lekker, leuke dingen gekocht?quote:Op maandag 23 november 2009 20:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vandaag zo heerlijk gewinkeld, in de storm! Ik kwam echt met 2 handen vol met tassen thuis!
Shoppingtherapy
Had je therapie nodig?quote:Op maandag 23 november 2009 20:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vandaag zo heerlijk gewinkeld, in de storm! Ik kwam echt met 2 handen vol met tassen thuis!
Shoppingtherapy
Volhouden! Afsluiten voor het gezeik en zelf vrolijk doen, dat zal ze leren.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef m@x het volgende:
Allemaal voor mij Secret Santa-PM?
Goedenavond en weltrusten. Nog 18 dagen werken tot mijn kerstvakantie begint. Ben even zo klaar met mijn werk. Elke ochtend vol goede moed er naartoe en ik heb één stap over de drempel gezet en het geklaag, gemopper en gezeur van de collega's begint alweer. *Poef* weg is de energie
YPPY Ratelband. Echt. Ik voorzie een compleet nieuwe carriere voor jequote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Volhouden! Afsluiten voor het gezeik en zelf vrolijk doen, dat zal ze leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Aaaaah, goedzo PM! Dat had je al een paar weken nodig, he?
Nou dat laatste was voor mij de reden om ook wel te móeten shoppen,quote:Op maandag 23 november 2009 21:38 schreef snoopy het volgende:
Wat fijn PM!
Ik zou ook wel nieuwe dingen willen kopen maar ja, die kilo's die ik nog kwijt wil willen mij niet kwijt
Aw, sneuquote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:
En Moussy, lekker is dat he..![]()
Ik heb een ziek meisje, arm schaap neus kapot, constante loopneus, schorre keel, moeite met slikken en dikke koorts .
en dan baal ik dat ze geen zetpil mag voor zoies, zou het toch iets verzachten, hoop maar dat ze nu wel in slaap blijft, ze werd eerder om de tien minuten wakker gillend
Zijn bed komt hij uit....quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef freecell het volgende:
piglet: gewoon in bed leggen?
Niet zo handig trouwens zolang in de auto slapen, maar ze zijn ook niet wakker te houden als ze moe zijn!
Hij zal morgen wel lekker uitslapen
Waaah, das balen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 06:43 schreef Kleurdoos het volgende:
wheuh nog steeds erg ziek hier.. vriend komt eerder thuis om te helpen met elin
Dat zei die van ons ook al, Cas heeft de tacogriep dus ook al gehad, van echt het ene op het andere moment 40gr, die appelwangetjes stonden wel heel liefquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:40 schreef Lois het volgende:
Alles met veel snot is RS (achtig) en alles met veel koorts zonder snot is mexicaans, aldus mijn huisarts.
Allemaal heel erg veel beterschap!
En Elin is nog nooit ziek geweest toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:22 schreef Kleurdoos het volgende:
bweuh elin nu ook, 38,3
ik denk zelf trouwens niet dat t tacogriep is want ik hoest niet, alleen niezen, spierpijn, buikgriep, keelpijn en koorts.
Arme Senna..nog steeds
Ik heb tranen met tuiten gehuild!quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen!Nu nog een moment vinden om hem te gaan kijken.
Dan ben je vlak in de buurt!quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Lishe het volgende:
Wij hebben een dagje Maastricht en superdeluuks hotel in Valkenburg (haha) geboekt, halverwege december. Zoooooveel zin in en zo aan toe. Ik ga Zoover.nl maar weer lezen over ons hotelding. <3
Eerst veel snot, geen koorts, daarna veel snot en hoesten en hoge koorts - enig idee wat dat dan moet zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:40 schreef Lois het volgende:
Alles met veel snot is RS (achtig) en alles met veel koorts zonder snot is mexicaans, aldus mijn huisarts.
Allemaal heel erg veel beterschap!
das tofquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan ben je vlak in de buurt!![]()
Ik weet niet of je van plan was om in Valkenburg naar de kerstmarkt in de grotten te gaan?
I knowquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef Lois het volgende:
Toch klinkt dat juist wel RS achtig Miss Sly. Je moet het zo zien, RS is een gewone verkoudheid/griep. Het is potentieel gevaarlijk voor risicokindjes (vroeggeboorte, astma etc.) maar het merendeel van de kinderen/mensen ziet het als een gewone griep/verkoudheid.
Maar goed ik ben geen dokter heen ik zit achter een schermpje dus ik stel geen diagnose.
Gewoon gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know
Als ze morgen niet een beetje beter is, ga ik even terug naar de huisarts. Dat is toch niet overdreven of raar? 4 dagen koorts en ellendig is toch een goede reden? Of kunnen ze niets doen...
ik heb geen idee, voel me een echte n00b nu
ik wist dat iets vergeten was!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:06 schreef Ynske het volgende:
Hebben jullie Zembla gezien over de babysterfte in Nederland gister?
t ging oa over dat er best veel babies overlijden door t door laten lopen van zwangere vrouwen tot 42 weken, en nog andere oorzaken,, en de verschillen met andere europese landen. vond t wel innteressantquote:
Wij vinden er toen niet veel aanquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
das tofmoeten ze ook met de stoomtrein gaan
Dat soort dingen vind ik zo eng om te wetenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
t ging oa over dat er best veel babies overlijden door t door laten lopen van zwangere vrouwen tot 42 weken, en nog andere oorzaken,, en de verschillen met andere europese landen. vond t wel innteressant
quote:
quote:de kerstmarkt dan, stoomtreinen zijn wel leuk![]()
kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:14 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik zo eng om te weten. Ik ga dat eens aankaarten bij de vk
.
Is dat nog ergens te zien op internet? Heb het al, sorry, ben soms zo lui/ gemakkelijk ingesteldquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen
k vond t wel interessant, ze betrokken ook professoren erbij, en bv een gynecoloog uit belgie, met hoe het er daar aan toe gaat, en dat ze daar de beslissing genomen hebben om iemand niet verder te laten lopen dan 41 weken en de onderbouwing ervan enzo
ja http://zembla.vara.nl/quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Is dat nog ergens te zien op internet?
hier staat hij ook http://player.omroep.nl/?aflID=10337790quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:21 schreef Groofsken het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg geen aflevering maar een tekst. Maar das ook al interessant.![]()
daar zag ik t bij ja. maar goed, online staat hij ook nogquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef Asyniur het volgende:
De herhaling van Zembla was een uur geleden
Gisteren vertelde een moeder van een van mijn leerlingen dat ze met 43 wk is ingeleid, en het uiteindelijk alsnog een keizersnede is geworden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:14 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik zo eng om te weten. Ik ga dat eens aankaarten bij de vk
.
wilden ze bij mij ook doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gisteren vertelde een moeder van een van mijn leerlingen dat ze met 43 wk is ingeleid, en het uiteindelijk alsnog een keizersnede is geworden.
Brrrrrr
Dan zou Sjors gewoon een 2010 kind worden ofzo.
43 weken pas!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gisteren vertelde een moeder van een van mijn leerlingen dat ze met 43 wk is ingeleid, en het uiteindelijk alsnog een keizersnede is geworden.
Brrrrrr
Dan zou Sjors gewoon een 2010 kind worden ofzo.
na 4 dagen koorts is een check-up nooit mis.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know
Als ze morgen niet een beetje beter is, ga ik even terug naar de huisarts. Dat is toch niet overdreven of raar? 4 dagen koorts en ellendig is toch een goede reden? Of kunnen ze niets doen...
ik heb geen idee, voel me een echte n00b nu
Heel interessant, maar ook zo verdrietig met die voorbeeldverhalen dat ik dit soort dingen voorlopig toch maar beter niet kan kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier staat hij ook http://player.omroep.nl/?aflID=10337790
Kind is inmiddels ook een jaar of 10, zal wel bijgesteld zijn. Al heb ik onlnags wel ergens gelezen (geloof zelfs hier op fok) van een ziekenhuis dat 42+6 nog aanhield als alles goed was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:57 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
43 weken pas!
ik dacht dat 42 weken standaard was.
en dat overtijd laten lopen, het is bekend dat de placenta aan het eind achteruit gaat, maar daarom word je ook heel vaak gecontroleerd als je overtijd bent. tis een keuze: wachten tot het kind zelf komt, (als het er zelf optimaal klaar voor is) of een risico lopen op een minder functionerende placenta...
zonde, 24 december is zo'n mooie datum om jarig te zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wilden ze bij mij ook doen
ik was 24 dec 09 uitgerekend en ze wilden me pas op 12 jan. inleiden!
(gelukkig kwam ze al op 3 jan
Ik ben ook cultuurbarbaar danquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:43 schreef Stout het volgende:
En weer is een artiest gaan hemelen....Pim Koopman van Kayak is overleden... ik denk zo maar es dat het concert van zondag niet door gaat... pff weer iemand veel te vroeg
ik zet gewoon wat neer, eet ze het fijn, eet ze het niet, pech hoort erbij toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:39 schreef chacama het volgende:
Da's jammer. Misschien iets van rijstepap?
Ik werd met 41+6 ingeleid (of nou ja, poging totquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
zonde, 24 december is zo'n mooie datum om jarig te zijn![]()
Maargoed ik ben dus de 12de uitgerekend, ik ga de gyneacoloog heel veel vuurwerk door zn strot douwen als hij mij pas in januari laat baren!
hier ook hoor, bij veel vruchtwater laten ze je gerust 43 weken wachtenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kind is inmiddels ook een jaar of 10, zal wel bijgesteld zijn. Al heb ik onlnags wel ergens gelezen (geloof zelfs hier op fok) van een ziekenhuis dat 42+6 nog aanhield als alles goed was.
Ik had zat vruchtwater, maar mooi niet dat ze me nog meer lieten wachtenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier ook hoor, bij veel vruchtwater laten ze je gerust 43 weken wachten
En dan mag je een weeklang iedere dag terugkomen voor een CTG. Daar had ik dus geen zin in dus daarom maar met 42 weken laten inleiden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier ook hoor, bij veel vruchtwater laten ze je gerust 43 weken wachten
dat was bij mij! toen ik zwanger was van m'n dochterquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef amaranta het volgende:
Al heb ik onlnags wel ergens gelezen (geloof zelfs hier op fok) van een ziekenhuis dat 42+6 nog aanhield als alles goed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |