quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Hij zei in de klas dat ik een snitch ben, dat ik hem heb genaaid enzo, terwijl z'n vader het zelf al wist (een ander probleem). Hij ging me nadoen in de klas en ik weet hoe hij is, hij gaat me niet serieus nemen als ik 'm erop aanspreek. Ik bleef het bij het eerste probleem ook ontkennen, omdat ik het eerst zelf met m'n neef over wilde hebben, maar m'n oom vroeg het op zo'n manier, dat ik echt niet meer kon liegen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je wil niet de moeite nemen om met hem te praten? Niet erg behulpzaam, als je het mij vraagt.
Verder weet ik niet hoe de communicatie verloopt bi jou en jouw familie. Maar als iemand, in dit geval je oom, straight to the point iets wil vragen omtrent mogelijke problemen van een ander zou ik proberen die persoon te helpen, dus dit hoeft niet meteen "naaien" te zijn.
Denk dat je in dit soort situaties toch niet een standaard oplossing moet zoeken. Gewoon handelen vanuit wat jij denkt dat het beste is. Maar het begrip "vemoeden" is wel heel ruim natuurlijk. Zoveel mogelijk uitgaan van de feiten.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wikwakka2, het verschilt per oog, maar ik kies toch voor bruin.
Je hebt op blauw gestemd? wat klopt daar dan niet aan? Ik zie dat er nog iemand op blauw heeft gestemd.quote:Op maandag 23 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wtf, ik heb voor blauw gestemd, dat klopt niet
ik klikte op bruinquote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt op blauw gestemd? wat klopt daar dan niet aan?
Vertel het met een lied:quote:Op maandag 23 november 2009 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
dan heb ik het net gepost, maar iemand van heel dichtbij lekker wiet doen (ok, nu denk jij, wiet, boeiend!, maar bij ons is het heel boeiend, ja)
dus hoe vertel ikd it aan papa en mama
Natuurlijk ging dat niet meer, je mag maar één keer stemmen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:35 schreef Min-e het volgende:
Heb blauw gestemd.![]()
Wilde op alle kleuren klikken, maar dat ging niet meer. Stomme poll.
ik zag het eigenlijk zo voor me:quote:
Hey, weg daarmeequote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Julis het volgende:
Klik hier voor bruin http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=346542&aid=2
Nee de poll is beïnvloed door een corrupte Omanees.quote:Op maandag 23 november 2009 20:37 schreef WAARHEID het volgende:
Turken houden van blauwe ogen? Vreemd.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De poll spreekt boekdelen:
[ afbeelding ]
Filosofeer daar maar eens over.
Omani, lutserquote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee de poll is beïnvloed door een corrupte Omanees.
Het is een feit dat hij het wekelijks gebruikt en hoe kan ik het nietpersoonlijk houden, het is m'n neef, daar ga ik niet over handelen als over een onbekende.quote:Op maandag 23 november 2009 20:40 schreef Min-e het volgende:
Oh en Bilmiyorem, ik krijg wel vaker het idee dat jij dingen met elkaar op een hoop gooit. Dus dat je dingen te persoonlijk maakt. Probeer te handelen vanuit de 'feiten'.
Maakt dat een aandachtspunt. (Zou mijn baas zeggen).
Goedenavond, je kan het doen. Stel dat het morgen niet meer kan, maar haal wel meteen veel, anders is het zonde van je energie.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zwaar zin in chocolade, de PLUS sluit over 20 minuten, zal ik rennen?
Oh, goedenavond trouwens.
Chocolade is verslavend, dus haram. Niet doen!quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Hehehe, ik bedenk me net dat ik een pak oreo koekjes beneden heb liggen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goedenavond, je kan het doen. Stel dat het morgen niet meer kan, maar haal wel meteen veel, anders is het zonde van je energie.
Jawel, ik kan niet zonder. Ik ben bereid om te branden voor choco.quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Chocolade is verslavend, dus haram. Niet doen!
Nee.quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Chocolade is verslavend, dus haram. Niet doen!
Chocoladejunkquote:Op maandag 23 november 2009 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, ik kan niet zonder. Ik ben bereid om te branden voor choco.
Je neef is een persoon. Iemand waarvan jij het idee hebt dat ie iets doet, wat problematisch kan zijn. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij het wekelijks gebruikt en hoe kan ik het nietpersoonlijk houden, het is m'n neef, daar ga ik niet over handelen als over een onbekende.
Het zit er gewoon tussen!quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
We hebben geen melk meer. Oreo's zonder melk vind ik echt nergens naar smaken.
Goedenavondquote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb die met een choco vulling.quote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zit er gewoon tussen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
En wil je svp ophouden over chocola, probeer een paar weken niet te snoepen.
Ja he, ik heb em 2 keer gezien. Met zusje en daarna met andere zusje.quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef IHVK het volgende:
Heb net Harry Potter 6 gezien.
Goede film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |