Als je hebt gekeken dan maak je geen grapje van mijn opmerking want dan heb je die kolonisten zelf ook horen zeggen dat ze oorlog voeren om de 'Arabieren' te verjagen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat de Palestijnse Autoriteit zo negatief reageert. Het is voor Netanyahu een grote stap waarbij hij zijn eigen electoraat de rug toekeert.
Maar om ze nou meteen honden te noemen![]()
Er was eens een boze moslim menigte die met zijn alle de kleine joodse gemeenschap wilde vernietigen en uit de geschiedenis vagen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Disana het volgende:
Wat een oorlogszuchtige honden zijn het ook.
Heb je mij wat horen goedpraten dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat als de Marokaanse gemeenschap in Nederland hun probleemjongeren de hand boven het hoofd zou houden het dus legitiem is om ze af te slachten., je bent nog enger dan Wilders.
Laat me niet lachen. Jij begint over oorlogszuchtige honden in reactie op het nieuws over een bouwstop, wie is hier nu aan het trollenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je hebt gekeken dan maak je geen grapje van mijn opmerking want dan heb je die kolonisten zelf ook horen zeggen dat ze oorlog voeren om de 'Arabieren' te verjagen.
Je diskwalificeert jezelf met deze troll wel een beetje.
Ja, dat hoor ik je doen: waarom is het anders relevant dat ze die 'oude' joden pas aanvielen nadat die niet wilden meewerken aan het verraden van hun geloofsgenoten?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heb je mij wat horen goedpraten dan?
Jij leest de posts van telavivdinges zeker niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Jij begint over oorlogszuchtige honden in reactie op het nieuws over een bouwstop, wie is hier nu aan het trollen
die negeer ik bij voorkeur als hij weer aan het schelden is, diasana leek te reageren op mijn post. En ik heb hem er ook wel eens op aangesproken, als de dat soms wilt horen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jij leest de posts van telavivdinges zeker niet?
Goed, dan zal ik herhalen wat ik eerder al schreef: er zijn op zich geen problemen met joden in het Midden-Oosten, dat blijkt wel uit het feit dat ze er al eeuwen betrekkelijk ongestoord wonen. Toegegeven: er zullen af en toe wat rellen geweest zijn, maar dat heb je altijd bij minderheidsgroepen die zichzelf afgezonderd houden. Ik denk bijvoorbeeld aan de Chinezen in Indonesië.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik je doen: waarom is het anders relevant dat ze die 'oude' joden pas aanvielen nadat die niet wilden meewerken aan het verraden van hun geloofsgenoten?
OK, dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
die negeer ik bij voorkeur als hij weer aan het schelden is, diasana leek te reageren op mijn post. En ik heb hem er ook wel eens op aangesproken, als de dat soms wilt horen.
Ik ga toch ook niet op elke scheldkannonade van meki of buchanaille reageren (wat is er eigenlijk met hem gebeurd?)
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jij leest de posts van telavivdinges zeker niet?
en voor wat voeren de arabieren oorlog tegen israel .??quote:Op donderdag 26 november 2009 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je hebt gekeken dan maak je geen grapje van mijn opmerking want dan heb je die kolonisten zelf ook horen zeggen dat ze oorlog voeren om de 'Arabieren' te verjagen.
Je diskwalificeert jezelf met deze troll wel een beetje.
Kijk en oordeel zelf:quote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Jij begint over oorlogszuchtige honden in reactie op het nieuws over een bouwstop, wie is hier nu aan het trollen
Tijdens voorgaande bouwstoppen is er gewoon doorgebouwd. Geen reden om dat nu anders te stellen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk en oordeel zelf:
http://www.novatv.nl/page(...)+voor+nederzettingen
Ik had het niet over nieuws, ik had het over de kolonisten die in dit item aan het woord komen.
Wat een stelletje hufters inderdaad, ik kan me je reactie beter voorstellen nu.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk en oordeel zelf:
http://www.novatv.nl/page(...)+voor+nederzettingen
Ik had het niet over nieuws, ik had het over de kolonisten die in dit item aan het woord komen.
Ben blij dat je mijn reactie nu begrijptquote:Op donderdag 26 november 2009 13:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat een stelletje hufters inderdaad, ik kan me je reactie beter voorstellen nu.
Echter! Wat ook een belabberd en bevooroordeeld stukje journalistiek. Het gaat zogenaamd over de aangekondigde bouwstop, maar ze zetten een extremistische kolonist tegenover een mensenrechtenactivist. Ik heb zelden zo doorzichtige journalistiek gezien, ik hoop dat je ook dat met me eens bent.
Niets over de beweegredenen van Netanyahu om het nu te doen, geen mensenrechtenactivisten uit Israël, of een Hamaslid met gelijke ideeën over zijn buren.
Ja, maar je zou van Nova een wat meer gebalanceerd verhaal moeten geven. Een havik van partij één tegenover een duif van partij twee zetten komt nogal bevooroordeeld over: het stuurt de kijker.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben blij dat je mijn reactie nu begrijpt
NOVA is een achtergrondprogramma, dus in dit kader is er niets mis met het tonen van de problemen die er zijn en komen rondom die nederzettingen.
Ik heb er geen moeite mee. Decennia lang is Israël hier weggezet als het heilige land en alle Palestijnen waren terroristen, we hebben dus nog wat in te halen. Bovendien was de kern van het item dat er nog veel problemen gaan komen met die kolonisten, ofwel: Netanyahu kan zoveel toezeggen maar die mensen werken niet mee.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, maar je zou van Nova een wat meer gebalanceerd verhaal moeten geven. Een havik van partij één tegenover een duif van partij twee zetten komt nogal bevooroordeeld over: het stuurt de kijker.
Dat is natuurlijk onzin: ook als het waar is dat vroeger de balans de ene kant op uitsloeg is dat geen reden om nu maar te gaan overcompenseren.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Decennia lang is Israël hier weggezet als het heilige land en alle Palestijnen waren terroristen, we hebben dus nog wat in te halen. Bovendien was de kern van het item dat er nog veel problemen gaan komen met die kolonisten, ofwel: Netanyahu kan zoveel toezeggen maar die mensen werken niet mee.
Dat is jouw mening, je mag de mijne onzin noemen maar dan heeft het weinig zin er verder over te praten.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin: ook als het waar is dat vroeger de balans de ene kant op uitsloeg is dat geen reden om nu maar te gaan overcompenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |