Als ze in april uitgerekend is, dan is ze in juli zwanger geworden.... dat ging dus idd wel heel snel.quote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Hehe die Richard ging wel snel zeg als ie al vader wordt
Maar het was op zich geen onaantrekkelijke dame. Wil wellicht een beetje erg snel maar als Richard het goed vind.
Ongelukkie denk ik... maar goed... hopelijk voor de bamischijf loopt het goed...quote:Op zondag 29 november 2009 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Hehe die Richard ging wel snel zeg als ie al vader wordt
Maar het was op zich geen onaantrekkelijke dame. Wil wellicht een beetje erg snel maar als Richard het goed vind.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Het is toch heel plausibel dat Astrid haar kinderen niet op TV heeft laten zien? Ik snap de consternatie niet. Lijkt me een hele normale keuze eigenlijk.![]()
Mij ook, maar als ze nog (heel) jong zijn, dan verhuizen ze natuurlijk gewoon mee, en kennelijk is dat nog een issue.quote:Op zondag 29 november 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Het is toch heel plausibel dat Astrid haar kinderen niet op TV heeft laten zien? Ik snap de consternatie niet. Lijkt me een hele normale keuze eigenlijk.![]()
Nou, dat mag ze toch zeker wel zelf wetenquote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Injetta het volgende:
Ze had toch op zijn minst een keertje iets kunnen zeggen over die kinderen, dan hoeven ze nog steeds niet op de tv. Maar ze heeft ze gewoon doodgezwegen. Dat is raar... Dat je niet eens een keertje iets over ze vertelt of zegt dat je ze mist of benieuwd bent hoe zij op de situatie zullen reageren.
Je weet toch helemaal niet wat ze Wim heeft verteld. Volgens mij gaat het ons niks aan. Het is toch helemaal niet relevant voor ons, kijkersquote:Lijkt me toch ook weer gek als kind dat je moeder zich een week vermaakt op een boerderij en niet een keertje blijk geeft dat ze aan je denkt of haar nieuwe vriend graag wil vertellen hoe blij/trots ze is met haar kinderen.
Ik zie niet in waarom dat niet relevant is. Het is toch een onderdeel van haar leven (en niet onbelangrijk als het haar kinderen zijn). Het gaat om een programma waarbij mensen op zoek zijn naar een levenspartner en niet naar een keertje een date.quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, dat mag ze toch zeker wel zelf weten![]()
[..]
Je weet toch helemaal niet wat ze Wim heeft verteld. Volgens mij gaat het ons niks aan. Het is toch helemaal niet relevant voor ons, kijkers
quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Leandra het volgende:
Of misschien is het zo'n grenspuber.... 17/18 jaar, die er helemaal niet op zit te wachten dat z'n moeder op TV komt, dat hij/zij zelf op TV komt, en er nog minder op zit te wachten dat z'n moeder de huur opzegt en naar Schubbekutteveen Staphorst verhuist.
Het is met een kind van 17 nou eenmaal anders dan met een kind van 7, een kind van 7 vertel je gewoon dat jullie gaat verhuizen.
Of misschien kan het kind in kwestie wel helemaal niet met Wim overweg....
Dit gaat over de kinderen van de boeren of hun vrouwen. Die doen wat mij betreft niet per definitie mee aan het programma.quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef Injetta het volgende:
Je hebt gelijk.. belachelijk om iets te vinden van die boeren en zo en dat te posten op een forum....
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef -Mellow- het volgende:
Ja hoor, wat een gespeculeer weer.
Wij weten als kijkers toch niet wat er geknipt en geplakt is..... Dat oordelen altijd, worden jullie daar zelf niet moe van
Tsja, misschien heeft ze het op voorhand zo overlegd met het kind in kwestie??quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al zou ze een puber hebben, bij het kort vertellen dat ze een kind heeft staat die camera toch niet meteen voor de neus?
Je kan toch vertellen dat je een kind hebt en hem/haar verder nooit in de uitzending hebben?
Genoeg voorgaande vrouwen in andere series hadden kids, die we nooit gezien hebben.
Dan moet ze het vooral alsnog op het eind vermeldenquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, misschien heeft ze het op voorhand zo overlegd met het kind in kwestie??
Dat hoeft toch niks uit te maken? Ik zie niet in waarom je op een forum sneller een oordeel ergens over moet vellen dan anders. Dit is ook maar een manier om te communiceren.quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niks uit te maken? Ik zie niet in waarom je op een forum sneller een oordeel ergens over moet vellen dan anders. Dit is ook maar een manier om te communiceren.
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen het soms zo ver kunnen zoeken, dingen noemen die helemaal niet relevant zijn, oordelen over mensen die ze niet kennen op basis van selectief gekozen beelden.
Ik stel voor om nu per direct alle topics over programma's te sluiten, want alles wat men daarover post zal altijd zijn op basis van de selectief gekozen en getoonde beelden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
oordelen over mensen die ze niet kennen op basis van selectief gekozen beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |