abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 21:49:52 #276
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75125412
Het is toch heel plausibel dat Astrid haar kinderen niet op TV heeft laten zien? Ik snap de consternatie niet. Lijkt me een hele normale keuze eigenlijk.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 29 november 2009 @ 21:49:57 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75125416
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Hehe die Richard ging wel snel zeg als ie al vader wordt

Maar het was op zich geen onaantrekkelijke dame. Wil wellicht een beetje erg snel maar als Richard het goed vind.
Als ze in april uitgerekend is, dan is ze in juli zwanger geworden.... dat ging dus idd wel heel snel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_75125436
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Hehe die Richard ging wel snel zeg als ie al vader wordt

Maar het was op zich geen onaantrekkelijke dame. Wil wellicht een beetje erg snel maar als Richard het goed vind.
Ongelukkie denk ik... maar goed... hopelijk voor de bamischijf loopt het goed...
pi_75125508
Zitten ze daar nou echt live
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_75125594
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Het is toch heel plausibel dat Astrid haar kinderen niet op TV heeft laten zien? Ik snap de consternatie niet. Lijkt me een hele normale keuze eigenlijk.

Zeggen dat je kinderen hebt of ze op de buis gooien zijn toch 2 dingen?
  zondag 29 november 2009 @ 21:54:07 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75125624
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Mij ook, maar als ze nog (heel) jong zijn, dan verhuizen ze natuurlijk gewoon mee, en kennelijk is dat nog een issue.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75127240
Ze had toch op zijn minst een keertje iets kunnen zeggen over die kinderen, dan hoeven ze nog steeds niet op de tv. Maar ze heeft ze gewoon doodgezwegen. Dat is raar... Dat je niet eens een keertje iets over ze vertelt of zegt dat je ze mist of benieuwd bent hoe zij op de situatie zullen reageren.

Lijkt me toch ook weer gek als kind dat je moeder zich een week vermaakt op een boerderij en niet een keertje blijk geeft dat ze aan je denkt of haar nieuwe vriend graag wil vertellen hoe blij/trots ze is met haar kinderen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_75127428
Misschien werkt Astrid wel met kinderen en wil ze die niet van de ene op de andere dag achter laten???!!!
  zondag 29 november 2009 @ 22:28:15 #284
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75127530
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Injetta het volgende:
Ze had toch op zijn minst een keertje iets kunnen zeggen over die kinderen, dan hoeven ze nog steeds niet op de tv. Maar ze heeft ze gewoon doodgezwegen. Dat is raar... Dat je niet eens een keertje iets over ze vertelt of zegt dat je ze mist of benieuwd bent hoe zij op de situatie zullen reageren.
Nou, dat mag ze toch zeker wel zelf weten
quote:
Lijkt me toch ook weer gek als kind dat je moeder zich een week vermaakt op een boerderij en niet een keertje blijk geeft dat ze aan je denkt of haar nieuwe vriend graag wil vertellen hoe blij/trots ze is met haar kinderen.
Je weet toch helemaal niet wat ze Wim heeft verteld. Volgens mij gaat het ons niks aan. Het is toch helemaal niet relevant voor ons, kijkers
pi_75127576
Wim is wel het meest veranderd denk ik, veel meer ontspannen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 29 november 2009 @ 22:29:57 #286
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75127603
Hihi, Auke. Wat een schatje zeg, met die roze blos op z'n wangen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75127770
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou, dat mag ze toch zeker wel zelf weten
[..]

Je weet toch helemaal niet wat ze Wim heeft verteld. Volgens mij gaat het ons niks aan. Het is toch helemaal niet relevant voor ons, kijkers
Ik zie niet in waarom dat niet relevant is. Het is toch een onderdeel van haar leven (en niet onbelangrijk als het haar kinderen zijn). Het gaat om een programma waarbij mensen op zoek zijn naar een levenspartner en niet naar een keertje een date.
Je krijgt van iedereen een idee van hoe ze leven en in welke setting. Dan had een keertje noemen dat je kinderen hebt toch niet zo gek zijn? Dan hoeven die kinderen nog steeds helemaal niet in beeld te komen hoor.

Misschien bedoelde ze gewoon de kinderen van haar zus. Dat ze daar op past een of meerdere dagen per week en dat ze niet meteen die zus met een probleem wil opzadelen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 29 november 2009 @ 22:36:40 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75127919
Of misschien is het zo'n grenspuber.... 17/18 jaar, die er helemaal niet op zit te wachten dat z'n moeder op TV komt, dat hij/zij zelf op TV komt, en er nog minder op zit te wachten dat z'n moeder de huur opzegt en naar Schubbekutteveen Staphorst verhuist.

Het is met een kind van 17 nou eenmaal anders dan met een kind van 7, een kind van 7 vertel je gewoon dat jullie gaat verhuizen.

Of misschien kan het kind in kwestie wel helemaal niet met Wim overweg....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 29 november 2009 @ 22:37:00 #289
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75127938
Nou ja, kan, dat ze de kinderen van haar zus bedoelt. Maar al heeft ze zelf kinderen... ik voel niet echt dat ik er een soort recht op zou hebben ervan af te weten hoor. Het kan mij als kijker geen bal schelen. Ze zal het vast goed hebben overlegd met programmaleiding, haar kinderen en Wim. Wie ben ik dan om te vinden dat ze er in de uitzendingen iets over gezegd zou moeten hebben.
pi_75128057
Je hebt gelijk.. belachelijk om iets te vinden van die boeren en zo en dat te posten op een forum....
  zondag 29 november 2009 @ 22:41:26 #291
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75128173
Ja hoor, wat een gespeculeer weer.

Wij weten als kijkers toch niet wat er geknipt en geplakt is..... Dat oordelen altijd, worden jullie daar zelf niet moe van
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75128177
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Leandra het volgende:
Of misschien is het zo'n grenspuber.... 17/18 jaar, die er helemaal niet op zit te wachten dat z'n moeder op TV komt, dat hij/zij zelf op TV komt, en er nog minder op zit te wachten dat z'n moeder de huur opzegt en naar Schubbekutteveen Staphorst verhuist.

Het is met een kind van 17 nou eenmaal anders dan met een kind van 7, een kind van 7 vertel je gewoon dat jullie gaat verhuizen.

Of misschien kan het kind in kwestie wel helemaal niet met Wim overweg....

Al zou ze een puber hebben, bij het kort vertellen dat ze een kind heeft staat die camera toch niet meteen voor de neus?
Je kan toch vertellen dat je een kind hebt en hem/haar verder nooit in de uitzending hebben?
Genoeg voorgaande vrouwen in andere series hadden kids, die we nooit gezien hebben.
  zondag 29 november 2009 @ 22:42:15 #293
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75128220
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef Injetta het volgende:
Je hebt gelijk.. belachelijk om iets te vinden van die boeren en zo en dat te posten op een forum....

Dit gaat over de kinderen van de boeren of hun vrouwen. Die doen wat mij betreft niet per definitie mee aan het programma.
pi_75128230
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef -Mellow- het volgende:
Ja hoor, wat een gespeculeer weer.

Wij weten als kijkers toch niet wat er geknipt en geplakt is..... Dat oordelen altijd, worden jullie daar zelf niet moe van

Je weet dat je op een forum zit?
  zondag 29 november 2009 @ 22:43:05 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75128269
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al zou ze een puber hebben, bij het kort vertellen dat ze een kind heeft staat die camera toch niet meteen voor de neus?
Je kan toch vertellen dat je een kind hebt en hem/haar verder nooit in de uitzending hebben?
Genoeg voorgaande vrouwen in andere series hadden kids, die we nooit gezien hebben.
Tsja, misschien heeft ze het op voorhand zo overlegd met het kind in kwestie??
Wat Dude al zei: wie zijn wij om te eisen dat het dus gezegd had moeten worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75128377
Als ze absoluut niet wilde dat wij wisten dat ze kinderen had, had ze nu beter ook haar mond kunnen houden.

Ik begin steeds meer te denken dat het om de kinderen van haar zus gaat, omdat het anders gewoon niet klopt. Die Astrid is zo'n flapuit, die zie ik het niet opbrengen om dan heel geforceerd geheim te houden dat je kinderen hebt.
pi_75128433
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja, misschien heeft ze het op voorhand zo overlegd met het kind in kwestie??
Dan moet ze het vooral alsnog op het eind vermelden

En ik eis helemaal niks hoor, maar het is toch leuk om te bedenken wat een achterliggende gedachte zou kunnen zijn.
  zondag 29 november 2009 @ 22:46:40 #298
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75128464
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je weet dat je op een forum zit?
Dat hoeft toch niks uit te maken? Ik zie niet in waarom je op een forum sneller een oordeel ergens over moet vellen dan anders. Dit is ook maar een manier om te communiceren.

Ik begrijp gewoon niet waarom mensen het soms zo ver kunnen zoeken, dingen noemen die helemaal niet relevant zijn, oordelen over mensen die ze niet kennen op basis van selectief gekozen beelden.
pi_75128597
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Dat hoeft toch niks uit te maken? Ik zie niet in waarom je op een forum sneller een oordeel ergens over moet vellen dan anders. Dit is ook maar een manier om te communiceren.

Ik begrijp gewoon niet waarom mensen het soms zo ver kunnen zoeken, dingen noemen die helemaal niet relevant zijn, oordelen over mensen die ze niet kennen op basis van selectief gekozen beelden.

Mensen zijn meer verbaasd dat we het ineens op het einde even tussen neus en lippen horen, dan dat we het nou zo enorm veroordelen hoor.
Wat een drama kun je er in zien zeg.
pi_75128735
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef -Mellow- het volgende:

[..]
oordelen over mensen die ze niet kennen op basis van selectief gekozen beelden.
Ik stel voor om nu per direct alle topics over programma's te sluiten, want alles wat men daarover post zal altijd zijn op basis van de selectief gekozen en getoonde beelden.

Wellicht weet je het niet maar dat is zelfs een onderdeel van het succes van BZV en meer van dit soort programma's. Omdat mensen meteen gaan oordelen en lekker erover kunnen speculeren en roepen dat ze die of die vreselijk vinden of juist geweldig.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')