IMMORTAL!!! \m/quote:Op maandag 23 november 2009 @ 16:45 schreef bierspons het volgende:
Graspop![]()
KISS![]()
Oeh ik zie dat Immortal ook komt!
GRASPOP 2010 BE QUICK OR BE DEAD !!!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef VaderVanJezus het volgende:
Er zijn al meerdere graspop topics volgens mij
Aerosmith is een leuke band om naar de tent/beergarten te lopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:27 schreef ThE_ED het volgende:
Aerosmith hoeft van mij ook niet zo..
Wordt weer net als vorig jaar; dat ik vooral voor de wat "kleinere" bands kom.
Zekersquote:
Maiden?quote:
Toen de camping nog tegen het terrein aan lag en het 2 dagen duurdequote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:01 schreef ThE_ED het volgende:
Wel redelijk streng, vind ik, en vooral de laatste 2-3 jaar wordt er ook best streng op gelet, qua vuur en dergelijke.Maarja, het is nu ook redelijk groot geworden, vond het zelf wel leuker toen het wat kleiner was, nu is er toch meer zooi/gedoe.
In 2003, toen ik voor het eerst ging, was dat ja. Die keer was echt heel goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Toen de camping nog tegen het terrein aan lag en het 2 dagen duurde
Aangezien Maiden er vorig jaar niet bij was, verwacht ik ze dit jaar weer met een dikke show. En die "Be Quick or be Dead"-naam van de ticketactie (goedkoper als je vóór 15 jan. bestelde), geeft ook stof tot nadenkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Maiden?
Waar is dat officieel aangekondigd dan?
en inmiddels weten we dat ze niet komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aangezien Maiden er vorig jaar niet bij was, verwacht ik ze dit jaar weer met een dikke show. En die "Be Quick or be Dead"-naam van de ticketactie (goedkoper als je vóór 15 jan. bestelde), geeft ook stof tot nadenken
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
en inmiddels weten we dat ze niet komen
Beetje wel ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Een Graspop zonder Maiden is toch nét wat minder goed
Bah nee geen guns 'n roses. Die zijn niet meer wat ze geweest zijn. Op lastfm word veel gesproken over Manowar, Metellica en AC/DC. Maar we zullen zien. Hoop wel dat het een nieuwe naam wordt voor op graspop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Maar ik heb gezien dat Guns 'N Roses rond die tijd in Zweden staat. Dus wie weet? Samen met Rammstein of zo..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Manowar wil ik ook wel eens live zienBeetje battlemetal is nooit verkeerd!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:40 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik vind dat er al best veel bekende namen staan
Guns komt sowieso niet meer. Dat wil de organisatie nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Maar ik heb gezien dat Guns 'N Roses rond die tijd in Zweden staat. Dus wie weet? Samen met Rammstein of zo..
En terecht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guns komt sowieso niet meer. Dat wil de organisatie niet
Mee eens, dan liever een andere minder grote bandquote:
Ik wil Twisted Sisterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens, dan liever een andere minder grote band
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |