Oh, dat hoeft voor mij helemaal niet. Het is veel leuker als er een tijd tussenzit..quote:Op zondag 29 november 2009 13:08 schreef musicfreakyme het volgende:
De winter moet nog beginnen hoor - ik zeg volgende week de boerenadvertenties () en dan kan het over een paar maanden al weer op de buis.
Dan moeten ze de vorige seizoenen herhalen voor de late invallers als moiquote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft voor mij helemaal niet. Het is veel leuker als er een tijd tussenzit..
Hoe kom je bij een half jaar? Audrey heeft een paar dagen bij hem op de boerderij gelogeerd en daarna zijn ze op weekend gegaan.......quote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef musicfreakyme het volgende:
Hans en Audrey - ook een beetje dubbel. Ik begrijp wat Audrey bedoelt als ze zegt dat ze er wat tijd voor nodig heeft, aan de andere kant - hoelang kennen ze elkaar nu al? Een half jaartje? Als je dán nog steeds jezelf niet kan zijn in een relatie voel je je blijkbaar niet zo op je gemak.
Ik weet niet hoe lang er zitten tussen het speed-daten en de vakanties...ik gok op 3 maanden.quote:Op zondag 29 november 2009 13:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hoe kom je bij een half jaar? Audrey heeft een paar dagen bij hem op de boerderij gelogeerd en daarna zijn ze op weekend gegaan.......
Die een vrouw zoeken idd, zoals in België.quote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Er mogen wat mij betreft wel wat meer vrouwelijke boeren meedoen.
Ja, maar het ging jou om haar uitspraak tijdens de vakantie en toen hadden ze elkaar dus net een paar dagen meegemaakt.quote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang er zitten tussen het speed-daten en de vakanties...ik gok op 3 maanden.
En de aflevering van vanavond is toch 3 maanden ná de vakantie?
kan je niet gewoon zeggen dat je niet kan, omdat je BZV moet zien??quote:Op zondag 29 november 2009 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Het moment supreme, en dan moet ik vanavond werken
prima, maar dan niet weer zo'n kille boerin met een stijf gezicht incluis zure smoel als 1 of 2 seizoenen gelee.quote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Er mogen wat mij betreft wel wat meer vrouwelijke boeren meedoen.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef ghizzer het volgende:
[..]
prima, maar dan niet weer zo'n kille boerin met een stijf gezicht incluis zure smoel als 1 of 2 seizoenen gelee.
Heb ik gezegd... Konden ze niet zo om lachenquote:Op zondag 29 november 2009 15:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
kan je niet gewoon zeggen dat je niet kan, omdat je BZV moet zien??
![]()
Aw... gelukkig staat hij al na een uurtje of zo op U.G.quote:Op zondag 29 november 2009 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb ik gezegd... Konden ze niet zo om lachenHeb je een kantoorbaan, zit je dr nog op zondag
Nu dus
Daarom, ik hoop dat tegen die tijd de directie naar huis is, dan kan ik ook kijken. Gelukkig kijkt mn vriend thuis ook, en die smst alle hoogtepunten naar me. En ik kan natuurlijk ook nog op Fok kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Aw... gelukkig staat hij al na een uurtje of zo op U.G.
Echt?quote:Op zondag 29 november 2009 18:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom, ik hoop dat tegen die tijd de directie naar huis is, dan kan ik ook kijken. Gelukkig kijkt mn vriend thuis ook, en die smst alle hoogtepunten naar me. En ik kan natuurlijk ook nog op Fok kijken
quote:Op zondag 29 november 2009 18:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom, ik hoop dat tegen die tijd de directie naar huis is, dan kan ik ook kijken. Gelukkig kijkt mn vriend thuis ook, en die smst alle hoogtepunten naar me. En ik kan natuurlijk ook nog op Fok kijken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |