lekker, leuke dingen gekocht?quote:Op maandag 23 november 2009 20:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vandaag zo heerlijk gewinkeld, in de storm! Ik kwam echt met 2 handen vol met tassen thuis!
Shoppingtherapy
Had je therapie nodig?quote:Op maandag 23 november 2009 20:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vandaag zo heerlijk gewinkeld, in de storm! Ik kwam echt met 2 handen vol met tassen thuis!
Shoppingtherapy
Volhouden! Afsluiten voor het gezeik en zelf vrolijk doen, dat zal ze leren.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef m@x het volgende:
Allemaal voor mij Secret Santa-PM?
Goedenavond en weltrusten. Nog 18 dagen werken tot mijn kerstvakantie begint. Ben even zo klaar met mijn werk. Elke ochtend vol goede moed er naartoe en ik heb één stap over de drempel gezet en het geklaag, gemopper en gezeur van de collega's begint alweer. *Poef* weg is de energie
YPPY Ratelband. Echt. Ik voorzie een compleet nieuwe carriere voor jequote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef YPPY het volgende:
[..]
Volhouden! Afsluiten voor het gezeik en zelf vrolijk doen, dat zal ze leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Aaaaah, goedzo PM! Dat had je al een paar weken nodig, he?
Nou dat laatste was voor mij de reden om ook wel te móeten shoppen,quote:Op maandag 23 november 2009 21:38 schreef snoopy het volgende:
Wat fijn PM!
Ik zou ook wel nieuwe dingen willen kopen maar ja, die kilo's die ik nog kwijt wil willen mij niet kwijt
Aw, sneuquote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:
En Moussy, lekker is dat he..![]()
Ik heb een ziek meisje, arm schaap neus kapot, constante loopneus, schorre keel, moeite met slikken en dikke koorts .
en dan baal ik dat ze geen zetpil mag voor zoies, zou het toch iets verzachten, hoop maar dat ze nu wel in slaap blijft, ze werd eerder om de tien minuten wakker gillend
Zijn bed komt hij uit....quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef freecell het volgende:
piglet: gewoon in bed leggen?
Niet zo handig trouwens zolang in de auto slapen, maar ze zijn ook niet wakker te houden als ze moe zijn!
Hij zal morgen wel lekker uitslapen
Waaah, das balen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 06:43 schreef Kleurdoos het volgende:
wheuh nog steeds erg ziek hier.. vriend komt eerder thuis om te helpen met elin
Dat zei die van ons ook al, Cas heeft de tacogriep dus ook al gehad, van echt het ene op het andere moment 40gr, die appelwangetjes stonden wel heel liefquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:40 schreef Lois het volgende:
Alles met veel snot is RS (achtig) en alles met veel koorts zonder snot is mexicaans, aldus mijn huisarts.
Allemaal heel erg veel beterschap!
En Elin is nog nooit ziek geweest toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:22 schreef Kleurdoos het volgende:
bweuh elin nu ook, 38,3
ik denk zelf trouwens niet dat t tacogriep is want ik hoest niet, alleen niezen, spierpijn, buikgriep, keelpijn en koorts.
Arme Senna..nog steeds
Ik heb tranen met tuiten gehuild!quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem opgenomen!Nu nog een moment vinden om hem te gaan kijken.
Dan ben je vlak in de buurt!quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:55 schreef Lishe het volgende:
Wij hebben een dagje Maastricht en superdeluuks hotel in Valkenburg (haha) geboekt, halverwege december. Zoooooveel zin in en zo aan toe. Ik ga Zoover.nl maar weer lezen over ons hotelding. <3
Eerst veel snot, geen koorts, daarna veel snot en hoesten en hoge koorts - enig idee wat dat dan moet zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:40 schreef Lois het volgende:
Alles met veel snot is RS (achtig) en alles met veel koorts zonder snot is mexicaans, aldus mijn huisarts.
Allemaal heel erg veel beterschap!
das tofquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan ben je vlak in de buurt!![]()
Ik weet niet of je van plan was om in Valkenburg naar de kerstmarkt in de grotten te gaan?
I knowquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:50 schreef Lois het volgende:
Toch klinkt dat juist wel RS achtig Miss Sly. Je moet het zo zien, RS is een gewone verkoudheid/griep. Het is potentieel gevaarlijk voor risicokindjes (vroeggeboorte, astma etc.) maar het merendeel van de kinderen/mensen ziet het als een gewone griep/verkoudheid.
Maar goed ik ben geen dokter heen ik zit achter een schermpje dus ik stel geen diagnose.
Gewoon gaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know
Als ze morgen niet een beetje beter is, ga ik even terug naar de huisarts. Dat is toch niet overdreven of raar? 4 dagen koorts en ellendig is toch een goede reden? Of kunnen ze niets doen...
ik heb geen idee, voel me een echte n00b nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |