quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef NoBody122 het volgende:
TS is jaloers omdat hij zelf geen hypes kan imiteren
quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef NoBody122 het volgende:
TS is jaloers omdat hij zelf geen hypes kan imiteren
quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Aethereal het volgende:
Één van de betere OPs van de laatste tijd.
JEEEEJ!quote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef Jiggy_Dje het volgende:
We hebben nu voornamelijk vechttopics.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:41 schreef murphyjenkins het volgende:
Eerst hadden we in het begin van dit jaar een Antiliaanse knul. Persoonlijk vond ik hem wel leuk alleen, toen liep iedereen over straat woorden te roepen zoals:
- Deze fiets is goed goed mattie
- Sjek , sjek
- Gino pietermaai van de OUWDE BAWK
Later dit jaar, rond augustus kregen we een stelletje jongeren uit Brabant wat weer helemaal hot was.
Net als bij andere hypes probeerde iedere jostie deze jongeren te imiteren met quotes zoals:
- Ge kende groete uit brabant krijgen kut
- Kom hier met die bal jonge.
- Ik bende zeker toch geen mongol
En nu november, hebben we een nieuwe hype overgewaaid uit Belgie die ook weer een paar veel gebruikte quotes kent:
- Ik sla op u muil , vuile nazi bloem.
- GODMILJAAR!
- Honderd miljoen miljard.
Aan dit gedrag, mijn beste mede-fok!kers, erger ik mij.
Wat voor krachttermen moet je anders gebruiken?quote:Op maandag 23 november 2009 21:23 schreef Dastan het volgende:
Of mensen die 'lol' en 'rofl' en 'o-em-djie' in het echt gebruiken.
1e = Gino Pietermaaiquote:Op maandag 23 november 2009 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij mis ik iets, ik heb geen idee wat de eerste en de derde hype is namelijk
Ok, ik heb iets gemist dusquote:Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
1e = Gino Pietermaai
3e = Kabouter Wesley
LOL is de enige die ik gebruik , maar alleen on the interwebsquote:Op maandag 23 november 2009 21:26 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wat voor krachttermen moet je anders gebruiken?
Inderdaad, ik kan niet begrijpen dat mensen dat leuk vinden. Zegt denk ik meer wat over het intellect van die mensenquote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef Aethereal het volgende:
Kabouter Wesley is gewoon flauw. Soms zegt hij wel grappige dingen, maar dat is gewoon wannabe NKOTB.
O, wat was dat erg zeg. Nu nog hoor ik het wel eens. Vreselijk.quote:Op maandag 23 november 2009 21:55 schreef CasB het volgende:
Ach, vorig jaar was het die klotebuikspreker, dus het had erger gekund.
quote:
De klacht moet eigenlijk niet zijn dat mensen het imiteren, maar mensen zoals flubberkut hierboven die het fout doen en dan zelf als een schaap met blafkanker gaan lopen lachenquote:Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
NewKids, wel vermakelijk 'Verrekte Mongol', en die heerlijke uitspraak van 'Kut'
Zie je niet dat we godverdomme aan 't werken zijn!!
- Jaa, Kut!
Krijg je van de hele dag op fok rondhangen...quote:Op maandag 23 november 2009 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij mis ik iets, ik heb geen idee wat de eerste en de derde hype is namelijk
Snap je nu pas waar mongol vandaan komt? Jonguh jij hebt zeker pas net van maaskantje geheurt???quote:
.. met un bapao erbij.quote:Op maandag 23 november 2009 22:07 schreef Tiemie het volgende:
wie is hier nou de snackbar jonge, gij of ik?
Bakpau!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |