dat mogen ze wel doen maar A ze hebben GEEN regering .quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:38 schreef Chadi het volgende:
Vond het wel typerend dat de Palestijnen geen eigen staat mochten uitroepen
ow ja hebben ze een regering ? maar die is illegaal al voor niets minder dan 1 jaar . zo wat heb een illegalen regering voor nut ,quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:53 schreef Chadi het volgende:
Ze hebben wel een regering . Dat het westen en Israel die regering niet zint is heel wat anders. En de staat die ze kunnen uitroepen is inderdaad de 67 grenzen.
Grappig dat je dat noemt. Het artikel op wikipedia bracht me tot de conclusie, dat die rellen juist niet gericht waren tegen de oden die daar al heel lang woonden, maar juist wel tegen de nieuwkomers. De oude joden werd gevraagd om de nieuwe te verraden. Pas toen ze dat weigerden, werden er ook oude joden vermoord.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zoals de rellen in Hebron tegen de eeuwenoude joodse bevolking daar.
De VN is mij niet heilig hoor.quote:[..]
Blijkbaar niet, de heilige VN heeft het goedgekeurd.
OK, dan moet ik blijkbaar nauwkeuriger naar mijn inlichtingen kijken. Er was iets met snel zelf uitroepen en niet wachten op de VN. Is wellicht een geval klok en klepel.quote:[..]
Dan ben je niet goed ingelicht. VN: 1947. Oprichting: 1948.
Hoezo helaas voor mij? Ik bewonderde het land ook nog tot rond 1970.quote:[..]
Helaas voor jouw werd het door de westerse wereld tot de jaren '70 nog steeds bewonderd. We zijn echt niet beschaafd als jij graag zou willen.
Ohhh, ja dan mag het natuurlijk gewoon.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De oude joden werd gevraagd om de nieuwe te verraden. Pas toen ze dat weigerden, werden er ook oude joden vermoord.
voor jou dat we zeker weten dat je het snapt .quote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef O0tje het volgende:
Waarom staat er in de OP twee keer hetzelfde?
Nl twee keer dat naar foto's en artikelen bij voorkeur gelinkt moet worden.
Ik heb het gewoon gecopy-pastequote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef O0tje het volgende:
Waarom staat er in de OP twee keer hetzelfde?
Nl twee keer dat naar foto's en artikelen bij voorkeur gelinkt moet worden.
|Dat is goed nieuws. De reactie van de Palestijnen is, hoe voorspelbaar ook, best begrijpelijk. Ik denk echter dat Netanyahu het niet over zijn lippen kan krijgen om ook een bouwstop voor Oost-Jeruzalem af te kondigen. Dat zal voor hem een brug te ver zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:04 schreef Disana het volgende:
Journaal:
Israël stopt tien maanden met het bouwen van nederzettingen op de westelijke Jordaanoever; in Oost-Jeruzalem gaat het bouwen gewoon door. Dit in ruil voor onderhandelingen. De Palestijnen zijn teleurgesteld, de USA is gematigd tevreden.
Het is inderdaad jammer dat de Palestijnse Autoriteit zo negatief reageert. Het is voor Netanyahu een grote stap waarbij hij zijn eigen electoraat de rug toekeert.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Disana het volgende:
Wat een oorlogszuchtige honden zijn het ook.
Je mist het punt!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ohhh, ja dan mag het natuurlijk gewoon.
Wat stom van ons dat we dat niet eerder inzagen.
Een echte eyeopener
Tja, als egels gaan vrijen, doen ze dat heel voorzichtig.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
|Dat is goed nieuws. De reactie van de Palestijnen is, hoe voorspelbaar ook, best begrijpelijk. Ik denk echter dat Netanyahu het niet over zijn lippen kan krijgen om ook een bouwstop voor Oost-Jeruzalem af te kondigen. Dat zal voor hem een brug te ver zijn.
Voordat iedereen te vroeg juicht, er zitten uiteraard nog een aantal mitsen en maren aan volgens Haaretz. Bouwprojecten in aanbouw worden niet gestopt en ook nutsvoorzieningen gaan gewoon door.
Dus jij wilt zeggen dat als de Marokaanse gemeenschap in Nederland hun probleemjongeren de hand boven het hoofd zou houden het dus legitiem is om ze af te slachten.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:21 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je mist het punt!
Er werd door de relschoppers blijkbaar onderscheid gemaakt tussen de vreemde en de bekende joden. Tussen de kut-joden en onze joden, om maar eens een hedendaagse term te parafraseren.
En toen onze joden zich solidair verklaarden met de kut-joden, werden ze ook als zodanig behandeld.
Als je hebt gekeken dan maak je geen grapje van mijn opmerking want dan heb je die kolonisten zelf ook horen zeggen dat ze oorlog voeren om de 'Arabieren' te verjagen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat de Palestijnse Autoriteit zo negatief reageert. Het is voor Netanyahu een grote stap waarbij hij zijn eigen electoraat de rug toekeert.
Maar om ze nou meteen honden te noemen![]()
Er was eens een boze moslim menigte die met zijn alle de kleine joodse gemeenschap wilde vernietigen en uit de geschiedenis vagen.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef Disana het volgende:
Wat een oorlogszuchtige honden zijn het ook.
Heb je mij wat horen goedpraten dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat als de Marokaanse gemeenschap in Nederland hun probleemjongeren de hand boven het hoofd zou houden het dus legitiem is om ze af te slachten., je bent nog enger dan Wilders.
Laat me niet lachen. Jij begint over oorlogszuchtige honden in reactie op het nieuws over een bouwstop, wie is hier nu aan het trollenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je hebt gekeken dan maak je geen grapje van mijn opmerking want dan heb je die kolonisten zelf ook horen zeggen dat ze oorlog voeren om de 'Arabieren' te verjagen.
Je diskwalificeert jezelf met deze troll wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |