseren.

Bovendien ging het filmpje vooral over outpost, nederzettingen die Israël zelf ook illegaal vindt. Weinig representatief dus.
bron
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 13:59:49 #40
137949 Disana
pi_75019128
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin: ook als het waar is dat vroeger de balans de ene kant op uitsloeg is dat geen reden om nu maar te gaan overcompenseren.
Dat is jouw mening, je mag de mijne onzin noemen maar dan heeft het weinig zin er verder over te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')