IMMORTAL!!! \m/quote:Op maandag 23 november 2009 @ 16:45 schreef bierspons het volgende:
Graspop![]()
KISS![]()
Oeh ik zie dat Immortal ook komt!
GRASPOP 2010 BE QUICK OR BE DEAD !!!!!!quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef VaderVanJezus het volgende:
Er zijn al meerdere graspop topics volgens mij
Aerosmith is een leuke band om naar de tent/beergarten te lopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:27 schreef ThE_ED het volgende:
Aerosmith hoeft van mij ook niet zo..
Wordt weer net als vorig jaar; dat ik vooral voor de wat "kleinere" bands kom.
Zekersquote:
Maiden?quote:
Toen de camping nog tegen het terrein aan lag en het 2 dagen duurdequote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:01 schreef ThE_ED het volgende:
Wel redelijk streng, vind ik, en vooral de laatste 2-3 jaar wordt er ook best streng op gelet, qua vuur en dergelijke.Maarja, het is nu ook redelijk groot geworden, vond het zelf wel leuker toen het wat kleiner was, nu is er toch meer zooi/gedoe.
In 2003, toen ik voor het eerst ging, was dat ja. Die keer was echt heel goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Toen de camping nog tegen het terrein aan lag en het 2 dagen duurde
Aangezien Maiden er vorig jaar niet bij was, verwacht ik ze dit jaar weer met een dikke show. En die "Be Quick or be Dead"-naam van de ticketactie (goedkoper als je vóór 15 jan. bestelde), geeft ook stof tot nadenkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Maiden?
Waar is dat officieel aangekondigd dan?
en inmiddels weten we dat ze niet komenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aangezien Maiden er vorig jaar niet bij was, verwacht ik ze dit jaar weer met een dikke show. En die "Be Quick or be Dead"-naam van de ticketactie (goedkoper als je vóór 15 jan. bestelde), geeft ook stof tot nadenken
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
en inmiddels weten we dat ze niet komen
Beetje wel ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Een Graspop zonder Maiden is toch nét wat minder goed
Bah nee geen guns 'n roses. Die zijn niet meer wat ze geweest zijn. Op lastfm word veel gesproken over Manowar, Metellica en AC/DC. Maar we zullen zien. Hoop wel dat het een nieuwe naam wordt voor op graspop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Maar ik heb gezien dat Guns 'N Roses rond die tijd in Zweden staat. Dus wie weet? Samen met Rammstein of zo..
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Manowar wil ik ook wel eens live zienBeetje battlemetal is nooit verkeerd!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:40 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik vind dat er al best veel bekende namen staan
Guns komt sowieso niet meer. Dat wil de organisatie nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Maar ik heb gezien dat Guns 'N Roses rond die tijd in Zweden staat. Dus wie weet? Samen met Rammstein of zo..
En terecht.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guns komt sowieso niet meer. Dat wil de organisatie niet
Mee eens, dan liever een andere minder grote bandquote:
Ik wil Twisted Sisterquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens, dan liever een andere minder grote band
Nou, dat er veel ouwelullenbands staan is natuurlijk ook moeilijk te ontkennen dit jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:32 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat het nooit goed is, he? De metalheads vinden dat er teveel rock staat en de jongelingen misschien dat er teveel ouwelullen muziek staat, en zo kan je nog wel even doorgaan. Persoonlijk vind ik het een hele mooie rock en metal combinatie. Zal ook eens die kaarten gaan bestellen.
Persoonlijk heb ik liever wat nieuwere bands. Maar luister de laatste tijd ook veel genres die niet op graspop thuishoren. Maar het gaat uiteindelijk om het geheel, de bands zijn daar maar een klein gedeelte vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dat er veel ouwelullenbands staan is natuurlijk ook moeilijk te ontkennen dit jaar.
Niet dat ik daar problemen mee heb, integendeel
Mijn idee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:03 schreef Timmetjuhs het volgende:
. Maar het gaat uiteindelijk om het geheel, de bands zijn daar maar een klein gedeelte van
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:03 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever wat nieuwere bands. Maar luister de laatste tijd ook veel genres die niet op graspop thuishoren. Maar het gaat uiteindelijk om het geheel, de bands zijn daar maar een klein gedeelte van
Dan is het toch nog best mogelijk dat ze langskomen? Hemelsbreed valt het nog best mee waar ze dan zijn, dat kunnen ze an sich nog best redden denk ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:21 schreef Meastro het volgende:
Stone Sour is 90% kans ook aanwezig denk ik zo. Staan 15 juni in de Melkweg
Edit ;; Al is de kans nu toch ook weer aanzienlijk klein bij nader inzien gezien ze de 25ste en 27ste op Sonisphere staan in respectievelijk Turkijke en Romenië![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef Deetch het volgende:
Waar slaat nu die be-quick-or-be-dead op? Maiden zat dacht ik in de studios?
Ze zijn wel al een jaar niet meer geweest dus zou best kunnen gezien de frequentie waarop zij naar graspop komen. 1996, 2000, 2003, 2005, 2007, 2008.
Ik las het ook net op hun site. Tickets zijn al op de post.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat je er snel bij moet zijn anders is het uitverkocht. Tenminste, dat hoopten ze, maar het is nog niet uitverkocht.
en Maiden zit rond die tijd in de VS op tour, niet in de studio.
"Maar 13-14"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:59 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ja klopt, maar zoveel kon ik er niet van om eerlijk te zijn. Kon maar 13-14 namen.
Ja, vorig jaar had ik dat ook.quote:Op maandag 19 april 2010 21:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
Het schijnt dat guns n roses de derde headliner is.
Al die headliners boeien me eigenlijk niet, voor mij zijn motorhead en slayer de headliners
Vorig jaar heb volgens mij geen een band op de mainstage bewust gezien, maar er is vaak genoeg andere gave zooi.quote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar had ik dat ook.
De show van Kiss is trouwens wel cool, maar dat is 't dan ook wel.
Nee, idd, ik had vorig jaar precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Vorig jaar heb volgens mij geen een band op de mainstage bewust gezien, maar er is vaak genoeg andere gave zooi.
Ik ga meteen een kaartje kopenquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:20 schreef JosD. het volgende:
Klopt, gelukkig is gnr de 3e headliner.
[ afbeelding ]
May 31 - Bergen, Norway
June 2 - Oslo, Norway
June 5 - Helsinki, Finland (Festival)
June 6 - St. Petersburg, Russia
June 8 - Moscow, Russia
June 12 - Norje, Sweden (Festival)
June 13 - Aalborg, Denmark
June 15 - Berlin, Germany
June 16 - Arhem Dome, Holland
June 18 - Vienna, Austria
June 20 - Zagreb, Croatia
June 21 - Belgrade, Serbia
June 23 - Prague, Czech Republic
June 26 - Dessel, Belgium (Festival - Graspop)
June 28 - Zurich, Switzerland
June 29 - Milan, Italy
Arhem Domequote:Op dinsdag 20 april 2010 07:20 schreef JosD. het volgende:
Klopt, gelukkig is gnr de 3e headliner.
[ afbeelding ]
May 31 - Bergen, Norway
June 2 - Oslo, Norway
June 5 - Helsinki, Finland (Festival)
June 6 - St. Petersburg, Russia
June 8 - Moscow, Russia
June 12 - Norje, Sweden (Festival)
June 13 - Aalborg, Denmark
June 15 - Berlin, Germany
June 16 - Arhem Dome, Holland
June 18 - Vienna, Austria
June 20 - Zagreb, Croatia
June 21 - Belgrade, Serbia
June 23 - Prague, Czech Republic
June 26 - Dessel, Belgium (Festival - Graspop)
June 28 - Zurich, Switzerland
June 29 - Milan, Italy
Carcass de gekstequote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:42 schreef ThE_ED het volgende:
Steel Panther gaat niet door, evenals Mastodon die wordt vervangen door Carcass
Niet moeilijk denk ik, anders moeten ze wel heel vaak moeilijk doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:49 schreef Big-Ern het volgende:
Hoe moeilijk of makkelijk doen ze graspop over het blowen van een jointje?
Totaal niet moeilijk, "iedereen" blowt zich kapot op de camping, maar verstop het wel een beetje bij de ingang. Ik heb een paar keer lui gezien wiens tas gecontroleerd werd en de wiet eruitgevist en weggegooid werdquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:52 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Niet moeilijk denk ik, anders moeten ze wel heel vaak moeilijk doen.
Ja, dat is waarschijnlijk ook het ergste wat je kan overkomen met je wiet als je gewoon normale hoeveelheid hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Totaal niet moeilijk, "iedereen" blowt zich kapot op de camping, maar verstop het wel een beetje bij de ingang. Ik heb een paar keer lui gezien wiens tas gecontroleerd werd en de wiet eruitgevist en weggegooid werd
Mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:04 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ja, dat is waarschijnlijk ook het ergste wat je kan overkomen met je wiet als je gewoon normale hoeveelheid hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |