quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Hij zei in de klas dat ik een snitch ben, dat ik hem heb genaaid enzo, terwijl z'n vader het zelf al wist (een ander probleem). Hij ging me nadoen in de klas en ik weet hoe hij is, hij gaat me niet serieus nemen als ik 'm erop aanspreek. Ik bleef het bij het eerste probleem ook ontkennen, omdat ik het eerst zelf met m'n neef over wilde hebben, maar m'n oom vroeg het op zo'n manier, dat ik echt niet meer kon liegen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je wil niet de moeite nemen om met hem te praten? Niet erg behulpzaam, als je het mij vraagt.
Verder weet ik niet hoe de communicatie verloopt bi jou en jouw familie. Maar als iemand, in dit geval je oom, straight to the point iets wil vragen omtrent mogelijke problemen van een ander zou ik proberen die persoon te helpen, dus dit hoeft niet meteen "naaien" te zijn.
Denk dat je in dit soort situaties toch niet een standaard oplossing moet zoeken. Gewoon handelen vanuit wat jij denkt dat het beste is. Maar het begrip "vemoeden" is wel heel ruim natuurlijk. Zoveel mogelijk uitgaan van de feiten.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wikwakka2, het verschilt per oog, maar ik kies toch voor bruin.
Je hebt op blauw gestemd? wat klopt daar dan niet aan? Ik zie dat er nog iemand op blauw heeft gestemd.quote:Op maandag 23 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wtf, ik heb voor blauw gestemd, dat klopt niet
ik klikte op bruinquote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt op blauw gestemd? wat klopt daar dan niet aan?
Vertel het met een lied:quote:Op maandag 23 november 2009 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
dan heb ik het net gepost, maar iemand van heel dichtbij lekker wiet doen (ok, nu denk jij, wiet, boeiend!, maar bij ons is het heel boeiend, ja)
dus hoe vertel ikd it aan papa en mama
Natuurlijk ging dat niet meer, je mag maar één keer stemmen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:35 schreef Min-e het volgende:
Heb blauw gestemd.![]()
Wilde op alle kleuren klikken, maar dat ging niet meer. Stomme poll.
ik zag het eigenlijk zo voor me:quote:
Hey, weg daarmeequote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Julis het volgende:
Klik hier voor bruin http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=346542&aid=2
Nee de poll is beïnvloed door een corrupte Omanees.quote:Op maandag 23 november 2009 20:37 schreef WAARHEID het volgende:
Turken houden van blauwe ogen? Vreemd.
quote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De poll spreekt boekdelen:
[ afbeelding ]
Filosofeer daar maar eens over.
Omani, lutserquote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee de poll is beïnvloed door een corrupte Omanees.
Het is een feit dat hij het wekelijks gebruikt en hoe kan ik het nietpersoonlijk houden, het is m'n neef, daar ga ik niet over handelen als over een onbekende.quote:Op maandag 23 november 2009 20:40 schreef Min-e het volgende:
Oh en Bilmiyorem, ik krijg wel vaker het idee dat jij dingen met elkaar op een hoop gooit. Dus dat je dingen te persoonlijk maakt. Probeer te handelen vanuit de 'feiten'.
Maakt dat een aandachtspunt. (Zou mijn baas zeggen).
Goedenavond, je kan het doen. Stel dat het morgen niet meer kan, maar haal wel meteen veel, anders is het zonde van je energie.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zwaar zin in chocolade, de PLUS sluit over 20 minuten, zal ik rennen?
Oh, goedenavond trouwens.
Chocolade is verslavend, dus haram. Niet doen!quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Hehehe, ik bedenk me net dat ik een pak oreo koekjes beneden heb liggen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goedenavond, je kan het doen. Stel dat het morgen niet meer kan, maar haal wel meteen veel, anders is het zonde van je energie.
Jawel, ik kan niet zonder. Ik ben bereid om te branden voor choco.quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Chocolade is verslavend, dus haram. Niet doen!
Nee.quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Chocolade is verslavend, dus haram. Niet doen!
Chocoladejunkquote:Op maandag 23 november 2009 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, ik kan niet zonder. Ik ben bereid om te branden voor choco.
Je neef is een persoon. Iemand waarvan jij het idee hebt dat ie iets doet, wat problematisch kan zijn. Niets meer niets minder.quote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij het wekelijks gebruikt en hoe kan ik het nietpersoonlijk houden, het is m'n neef, daar ga ik niet over handelen als over een onbekende.
Het zit er gewoon tussen!quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
We hebben geen melk meer. Oreo's zonder melk vind ik echt nergens naar smaken.
Goedenavondquote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb die met een choco vulling.quote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zit er gewoon tussen!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
En wil je svp ophouden over chocola, probeer een paar weken niet te snoepen.
Ja he, ik heb em 2 keer gezien. Met zusje en daarna met andere zusje.quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef IHVK het volgende:
Heb net Harry Potter 6 gezien.
Goede film.
Hou toch op, we weten allemaal dat een vrouw niet zonder choco kan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
En wil je svp ophouden over chocola, probeer een paar weken niet te snoepen.
Tjah, niet iedereen handelt hetzelfde, bij jou heb ik meer het idee dat je je neef behandelt als een nummer/een onbekende. Ik weet dat hij het doet en dat het problematisch is. Hij gedraagt zich als een idioot. Het wordt ook lastiger voor hem om te stoppen, als z'n ouders er pas veel later achter komen. Ik ga het wel vertellen, maar ik weet nog niet hoe.quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je neef is een persoon. Iemand waarvan jij het idee hebt dat ie iets doet, wat problematisch kan zijn. Niets meer niets minder.
Dus dat naaien, snitchen, en hij zei dit of probeerde dat. Probeer dat er niet bij te betrekken.
In de bios?quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja he, ik heb em 2 keer gezien. Met zusje en daarna met andere zusje.
Het werkt, heb nu trek.quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
*Schuift een oreo koekje onder Mine haar neus*
Wrom?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
school belde net, over dat ik wss van school af moet, m'n moeder is nu boos op mij, terwijl er niets klopt van het verhaal
boosheid
Ja ik ben iemand die iedereen hetzelfde probeert te behandelen. Maar we hadden het niet over mij.quote:Op maandag 23 november 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tjah, niet iedereen handelt hetzelfde, bij jou heb ik meer het idee dat je je neef behandelt als een nummer/een onbekende. Ik weet dat hij het doet en dat het problematisch is. Hij gedraagt zich als een idioot. Het wordt ook lastiger voor hem om te stoppen, als z'n ouders er pas veel later achter komen. Ik ga het wel vertellen, maar ik weet nog niet hoe.
Dat is zo'n vieze Amerikaanse gewoonte, nasty gewoonquote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We hebben geen melk meer. Oreo's zonder melk vind ik echt nergens naar smaken.
Hoe wil je muesli dan eten? Ik dip koekjes nooit in melk, maar oreo's in melk vind ik gewoon lekker.quote:Op maandag 23 november 2009 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo'n vieze Amerikaanse gewoonte, nasty gewoon. Hetzelfde als je muesli/cruesli/cereals in melk doen, bah
.
Gedrag: ostentatieve desinteresse + ongelukkigheid (zogenaamd, ben niet contactgestoord, maar sluit me niet zo snel bij iemand aan, te veel meningsverschillen, je zou zeggen dat dat er niet toe doet, maar wel als je naar gedrag van anderen kijkt) + cijfers, ze zei dat Nederlands het best ging, maar daar sta ik niet eens het hoogst voor.quote:
Dat is ook waar.quote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja ik ben iemand die iedereen hetzelfde probeert te behandelen. Maar we hadden het niet over mij.
Wat een kutschool, ik zou juist psychologisch hulp aanbieden als school zijnde. Misschien is het maar beter ook dat je daar weggaatquote:Op maandag 23 november 2009 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gedrag: ostentatieve desinteresse + ongelukkigheid (zogenaamd, ben niet contactgestoord, maar sluit me niet zo snel bij iemand aan, te veel meningsverschillen, je zou zeggen dat dat er niet toe doet, maar wel als je naar gedrag van anderen kijkt) + cijfers, ze zei dat Nederlands het best ging, maar daar sta ik niet eens het hoogst voor.
Ja geweldige tekenfilms zijn datquote:
Nou.. de enige reden waarom ze me kunnen wegsturen, blijft m'n cijferlijst. Verder kunnen ze me niets maken, alleen slecht over me praten op de vergadering. Gedrag speelt niet zo'n grote rol. Psychologisch hulp lijkt me ook niet nodig, ik weet zelf wat ik heb en dat is gewoon dat ik me niet zo makkelijk aansluit bij anderen. Veel op de achtergrond blijven enzo, kan het met de meeste mensen niet zo goed vinden. Maar dat kan ik hier beter niet zeggen, want dan word ik snel autist ofzo genoemdquote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een kutschool, ik zou juist psychologisch hulp aanbieden als school zijnde. Misschien is het maar beter ook dat je daar weggaat
Die is toch al oud?quote:
Met yoghurt of vlaquote:Op maandag 23 november 2009 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe wil je muesli dan eten? Ik dip koekjes nooit in melk, maar oreo's in melk vind ik gewoon lekker.
Maar we hebben dus geen melk meer thuis en eet ik nu zelfgemaakte chocomousse.
Psychologische hulp is niet alleen om vast te stellen wat eraan schort, maar kan je juist helpen. Iedereen heeft wel verbeterpunten.quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou.. de enige reden waarom ze me kunnen wegsturen, blijft m'n cijferlijst. Verder kunnen ze me niets maken, alleen slecht over me praten op de vergadering. Gedrag speelt niet zo'n grote rol. Psychologisch hulp lijkt me ook niet nodig, ik weet zelf wat ik heb en dat is gewoon dat ik me niet zo makkelijk aansluit bij anderen. Veel op de achtergrond blijven enzo, kan het met de meeste mensen niet zo goed vinden. Maar dat kan ik hier beter niet zeggen, want dan word ik snel autist ofzo genoemdterwijl dat niet het geval is
Uh nee?quote:Op maandag 23 november 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die is toch al oud?
[..]
Met yoghurt of vla![]()
Als je cijfers onvoldoende zijn en je bent al een keer blijven zitten, dan houdt het op. Maar hoe nu verder? Als je moeite hebt om aansluiting te zoeken bij anderen dan zal je dat in alle dingen beïnvloeden. Probeer het maar eens uit te houden met je collega's in je toekomstige baan. Weet je het zeker dat je het alleen af kan?quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nou.. de enige reden waarom ze me kunnen wegsturen, blijft m'n cijferlijst. Verder kunnen ze me niets maken, alleen slecht over me praten op de vergadering. Gedrag speelt niet zo'n grote rol. Psychologisch hulp lijkt me ook niet nodig, ik weet zelf wat ik heb en dat is gewoon dat ik me niet zo makkelijk aansluit bij anderen. Veel op de achtergrond blijven enzo, kan het met de meeste mensen niet zo goed vinden. Maar dat kan ik hier beter niet zeggen, want dan word ik snel autist ofzo genoemdterwijl dat niet het geval is
Oh, hij stond al eerder op joetoep.quote:Op maandag 23 november 2009 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uh nee?
Hij is vandaag pas op tv geweest.
yoghurt?
bron?quote:Op maandag 23 november 2009 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, hij stond al eerder op joetoep.
Al 1 uur en 3 kwartier!quote:Op maandag 23 november 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Die is toch al oud?
Uit ervaring weet ik dat van school verwisselen een grote stap lijkt, maar uiteindelijk was het voor mij wel een beetje een openbaring.quote:Op maandag 23 november 2009 21:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Psychologische hulp is niet alleen om vast te stellen wat eraan schort, maar kan je juist helpen. Iedereen heeft wel verbeterpunten.
Maar misschien is een nieuwe school, met andere mensen helemaal geen slecht idee toch? Kan heel goed voor je uitpakken misschien? Uit eerdere dingen die je vertelde bleek niet dat je het zo naar je zin had daar.
Goh, ook al een keer van school afgetrapt?quote:Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Uit ervaring weet ik dat van school verwisselen een grote stap lijkt, maar uiteindelijk was het voor mij wel een beetje een openbaring.
Ik heb hem toch echt vorige week al gezien. Ik zou zweren dat hij al op youtube o.i.d. stond.quote:
Neuh, dit was vrijwilligquote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goh, ook al een keer van school afgetrapt?
Thuisbezorgde kebab is echt niet te vreten, hier in rotterdam doen ze er ook altijd bijna anderhalf uur overquote:Op maandag 23 november 2009 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb besloten om Adana kebab te bestellen.![]()
Dikke vreetkick.
hmm dat is wel raar.quote:Op maandag 23 november 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb hem toch echt vorige week al gezien. Ik zou zweren dat hij al op youtube o.i.d. stond.
Ja het is best eng natuurlijk, blijft een stap naar het onbekende. Maar vaak is iets nieuws achteraf niet slecht, integendeel juist.quote:Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat van school verwisselen een grote stap lijkt, maar uiteindelijk was het voor mij wel een beetje een openbaring.
Je gelooft het niet, of welquote:
Verandering van spijs doet etenquote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja het is best eng natuurlijk, blijft een stap naar het onbekende. Maar vaak is iets nieuws achteraf niet slecht, integendeel juist.
Het zou wel goed zijn voor een nieuwe start (bij de docenten), maar dat maakt verder niet veel uit, als ik op deze school m'n best doe, haal ik het ook gewoon. Ik ga niet naar een andere school om nieuwe mensen te ontmoeten, want vrienden heb ik wel in andere klassen.quote:Op maandag 23 november 2009 21:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Psychologische hulp is niet alleen om vast te stellen wat eraan schort, maar kan je juist helpen. Iedereen heeft wel verbeterpunten.
Maar misschien is een nieuwe school, met andere mensen helemaal geen slecht idee toch? Kan heel goed voor je uitpakken misschien? Uit eerdere dingen die je vertelde bleek niet dat je het zo naar je zin had daar.
Thuisbezorgd is toch een site waar verschillende restaurants aan vastzitten? Ik bestel altijd via justeat.nl, bij thuisbezorgd.nl kan ik niet bestellen, geen restaurants. Maar goed, het restaurant waar ik altijd bestel is juist super lekker, binnen drie kwartier bezorgd maar altijd warm en vers.quote:Op maandag 23 november 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neuh, dit was vrijwillig.
[..]
Thuisbezorgde kebab is echt niet te vreten, hier in rotterdam doen ze er ook altijd bijna anderhalf uur over. Mischien smaakt het daarom altijd zo slecht.
Ik heb drie verschillende shoarma/kebabtenten geprobeerd, en geen enkele keer vond ik het lekker smaken. Kan ik het beter vers halen, is het nog goedkoper ook.quote:Op maandag 23 november 2009 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is toch een site waar verschillende restaurants aan vastzitten? Ik bestel altijd via justeat.nl, bij thuisbezorgd.nl kan ik niet bestellen, geen restaurants. Maar goed, het restaurant waar ik altijd bestel is juist super lekker, binnen drie kwartier bezorgd maar altijd warm en vers.
Zo erg is het niet hoorquote:Op maandag 23 november 2009 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je cijfers onvoldoende zijn en je bent al een keer blijven zitten, dan houdt het op. Maar hoe nu verder? Als je moeite hebt om aansluiting te zoeken bij anderen dan zal je dat in alle dingen beïnvloeden. Probeer het maar eens uit te houden met je collega's in je toekomstige baan. Weet je het zeker dat je het alleen af kan?
Ik kan mij niet herinneren dat een docent mij ooit vervelend heeft gevondenquote:Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had even het idee dat dit een forum is met allemaal recalcitrante pikken
Oh hmm, dan heb jij gewoon pech denk ik.quote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb drie verschillende shoarma/kebabtenten geprobeerd, en geen enkele keer vond ik het lekker smaken. Kan ik het beter vers halen, is het nog goedkoper ook.
Dat is wel vreemd danquote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh hmm, dan heb jij gewoon pech denk ik.Als ik telefonisch bestel bij de restaurants die niet zijn verbonden aan justeat.nl dan krijg ik altijd een slappe lauwe hap, niet lekker.
Maar via justeat.nl krijg ik juist goed eten.
Ik ga er hier even vanuit dat kebab/shoarma/donershops niet meetellen?quote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef Min-e het volgende:
Zijn jullie weleens te vinden in Turkse restaurants? Zo ja, de bevindingen graag.
Wij hebben hier op een handjevol pizzeria's na geen Turkse restaurants.quote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef Min-e het volgende:
Zijn jullie weleens te vinden in Turkse restaurants? Zo ja, de bevindingen graag.
Maar het ligt toch niet aan die bezorgsites? Het ligt gewoon aan het restaurant waar je besteld, maar probeer justeat.nl maar ja, kun je misschien een nieuw restaurant uitproberen.quote:Op maandag 23 november 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd dan. Of mischien zijn ze bang dat je ze een slecht cijfer geeft als ze geen fatsoenlijke ten afleveren
. Ik ga justeat.nl dan maar eens proberen.
Is het niet onder je niveau? En ja, interesses verschillen nu eenmaal, maar ik hoop dat je buiten school je ei kwijt kan. Ach, het is maar school moet je maar denkenquote:Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
maar de meeste lessen op school zijn slaapverwekkend
waarom heb jij van school gewisseld?quote:Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij hebben wel wat, maar haalt het niet bij de dingen die je thuis voorgeschoteld krijgt.quote:Op maandag 23 november 2009 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben hier op een handjevol pizzeria's na geen Turkse restaurants.De laatste keer dat ik heb gegeten bij een Turks restaurant was een Ottomaans restaurant in Utrecht. Het eten daar was wel oke, en hele aardige en vriendelijke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |