IMMORTAL!!! \m/quote:Op maandag 23 november 2009 @ 16:45 schreef bierspons het volgende:
Graspop![]()
KISS![]()
Oeh ik zie dat Immortal ook komt!
GRASPOP 2010 BE QUICK OR BE DEAD !!!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef VaderVanJezus het volgende:
Er zijn al meerdere graspop topics volgens mij
Aerosmith is een leuke band om naar de tent/beergarten te lopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:27 schreef ThE_ED het volgende:
Aerosmith hoeft van mij ook niet zo..
Wordt weer net als vorig jaar; dat ik vooral voor de wat "kleinere" bands kom.
Zekersquote:
Maiden?quote:
Toen de camping nog tegen het terrein aan lag en het 2 dagen duurdequote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:01 schreef ThE_ED het volgende:
Wel redelijk streng, vind ik, en vooral de laatste 2-3 jaar wordt er ook best streng op gelet, qua vuur en dergelijke.Maarja, het is nu ook redelijk groot geworden, vond het zelf wel leuker toen het wat kleiner was, nu is er toch meer zooi/gedoe.
In 2003, toen ik voor het eerst ging, was dat ja. Die keer was echt heel goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Toen de camping nog tegen het terrein aan lag en het 2 dagen duurde
Aangezien Maiden er vorig jaar niet bij was, verwacht ik ze dit jaar weer met een dikke show. En die "Be Quick or be Dead"-naam van de ticketactie (goedkoper als je vóór 15 jan. bestelde), geeft ook stof tot nadenkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Maiden?
Waar is dat officieel aangekondigd dan?
en inmiddels weten we dat ze niet komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aangezien Maiden er vorig jaar niet bij was, verwacht ik ze dit jaar weer met een dikke show. En die "Be Quick or be Dead"-naam van de ticketactie (goedkoper als je vóór 15 jan. bestelde), geeft ook stof tot nadenken
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
en inmiddels weten we dat ze niet komen
Beetje wel ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Een Graspop zonder Maiden is toch nét wat minder goed
Bah nee geen guns 'n roses. Die zijn niet meer wat ze geweest zijn. Op lastfm word veel gesproken over Manowar, Metellica en AC/DC. Maar we zullen zien. Hoop wel dat het een nieuwe naam wordt voor op graspop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Maar ik heb gezien dat Guns 'N Roses rond die tijd in Zweden staat. Dus wie weet? Samen met Rammstein of zo..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Manowar wil ik ook wel eens live zienBeetje battlemetal is nooit verkeerd!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:40 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik vind dat er al best veel bekende namen staan
Guns komt sowieso niet meer. Dat wil de organisatie nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Maar ik heb gezien dat Guns 'N Roses rond die tijd in Zweden staat. Dus wie weet? Samen met Rammstein of zo..
En terecht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guns komt sowieso niet meer. Dat wil de organisatie niet
Mee eens, dan liever een andere minder grote bandquote:
Ik wil Twisted Sisterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens, dan liever een andere minder grote band
Nou, dat er veel ouwelullenbands staan is natuurlijk ook moeilijk te ontkennen dit jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:32 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat het nooit goed is, he? De metalheads vinden dat er teveel rock staat en de jongelingen misschien dat er teveel ouwelullen muziek staat, en zo kan je nog wel even doorgaan. Persoonlijk vind ik het een hele mooie rock en metal combinatie. Zal ook eens die kaarten gaan bestellen.
Persoonlijk heb ik liever wat nieuwere bands. Maar luister de laatste tijd ook veel genres die niet op graspop thuishoren. Maar het gaat uiteindelijk om het geheel, de bands zijn daar maar een klein gedeelte vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat er veel ouwelullenbands staan is natuurlijk ook moeilijk te ontkennen dit jaar.
Niet dat ik daar problemen mee heb, integendeel
Mijn idee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:03 schreef Timmetjuhs het volgende:
. Maar het gaat uiteindelijk om het geheel, de bands zijn daar maar een klein gedeelte van
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:03 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever wat nieuwere bands. Maar luister de laatste tijd ook veel genres die niet op graspop thuishoren. Maar het gaat uiteindelijk om het geheel, de bands zijn daar maar een klein gedeelte van
Dan is het toch nog best mogelijk dat ze langskomen? Hemelsbreed valt het nog best mee waar ze dan zijn, dat kunnen ze an sich nog best redden denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Meastro het volgende:
Stone Sour is 90% kans ook aanwezig denk ik zo. Staan 15 juni in de Melkweg
Edit ;; Al is de kans nu toch ook weer aanzienlijk klein bij nader inzien gezien ze de 25ste en 27ste op Sonisphere staan in respectievelijk Turkijke en Romenië![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Deetch het volgende:
Waar slaat nu die be-quick-or-be-dead op? Maiden zat dacht ik in de studios?
Ze zijn wel al een jaar niet meer geweest dus zou best kunnen gezien de frequentie waarop zij naar graspop komen. 1996, 2000, 2003, 2005, 2007, 2008.
Ik las het ook net op hun site. Tickets zijn al op de post.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat je er snel bij moet zijn anders is het uitverkocht. Tenminste, dat hoopten ze, maar het is nog niet uitverkocht.
en Maiden zit rond die tijd in de VS op tour, niet in de studio.
"Maar 13-14"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:59 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ja klopt, maar zoveel kon ik er niet van om eerlijk te zijn. Kon maar 13-14 namen.
Ja, vorig jaar had ik dat ook.quote:Op maandag 19 april 2010 21:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
Het schijnt dat guns n roses de derde headliner is.
Al die headliners boeien me eigenlijk niet, voor mij zijn motorhead en slayer de headliners
Vorig jaar heb volgens mij geen een band op de mainstage bewust gezien, maar er is vaak genoeg andere gave zooi.quote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar had ik dat ook.
De show van Kiss is trouwens wel cool, maar dat is 't dan ook wel.
Nee, idd, ik had vorig jaar precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Vorig jaar heb volgens mij geen een band op de mainstage bewust gezien, maar er is vaak genoeg andere gave zooi.
Ik ga meteen een kaartje kopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:20 schreef JosD. het volgende:
Klopt, gelukkig is gnr de 3e headliner.
[ afbeelding ]
May 31 - Bergen, Norway
June 2 - Oslo, Norway
June 5 - Helsinki, Finland (Festival)
June 6 - St. Petersburg, Russia
June 8 - Moscow, Russia
June 12 - Norje, Sweden (Festival)
June 13 - Aalborg, Denmark
June 15 - Berlin, Germany
June 16 - Arhem Dome, Holland
June 18 - Vienna, Austria
June 20 - Zagreb, Croatia
June 21 - Belgrade, Serbia
June 23 - Prague, Czech Republic
June 26 - Dessel, Belgium (Festival - Graspop)
June 28 - Zurich, Switzerland
June 29 - Milan, Italy
Arhem Domequote:Op dinsdag 20 april 2010 07:20 schreef JosD. het volgende:
Klopt, gelukkig is gnr de 3e headliner.
[ afbeelding ]
May 31 - Bergen, Norway
June 2 - Oslo, Norway
June 5 - Helsinki, Finland (Festival)
June 6 - St. Petersburg, Russia
June 8 - Moscow, Russia
June 12 - Norje, Sweden (Festival)
June 13 - Aalborg, Denmark
June 15 - Berlin, Germany
June 16 - Arhem Dome, Holland
June 18 - Vienna, Austria
June 20 - Zagreb, Croatia
June 21 - Belgrade, Serbia
June 23 - Prague, Czech Republic
June 26 - Dessel, Belgium (Festival - Graspop)
June 28 - Zurich, Switzerland
June 29 - Milan, Italy
Carcass de gekstequote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:42 schreef ThE_ED het volgende:
Steel Panther gaat niet door, evenals Mastodon die wordt vervangen door Carcass
Niet moeilijk denk ik, anders moeten ze wel heel vaak moeilijk doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:49 schreef Big-Ern het volgende:
Hoe moeilijk of makkelijk doen ze graspop over het blowen van een jointje?
Totaal niet moeilijk, "iedereen" blowt zich kapot op de camping, maar verstop het wel een beetje bij de ingang. Ik heb een paar keer lui gezien wiens tas gecontroleerd werd en de wiet eruitgevist en weggegooid werdquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:52 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Niet moeilijk denk ik, anders moeten ze wel heel vaak moeilijk doen.
Ja, dat is waarschijnlijk ook het ergste wat je kan overkomen met je wiet als je gewoon normale hoeveelheid hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Totaal niet moeilijk, "iedereen" blowt zich kapot op de camping, maar verstop het wel een beetje bij de ingang. Ik heb een paar keer lui gezien wiens tas gecontroleerd werd en de wiet eruitgevist en weggegooid werd
Mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:04 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ja, dat is waarschijnlijk ook het ergste wat je kan overkomen met je wiet als je gewoon normale hoeveelheid hebt
Van Deicide verwacht ik ook niet andersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef Big-Ern het volgende:
Het gaat maar door met afzeggingen. Ratt en Deicide komen nu ook al niet.
Me tooquote:
Mijn eerste meerdaagse festivalquote:
9de keer graspopquote:
Gaafquote:
Ik ben een veteraanquote:
Ik een newfagquote:
Ik ga met de treinquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik een newfag.. Maarja met twee vrienden ga ik.. Gaat leuk weekend worden
.. Eerst ernaar toe in mijn kleine auto
Zo vaakquote:
Ik vind Graspop vooral makkelijk. En het heeft eigenlijk ook wel wat.quote:
Wat heeft dit met Graspop te maken?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:56 schreef VaderVanJezus het volgende:
Volgens de website van Sodom spelen ze op baroeg open air
Het is wel leuk nieuws iigquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:07 schreef metalbus het volgende:
AANBIEDING!
Vanaf vandaag festivaltickets geen 145 euro, maar tijdelijk 125 euro bij Metalbus. let op de tickets dienen tezamen met een busreis besteld te worden.
meer info: graspop@metalbus.nl
Dus wie weet kom ik wel wat fokkers tegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Saarbarbaar het volgende:
Woohoo ik ga ookKan niet wachten tot volgende week!
Happy to see the most awesome artists eveeeerrrr (lees: Sabaton, Tarja, Doro, Kiss etc etc)
Mij herken je waarschijnlijk aan niet-zwarte kledingquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij waren er wat Fokkers die afgelopen jaar op een festival aanwezig waren met een enorme Fok!-vlag
wtf zijn chop wood moves?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:56 schreef TheSorrow het volgende:
De pit op Deathfeast bestond alleen maar uit circlepits met 'chop wood!' movesWas wel erg vet, op deze manier kon iedereen deelnemen, including me
Backwards chopslashing through the pit
En ik vond het erg goedkoop in tegenstelling tot Graspop qua eten en drinken
Kiss zuigt echt verschrikkelijk. De vorige keer dat ze er stonden was echt een aanfluiting. Echt slecht, niet omdat het mijn muziek niet is, maar het was gewoon slecht uitgevoerd. We zijn echt vroeg terug naar de camping gegaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Saarbarbaar het volgende:
Woohoo ik ga ookKan niet wachten tot volgende week!
Happy to see the most awesome artists eveeeerrrr (lees: Sabaton, Tarja, Doro, Kiss etc etc)
Kiss slecht?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:28 schreef dickiedik het volgende:
[..]
Kiss zuigt echt verschrikkelijk. De vorige keer dat ze er stonden was echt een aanfluiting. Echt slecht, niet omdat het mijn muziek niet is, maar het was gewoon slecht uitgevoerd. We zijn echt vroeg terug naar de camping gegaan
Gebeurde er dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BIj Manson was het afgelopen jaar wel geniaal, hopelijk gebeurt er dit jaar weer spontaan zoiets
Circusachtige taferelenquote:
Manson goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BIj Manson was het afgelopen jaar wel geniaal, hopelijk gebeurt er dit jaar weer spontaan zoiets
Als je mijn tent maar laat staan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:46 schreef TheSorrow het volgende:
Manson kut, publiek goed. Ik was op de camping alles aan het trashen, wat een chaos was dat
Wij gaan dit jaar met de metalbus Iemand die hier ook vanaf Amersfoort gaat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb er zin in.Gaan er nog meer mensen met de trein?
fuck yequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Met 5 man in twee kleine witte autootjes... 27mc aan en goaan!
ik ookquote:
Nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:01 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe streng zijn ze eigenlijk op die camping?
Waar staat dat allemaal dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:57 schreef Big-Ern het volgende:
Verdorie, wat mag er weer ontzettend veel NIET op de camping. Had gehoopt dat ze in Belgie iets toeschietelijker zouden zijn.
Die gaat gewoon meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
jezus, zelfs partytenten zijn verboden, dat is gewoon sneu
Goeiequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef Deetch het volgende:
Is er ook een website/hyves ofzo waar van alle bandjes youtube filmpjes oid staan zodat ik nog een paar onbekende bands kan luisteren of die de moeite zijn.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Tokus het volgende:
blijkbaar zijn er een paar gewonden gevallen op de camping, nadat een gasfles ontploft was.
Zwaargewonden. Liggen nu in het brandwondencentrum idd.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Tokus het volgende:
blijkbaar zijn er een paar gewonden gevallen op de camping, nadat een gasfles ontploft was.
Als het ieder jaar zo is dat zou leukquote:Op maandag 28 juni 2010 13:27 schreef vulli het volgende:
Graspop was zeker weer vet dit jaarWel weer behoorlijk warm, maar daar zijn we sinds vorig jaar wel aan gewend
Wist alleen niet dat het zo'n eind met je zooi slepen wasquote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het ieder jaar zo is dat zou leukIk heb er dit jaar minder last van gehad dan vorig jaar.
Watjequote:Op maandag 28 juni 2010 13:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wist alleen niet dat het zo'n eind met je zooi slepen was
Wel als je bijna achteraan op de camping staat en de auto zowat in Dessel zelf. En als je dan ook nog eens 2 keer moetquote:
Oke dan welquote:Op maandag 28 juni 2010 13:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel als je bijna achteraan op de camping staat en de auto zowat in Dessel zelf. En als je dan ook nog eens 2 keer moet..
Maar dat weten we dan voor de volgende keerquote:
Volgend jaar wordt het toch weer 300 graden. Dus gewoon alleen een tent meenemen volgend jaarquote:Op maandag 28 juni 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar dat weten we dan voor de volgende keer
Ik wist helemaal niet dat het inmiddels zo groot geworden is. Ik was er in 2002. Weet niet hoeveel mensen er toen waren, maar in 2001 waren het er 20.000 en in 2003 waren er 50.000 bezoekers. Nu wist ik wel dat het groter werd, dat het inmiddels een dag langer duurt, maar 130.000 had ik toch zeker niet verwacht.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef Tokus het volgende:
heb het nu ook weer gevonden. 130.000 inderdaad.
Daar heb je gelukkig geen last van als je met de trein gaatquote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat een topfestival was dat! Jammer van die drugscontrole.. alle wietjes weg..
Volgende keer zorgen dat je niet gecontroleerdquote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef SnowLeopard het volgende:
Wat een topfestival was dat! Jammer van die drugscontrole.. alle wietjes weg..
dat waren gewoon faalhazenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Die agenten wisten ook niet wat de 27 mc radio was
Ja.. je kon alles inleveren zonder consequenties en als ze nog wat vonden was het geen graspop.. We hebben gewoon alles ingeleverd en dat was maar goed ook want de hond kwam ook nog een kijkje nemen.. Volgende keer plakken we alles onder de auto ofzoquote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn jullie gecontroleerd? Met de auto?
Ghehe, ok. Wij waren met de auto, maar de eerste politie die wij zagen was de helikopter boven de campingquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Ja.. je kon alles inleveren zonder consequenties en als ze nog wat vonden was het geen graspop.. We hebben gewoon alles ingeleverd en dat was maar goed ook want de hond kwam ook nog een kijkje nemen.. Volgende keer plakken we alles onder de auto ofzo..
Die herrie/overlast op de camping is soms best irritant. Niet echt veel last van gehad. Maar ik ben inderdaad wel bang voor een brand.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:52 schreef helldeskr het volgende:
och ja dat is irritant..net zoals een paar gasten met een vuvuzela, maar dat is niet levensgevaarlijk dus daar heb ik geen last van...
En als er eentje naast je staat met 24/7 keihard Slayer draait..dan wens je dat zijn gethoblastertje in zijn gezicht ontploft..maar ja je zit op een metalfest en t is Slayer \m/
Dus dat is een kwestie van oordopjes in en lekker pitten op Reign in Blood ..
Herrie en "timmy" schreeuwende gasten horen erbij \m/
Ik had me er al geestelijk op voorbereid. Gelukkig slaap ik in alle omstandigheden even makkelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:52 schreef helldeskr het volgende:
och ja dat is irritant..net zoals een paar gasten met een vuvuzela, maar dat is niet levensgevaarlijk dus daar heb ik geen last van...
En als er eentje naast je staat met 24/7 keihard Slayer draait..dan wens je dat zijn gethoblastertje in zijn gezicht ontploft..maar ja je zit op een metalfest en t is Slayer \m/
Dus dat is een kwestie van oordopjes in en lekker pitten op Reign in Blood ..
Herrie en "timmy" schreeuwende gasten horen erbij \m/
Ja brand is wel t ergste ..ik slaap altijd met mijn tent open zodat ik er snel uit kan zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die herrie/overlast op de camping is soms best irritant. Niet echt veel last van gehad. Maar ik ben inderdaad wel bang voor een brand.
hahaha ja...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik had me er al geestelijk op voorbereid. Gelukkig slaap ik in alle omstandigheden even makkelijk.
En tegen beter weten in, bleef ik mij verbazen over de ongelofelijke graflucht die sommige mensen kunnen achterlaten in de toiletten.
Het zijn inderdaad van die kut pubertjes die dat doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Ja brand is wel t ergste ..ik slaap altijd met mijn tent open zodat ik er snel uit kan zijn.
Niet tof..
Op zondagavond was er een vette fik waar geloof ik nog zwaargewonden bij zijn gevallen..
Ik vind dat pubertjes die fikkie stoken publiek gekruisigd moeten worden als waarschuwing..
Ik bedoel ..iedereen jankt over crowsurfen..maar als je daarbij gewond raakt is het je eigen schuld..als je fikkie stookt en je buurman verbrand in zijn tentje..dat is gewoon moord..
Wat mij betreft moet de organisatie iedereen die dat doet gelijk oppakken en aanklagen voor grove nalatigheid en het in gevaar brengen van je medemens..
Ik liep standaard al de plee in met een peuk en een biertje. Had ik wat te doen tijdens het lozen van het zwaar chemisch afval wat zich vormde in mijn darmen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:08 schreef helldeskr het volgende:
[..]
hahaha ja...
Altijd roken op de plee met oordopjes in zodat je je buurman niet hoort of ruikt...
Ik bedoel 3 dagen bier , doner en vette bokworsten \m/
Ik heb thuis al 3 keer gedouched en nog komt het zand uit me poriën.
Hoevaak maak je mee dat je kruis het schoonste gedeelte van je lijf is, ..lang leve de babydoekjes...douchen is voor homo's \m/
Inderdaad. Toen wij daar aankwamen was er praktisch niemand, zitten we daar ons broodje op te bikken, komt er opeens een vloedgolf aan mensen aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Eerste de beste tankstation over de grens was ook een verzamelplaats voor ontbijt leek het wel.
Tering toen was ik al lang thuisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Tegen half 12/12 uur was het opzich best rustig. Lekker broodje gehaktbal als ontbijt
Ik rond een uurtje of 1.. Mijn medereizigers waren niet echt vlotquote:
Ik om 9 uurquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik rond een uurtje of 1.. Mijn medereizigers waren niet echt vlot.
Heb nu wel trek in broodje braadworst en watermeloen trouwens.
Tjemig ik lag om half 7 nog gaar te koken in de tent. En vanaf 8 uur beetje voor de tent naar mensen zitten kijken tot de anderen zo ver waren om op te ruimenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik om 9 uurMaar goed ik ging ook al om half zeven weg
Ik heb weinig geslapen en toen ik om half 5 naar de wc moest ben ik ook gelijk maar op gestaan. Ik was toch alleen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tjemig ik lag om half 7 nog gaar te koken in de tent. En vanaf 8 uur beetje voor de tent naar mensen zitten kijken tot de anderen zo ver waren om op te ruimen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef helldeskr het volgende:
Om 7 uur uitgebreid gaan schijten
Toch nog maar wel even gaan liggen..
en ik was zo verschrikkelijk blij dat we er via de nooduitgang uit konden.
we stonden helemaal achteraan op de camping ..heenweg was een drama..tyfus end lopen :S
Whut. Als ik dat geweten had... Wij stonden op veld H.. Had me een hoop zweetdruppels, gezwoeg en gesteun gescheeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, was ideaal dat we er via de nooduitgang uit mochten!
En dat heb ik dus 2 keer moeten doen. Alleen stonken wij niet voordat we begonnen. We stonden ook precies op een stuk waar weinig tot geen stront lag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:06 schreef helldeskr het volgende:
Ja man..fantastisch..
Met ze allen door het maisveld..
op de parkeerplaats aldaar eentje erop uitsturen voor de auto en ff lekker chillen![]()
beter geregeld hoor...
volgende keer laat ik eerst alle shit afgooien en dan pas parkeren..
tiefus end lopen en nog parkeren op dat schijtveld :S
Hoe verzinnen ze het..veld vol koeienvlaaien..we stonken al als de kolere en toen moesten we nog beginnen :S
Die mongolen die vuurwerk afstaken hadden wat mij betreft ook wel afgeschoten mogen worden... Op een gegeven moment is vuurwerk 2 meter boven onze tent ontploft terwijl we er half in lagen te slapen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:21 schreef helldeskr het volgende:
GMM was uberheerschend..
Ik wordt alleen focking agressief van die kutpubertjes die de laatste nacht fikkie gaan stoken !
Ik bedoel wat voor een debieltje ben je dan... minimaal 30 duizend plastic tentjes waar dronken gasten in liggen te pitten en dan vuur maken..
Ik ben bij de grote brand op Dynamo geweest..enig idee hoe snel een hele camping af fikt ?
Dat vind ik echt jammer...
Ik heb twee van die gassies met zwaar lichamelijk geweld gedreigd..dat wil ik helemaal niet..ik wil gewoon rustig me roes uitslapen en op maandag vrolijk weer naar huis rijden.
Was er gras dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:47 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Die mongolen die vuurwerk afstaken hadden wat mij betreft ook wel afgeschoten mogen worden... Op een gegeven moment is vuurwerk 2 meter boven onze tent ontploft terwijl we er half in lagen te slapen.
Gelukkig was 'al' na drie knallen de security erJe bent echt debiel als je vuurwerk afsteekt op zo'n droog grasveld met al die tentjes...
Overigens vind ik 't ook belachelijk hoeveel tentjes er worden afgefikt op maandagochtend. Wat een decadentie... ze zouden wel ermee ophouden als ze de rekening van het blussen gepresenteerd kregen denk ik.
Heb op zaterdag nog voedselvergiftiging gehad, was wel even minder. Maar verder heb ik erg genoten van Saharapo-... euhm, Graspop
Heel eventjesquote:
Ik heb wel een paar verdorde sprietjes gezien maar geen gras.quote:
Pics or it did not happenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef juxtaposition het volgende:
Helemaal achteraan op de camping heb ik warempel zelfs op de laatste dag groen gras gezien
Dikke hoax!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef juxtaposition het volgende:
Helemaal achteraan op de camping heb ik warempel zelfs op de laatste dag groen gras gezien
Daar bleef dan ook nog genoeg vocht achter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef juxtaposition het volgende:
Bij het "bosje" in het midden anders ook wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar bleef dan ook nog genoeg vocht achter.
Lekker aroma in wakker te worden, kan ik mij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij het "bosje" in het midden anders ook wel.
Met festivals gewoon je eigen vervoer regelen werkt doorgaans het bestequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:14 schreef Coiler het volgende:
Oh ja... METALBUS = AFRADER
Wat een kútorganisatie zeg!
De bus kwam al 2 uur te laat op het station aankakken... Toen we er waren, was de bus met onze bagage verkeerd gereden, dus daar moesten we ook weer dik een half uur op wachten...
We hadden ook tickets via de metalbus besteld, dus die zouden we bij aankomst krijgen. Maar de tickets moesten bij aankomst nog opgehaald worden.
Hebben we weer fucking lang moeten wachten tot ie met de tickets aan kwam kakken.... Toen werden eindelijk de namen omgeroepen, werd het op alfabetische volgorde van de vóórnaam omgeroepen. Oftewel, ik kwam als 1 van de laatsten in plaats van 1 van de eersten.
Uiteindelijk kregen we iets voor 8 uur het bandje om, terwijl de verwachtte aankomsttijd 4 uur was.
Dat wordt dus nooit meer met de metalbus naar graspop.
Mee eensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met festivals gewoon je eigen vervoer regelen werkt doorgaans het beste
Eigen vervoer ftw.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:14 schreef Coiler het volgende:
Oh ja... METALBUS = AFRADER
Wat een kútorganisatie zeg!
De bus kwam al 2 uur te laat op het station aankakken... Toen we er waren, was de bus met onze bagage verkeerd gereden, dus daar moesten we ook weer dik een half uur op wachten...
We hadden ook tickets via de metalbus besteld, dus die zouden we bij aankomst krijgen. Maar de tickets moesten bij aankomst nog opgehaald worden.
Hebben we weer fucking lang moeten wachten tot ie met de tickets aan kwam kakken.... Toen werden eindelijk de namen omgeroepen, werd het op alfabetische volgorde van de vóórnaam omgeroepen. Oftewel, ik kwam als 1 van de laatsten in plaats van 1 van de eersten.
Uiteindelijk kregen we iets voor 8 uur het bandje om, terwijl de verwachtte aankomsttijd 4 uur was.
Dat wordt dus nooit meer met de metalbus naar graspop.
True, true.quote:
JA man ..dat rook echt ranzig..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lekker aroma in wakker te worden, kan ik mij voorstellen.
Iedereen kwam ook op donderdagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef helldeskr het volgende:
[..]
JA man ..dat rook echt ranzig..
Hoewel ik baalde dat er helemaal aan het einde van de camping stond, heeft het feit dat we niet naast het pleehok of het bosje stonden toch ook wel weer voordelen...
Wel vaag...vrijdag ochtend 10 uur aankomen en die camping was bijna helemaal vol..
Hoewel er nog wel 1a 2 velden leeg bleven.,dus we waren bijna de laatsten...
Das mooi kut dan...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen kwam ook op donderdagEn volgens mij was het ook niet uitverkocht
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Das mooi kut dan...
Waar zitten we over 3 jaar ?....dinsdag ?
Hotel kan ook hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:57 schreef helldeskr het volgende:
pfft dat trek ik niet hoor..
ben nu al helemaal naar de klote..
ik wordt te oud voor die onzin :S
http://www.omroepgelderla(...)ewond-op-Graspop.htmquote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Tokus het volgende:
Hyena's?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:29 schreef Deetch het volgende:
Ik was achteraf blij dat ik niet op veld A of B mijn tent kon neerzetten, dat was me gvd een stoffige zooi. Stofpop is ook wel een mooie naam.
D was nog mooi op loopafstand (iemand onze groningse vlag gezien) alleen jammer dat er een groepje hyena's in de buurt lagen en het toiletblok een beetje ver lopen was.
Top 3 bands van het gehele festival: Krypteria, Saxon, Sabaton
Grootste verrassing: Deadlock (klein boos meisje!!)
Grootste tegenvaller: Tarja![]()
![]()
Liefste band: Anvil ("I love this man" x100)
Pluspunten: het weer en het gratis water (nat petje en t-shirt FTW) en belgische biertjes
Minpunten: de warmte in de metaldome (en in mindere mate de marquees), rook en stofoverlast op camping
Dat doe ik ookquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik ookMaar niet over mensen of dieren. Bomen/hekken wel
Schoonmaken ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Saarbarbaar het volgende:
Voor de rest was het een dramatisch gedoe met het schoonmaken...4 dagen niet gedouched, beetje afgespoeld bij de wasbakken, en ik was ooo zooo gelukkig bij het zien van mijn douche thuis, die maandag.
Het was ook een van hun betere optredens van de afgelopen tijd. In Nederland heb ik ze volgens mij alle keren gezien, dus ik vind dat ik dat mag zeggenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Saarbarbaar het volgende:
Wooooh, Graspop was echt wel awesome!Super-optredens en leuke sfeer! Was echt dolgelukkig dat ik Sabaton heb gezien, wat een optreden! (al was het kinda onvoorspelbaar dat Joakim, de zanger, met z'n leuter ging staan zwaaien voor de camera) xD wel supergrappig, want als metal-artiest kun je dat gewoon, hell yeah! \m/
Mannen die snoetenpoetsers zeggenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Schoonmaken ?
Douchen is voor homo's
Snoetenpoetsers ftw !
Sabaton was echt gaaf jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het was ook een van hun betere optredens van de afgelopen tijd. In Nederland heb ik ze volgens mij alle keren gezien, dus ik vind dat ik dat mag zeggen
Dat is het bij elk concert van hun. Die zanger krijgt het publiek altijd zo goed mee, altijd vrolijk. En altijd interactie met het publiek, niet zo statisch als ik bijvoorbeeld van Aerosmith vond.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sabaton was echt gaaf ja.. Publiek was ook super enthousiast naar mijn idee en dat geeft sowieso al een toffe sfeer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:55 schreef VaderVanJezus het volgende:
Heel erg jammer dat er bij Exodus bijna alleen maar een circle pit was, ik had verwacht even lekker los te gaan bij Exodus en niet rondjes te gaan rennen, dat kan ik hier in het park ook doen.
Zo heten ze toch ?quote:
+1quote:
Zelfde bij Amon Amarth, publiek deed ook lekker meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is het bij elk concert van hun. Die zanger krijgt het publiek altijd zo goed mee, altijd vrolijk. En altijd interactie met het publiek, niet zo statisch als ik bijvoorbeeld van Aerosmith vond.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde bij Amon Amarth, publiek deed ook lekker mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |